Σελίδα 3226 από 3258
Re: Σημερα φοραμε....(2)
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 16, 2026 1:00 pm
από ppana
Καλό μεσημέρι
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Σημερα φοραμε....(2)
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 16, 2026 1:35 pm
από nick10
Καλημέρα σε όλους

Re: Σημερα φοραμε....(2)
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 16, 2026 5:28 pm
από Dimitris Real
Re: Σημερα φοραμε....(2)
Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 17, 2026 10:22 am
από ppana
Καλημέρα
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Σημερα φοραμε....(2)
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 18, 2026 10:36 am
από markosgr28
Καλημέρα, καλό ΣΚ, σήμερα με αυτό (από τη φετινή πίτα), πολύ όμορφο:

Re: Σημερα φοραμε....(2)
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 18, 2026 3:43 pm
από kalvetfl67
Καλησπέρα

Re: Σημερα φοραμε....(2)
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 18, 2026 6:35 pm
από Σιδ.Σταυρος
Re: Σημερα φοραμε....(2)
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 18, 2026 9:22 pm
από gep
markosgr28 έγραψε:Καλημέρα, καλό ΣΚ, σήμερα με αυτό (από τη φετινή πίτα), πολύ όμορφο:

Όντως όμορφο Μάρκο, να το χαίρεσαι.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: Σημερα φοραμε....(2)
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 18, 2026 9:25 pm
από gep
kalvetfl67 έγραψε:Καλησπέρα

Γιώργο, τα σχόλια είναι περιττά. Να πούμε καλορίζικο;
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: Σημερα φοραμε....(2)
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 18, 2026 10:10 pm
από gep
Σήμερα φορούσα αυτό γιατί μου αρέσουν ΟΛΑ τα ρολόγια. Το βρήκα πριν χρόνια σε αυτήν την θλιβερή κατάσταση και ότσν το διάλεξα ο πωλητής με ρώτησε αν πρόσεξα το καντράν. Μάλλον δεν θα ήξερε την ιστορία της μάρκας. Χωρίς ίχνος σέρβις κρατάει καλό χρόνο παρά τα όσα έχει τραβήξει το ρολογάκι.

Sent from my SM-S918B using Tapatalk