gep
Δημοσιεύσεις: 4092 Εγγραφή: Πέμ Μαρ 31, 2016 1:11 am
Has thanked:
7614 times
Been thanked:
6885 times
Δημοσίευση
από gep » Πέμ Απρ 10, 2025 12:48 am
Καλορίζικο και μοιράζομαι την χαρά σου.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
These users thanked the author gep for the post:
kalvetfl67 (Πέμ Απρ 10, 2025 1:05 am)
gep
Δημοσιεύσεις: 4092 Εγγραφή: Πέμ Μαρ 31, 2016 1:11 am
Has thanked:
7614 times
Been thanked:
6885 times
Δημοσίευση
από gep » Πέμ Απρ 10, 2025 1:38 pm
Μήπως είναι ένας καλός λόγος να συναντηθούμε την Κυριακή για να το θαυμάσουμε από κοντά;
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
These users thanked the author gep for the post (total 2):
kalvetfl67 (Πέμ Απρ 10, 2025 9:16 pm) • Megalos (Κυρ Απρ 13, 2025 6:02 pm)
i palios
Δημοσιεύσεις: 2363 Εγγραφή: Δευ Αύγ 30, 2010 8:03 pm
Has thanked:
2028 times
Been thanked:
1117 times
Δημοσίευση
από i palios » Πέμ Απρ 10, 2025 2:37 pm
Μπραβο ρε φιλε πολυ ωραιο κομματι να το χαιρεσαι, ειναι επανεκδοση του επιτυχυμενου παλιου που εβγαινε μονο με ασπρο καντραν ,το μαυρο μου φαινεται πιο ωραιο
These users thanked the author i palios for the post (total 2):
kalvetfl67 (Πέμ Απρ 10, 2025 9:16 pm) • Megalos (Κυρ Απρ 13, 2025 6:02 pm)