Σελίδα 3237 από 3258

Re: Σημερα φοραμε....(2)

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 09, 2026 7:24 pm
από kalvetfl67
Καλησπέρα

Εικόνα

Re: Σημερα φοραμε....(2)

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 09, 2026 9:17 pm
από Megalos
I. MANH έγραψε: Σάβ Μάιος 09, 2026 6:33 pm (χτες ...)

Εικόνα
ωραιοτατπς χωρος Γιαννη ... που ?

Re: Σημερα φοραμε....(2)

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 09, 2026 9:18 pm
από Megalos
Wolf- έγραψε: Σάβ Μάιος 09, 2026 2:26 pm Καλησπέρα...
Εικόνα
ωραιοτατο κομματι Φανη

Re: Σημερα φοραμε....(2)

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 09, 2026 9:19 pm
από Megalos
gep έγραψε: Παρ Μάιος 08, 2026 12:27 pm Καλημέρα με ένα DeVille από τα χρόνια που η Ω ακόμα έβαζε το Co-axial στο πίσω μέρος του ρολογιού ΕικόναΕικόνα

Sent from my SM-S918B using Tapatalk
και βεβαια παραμενει ενα διαχρονικα πανεμοερφο κομματι

Re: Σημερα φοραμε....(2)

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 10, 2026 9:58 am
από I. MANH
Megalos έγραψε: Σάβ Μάιος 09, 2026 9:17 pm
I. MANH έγραψε: Σάβ Μάιος 09, 2026 6:33 pm (χτες ...)

Εικόνα
ωραιοτατπς χωρος Γιαννη ... που ?
Αρεοπολη - "Η Παλαιόπολις"

Re: Σημερα φοραμε....(2)

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 10, 2026 10:26 am
από I. MANH
Εικόνα

Re: Σημερα φοραμε....(2)

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 10, 2026 12:56 pm
από gep
Καλή σας ημέρα Εικόνα

Sent from my SM-S918B using Tapatalk


Re: Σημερα φοραμε....(2)

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 10, 2026 1:23 pm
από Wolf-
Καλημέρα...
Εικόνα

Re: Σημερα φοραμε....(2)

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 10, 2026 3:38 pm
από chris70
Καλησπερα σας!


Εικόνα

Re: Σημερα φοραμε....(2)

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 10, 2026 7:31 pm
από Σιδ.Σταυρος
Ακομη δεν εχω βαλει Ανοιξιατικα και μαλλον θα αργησω λιγο.

Εικόνα