Σελίδα 4 από 6

ΑΡΧΗ ΕΠΟΧΗΣ - ΜΕΡΟΣ Α' - ΑΝΑΚΑΤΑΤΑΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 03, 2015 2:28 pm
από ggli
Να το διατυπώσω αλλιώς ,
Τι είναι η ΥΩ, είναι τίτλος; Απονέμεται;
Υπάρχει επιτροπή που κρίνει ; Οι εταιρείες έχουν κάποιο certificate?
Ή είναι έννοια ;;;
Διότι αν είναι έννοια πρέπει να κάνουμε άλλη κουβέντα από αυτή που κάνουμε .

Re: ΑΡΧΗ ΕΠΟΧΗΣ - ΜΕΡΟΣ Α' - ΑΝΑΚΑΤΑΤΑΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 03, 2015 3:51 pm
από aris911
Κωστή
να συμπληρώσω ότι σαφώς και η IWC αλλά και άλλες γνωστά εταιρείες είναι ΥΩ του τότε που σήμερα απλά εξαργυρώνη τη δουλειά του τότε.
Αν ξεκινούσαμε σήμερα Έτσι όπως δουλεύουν (από τεχνικής πλευράς) δεν ξέρω αν θα συζητάγαμε για ΥΩ.

Re: ΑΡΧΗ ΕΠΟΧΗΣ - ΜΕΡΟΣ Α' - ΑΝΑΚΑΤΑΤΑΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 03, 2015 6:38 pm
από CS-VIW
@ggli. Πιο πλήρη εξήγηση του τι είναι η ΥΩ από αυτή που έδωσα δεν θα βρεις.

Προφανώς δεν απονέμεται και προφανώς σημαίνει πολλά, τα οποία όμως εξαρτώνται από τις γνώσεις του καθενός, όπως όταν λέμε "κουκλάρα" δεν εννοεί το ίδιο ο περιπτεράς της γειτονιάς και ο μεγαλύτερος Ρώσος μεγιστάνας, ή όταν λέμε θα βάλω κάτι απλό, δεν εννοώ το ίδιο εγώ και η Βασίλισα της Αγγλίας.

Προδιαγραφές με την έννοια του COSC (δηλαδή μετρίσιμες) δεν υπάρχουν, όπως δεν υπάρχουν στο "έντεχνο τραγούδι", στο "καλό σινεμά", στο "εμπορικό θέατρο" , στην "καλή μουσική", στο "φτηνό θέαμα" κ.λπ. Ακόμη και στο "αυτός είναι ψηλός" ή αντίστοιχα κοντός, δεν υπάρχει συγκεκριμένο όριο, παρά το γεγονός ότι είναι κάτι που μετριέται και υπάρχει μέσος όρος και λοιπά στατιστικά στοιχεία.

Και πάλι λέω ότι το θέμα δεν απασχολεί ποτέ αυτούς που αγοράζουν Patek.

Απασχολεί αυτούς που δεν αγοράζουν ΥΩ και αυτό θα έπρεπε κάτι να μας πει, ή καλύτερα να τους πει.

@aris911

Προφανώς δεν κατασκευάζονται όλα τα ρολόγια από μηχανές. Το να απαιτούμε να κατασκευάζονται τα ρολόγια όπως 200 χρόνια πριν για να αναγνωρίσουμε την αξία τους, αντιστοιχεί με αυτούς που δεν αποδέχονται την ύπαρξη του cd και νοσταλγούν το βινύλιο.

Η ζωή προχωράει μπροστά και τα εργοστάσια δεν είναι Υπουργείο Διάσωσης Φαντασμάτων.

Αν ήταν πολλοί οι καταναλωτές που αναζητούσαν το ρολόι όπως φτιαχνόταν πριν 50 χρόνια, οι εταιρείες θα το διατηρούσαν. το εξελίσσουν, ακολουθώντας τις απαιτήσεις του αγοραστικού κοινού.

Αν το δεις ιστορικά η Ελβετία ξεχώρισε και είναι και εκτός κρίσης, γιατί ακριβώς ενώ όλες οι άλλες χώρες που παράγουν προιόντα πολυτελείας περίμεναν τον πελάτη να έρθει κοντά τους για να το εξυπηρετήσουν, οι Ελβετοί ταξίδευαν πάντα στις άλλες χώρες και κατέγραφαν τις ανάγκες του πλάτη, ώστε γυρνώντας στη χώρα τους να την υλοποιήσουν.

Υπάρχει βέβαια ο François-Paul Journe καθώς και πολλοί άλλοι που δουλεύουν όπως στον 18ο αι.

Μην περιμένουμε όμως αυτό να το βρούμε με ένα δίφραγκο.

