Ωραιες αναμνησεις για εμενα, αγαπητοι φιλοι.
Το αρχικο πρωτο ποστ, με το talbot orizon, μου προκαλεσε μεγαλη χαρα.
Ωραιο αυτοκινητο, πολυ μπροστα απο την εποχη του.
Περασαν 3 simca απο τα χερια μου. Το πρωτο, ηταν το πισωκινητο 1501, ταξι, του πατερα μου. Εφτασε αισιως, κοντα 3.000.000 χιλμ.
Μετριος κινητηρας και κιβωτιο, καθε 150.000 χιλμ. ηθελε γενικη επισκευη. Αξιολογο κρατημα-τιμονι, ανεπαρκη ομως φρενα.
Επωληθη, αρχες του 79. Προλαβα να το δουλεψω ομως ταξι, κανα χρονο. Σακατεμενο, απο τους διαφορους κατα καιρους "οδηγους".
Γυρω στο 81, αγορασα για εμενα, το 1100 στη διπορτη εκδοση. Σε πολυ καλη κατασταση, εγραψα πολλα χιλομετρα με αυτο.
Με 1300 πλεον μηχανη, με δυο διπλα veber, και εκκεντροφορο "μπουμπης"....Σκοτωνε στο δρομο, αλλα με προβληματικο κιβωτιο.
Στο ταξιδι, οικονομικο. Εντος πολης, κλαψτα απο καταναλωση. Εφυγε με τις αποσυρσεις, το 90-91.
Βρηκα μετα, ενα 1508 GT, απο φιλο.Σε μετρια κατασταση, το εγδυσα τελειως, και το ανακατασκευασα πληρως.
Κινητηρας απο solara 1600, με 5αρι σασμαν, νεας γενιας.(peugeot) Αθανατο αυτοκινητο.
Εκπληκτικο κρατημα-τιμονι, βελτιωσα τα φρενα, φοβεροι χωροι, γυρισα ολη την Ελλαδα. Ποτε το παραμικρο προβλημα, ουτε μια λαμπα που λενε.
Το χαρησα σε φιλο, το 2005.
Και βρεθηκα λοιπον, μεχρι και σημερα, με ενα golf 3 1400. Σε 6 μηνες, το εφτιαξα 2 λιτρο gti.
Καμια σχεση σαν αυτοκινητα σιγουρα, αλλα και καμια σχεση σαν αξιοπιστια.
Δυο φορες εμεινα απο αναφλεξη στο δρομο, μια απο ηλεκτρ. αντλια καυσιμου.
Πικρα.
Ταξιδευεις ωραια δεν λεω, γρηγορο το εργαλειο, αλλα μεχρι εκει. Αλλαξα επεδυση ουρανου, οι ζωνες ασφαλειας κολλανε, οι γρυλοι των παραθυρων με μποσικα,
μικρα προβληματα ηλεκτρικων, γερμανικη αντοχη και παπαριες.

Τα καθισματα τριζουν, μεγαλη απογοητευση γενικα.
Αν μπορεσω ποτε να παρω καινουργιο, μονο Ιαπωνα. Εστω και απο Κορεα, δεν θα με χαλαγε.
Κλεινωντας, την simca, την κατεστρεψε η Κραισλερ. Επωληθη στην Αγγλικη talbot, και μετα στην peugeot. (peugeot 309)
Κριμμα, ηταν αξιολογα αυτοκινητα.