dennis66 έγραψε:Η Ρόλεξ έβλεπε το τιράζ της να έχει πλέον εκτοξευτεί σε ασύλληπτα νούμερα, ανταποκρινόμενο σε αντίστοιχη διαρκή ζήτηση, επί σειρά δεκαετιών. –Που θα πήγαινε αυτό βιολί ; Ως σοβαρή εταιρεία, κάθεται και βάζει κάτω τα πράγματα, «βλέποντας» μια δεκαετία μπροστά. Τώρα, η Rolex δεν είναι ακριβώς ωρολοβιομηχανία. Δεν πουλάει ρολόγια. Πουλάει «κύρος». -Τι σημαίνει δηλαδή «κύρος «; Σημαίνει ότι δεν μπορεί να το φοράει το Rolex ο πάσα ένας, διότι άμα είναι να έχουν όλοι κύρος, πάει, χαθήκαμε ως κοινωνία. Kαι τότε, χάθηκε και η Rolex ως εταιρεία.
Εννοείται ότι, με τόση παγκόσμια ζήτηση, εάν ήταν άλλος στη θέση της Rolex, το πιθανότερο είναι να εκτόξευε στην παραγωγή στα ύψη, ώστε να κονομήσει. Μόνο που εδώ πρόκειται για σοβαρή εταιρεία και κάθε σοβαρή εταιρεία γνωρίζει ότι το αρνί απλά το κουρεύουμε –ποτέ δεν το γδέρνουμε !
Επομένως, η τεχνητή μείωση της διαθεσιμότητας των προϊόντων της Rοlex, δεν είναι μαρκετίστικο τερτίπι, είναι ζήτημα επιβίωσης της ιδίας. Το ότι οι πολλοί δεν αναγνωρίζουν τα σημάδια υπερθέρμανσης (καραφουσκάρα τη λέμε στο χωριό μου) δεν είναι καθόλου περίεργο, αντίθετα είναι απολύτως αναμενόμενο και φυσιολογικό. Η Rolex τα αναγνωρίζει. Ξέρει που ακριβώς οδηγεί αυτό, αιτιακά, ιστορικά, μαθηματικά, ό,τι θες. Κι ενώ όλοι της ζητούν να πατήσει γκάζι, αυτή πατάει φρένο. Επειδή ξέρει, ότι όλοι αυτοί που αξιώνουν άμεση προσβασιμότητα στα προϊόντα της, εφόσον αυτή ανταποκριθεί, τότε –μεθαύριο- θα την κατηγορήσουν ότι ευτέλισε το προϊόν της, καθιστώντας το πάγκοινο. Φρένο λοιπόν.
Γκρίζοι ντήλερς : Στο βαθμό που συνομολογείται η χρησιμότητα του γύπα σ΄ενα άλφα οικοσύστημα, θα πρέπει αντίστοιχα να συμφιλιωθούμε με την ιδέα της ύπαρξης των Γκρίζων. Οι Γκρίζοι κάνουν σπουδαία δουλειά για τις εταιρείες, οι οποίες τους ανέχονται –εάν όχι και τους ενθαρρύνουν- για τους ίδιους λόγους που ένας ρινόκερως ανέχεται μέσα στο στόμα του εκείνο στο μυστήριο πουλί που καθαρίζει τα κατάλοιπα τροφών. Είναι κράχτες, είναι αβανταδόροι, κάνουν μια βρώμικη δουλειά, που τελικά κάποιος θα έπρεπε να την κάνει. Το καπέλο είναι η αμοιβή τους, πώς να το κάνουμε ; Στο βαθμό που δεν ανήκω στο πελατειακό κοινό των εν λόγω τύπων, προσωπικά δεν μου καίγεται καρφάκι ποιον γδέρνουν. Μου αρκεί το να μην είναι το δικό μου τομάρι απλωμένο στην αυλή τους.
Όπως το βλέπω εγώ, σε σχέση με το εμπορεύσιμο προϊόν που λέγεται ρολόγια (και δη «κύρους») δεν ξέρω κατά πόσον έχει νόημα να διαμαρτυρόμεθα για τις πρακτικές χειραγώγησης. Δεν πρόκειται περί άρτου και γάλακτος, πρόκειται για κατ’ εξοχήν είδος πολυτελείας, το οποίο διακινείται σε μια παγκόσμια αγορά μαστιζόμενη από πολυετή ύφεση και απευθύνεται σε μια παγκόσμια κοινωνία διαρκώς αυξανόμενων αντιθέσεων.
Και για να μη γελιόμαστε, το όποιο ρολόϊ «κύρους» κάθε άλλο παρά εργαλείο άμβλυνσης κοινωνικών αντιθέσεων και ανισοτήτων αποτελεί (διότι εάν αποτελούσε, τότε απλά θα έπαυε να αποκαλείται «κύρους»....)
