Σελίδα 4 από 9

Re: DISCO Ή M6;

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Φεβ 21, 2010 2:37 am
από nomikosas
sv2 έγραψε: Εδώ ένα βιντεάκι από αγώνα Trial με Cayenne V6 3.2 το παλιό μοντέλλο με ασφάλτινα λάστιχα....


Και εφώ φιλικά

Γιώργος
Φοβερο!!! Πιστευω ειναι το πιο ολοκληρωμενο αυτοκινητο στην αγορα! αξιοπιστο, γρηγορο, ανετο κ ασφαλες! Τι αλλο να θελεις!!!

Re: DISCO Ή M6;

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Φεβ 21, 2010 2:44 am
από nomikosas
[youtube][/youtube] lol

Re: DISCO Ή M6;

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Φεβ 21, 2010 2:21 pm
από Megalos
τρομερα βιντεακια βαλατε ρε παιδια ...
νομιζω οτι το Cayenne ειναι οντως ενα παρα πολυ πετυχημενο μοντελο που συνδυαζει την ταχυτητα με τις δυνατοτητες off road και την πολυτελεια..
οσον αφορα τα LandRover και το Discovery ειναι πια τα κλασσικα off road που εχουν αφησει ιστορια ..με δυνατοτητες τετρακινησεις φοβερες αλλα
τελευταια εχουν πλεον -λογω πωλησης της εταιρειας - παραμεινει πισω ειδικα στο θεμα αξιοπιστιας τους -οχι σαν ιδεα αλλα σαν κατασκευη-..
αληθεια φιλε sv2 δεν μας ανεφερες σχετικα με τα LandCruiser καθοτι τα θεωρω -και ο φιλος AcidBlack- απο τα πιο αξιολογα και αξιοπιοστα αλλα
κυριως ασφαλη οχηματα που υπαρχουν.. για πες μας κατι για τις εμπειριες σου με αυτα :magn:

Re: DISCO Ή M6;

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Φεβ 21, 2010 5:52 pm
από tazio
VIWOW έγραψε:Σ...
Λοιπόν η Cayenne Turbo S εχει 0-100 5,3 δ.

Η Μ6 η απλή 4,3
Η Μ6 Hamann 3,2

Το ML63 AMG 4,9

Αν ήθελα καθαρόαιμο θα έπαιρνα το Disco. Είναι το μόνο μαζί με το Defender που τρέχει στα ράλυ της Αφρικής χωρίς μετατροπές. Στα σοβαρά περιοδικά του είδους στο εξωτερικό, εκτός πίσταας το ML παίρνει με άριστα το 5, 2, το Cayenne επίσης 2, το Land Cruiser 4 και το Disco 5.
Αυτοί ειδικά οι αριθμοί δεν είναι πάντοτε το ζητούμενο. Εκτός αν είσαι συνεχώς στημένος σε φανάρια και ψάχνεσαι και πάλι όμως τους αριθμούς αυτούς δύσκολα θα τους πετύχεις. Κι αν το καταφέρεις μια φορά, η δεύτερη ή η τρίτη (επανειλημμένες προσπάθειες δηλαδή) δεν βγαίνει.
Ο sv2 με την 430, λόγο κιβωτίου, θα μας πει αν γίνεται αυτό (η επανάληψη δηλαδή) πιο σίγουρα.

Όσο για το θέμα των "ράλυ" ας μη το επεκτείνουμε διότι οι μοναδικές ομοιότητες των αγωνιστικών με τα παραγωγής σταματούν μόνο στο όνομα. Ούτε η θέση που παρκάρουν οι υαλοκαθαριστήρες δεν είναι ίδια.
Αν μιλάμε για αγώνες αντοχής (κάτι σα το Dakar, το οποίο πλέον μόνο το όνομα έχει μια και γίνεται στη λατινική Αμερική τα τελευταία χρόνια) στη κατηγορία Τ2 (αυτοκίνητα με τις λιγότερες μετατροπές και αυτές στον τομέα ασφάλεια) οι σχιστομάτηδες μονοπωλούν.
(Ρώτα τον Τεμπερίδη με τι θα ήθελε να κάνει το γύρο του κόσμου. Με τι τον κάνει είναι άλλο έργο. )

VIWOW έγραψε:...

