Σελίδα 3237 από 3258
Re: Σημερα φοραμε....(2)
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 09, 2026 7:24 pm
από kalvetfl67
Καλησπέρα

Re: Σημερα φοραμε....(2)
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 09, 2026 9:17 pm
από Megalos
I. MANH έγραψε: Σάβ Μάιος 09, 2026 6:33 pm
(χτες ...)
ωραιοτατπς χωρος Γιαννη ... που ?
Re: Σημερα φοραμε....(2)
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 09, 2026 9:18 pm
από Megalos
Wolf- έγραψε: Σάβ Μάιος 09, 2026 2:26 pm
Καλησπέρα...
ωραιοτατο κομματι Φανη
Re: Σημερα φοραμε....(2)
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 09, 2026 9:19 pm
από Megalos
gep έγραψε: Παρ Μάιος 08, 2026 12:27 pm
Καλημέρα με ένα DeVille από τα χρόνια που η Ω ακόμα έβαζε το Co-axial στο πίσω μέρος του ρολογιού

Sent from my SM-S918B using Tapatalk
και βεβαια παραμενει ενα διαχρονικα πανεμοερφο κομματι
Re: Σημερα φοραμε....(2)
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 10, 2026 9:58 am
από I. MANH
Megalos έγραψε: Σάβ Μάιος 09, 2026 9:17 pm
I. MANH έγραψε: Σάβ Μάιος 09, 2026 6:33 pm
(χτες ...)
ωραιοτατπς χωρος Γιαννη ... που ?
Αρεοπολη - "Η Παλαιόπολις"
Re: Σημερα φοραμε....(2)
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 10, 2026 10:26 am
από I. MANH
Re: Σημερα φοραμε....(2)
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 10, 2026 12:56 pm
από gep
Καλή σας ημέρα
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: Σημερα φοραμε....(2)
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 10, 2026 1:23 pm
από Wolf-
Καλημέρα...

Re: Σημερα φοραμε....(2)
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 10, 2026 3:38 pm
από chris70
Καλησπερα σας!

Re: Σημερα φοραμε....(2)
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 10, 2026 7:31 pm
από Σιδ.Σταυρος
Ακομη δεν εχω βαλει Ανοιξιατικα και μαλλον θα αργησω λιγο.