Σ’ αυτό το πλαίσιο, κάθε είδους πρακτική, ακόμη και αθέμιτη, είναι, όχι βέβαια δικαιολογημένη, αλλά πάντως αιτιολογημένη και πανεύκολα εξηγήσιμη. Για τη Rolex, όπως εξελίσσονται τα πράγματα, εξακολουθούν να υφίστανται τεράστιες προοπτικές, ιδίως στις αναπτυσσόμενες αγορές. Δεν επιθυμεί να τις κάψει πρόωρα. Κλάσμα ελάχιστο πληθυσμών δισεκατομμυρίων (Κίνες, Ινδίες, Ρωσσίες) να προστίθεται ετήσια στο πελαταλόγιό της, της αρκεί και με το παραπάνω. Με μία και μόνη προϋπόθεση : -Να παραμείνει η ζήτηση τουλάχιστον σταθερή στις μεγάλες ώριμες αγορές, διότι αυτές είναι που καθορίζουν την τάση, τον συρμό, το trend, τη μόδα, όπως κι αν το πούμε. Οι υπόλοιπες ακολουθούν και μιμούνται.
Οι γκρι πουλάνε σε μειωμένες τιμές από ότι οι εταιρείες. Αυτοί δεν γδέρνουν κόσμο, αλλά βοηθούν τους dealers να μην χάσουν την αντιπροσώπευση, αν τυχόν δεν πουλήσουν τον απαιτούμενο αριθμό μέσω των καταστημάτων τους.
Αυτοί που βάζουν τα καπέλα είναι οι φλιπεράδες.
Γιά τα υπόλοιπα, σηκώνει πολύ συζήτηση.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Οι γκρι πουλάνε σε μειωμένες τιμές?
Ρολόγια από άλλες εταιρίες ισως ναι, τα Ρολεξ όμως τα πουλάνε και αυτοι με καπέλο.
Όσο για τους φλιπεραδες στο Instagram και στα ξένα φορα τους ονομάζουν scalpers.
Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Γιά Ρόλεξ δεν ξέρω. Δεν ξέρω ούτε τιμές καταλόγου ούτε τι εκπτώσεις κάνουν γιατί ποτέ δεν ενδιαφέρθηκα.
Αυτό που ξέρω γιά τους γκρι είναι ότι όταν ένας αντιπρόσωπος δεν έχει πουλήσει τον αριθμό που του έχει επιβάλει η Χ εταιρεία γιά να μην χάσει την αντιπροσωπεία , τα ξεφορτώνεται στους γκρι σε τιμές λίγο πάνω από το κόστος γιά να δείξει νούμερα στους Ελβετούς και οι γκρι με την σειρά τους τα πουλάνε σε τιμές πολύ χαμηλότερες από τις επίσημες, μείον την εργοστασιακή εγγύηση.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Re: SEIKO
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 03, 2019 5:51 am
από Elio5
gep έγραψε:
Elio5 έγραψε:
gep έγραψε:
dennis66 έγραψε:Η Ρόλεξ έβλεπε το τιράζ της να έχει πλέον εκτοξευτεί σε ασύλληπτα νούμερα, ανταποκρινόμενο σε αντίστοιχη διαρκή ζήτηση, επί σειρά δεκαετιών. –Που θα πήγαινε αυτό βιολί ; Ως σοβαρή εταιρεία, κάθεται και βάζει κάτω τα πράγματα, «βλέποντας» μια δεκαετία μπροστά. Τώρα, η Rolex δεν είναι ακριβώς ωρολοβιομηχανία. Δεν πουλάει ρολόγια. Πουλάει «κύρος». -Τι σημαίνει δηλαδή «κύρος «; Σημαίνει ότι δεν μπορεί να το φοράει το Rolex ο πάσα ένας, διότι άμα είναι να έχουν όλοι κύρος, πάει, χαθήκαμε ως κοινωνία. Kαι τότε, χάθηκε και η Rolex ως εταιρεία.
Εννοείται ότι, με τόση παγκόσμια ζήτηση, εάν ήταν άλλος στη θέση της Rolex, το πιθανότερο είναι να εκτόξευε στην παραγωγή στα ύψη, ώστε να κονομήσει. Μόνο που εδώ πρόκειται για σοβαρή εταιρεία και κάθε σοβαρή εταιρεία γνωρίζει ότι το αρνί απλά το κουρεύουμε –ποτέ δεν το γδέρνουμε !
Επομένως, η τεχνητή μείωση της διαθεσιμότητας των προϊόντων της Rοlex, δεν είναι μαρκετίστικο τερτίπι, είναι ζήτημα επιβίωσης της ιδίας. Το ότι οι πολλοί δεν αναγνωρίζουν τα σημάδια υπερθέρμανσης (καραφουσκάρα τη λέμε στο χωριό μου) δεν είναι καθόλου περίεργο, αντίθετα είναι απολύτως αναμενόμενο και φυσιολογικό. Η Rolex τα αναγνωρίζει. Ξέρει που ακριβώς οδηγεί αυτό, αιτιακά, ιστορικά, μαθηματικά, ό,τι θες. Κι ενώ όλοι της ζητούν να πατήσει γκάζι, αυτή πατάει φρένο. Επειδή ξέρει, ότι όλοι αυτοί που αξιώνουν άμεση προσβασιμότητα στα προϊόντα της, εφόσον αυτή ανταποκριθεί, τότε –μεθαύριο- θα την κατηγορήσουν ότι ευτέλισε το προϊόν της, καθιστώντας το πάγκοινο. Φρένο λοιπόν.