ΥΓ2 Το Disco είχε πράγματι προβλήματα, όπως όλα τα αυτοκίνητα της εταιρείας, αλλά το Cayenne δεν έχει καμία σχέση με τα άλλα δύο, ούτε καμία τύχη στα αντίστοιχα διεθνή ράλυ. Είναι μια έξυπνη εμπορική ιδέα που απευθύνεται σε αυτόν που ονειρευόταν μια Porsche από παιδάκι, αλλά τώρα έχει 2 παιδάκια ο ίδιος, μια σύζυγο και πολλές βαλίτσες και θέλει να πάει στον Παρνασό, ή έχει μια σύζυγο που φοβάται ότι θα του σκοτώσει τα παιδάκια του έτσι όπως οδηγεί, ή μια σύζυγο που η φίλη της έχει Cayenne....
Μη το λες, μη το λες, εκτίθεσαι. lol
Κάνε ένα ψάξιμο για cayenne transsyberia και θα καταλάβεις.

_________________________________________________________________________________________

Το τι μας αρέσει, από το τι είναι καλύτερο, πιο ολοκληρωμένο ειδικά στα αυτοκίνητα έχει μεγάλη διαφορά.

Re: DISCO Ή M6;

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Φεβ 21, 2010 8:13 pm
από VIWOW
Αγαπητέ tazio η δύναμη του κινητήρα, είναι αρχικά μια ευχαρίστηση.

Την απολαμβάνεις σε κάθε γκαζιά.

Τώρα την παράθεση των επιδόσεων την έκανα επειδή γράφτηκε ότι το Cayenne Turbo S είναι πιο γρήγορο από την Μ6. Και είναι πολλοί που θεωρούν ότι το Cayenne Turbo S επειδή θα έπρεπε να είναι γρήγορο, ειναι το πιο γρήγορο. Αυτο είναι λάθος κατά τη γνώμη μου και δεν αλλάζει είτε τη στήνεις στα φανάρια είτε όχι.

Κατά τα άλλα τα αυτοκίνητα είναι σαν τα ρολόγια. Υπάρχουν και τα γούστα, αλλά και λίγοι, οι οποίοι φτάνουν τελικά σε ένα σωστό για τις ανάγκες τους προιόν.

Στο τέλος ο καθένας πληρώνει τα λάθη του και γι αυτό πρέπει να τα βλέπουμε χωρίς παρωπίδες.


[youtube][/youtube]

[youtube][/youtube]


Φιλικά

Κωστής

Re: DISCO Ή M6;

Δημοσιεύτηκε: Δευ Φεβ 22, 2010 7:22 pm
από nomikosas
Στο ΜL δεν μου αρεσει που δεν εχει καθολου λεβιε ταχυτητων κ εχει εκεινον τον μοχλο διπλα στο τιμονι... πφφφφ
Παντως γενικα μου αρεσουν πιο χαμηλες σπορ κατασκευες αρα στο αρχικο ερωτημα επιλεγω Μ6.. αν κ καλυτερα μια 911 :ha:

Re: DISCO Ή M6;

Δημοσιεύτηκε: Δευ Φεβ 22, 2010 8:21 pm
από VIWOW
Το ML όταν τρέχει με μεγάλη ταχύτητα απέχει από το έδαφος όσο το M6.

Φιλικά

Κωστής

Re: DISCO Ή M6;

Δημοσιεύτηκε: Δευ Φεβ 22, 2010 11:04 pm
από Megalos
εγω λοιπον θα επανελθω στο οτι μια Cayenne ειναι οτι πρεπει και βαζει τα γυαλια σε παρα πολλα αμαξια ειτε 4χ4 ειτε σπορ :good:

Re: DISCO Ή M6;

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 23, 2010 4:58 pm
από sv2
Megalos έγραψε:εγω λοιπον θα επανελθω στο οτι μια Cayenne ειναι οτι πρεπει και βαζει τα γυαλια σε παρα πολλα αμαξια ειτε 4χ4 ειτε σπορ :good:
Το ότι είναι καλή στον δρόμο το ξέρουν σχεδόν όλοι.....
Οτι κάνει ''παπάδες'' και εκτός το ξέρουν ελάχιστοι.....
Στο βίντεο με ασφάλτινα λάστιχα..........

[youtube][/youtube]

Re: DISCO Ή M6;

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 23, 2010 5:05 pm
από StefMac
sv2 έγραψε:
Megalos έγραψε:εγω λοιπον θα επανελθω στο οτι μια Cayenne ειναι οτι πρεπει και βαζει τα γυαλια σε παρα πολλα αμαξια ειτε 4χ4 ειτε σπορ :good:
Το ότι είναι καλή στον δρόμο το ξέρουν σχεδόν όλοι.....
Οτι κάνει ''παπάδες'' και εκτός το ξέρουν ελάχιστοι.....
Στο βίντεο με ασφάλτινα λάστιχα..........

:o :o :o