Στην Girard Perregaux μου είχαν πει παλαιότερα ότι έχουν περίπου 15 παραγγελίες για 3 ponts σε τσέπης, (300.000 ευρώ έκαστο), αλλά δεν τους συμφέρει να "ξεμπλοκάρουν" τον έναν ωρολογοποιό που έχουν και θα μπορούσε να το κάνει, γιατί δουλεύει σε άλλα πρότζεκτ πιο εμπορικά.

Καταλαβαίνεις ότι για να "μπει" ένας ωρολογοποιός στο ρολόι αυτό απαιτείται να έχει (όπως μου είπαν) 15 χρόνια τουλάχιστον στην κατασκευή άλλων πολυπλοκοτήτων μέσα στην εταιρεία και έτσι όπως αλλάζουν πλέον εταιρείες οι ωρολογοποιοί σήμερα (παλιά πέθαιναν εκεί που ξεκίνησαν) δεν προλαβαίνει κανείς να φτάσει αυτό το επίπεδο γνώσεων.

Η επιμονή να υπάρχει κάτι που δεν υπάρχει, είναι σα να μην μου αρέσουν τα σουβλάκια, να μου αρέσουν τα σαλιγκάρια και να διερωτώμαι γιατί υπάρχουν τόσα σουβλατζίδικα στην Αθήνα και δεν τα κλείνουν να τα κάνουν "βατραχατζίδικα".

Γιατί δεν το επιλέγει ο κόσμος.

Είδα πρόσφατα μια κυρία σε ένα βίντεο που προσπαθούσε να πείσει ότι τα σημερινά απορρυπαντικά είναι χάλια και οι χυμοί κακής ποιότητας και έλεγε πως το μάρκετινγκ "καμουφλάρει" το κακό προιόν, προσφέροντας στο αγοραστικό κοινό κάτι που δεν έχει επιλέξει.

ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΛΑΘΟΣ.

Το αγοραστικό κοινό έχει επιλέξει αυτή την κακή ποιότητα που έχουν οι χυμοί με δυο τρόπους.

Δεν είπε βέβαια "θέλω να πίνω βλακείες", είπε όμως

1 "θα πάρω αυτό γιατί είναι φτηνότερο"

και αφού το πήρε και προφανώς κατάλαβε ότι δεν είναι σαν τον αληθινό χυμό

2 ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΓΟΡΑΖΕΙ.

Το κοινό επιλέγει την κακή ή μέτρια ποιότητα αγοράζοντάς την και μην μπορώντας να πληρώσει την καλή ποιότητα.

Απλά το κοινό, γνωρίζοντας ότι αδυνατεί να διορθωθεί, ρίχνει το βάρος στις εταιρείες περιμένοντας ένα "θαύμα", για παράδειγμα οι εταιρείες να δουλεύουν με ζημία μπας και εμείς καταδεχτούμε να αγοράσουμε τα αριστουργήματά τους, φυσικά τζάμπα....

Φιλικά

Κωστής

Re: ΑΡΧΗ ΕΠΟΧΗΣ - ΜΕΡΟΣ Α' - ΑΝΑΚΑΤΑΤΑΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 03, 2015 7:07 pm
από ggli
Ευχαριστώ για την διευκρίνιση ,
Άρα μιλάμε για έννοια που περιγραφει αλλά δεν υποδεικνύει , όποτε επιδέχεται διαφόρων ερμηνειών και φυσικά ο καθένας ερμηνεύει κατα την οπτική γωνία που διαθέτει .
Με καλύψατε, ευχαριστώ.

Re: ΑΡΧΗ ΕΠΟΧΗΣ - ΜΕΡΟΣ Α' - ΑΝΑΚΑΤΑΤΑΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 03, 2015 7:26 pm
από CS-VIW
Για να είμαι σαφής άλλωστε από την αρχή χρησιμοποίησα το παράδειγμα, ότι σύμφωνα με την Fondation de la Haute Horlogerie, η οποία διοργανώνει το ετήσιο σαλόνι της Γενεύης (Salon de la Haute Horlogerie), στην ΥΩ και στους παραπάνω φορείς ανήκει και η Baume & Mericer.

