Σελίδα 4 από 7

Re: Εντυπώσεις Seiko Service Hellas

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιούλ 06, 2010 11:54 pm
από Megalos
Σωστος Γιωργος ..
ας ελπισουμε να βγει κατι θετικο απο την προσπαθεια σου αυτη .. για το καλο ολων των φιλων της Seiko

Re: Εντυπώσεις Seiko Service Hellas

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιούλ 07, 2010 12:05 am
από Georges
Megalos έγραψε:Σωστος Γιωργος ..
ας ελπισουμε να βγει κατι θετικο απο την προσπαθεια σου αυτη .. για το καλο ολων των φιλων της Seiko
εγώ Κώστα μάλλον τελείωσα με τα Seiko. To aftersales service για μένα είναι σημαντικός παράγων και δυστυχώς η Seiko έδειξε οτι δεν το έχει.
Δεν μιλάω για φτηνά ρολόγια τύπου μονστερ κλπ που κάνεις εύκολα σέρβις παντού, τα αγοράζεις φτηνά από την παράλληλη κλπ. Μιλάμε για ακριβά ρολόγια τύπου ΜΜ300, Αnanta, Spring Drive klp...Δυστυχώς η εμπιστοσύνη μου χάθηκε. Μακάρι να γινόταν κάτι να άλλαζε αυτό αλλά το βλέπω πολύ δύσκολο!!!

Ένας Χ-Seiko fan...

Γιώργος

Re: Εντυπώσεις Seiko Service Hellas

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιούλ 07, 2010 12:09 am
από joman
Πραγματικά κρίμα...
Η αλήθεια όμως είναι, οτι πρόκειται για ένα σημαντικότατο παράγοντα, για την επιλογή ενός ρολογιού, και δεν μπορεί να παραβλέπεται.

Re: Εντυπώσεις Seiko Service Hellas

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιούλ 07, 2010 12:13 am
από marios_ch
πολύ σωστός γιατί το αγόρασες ναι όλα ωραία, αλλά πρέπει να σκεφτείς και το μετά.........

αν είναι να στο φέρνουν με γρατσουνιές άστο καλύτερα........

Re: Εντυπώσεις Seiko Service Hellas

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιούλ 07, 2010 12:52 am
από antonis_ch
Εχεις δικαιο σε οτι λες φιλε...να παει πισω 3 φορες;; Ειναι αδικαιολογητοι!!

Re: Εντυπώσεις Seiko Service Hellas

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιούλ 07, 2010 11:08 am
από Georges
Να συμπληρώσω οτι με τα πήγαινε έλα του ρολογιού στην Ελλάδα είχα τσαντιστεί όπως και για την μη διαθεσιμότητα της κάσας. Ζήτησα λοιπόν αντικατάσταση του ρολογιού. Απάντησαν οτι θα το έκαναν αλλά ήταν sold out. Ζήτησα λοιπόν αντικατάσταση με άλλο ρολόϊ με τον ίδιο μηχανισμό (8R28) χωρίς να με ενδιαφέρει αν είναι limited edition. Το ίδιο αίτημα μετέφερα και στην Ιαπωνία με το mail μου...Απάντηση δεν πήρα ποτέ.


Φιλικά Γιώργος

Re: Εντυπώσεις Seiko Service Hellas

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιούλ 07, 2010 12:25 pm
από aris911
Δυστηχως το θεμα σερβις εταιρειων στην Ελλαδα εχει καταντησει πονεμενη ιστορια.
Καποτε υπηρχαν σε ολες της εταιρειες τεχνιτες με α..........α.
Τωρα απλα παιρνουν καποια παιδια απο την σχολη. Ολα βεβαια ξεκινα με το οτι δεν θελουν να πληρωσουν.
Εγω το εχω ξαναπει. Καλυτερα ενας καλος ανεξαρτητος τεχνιτης παρα εκει.

Re: Εντυπώσεις Seiko Service Hellas

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιούλ 07, 2010 12:35 pm
από Georges
aris911 έγραψε: Ολα βεβαια ξεκινα με το οτι δεν θελουν να πληρωσουν.
έτσι ακριβώς. Αν ήθελαν όντως να μου αλλάξουν το ρολόϊ όπως είπαν, παρόλο που ήταν sold out μπορούσαν να το βρουν απο κάποιον δικό τους AD να το πάρουν και να μου το δώσουν...Εγώ στην Πάτρα το έχω βρει και είναι ακόμα στην βιτρίνα.
aris911 έγραψε: Εγω το εχω ξαναπει. Καλυτερα ενας καλος ανεξαρτητος τεχνιτης παρα εκει.
Επειδή το ρολόϊ ήταν ακόμα μέσα στην εγγύηση (ούτε χρόνο δεν είχε κλείσει) θεώρησα σωστό να το πάω εκεί...που να ήξερα τι με περίμενε. Το πάθημα μάθημα βέβαια...ευτυχώς που έγινε αυτό και δεν φορτώθηκα κανα δυο ακόμα ακριβά Seiko που είχα βάλει στο μάτι.


Φιλικά Γιώργος
Χ-Seiko fan

Re: Εντυπώσεις Seiko Service Hellas

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιούλ 07, 2010 6:07 pm
από Megalos
παιδια οντως ειναι κριμα οι εταιρειες να μην εχουν καλους τεχνιτες στα εργαστηρια
των αντιπροσωπειων..... οπως ειπε ο Αρης παλια υπηρχαν τεχνιτες ...βαρβατοι :-)
Τωρα για το θεμα της αντικαταστασης Γιωργο οντως και εκει ειναι κριμα και κατακριτεο
το οτι ενω υπηρχε -και μαλιστα στην πολη σου- διαθεσιμο να μην το λενε η να μην το ξερουν εστω-και
αυτο απαραδεκτο επισης - ωστε να γινει η αλλαγη

Re: Εντυπώσεις Seiko Service Hellas

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιούλ 07, 2010 9:17 pm
από tazio
Georges έγραψε:...
Επειδή το ρολόϊ ήταν ακόμα μέσα στην εγγύηση (ούτε χρόνο δεν είχε κλείσει) θεώρησα σωστό να το πάω εκεί...που να ήξερα τι με περίμενε. Το πάθημα μάθημα βέβαια...ευτυχώς που έγινε αυτό και δεν φορτώθηκα κανα δυο ακόμα ακριβά Seiko που είχα βάλει στο μάτι.
...
Αυτή η φράση είναι τελικά η ουσία.
Είναι ο καλύτερος τρόπος για να δείξουμε τη δυσαρέσκειά μας προς οποιαδήποτε εταιρεία ή αντιπροσωπεία.
Θα μου πείτε σιγά μη τη νοιάζει την εταιρεία, αν κάποιος στην Ελλάδα, Ιταλία, Κογκό κ.λ.π. δε θα αγοράσει ένα, δυο, ή 12 ρολόγια, προσωπικά δε με νοιάζει για την εταιρεία ούτε ότι με έπιασε κορόιδο μια φορά, αλλά ότι δε θα με πιάσει ξανά κορόιδο και ότι το μέσα μου θα είναι ήρεμο.