Γκρίζοι ντήλερς : Στο βαθμό που συνομολογείται η χρησιμότητα του γύπα σ΄ενα άλφα οικοσύστημα, θα πρέπει αντίστοιχα να συμφιλιωθούμε με την ιδέα της ύπαρξης των Γκρίζων. Οι Γκρίζοι κάνουν σπουδαία δουλειά για τις εταιρείες, οι οποίες τους ανέχονται –εάν όχι και τους ενθαρρύνουν- για τους ίδιους λόγους που ένας ρινόκερως ανέχεται μέσα στο στόμα του εκείνο στο μυστήριο πουλί που καθαρίζει τα κατάλοιπα τροφών. Είναι κράχτες, είναι αβανταδόροι, κάνουν μια βρώμικη δουλειά, που τελικά κάποιος θα έπρεπε να την κάνει. Το καπέλο είναι η αμοιβή τους, πώς να το κάνουμε ; Στο βαθμό που δεν ανήκω στο πελατειακό κοινό των εν λόγω τύπων, προσωπικά δεν μου καίγεται καρφάκι ποιον γδέρνουν. Μου αρκεί το να μην είναι το δικό μου τομάρι απλωμένο στην αυλή τους.
Όπως το βλέπω εγώ, σε σχέση με το εμπορεύσιμο προϊόν που λέγεται ρολόγια (και δη «κύρους») δεν ξέρω κατά πόσον έχει νόημα να διαμαρτυρόμεθα για τις πρακτικές χειραγώγησης. Δεν πρόκειται περί άρτου και γάλακτος, πρόκειται για κατ’ εξοχήν είδος πολυτελείας, το οποίο διακινείται σε μια παγκόσμια αγορά μαστιζόμενη από πολυετή ύφεση και απευθύνεται σε μια παγκόσμια κοινωνία διαρκώς αυξανόμενων αντιθέσεων.
Και για να μη γελιόμαστε, το όποιο ρολόϊ «κύρους» κάθε άλλο παρά εργαλείο άμβλυνσης κοινωνικών αντιθέσεων και ανισοτήτων αποτελεί (διότι εάν αποτελούσε, τότε απλά θα έπαυε να αποκαλείται «κύρους»....)
Σ’ αυτό το πλαίσιο, κάθε είδους πρακτική, ακόμη και αθέμιτη, είναι, όχι βέβαια δικαιολογημένη, αλλά πάντως αιτιολογημένη και πανεύκολα εξηγήσιμη. Για τη Rolex, όπως εξελίσσονται τα πράγματα, εξακολουθούν να υφίστανται τεράστιες προοπτικές, ιδίως στις αναπτυσσόμενες αγορές. Δεν επιθυμεί να τις κάψει πρόωρα. Κλάσμα ελάχιστο πληθυσμών δισεκατομμυρίων (Κίνες, Ινδίες, Ρωσσίες) να προστίθεται ετήσια στο πελαταλόγιό της, της αρκεί και με το παραπάνω. Με μία και μόνη προϋπόθεση : -Να παραμείνει η ζήτηση τουλάχιστον σταθερή στις μεγάλες ώριμες αγορές, διότι αυτές είναι που καθορίζουν την τάση, τον συρμό, το trend, τη μόδα, όπως κι αν το πούμε. Οι υπόλοιπες ακολουθούν και μιμούνται.
Οι γκρι πουλάνε σε μειωμένες τιμές από ότι οι εταιρείες. Αυτοί δεν γδέρνουν κόσμο, αλλά βοηθούν τους dealers να μην χάσουν την αντιπροσώπευση, αν τυχόν δεν πουλήσουν τον απαιτούμενο αριθμό μέσω των καταστημάτων τους.
Αυτοί που βάζουν τα καπέλα είναι οι φλιπεράδες.
Γιά τα υπόλοιπα, σηκώνει πολύ συζήτηση.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Οι γκρι πουλάνε σε μειωμένες τιμές?
Ρολόγια από άλλες εταιρίες ισως ναι, τα Ρολεξ όμως τα πουλάνε και αυτοι με καπέλο.
Όσο για τους φλιπεραδες στο Instagram και στα ξένα φορα τους ονομάζουν scalpers.
Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Γιά Ρόλεξ δεν ξέρω. Δεν ξέρω ούτε τιμές καταλόγου ούτε τι εκπτώσεις κάνουν γιατί ποτέ δεν ενδιαφέρθηκα.
Αυτό που ξέρω γιά τους γκρι είναι ότι όταν ένας αντιπρόσωπος δεν έχει πουλήσει τον αριθμό που του έχει επιβάλει η Χ εταιρεία γιά να μην χάσει την αντιπροσωπεία , τα ξεφορτώνεται στους γκρι σε τιμές λίγο πάνω από το κόστος γιά να δείξει νούμερα στους Ελβετούς και οι γκρι με την σειρά τους τα πουλάνε σε τιμές πολύ χαμηλότερες από τις επίσημες, μείον την εργοστασιακή εγγύηση.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Δεν ισχύει αυτό που γράφεις για τη Ρολεξ.
Παίζουν τρελά καπέλα.
Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: SEIKO
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 03, 2019 9:50 am
από ggli
Elio5 έγραψε:
gep έγραψε:
Elio5 έγραψε:
gep έγραψε:
dennis66 έγραψε:Η Ρόλεξ έβλεπε το τιράζ της να έχει πλέον εκτοξευτεί σε ασύλληπτα νούμερα, ανταποκρινόμενο σε αντίστοιχη διαρκή ζήτηση, επί σειρά δεκαετιών. –Που θα πήγαινε αυτό βιολί ; Ως σοβαρή εταιρεία, κάθεται και βάζει κάτω τα πράγματα, «βλέποντας» μια δεκαετία μπροστά. Τώρα, η Rolex δεν είναι ακριβώς ωρολοβιομηχανία. Δεν πουλάει ρολόγια. Πουλάει «κύρος». -Τι σημαίνει δηλαδή «κύρος «; Σημαίνει ότι δεν μπορεί να το φοράει το Rolex ο πάσα ένας, διότι άμα είναι να έχουν όλοι κύρος, πάει, χαθήκαμε ως κοινωνία. Kαι τότε, χάθηκε και η Rolex ως εταιρεία.
Εννοείται ότι, με τόση παγκόσμια ζήτηση, εάν ήταν άλλος στη θέση της Rolex, το πιθανότερο είναι να εκτόξευε στην παραγωγή στα ύψη, ώστε να κονομήσει. Μόνο που εδώ πρόκειται για σοβαρή εταιρεία και κάθε σοβαρή εταιρεία γνωρίζει ότι το αρνί απλά το κουρεύουμε –ποτέ δεν το γδέρνουμε !
Επομένως, η τεχνητή μείωση της διαθεσιμότητας των προϊόντων της Rοlex, δεν είναι μαρκετίστικο τερτίπι, είναι ζήτημα επιβίωσης της ιδίας. Το ότι οι πολλοί δεν αναγνωρίζουν τα σημάδια υπερθέρμανσης (καραφουσκάρα τη λέμε στο χωριό μου) δεν είναι καθόλου περίεργο, αντίθετα είναι απολύτως αναμενόμενο και φυσιολογικό. Η Rolex τα αναγνωρίζει. Ξέρει που ακριβώς οδηγεί αυτό, αιτιακά, ιστορικά, μαθηματικά, ό,τι θες. Κι ενώ όλοι της ζητούν να πατήσει γκάζι, αυτή πατάει φρένο. Επειδή ξέρει, ότι όλοι αυτοί που αξιώνουν άμεση προσβασιμότητα στα προϊόντα της, εφόσον αυτή ανταποκριθεί, τότε –μεθαύριο- θα την κατηγορήσουν ότι ευτέλισε το προϊόν της, καθιστώντας το πάγκοινο. Φρένο λοιπόν.
Γκρίζοι ντήλερς : Στο βαθμό που συνομολογείται η χρησιμότητα του γύπα σ΄ενα άλφα οικοσύστημα, θα πρέπει αντίστοιχα να συμφιλιωθούμε με την ιδέα της ύπαρξης των Γκρίζων. Οι Γκρίζοι κάνουν σπουδαία δουλειά για τις εταιρείες, οι οποίες τους ανέχονται –εάν όχι και τους ενθαρρύνουν- για τους ίδιους λόγους που ένας ρινόκερως ανέχεται μέσα στο στόμα του εκείνο στο μυστήριο πουλί που καθαρίζει τα κατάλοιπα τροφών. Είναι κράχτες, είναι αβανταδόροι, κάνουν μια βρώμικη δουλειά, που τελικά κάποιος θα έπρεπε να την κάνει. Το καπέλο είναι η αμοιβή τους, πώς να το κάνουμε ; Στο βαθμό που δεν ανήκω στο πελατειακό κοινό των εν λόγω τύπων, προσωπικά δεν μου καίγεται καρφάκι ποιον γδέρνουν. Μου αρκεί το να μην είναι το δικό μου τομάρι απλωμένο στην αυλή τους.
Όπως το βλέπω εγώ, σε σχέση με το εμπορεύσιμο προϊόν που λέγεται ρολόγια (και δη «κύρους») δεν ξέρω κατά πόσον έχει νόημα να διαμαρτυρόμεθα για τις πρακτικές χειραγώγησης. Δεν πρόκειται περί άρτου και γάλακτος, πρόκειται για κατ’ εξοχήν είδος πολυτελείας, το οποίο διακινείται σε μια παγκόσμια αγορά μαστιζόμενη από πολυετή ύφεση και απευθύνεται σε μια παγκόσμια κοινωνία διαρκώς αυξανόμενων αντιθέσεων.
Και για να μη γελιόμαστε, το όποιο ρολόϊ «κύρους» κάθε άλλο παρά εργαλείο άμβλυνσης κοινωνικών αντιθέσεων και ανισοτήτων αποτελεί (διότι εάν αποτελούσε, τότε απλά θα έπαυε να αποκαλείται «κύρους»....)
Σ’ αυτό το πλαίσιο, κάθε είδους πρακτική, ακόμη και αθέμιτη, είναι, όχι βέβαια δικαιολογημένη, αλλά πάντως αιτιολογημένη και πανεύκολα εξηγήσιμη. Για τη Rolex, όπως εξελίσσονται τα πράγματα, εξακολουθούν να υφίστανται τεράστιες προοπτικές, ιδίως στις αναπτυσσόμενες αγορές. Δεν επιθυμεί να τις κάψει πρόωρα. Κλάσμα ελάχιστο πληθυσμών δισεκατομμυρίων (Κίνες, Ινδίες, Ρωσσίες) να προστίθεται ετήσια στο πελαταλόγιό της, της αρκεί και με το παραπάνω. Με μία και μόνη προϋπόθεση : -Να παραμείνει η ζήτηση τουλάχιστον σταθερή στις μεγάλες ώριμες αγορές, διότι αυτές είναι που καθορίζουν την τάση, τον συρμό, το trend, τη μόδα, όπως κι αν το πούμε. Οι υπόλοιπες ακολουθούν και μιμούνται.
Οι γκρι πουλάνε σε μειωμένες τιμές από ότι οι εταιρείες. Αυτοί δεν γδέρνουν κόσμο, αλλά βοηθούν τους dealers να μην χάσουν την αντιπροσώπευση, αν τυχόν δεν πουλήσουν τον απαιτούμενο αριθμό μέσω των καταστημάτων τους.
Αυτοί που βάζουν τα καπέλα είναι οι φλιπεράδες.
Γιά τα υπόλοιπα, σηκώνει πολύ συζήτηση.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Οι γκρι πουλάνε σε μειωμένες τιμές?
Ρολόγια από άλλες εταιρίες ισως ναι, τα Ρολεξ όμως τα πουλάνε και αυτοι με καπέλο.
Όσο για τους φλιπεραδες στο Instagram και στα ξένα φορα τους ονομάζουν scalpers.
Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Γιά Ρόλεξ δεν ξέρω. Δεν ξέρω ούτε τιμές καταλόγου ούτε τι εκπτώσεις κάνουν γιατί ποτέ δεν ενδιαφέρθηκα.
Αυτό που ξέρω γιά τους γκρι είναι ότι όταν ένας αντιπρόσωπος δεν έχει πουλήσει τον αριθμό που του έχει επιβάλει η Χ εταιρεία γιά να μην χάσει την αντιπροσωπεία , τα ξεφορτώνεται στους γκρι σε τιμές λίγο πάνω από το κόστος γιά να δείξει νούμερα στους Ελβετούς και οι γκρι με την σειρά τους τα πουλάνε σε τιμές πολύ χαμηλότερες από τις επίσημες, μείον την εργοστασιακή εγγύηση.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Δεν ισχύει αυτό που γράφεις για τη Ρολεξ.
Παίζουν τρελά καπέλα.
Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τα τελευταία χρόνια Ηλία, παλαιότερα μέχρι και έκπτωση μπορούσες και στους γκρι έβρισκες καταπληκτικές τιμές
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: SEIKO
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 03, 2019 9:52 am
από ggli
gep έγραψε:
Elio5 έγραψε:
gep έγραψε:
dennis66 έγραψε:Η Ρόλεξ έβλεπε το τιράζ της να έχει πλέον εκτοξευτεί σε ασύλληπτα νούμερα, ανταποκρινόμενο σε αντίστοιχη διαρκή ζήτηση, επί σειρά δεκαετιών. –Που θα πήγαινε αυτό βιολί ; Ως σοβαρή εταιρεία, κάθεται και βάζει κάτω τα πράγματα, «βλέποντας» μια δεκαετία μπροστά. Τώρα, η Rolex δεν είναι ακριβώς ωρολοβιομηχανία. Δεν πουλάει ρολόγια. Πουλάει «κύρος». -Τι σημαίνει δηλαδή «κύρος «; Σημαίνει ότι δεν μπορεί να το φοράει το Rolex ο πάσα ένας, διότι άμα είναι να έχουν όλοι κύρος, πάει, χαθήκαμε ως κοινωνία. Kαι τότε, χάθηκε και η Rolex ως εταιρεία.
Εννοείται ότι, με τόση παγκόσμια ζήτηση, εάν ήταν άλλος στη θέση της Rolex, το πιθανότερο είναι να εκτόξευε στην παραγωγή στα ύψη, ώστε να κονομήσει. Μόνο που εδώ πρόκειται για σοβαρή εταιρεία και κάθε σοβαρή εταιρεία γνωρίζει ότι το αρνί απλά το κουρεύουμε –ποτέ δεν το γδέρνουμε !
Επομένως, η τεχνητή μείωση της διαθεσιμότητας των προϊόντων της Rοlex, δεν είναι μαρκετίστικο τερτίπι, είναι ζήτημα επιβίωσης της ιδίας. Το ότι οι πολλοί δεν αναγνωρίζουν τα σημάδια υπερθέρμανσης (καραφουσκάρα τη λέμε στο χωριό μου) δεν είναι καθόλου περίεργο, αντίθετα είναι απολύτως αναμενόμενο και φυσιολογικό. Η Rolex τα αναγνωρίζει. Ξέρει που ακριβώς οδηγεί αυτό, αιτιακά, ιστορικά, μαθηματικά, ό,τι θες. Κι ενώ όλοι της ζητούν να πατήσει γκάζι, αυτή πατάει φρένο. Επειδή ξέρει, ότι όλοι αυτοί που αξιώνουν άμεση προσβασιμότητα στα προϊόντα της, εφόσον αυτή ανταποκριθεί, τότε –μεθαύριο- θα την κατηγορήσουν ότι ευτέλισε το προϊόν της, καθιστώντας το πάγκοινο. Φρένο λοιπόν.
