ppana
Δημοσιεύσεις: 1117 Εγγραφή: Τρί Απρ 18, 2017 4:19 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Has thanked:
5371 times
Been thanked:
2977 times
Δημοσίευση
από ppana » Πέμ Απρ 16, 2026 1:00 pm
Καλό μεσημέρι
Sent from my iPhone using Tapatalk
These users thanked the author ppana for the post (total 4):
nick10 (Πέμ Απρ 16, 2026 1:34 pm) • gep (Πέμ Απρ 16, 2026 4:57 pm) • kalvetfl67 (Παρ Απρ 17, 2026 12:24 am) • Megalos (Σάβ Απρ 18, 2026 10:52 pm)
"If we lose the war in the air we lose the war and we lose it quickly."
Field Marshal Bernard Montgomery
ppana
Δημοσιεύσεις: 1117 Εγγραφή: Τρί Απρ 18, 2017 4:19 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Has thanked:
5371 times
Been thanked:
2977 times
Δημοσίευση
από ppana » Παρ Απρ 17, 2026 10:22 am
Καλημέρα
Sent from my iPhone using Tapatalk
These users thanked the author ppana for the post (total 5):
nick10 (Παρ Απρ 17, 2026 2:11 pm) • Dimitris Real (Παρ Απρ 17, 2026 2:32 pm) • kalvetfl67 (Παρ Απρ 17, 2026 4:50 pm) • gep (Παρ Απρ 17, 2026 9:39 pm) • Megalos (Σάβ Απρ 18, 2026 10:53 pm)
"If we lose the war in the air we lose the war and we lose it quickly."
Field Marshal Bernard Montgomery
markosgr28
moderator
Δημοσιεύσεις: 12866 Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 16, 2009 6:19 pm
Τοποθεσία: Ηράκλειο, Κρήτης
Has thanked:
23 times
Been thanked:
5274 times
Δημοσίευση
από markosgr28 » Σάβ Απρ 18, 2026 10:36 am
Καλημέρα, καλό ΣΚ, σήμερα με αυτό (από τη φετινή πίτα), πολύ όμορφο:
These users thanked the author markosgr28 for the post (total 6):
nick10 (Σάβ Απρ 18, 2026 11:12 am) • kalvetfl67 (Σάβ Απρ 18, 2026 3:42 pm) • gep (Σάβ Απρ 18, 2026 9:26 pm) • Megalos (Σάβ Απρ 18, 2026 10:53 pm) • Σιδ.Σταυρος (Κυρ Απρ 19, 2026 1:23 pm) • pugman (Τετ Μάιος 13, 2026 9:28 pm)
gep
Δημοσιεύσεις: 4087 Εγγραφή: Πέμ Μαρ 31, 2016 1:11 am
Has thanked:
7602 times
Been thanked:
6867 times
Δημοσίευση
από gep » Σάβ Απρ 18, 2026 9:22 pm
markosgr28 έγραψε: Καλημέρα, καλό ΣΚ, σήμερα με αυτό (από τη φετινή πίτα), πολύ όμορφο:
Όντως όμορφο Μάρκο, να το χαίρεσαι.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
gep
Δημοσιεύσεις: 4087 Εγγραφή: Πέμ Μαρ 31, 2016 1:11 am
Has thanked:
7602 times
Been thanked:
6867 times
Δημοσίευση
από gep » Σάβ Απρ 18, 2026 9:25 pm
kalvetfl67 έγραψε: Καλησπέρα
Γιώργο, τα σχόλια είναι περιττά. Να πούμε καλορίζικο;
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
gep
Δημοσιεύσεις: 4087 Εγγραφή: Πέμ Μαρ 31, 2016 1:11 am
Has thanked:
7602 times
Been thanked:
6867 times
Δημοσίευση
από gep » Σάβ Απρ 18, 2026 10:10 pm
Σήμερα φορούσα αυτό γιατί μου αρέσουν ΟΛΑ τα ρολόγια. Το βρήκα πριν χρόνια σε αυτήν την θλιβερή κατάσταση και ότσν το διάλεξα ο πωλητής με ρώτησε αν πρόσεξα το καντράν. Μάλλον δεν θα ήξερε την ιστορία της μάρκας. Χωρίς ίχνος σέρβις κρατάει καλό χρόνο παρά τα όσα έχει τραβήξει το ρολογάκι.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
These users thanked the author gep for the post (total 5):
Dimitris Real (Σάβ Απρ 18, 2026 10:53 pm) • Megalos (Σάβ Απρ 18, 2026 10:54 pm) • kalvetfl67 (Κυρ Απρ 19, 2026 1:01 am) • nick10 (Κυρ Απρ 19, 2026 1:13 am) • pugman (Τετ Μάιος 13, 2026 9:29 pm)