VIWOW έγραψε:Σ...
Λοιπόν η Cayenne Turbo S εχει 0-100 5,3 δ.
Η Μ6 η απλή 4,3
Η Μ6 Hamann 3,2
Το ML63 AMG 4,9
Αν ήθελα καθαρόαιμο θα έπαιρνα το Disco. Είναι το μόνο μαζί με το Defender που τρέχει στα ράλυ της Αφρικής χωρίς μετατροπές. Στα σοβαρά περιοδικά του είδους στο εξωτερικό, εκτός πίσταας το ML παίρνει με άριστα το 5, 2, το Cayenne επίσης 2, το Land Cruiser 4 και το Disco 5.
Αυτοί ειδικά οι αριθμοί δεν είναι πάντοτε το ζητούμενο. Εκτός αν είσαι συνεχώς στημένος σε φανάρια και ψάχνεσαι και πάλι όμως τους αριθμούς αυτούς δύσκολα θα τους πετύχεις. Κι αν το καταφέρεις μια φορά, η δεύτερη ή η τρίτη (επανειλημμένες προσπάθειες δηλαδή) δεν βγαίνει.
Ο sv2 με την 430, λόγο κιβωτίου, θα μας πει αν γίνεται αυτό (η επανάληψη δηλαδή) πιο σίγουρα.
Όσο για το θέμα των "ράλυ" ας μη το επεκτείνουμε διότι οι μοναδικές ομοιότητες των αγωνιστικών με τα παραγωγής σταματούν μόνο στο όνομα. Ούτε η θέση που παρκάρουν οι υαλοκαθαριστήρες δεν είναι ίδια.
Αν μιλάμε για αγώνες αντοχής (κάτι σα το Dakar, το οποίο πλέον μόνο το όνομα έχει μια και γίνεται στη λατινική Αμερική τα τελευταία χρόνια) στη κατηγορία Τ2 (αυτοκίνητα με τις λιγότερες μετατροπές και αυτές στον τομέα ασφάλεια) οι σχιστομάτηδες μονοπωλούν.
(Ρώτα τον Τεμπερίδη με τι θα ήθελε να κάνει το γύρο του κόσμου. Με τι τον κάνει είναι άλλο έργο. )
VIWOW έγραψε:...
ΥΓ2 Το Disco είχε πράγματι προβλήματα, όπως όλα τα αυτοκίνητα της εταιρείας, αλλά το Cayenne δεν έχει καμία σχέση με τα άλλα δύο, ούτε καμία τύχη στα αντίστοιχα διεθνή ράλυ. Είναι μια έξυπνη εμπορική ιδέα που απευθύνεται σε αυτόν που ονειρευόταν μια Porsche από παιδάκι, αλλά τώρα έχει 2 παιδάκια ο ίδιος, μια σύζυγο και πολλές βαλίτσες και θέλει να πάει στον Παρνασό, ή έχει μια σύζυγο που φοβάται ότι θα του σκοτώσει τα παιδάκια του έτσι όπως οδηγεί, ή μια σύζυγο που η φίλη της έχει Cayenne....
Μη το λες, μη το λες, εκτίθεσαι.
Κάνε ένα ψάξιμο για cayenne transsyberia και θα καταλάβεις.
_________________________________________________________________________________________
Το τι μας αρέσει, από το τι είναι καλύτερο, πιο ολοκληρωμένο ειδικά στα αυτοκίνητα έχει μεγάλη διαφορά.