Γκρίζοι ντήλερς : Στο βαθμό που συνομολογείται η χρησιμότητα του γύπα σ΄ενα άλφα οικοσύστημα, θα πρέπει αντίστοιχα να συμφιλιωθούμε με την ιδέα της ύπαρξης των Γκρίζων. Οι Γκρίζοι κάνουν σπουδαία δουλειά για τις εταιρείες, οι οποίες τους ανέχονται –εάν όχι και τους ενθαρρύνουν- για τους ίδιους λόγους που ένας ρινόκερως ανέχεται μέσα στο στόμα του εκείνο στο μυστήριο πουλί που καθαρίζει τα κατάλοιπα τροφών. Είναι κράχτες, είναι αβανταδόροι, κάνουν μια βρώμικη δουλειά, που τελικά κάποιος θα έπρεπε να την κάνει. Το καπέλο είναι η αμοιβή τους, πώς να το κάνουμε ; Στο βαθμό που δεν ανήκω στο πελατειακό κοινό των εν λόγω τύπων, προσωπικά δεν μου καίγεται καρφάκι ποιον γδέρνουν. Μου αρκεί το να μην είναι το δικό μου τομάρι απλωμένο στην αυλή τους.
Όπως το βλέπω εγώ, σε σχέση με το εμπορεύσιμο προϊόν που λέγεται ρολόγια (και δη «κύρους») δεν ξέρω κατά πόσον έχει νόημα να διαμαρτυρόμεθα για τις πρακτικές χειραγώγησης. Δεν πρόκειται περί άρτου και γάλακτος, πρόκειται για κατ’ εξοχήν είδος πολυτελείας, το οποίο διακινείται σε μια παγκόσμια αγορά μαστιζόμενη από πολυετή ύφεση και απευθύνεται σε μια παγκόσμια κοινωνία διαρκώς αυξανόμενων αντιθέσεων.
Και για να μη γελιόμαστε, το όποιο ρολόϊ «κύρους» κάθε άλλο παρά εργαλείο άμβλυνσης κοινωνικών αντιθέσεων και ανισοτήτων αποτελεί (διότι εάν αποτελούσε, τότε απλά θα έπαυε να αποκαλείται «κύρους»....)
Σ’ αυτό το πλαίσιο, κάθε είδους πρακτική, ακόμη και αθέμιτη, είναι, όχι βέβαια δικαιολογημένη, αλλά πάντως αιτιολογημένη και πανεύκολα εξηγήσιμη. Για τη Rolex, όπως εξελίσσονται τα πράγματα, εξακολουθούν να υφίστανται τεράστιες προοπτικές, ιδίως στις αναπτυσσόμενες αγορές. Δεν επιθυμεί να τις κάψει πρόωρα. Κλάσμα ελάχιστο πληθυσμών δισεκατομμυρίων (Κίνες, Ινδίες, Ρωσσίες) να προστίθεται ετήσια στο πελαταλόγιό της, της αρκεί και με το παραπάνω. Με μία και μόνη προϋπόθεση : -Να παραμείνει η ζήτηση τουλάχιστον σταθερή στις μεγάλες ώριμες αγορές, διότι αυτές είναι που καθορίζουν την τάση, τον συρμό, το trend, τη μόδα, όπως κι αν το πούμε. Οι υπόλοιπες ακολουθούν και μιμούνται.
Οι γκρι πουλάνε σε μειωμένες τιμές από ότι οι εταιρείες. Αυτοί δεν γδέρνουν κόσμο, αλλά βοηθούν τους dealers να μην χάσουν την αντιπροσώπευση, αν τυχόν δεν πουλήσουν τον απαιτούμενο αριθμό μέσω των καταστημάτων τους.
Αυτοί που βάζουν τα καπέλα είναι οι φλιπεράδες.
Γιά τα υπόλοιπα, σηκώνει πολύ συζήτηση.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Οι γκρι πουλάνε σε μειωμένες τιμές?
Ρολόγια από άλλες εταιρίες ισως ναι, τα Ρολεξ όμως τα πουλάνε και αυτοι με καπέλο.
Όσο για τους φλιπεραδες στο Instagram και στα ξένα φορα τους ονομάζουν scalpers.
Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Γιά Ρόλεξ δεν ξέρω. Δεν ξέρω ούτε τιμές καταλόγου ούτε τι εκπτώσεις κάνουν γιατί ποτέ δεν ενδιαφέρθηκα.
Αυτό που ξέρω γιά τους γκρι είναι ότι όταν ένας αντιπρόσωπος δεν έχει πουλήσει τον αριθμό που του έχει επιβάλει η Χ εταιρεία γιά να μην χάσει την αντιπροσωπεία , τα ξεφορτώνεται στους γκρι σε τιμές λίγο πάνω από το κόστος γιά να δείξει νούμερα στους Ελβετούς και οι γκρι με την σειρά τους τα πουλάνε σε τιμές πολύ χαμηλότερες από τις επίσημες, μείον την εργοστασιακή εγγύηση.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Όχι μόνο για να μη χάσει την αντιπροσωπεία . Κυρίως για να πιάσει στόχο πωλήσεων και να πάρει μπόνους . Ισχύει γενικότερα το φαινόμενο όχι μόνο στα ρολόγια .
Ως γνωστον οι εταιρείες φορτώνουν εμπόρευμα στους dealers , όχι μόνο τα εμπορικά προϊόντα .
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: SEIKO
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 03, 2019 11:33 am
από Elio5
ggli έγραψε:
Elio5 έγραψε:
gep έγραψε:
Elio5 έγραψε:
gep έγραψε:
dennis66 έγραψε:Η Ρόλεξ έβλεπε το τιράζ της να έχει πλέον εκτοξευτεί σε ασύλληπτα νούμερα, ανταποκρινόμενο σε αντίστοιχη διαρκή ζήτηση, επί σειρά δεκαετιών. –Που θα πήγαινε αυτό βιολί ; Ως σοβαρή εταιρεία, κάθεται και βάζει κάτω τα πράγματα, «βλέποντας» μια δεκαετία μπροστά. Τώρα, η Rolex δεν είναι ακριβώς ωρολοβιομηχανία. Δεν πουλάει ρολόγια. Πουλάει «κύρος». -Τι σημαίνει δηλαδή «κύρος «; Σημαίνει ότι δεν μπορεί να το φοράει το Rolex ο πάσα ένας, διότι άμα είναι να έχουν όλοι κύρος, πάει, χαθήκαμε ως κοινωνία. Kαι τότε, χάθηκε και η Rolex ως εταιρεία.
Εννοείται ότι, με τόση παγκόσμια ζήτηση, εάν ήταν άλλος στη θέση της Rolex, το πιθανότερο είναι να εκτόξευε στην παραγωγή στα ύψη, ώστε να κονομήσει. Μόνο που εδώ πρόκειται για σοβαρή εταιρεία και κάθε σοβαρή εταιρεία γνωρίζει ότι το αρνί απλά το κουρεύουμε –ποτέ δεν το γδέρνουμε !
Επομένως, η τεχνητή μείωση της διαθεσιμότητας των προϊόντων της Rοlex, δεν είναι μαρκετίστικο τερτίπι, είναι ζήτημα επιβίωσης της ιδίας. Το ότι οι πολλοί δεν αναγνωρίζουν τα σημάδια υπερθέρμανσης (καραφουσκάρα τη λέμε στο χωριό μου) δεν είναι καθόλου περίεργο, αντίθετα είναι απολύτως αναμενόμενο και φυσιολογικό. Η Rolex τα αναγνωρίζει. Ξέρει που ακριβώς οδηγεί αυτό, αιτιακά, ιστορικά, μαθηματικά, ό,τι θες. Κι ενώ όλοι της ζητούν να πατήσει γκάζι, αυτή πατάει φρένο. Επειδή ξέρει, ότι όλοι αυτοί που αξιώνουν άμεση προσβασιμότητα στα προϊόντα της, εφόσον αυτή ανταποκριθεί, τότε –μεθαύριο- θα την κατηγορήσουν ότι ευτέλισε το προϊόν της, καθιστώντας το πάγκοινο. Φρένο λοιπόν.
Γκρίζοι ντήλερς : Στο βαθμό που συνομολογείται η χρησιμότητα του γύπα σ΄ενα άλφα οικοσύστημα, θα πρέπει αντίστοιχα να συμφιλιωθούμε με την ιδέα της ύπαρξης των Γκρίζων. Οι Γκρίζοι κάνουν σπουδαία δουλειά για τις εταιρείες, οι οποίες τους ανέχονται –εάν όχι και τους ενθαρρύνουν- για τους ίδιους λόγους που ένας ρινόκερως ανέχεται μέσα στο στόμα του εκείνο στο μυστήριο πουλί που καθαρίζει τα κατάλοιπα τροφών. Είναι κράχτες, είναι αβανταδόροι, κάνουν μια βρώμικη δουλειά, που τελικά κάποιος θα έπρεπε να την κάνει. Το καπέλο είναι η αμοιβή τους, πώς να το κάνουμε ; Στο βαθμό που δεν ανήκω στο πελατειακό κοινό των εν λόγω τύπων, προσωπικά δεν μου καίγεται καρφάκι ποιον γδέρνουν. Μου αρκεί το να μην είναι το δικό μου τομάρι απλωμένο στην αυλή τους.
Όπως το βλέπω εγώ, σε σχέση με το εμπορεύσιμο προϊόν που λέγεται ρολόγια (και δη «κύρους») δεν ξέρω κατά πόσον έχει νόημα να διαμαρτυρόμεθα για τις πρακτικές χειραγώγησης. Δεν πρόκειται περί άρτου και γάλακτος, πρόκειται για κατ’ εξοχήν είδος πολυτελείας, το οποίο διακινείται σε μια παγκόσμια αγορά μαστιζόμενη από πολυετή ύφεση και απευθύνεται σε μια παγκόσμια κοινωνία διαρκώς αυξανόμενων αντιθέσεων.
Και για να μη γελιόμαστε, το όποιο ρολόϊ «κύρους» κάθε άλλο παρά εργαλείο άμβλυνσης κοινωνικών αντιθέσεων και ανισοτήτων αποτελεί (διότι εάν αποτελούσε, τότε απλά θα έπαυε να αποκαλείται «κύρους»....)
