Σελίδα 3227 από 3258

Re: Σημερα φοραμε....(2)

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 18, 2026 10:55 pm
από Megalos
gep έγραψε: Σάβ Απρ 18, 2026 10:10 pm Σήμερα φορούσα αυτό γιατί μου αρέσουν ΟΛΑ τα ρολόγια. Το βρήκα πριν χρόνια σε αυτήν την θλιβερή κατάσταση και ότσν το διάλεξα ο πωλητής με ρώτησε αν πρόσεξα το καντράν. Μάλλον δεν θα ήξερε την ιστορία της μάρκας. Χωρίς ίχνος σέρβις κρατάει καλό χρόνο παρά τα όσα έχει τραβήξει το ρολογάκι. ΕικόναΕικόνα

Sent from my SM-S918B using Tapatalk
για πες μας κατι περισσοτερο για την μαρκα Γιωργο

Re: Σημερα φοραμε....(2)

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 18, 2026 10:55 pm
από Megalos
markosgr28 έγραψε: Σάβ Απρ 18, 2026 10:36 am Καλημέρα, καλό ΣΚ, σήμερα με αυτό (από τη φετινή πίτα), πολύ όμορφο:
Εικόνα
καλοφορετο Μαρκο ... δειχνει πανεμορφο φιλε :good:

Re: Σημερα φοραμε....(2)

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 18, 2026 10:56 pm
από Megalos
kalvetfl67 έγραψε: Σάβ Απρ 18, 2026 3:43 pm Καλησπέρα

Εικόνα
Γιωργο για πες .... φανταστικο φιλε :rose

Re: Σημερα φοραμε....(2)

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 19, 2026 1:24 pm
από Σιδ.Σταυρος
Εικόνα

Re: Σημερα φοραμε....(2)

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 19, 2026 4:11 pm
από kalvetfl67
Καλησπέρα , λίγα λόγια για το VC της φωτογραφίας . Ειναι φυσικά το Overseas Dual Time με μηχανή JLC 889 . Ηταν του πατέρα μου ο οποίος συγχωρέθηκε πριν από μια εβδομάδα . Αγορασμένο από Παλατζιάν . Το φόρεσε ελάχιστα , το λυπόταν και ήθελε στην ουσία να μου το αφήσει σε κατάσταση βιτρίνας , όπως και έγινε . Προέρχεται από γενικό σέρβις στην VC πριν 2 χρόνια νομίζω . Δεν σκοπεύω να το φορέσω πολύ κι εγώ , εξάλλου ειναι πολύ βαρύ για τα γούστα μου . Θα το κρατήσω σαν ανάμνηση γι'αυτόν τον υπέροχο άνθρωπο που έφυγε ξαφνικά και μου άφησε ένα τεράστιο κενό . Πάντως είναι ενα κομμάτι κλασσικό που ξεχειλίζει ποιότητα .

Re: Σημερα φοραμε....(2)

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 19, 2026 5:25 pm
από gep
Τα συλλυπητήρια μου για την απώλεια φίλε Γιώργο, να το φοράς και να τον θυμάσαι. Τι άλλο μπορεί κανείς να πει τέτοιες ώρες;

Sent from my SM-S918B using Tapatalk


Re: Σημερα φοραμε....(2)

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 19, 2026 6:17 pm
από nick10
Τα θερμα μου συλλυπητήρια Γιώργο, ο Θεος να τον αναπαύσει...

Re: Σημερα φοραμε....(2)

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 19, 2026 6:38 pm
από kalvetfl67
Ευχαριστώ πολύ :sad:

Re: Σημερα φοραμε....(2)

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 19, 2026 8:25 pm
από i palios
Γιωργο τα θερμα μου συλλυπητηρια να ζησετε να τον θυμαστε. :sh:

Re: Σημερα φοραμε....(2)

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 19, 2026 10:25 pm
από Beastaras
Τα ειλικρινή μου συλλυπητήρια…