Σελίδα 3254 από 3257

Re: Σημερα φοραμε....(2)

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιουν 14, 2026 1:20 pm
από Megalos
kalvetfl67 έγραψε: Κυρ Ιουν 14, 2026 11:20 am Καλημέρα

Εικόνα
πανεμορφο Γιωργο :good:

Re: Σημερα φοραμε....(2)

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιουν 14, 2026 2:06 pm
από Σιδ.Σταυρος
Ανεξαρτητως χωρου-φωτισμου αυτο το ρολοι σχεδον ποτε δεν βγαζει καλες φωτογραφιες λογω αντανακλασης. Πρεπει να ψαξω πολλη ωρα να βρω την καταλληλη γωνια και ειλικρινα πλεον βαριεμαι.

Εικόνα

Re: Σημερα φοραμε....(2)

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιουν 14, 2026 9:41 pm
από I. MANH
Εικόνα

Re: Σημερα φοραμε....(2)

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιουν 15, 2026 12:06 pm
από ppana
Καλό μεσημέρι
Εικόνα


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Σημερα φοραμε....(2)

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιουν 15, 2026 7:01 pm
από kalvetfl67
Καλησπέρα

Εικόνα

Re: Σημερα φοραμε....(2)

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιουν 15, 2026 7:35 pm
από gep
Καλησπέρα Εικόνα

Sent from my SM-S918B using Tapatalk


Re: Σημερα φοραμε....(2)

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιουν 15, 2026 11:22 pm
από Megalos
ωραιοτατα κομματια αγαπητοι μου .... μπραβο σας :sh:

Re: Σημερα φοραμε....(2)

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιουν 16, 2026 11:25 am
από ppana
Καλημέρα
Εικόνα


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Σημερα φοραμε....(2)

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιουν 16, 2026 12:57 pm
από Dimitris Real
Εικόνα

Εικόνα

Re: Σημερα φοραμε....(2)

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιουν 16, 2026 1:04 pm
από nick10
Dimitris Real έγραψε: Τρί Ιουν 16, 2026 12:57 pm Εικόνα

Εικόνα
Υπέροχο :cheer: