Σελίδα 3226 από 3258

Re: Σημερα φοραμε....(2)

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 16, 2026 1:00 pm
από ppana
Καλό μεσημέρι
Εικόνα


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Σημερα φοραμε....(2)

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 16, 2026 1:35 pm
από nick10
Καλημέρα σε όλους :cheer:
Εικόνα

Re: Σημερα φοραμε....(2)

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 16, 2026 5:28 pm
από Dimitris Real
Εικόνα

Εικόνα

Re: Σημερα φοραμε....(2)

Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 17, 2026 10:22 am
από ppana
Καλημέρα
Εικόνα


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Σημερα φοραμε....(2)

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 18, 2026 10:36 am
από markosgr28
Καλημέρα, καλό ΣΚ, σήμερα με αυτό (από τη φετινή πίτα), πολύ όμορφο:
Εικόνα

Re: Σημερα φοραμε....(2)

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 18, 2026 3:43 pm
από kalvetfl67
Καλησπέρα

Εικόνα

Re: Σημερα φοραμε....(2)

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 18, 2026 6:35 pm
από Σιδ.Σταυρος
Εικόνα

Re: Σημερα φοραμε....(2)

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 18, 2026 9:22 pm
από gep
markosgr28 έγραψε:Καλημέρα, καλό ΣΚ, σήμερα με αυτό (από τη φετινή πίτα), πολύ όμορφο:
Εικόνα
Όντως όμορφο Μάρκο, να το χαίρεσαι.

Sent from my SM-S918B using Tapatalk


Re: Σημερα φοραμε....(2)

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 18, 2026 9:25 pm
από gep
kalvetfl67 έγραψε:Καλησπέρα

Εικόνα
Γιώργο, τα σχόλια είναι περιττά. Να πούμε καλορίζικο;

Sent from my SM-S918B using Tapatalk


Re: Σημερα φοραμε....(2)

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 18, 2026 10:10 pm
από gep
Σήμερα φορούσα αυτό γιατί μου αρέσουν ΟΛΑ τα ρολόγια. Το βρήκα πριν χρόνια σε αυτήν την θλιβερή κατάσταση και ότσν το διάλεξα ο πωλητής με ρώτησε αν πρόσεξα το καντράν. Μάλλον δεν θα ήξερε την ιστορία της μάρκας. Χωρίς ίχνος σέρβις κρατάει καλό χρόνο παρά τα όσα έχει τραβήξει το ρολογάκι. ΕικόναΕικόνα

Sent from my SM-S918B using Tapatalk