Σ’ αυτό το πλαίσιο, κάθε είδους πρακτική, ακόμη και αθέμιτη, είναι, όχι βέβαια δικαιολογημένη, αλλά πάντως αιτιολογημένη και πανεύκολα εξηγήσιμη. Για τη Rolex, όπως εξελίσσονται τα πράγματα, εξακολουθούν να υφίστανται τεράστιες προοπτικές, ιδίως στις αναπτυσσόμενες αγορές. Δεν επιθυμεί να τις κάψει πρόωρα. Κλάσμα ελάχιστο πληθυσμών δισεκατομμυρίων (Κίνες, Ινδίες, Ρωσσίες) να προστίθεται ετήσια στο πελαταλόγιό της, της αρκεί και με το παραπάνω. Με μία και μόνη προϋπόθεση : -Να παραμείνει η ζήτηση τουλάχιστον σταθερή στις μεγάλες ώριμες αγορές, διότι αυτές είναι που καθορίζουν την τάση, τον συρμό, το trend, τη μόδα, όπως κι αν το πούμε. Οι υπόλοιπες ακολουθούν και μιμούνται.
Οι γκρι πουλάνε σε μειωμένες τιμές από ότι οι εταιρείες. Αυτοί δεν γδέρνουν κόσμο, αλλά βοηθούν τους dealers να μην χάσουν την αντιπροσώπευση, αν τυχόν δεν πουλήσουν τον απαιτούμενο αριθμό μέσω των καταστημάτων τους.
Αυτοί που βάζουν τα καπέλα είναι οι φλιπεράδες.
Γιά τα υπόλοιπα, σηκώνει πολύ συζήτηση.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Οι γκρι πουλάνε σε μειωμένες τιμές?
Ρολόγια από άλλες εταιρίες ισως ναι, τα Ρολεξ όμως τα πουλάνε και αυτοι με καπέλο.
Όσο για τους φλιπεραδες στο Instagram και στα ξένα φορα τους ονομάζουν scalpers.
Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Γιά Ρόλεξ δεν ξέρω. Δεν ξέρω ούτε τιμές καταλόγου ούτε τι εκπτώσεις κάνουν γιατί ποτέ δεν ενδιαφέρθηκα.
Αυτό που ξέρω γιά τους γκρι είναι ότι όταν ένας αντιπρόσωπος δεν έχει πουλήσει τον αριθμό που του έχει επιβάλει η Χ εταιρεία γιά να μην χάσει την αντιπροσωπεία , τα ξεφορτώνεται στους γκρι σε τιμές λίγο πάνω από το κόστος γιά να δείξει νούμερα στους Ελβετούς και οι γκρι με την σειρά τους τα πουλάνε σε τιμές πολύ χαμηλότερες από τις επίσημες, μείον την εργοστασιακή εγγύηση.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Δεν ισχύει αυτό που γράφεις για τη Ρολεξ.
Παίζουν τρελά καπέλα.
Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τα τελευταία χρόνια Ηλία, παλαιότερα μέχρι και έκπτωση μπορούσες ξαι στους γκρι έβρισκες καταπληκτικές τιμές
Sent from my iPhone using Tapatalk
Τα τελευταία χρόνια Γιάννη μπορούσες να βρεις ότι Ρολεξ ήθελες σε AD. Και έπαιζε και έκπτωση.
Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: SEIKO
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 03, 2019 11:50 am
από Argo98
dennis66 έγραψε:
....δεν ξέρω κατά πόσον έχει νόημα να διαμαρτυρόμεθα για τις πρακτικές χειραγώγησης. Δεν πρόκειται περί άρτου και γάλακτος, πρόκειται για κατ’ εξοχήν είδος πολυτελείας....
Το πιο σημαντικό που πάρα πολλοί αδυνατούν να κατανοήσουν.... First wolrd problems η διαθεσιμότητα των rolex και του κάθε ρολογιού..
Re: SEIKO
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 03, 2019 3:19 pm
από georgehh1982
" onclick="window.open(this.href);return false;
Δείτε και θα καταλάβετε πολλά, γιατί οι τιμές σε κάποια ρολόγια είναι εκεί που είναι.Η seiko πρέπει να βγάλει το alpinist σε κανονική έκδοση μπλε καντράν είναι απίστευτα όμορφο.
Στάλθηκε από το MEIZU M6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: SEIKO
Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 04, 2019 8:46 am
από Elio5
georgehh1982 έγραψε:
Δείτε και θα καταλάβετε πολλά, γιατί οι τιμές σε κάποια ρολόγια είναι εκεί που είναι.Η seiko πρέπει να βγάλει το alpinist σε κανονική έκδοση μπλε καντράν είναι απίστευτα όμορφο.
Στάλθηκε από το MEIZU M6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το έχω δει καιρό τωρα το συγκεκριμένο βίντεο το οποίο είναι αστείο και εκνευριστικό ταυτόχρονα.
Απόδειξη πως στο 90% τα λεφτά δεν συνεπάγονται με γούστο οι γνώσεις.
Τώρα όσον αφορά το μπλε αλπινιστ. Συμφωνώ.
Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: SEIKO
Δημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 05, 2019 8:41 am
από Elio5
Επανέκδοση του Arnie φέτος στην Βασιλεία.
Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: SEIKO
Δημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 05, 2019 10:11 am
από markosgr28
Ενδιαφέρον ευχαριστω για την ενημέρωση. Πολύ solar τελευταία η Seiko