Φιλικά

Κωστής

Re: ΑΡΧΗ ΕΠΟΧΗΣ - ΜΕΡΟΣ Α' - ΑΝΑΚΑΤΑΤΑΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 03, 2015 10:19 pm
από aris911
Κωστη μαλλον πρεπει να είμαι πολύ ρομαντικος-νοσταλγος του παρελθοντος που εχει περασει προ πολλου :sad:

Re: ΑΡΧΗ ΕΠΟΧΗΣ - ΜΕΡΟΣ Α' - ΑΝΑΚΑΤΑΤΑΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 03, 2015 10:27 pm
από Georges
aris911 έγραψε:Κωστη μαλλον πρεπει να είμαι πολύ ρομαντικος-νοσταλγος του παρελθοντος που εχει περασει προ πολλου :sad:
Άρη το μαχαίρι σήμερα το έχουν τα γκρουπ. Αυτά αποφασίζουν τι ρόλο θα παίξει η κάθε εταιρεία.
Επίσης μην ξεχνάς πως όλα πλέον γίνονται για το χρήμα. Τρανό παράδειγμα αυτό που έγραψε ο Κωστής

Στην Girard Perregaux μου είχαν πει παλαιότερα ότι έχουν περίπου 15 παραγγελίες για 3 ponts σε τσέπης, (300.000 ευρώ έκαστο), αλλά δεν τους συμφέρει να "ξεμπλοκάρουν" τον έναν ωρολογοποιό που έχουν και θα μπορούσε να το κάνει, γιατί δουλεύει σε άλλα πρότζεκτ πιο εμπορικά.


Λες η ρόλεξ να μην μπορεί να βγάλει μοντέλα ΥΩ? μπορεί, αλλά θα φάει τα μούτρα της πιστεύω. Μπαίνει σε ξένα χωράφια που οι παραδοσιακοί παίχτες είναι πολύ ισχυροί. Αν υπήρχε μερίδιο από την πίτα, πιστεύω πως ίσως το τολμούσε.



Φιλικά Γιώργος

Re: ΑΡΧΗ ΕΠΟΧΗΣ - ΜΕΡΟΣ Α' - ΑΝΑΚΑΤΑΤΑΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 03, 2015 10:53 pm
από Georges
Για να μην παρεξηγηθώ, η ρόλεξ βγάζει κάποια κομμάτια με πολύτιμους λίθους που είναι πανάκριβα...αυτά λόγω τιμής ανήκουν στην ΥΩ αλλά και γιατί η τοποθέτηση πολύτιμων λίθων είναι δύσκολη εργασία. Απλά δεν είναι ΥΩ με την έννοια που έχουμε εμείς στο μυαλό μας...



Φιλικά Γιώργος

Re: ΑΡΧΗ ΕΠΟΧΗΣ - ΜΕΡΟΣ Α' - ΑΝΑΚΑΤΑΤΑΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 03, 2015 11:25 pm
από CS-VIW
Άρη μου καλό είναι που ξέρεις τι είσαι, αλλά κακώς εισαι ρομαντικός - νοσταλγικός.

Σήμερα μας χρειάζεται περισσότερο από ποτέ να πάμε μπροστά.

Το παρελθόν είναι σαφές ότι δεν υπάρχει. Η ζωή μας ζητά να ξανασκεφτούμε τα πάντα αι να επέμβουμε στα πράγματα διαμορφώνοντας το μέλλον.

Εξωραίζουμε το παρελθόν γιατί φοβόμαστε τις αλλαγές.

Τι σχέση έχουν τα γρανάζια πριν από 50 χρόνια με τα σημερινά;

Και μην κάνετε το λάθος να κρίνετε με τα δικά σας κριτήρια.

Πριν από 5-6 χρόνια σε ένα δείπνο της Hublot κάποιος από τους παρευρισκόμενους είπε: "Ότι και να κάνει η Hublot δεν θα μπορεί να ξεπεράσει την Ιστορία της Πατέκ.

Του απάντησα ότι θα είχε σημασία αυτό που λέει αν οι καταναλωτές (και τονίζω οι καταναλωτές - όχι όλοιι οι άνθρωποι, γιατί δεν θα ψηφίσουμε όλοι, απλά αυτοί που αγοράζουν ρολόγια θα καθορίσουν το ποιός θα επιβιώσει, ποιός θα πεθάνει και ποιός θα απογειωθεί) θα εξακολουθήσουν να ενδιαφέρονται για το αν η εταιρεία της οποίας αγοράζουν το ρολόι, έχει Ιστορία.

Ποιός σας είπε ότι συμβαίνει αυτό;

Σήμερα η Ιστορία μιας εταιρείας μπορεί να είναι το 20ό κριτήριο σε μια αγορά και όσο ανεβαίνουμε σε τιμή τόσο πιο λίγο παίζει ρόλο.

Σήμερα όμως η Hublot γράφει μερικές από τις πιο εντυπωσιακές σελίδες της Ιστορίας της Ωρολογοποιίας κάνοντας όχι Υψηλή αλλά Πανύψηλη Ωρολογοποιία.

Φαντάζομαι θα ξέρετε ότι η μηχανή ένός απλού ρολογιού έχει 100-200 εξαρτήματα, ενός αρκετά πολύπλοκου 300-400-500, το Calibre 89, το πιο πολύπλοκο ρολόι στον κόσμο έχει 1300 περίπου εξαρτήματα.

Η Hublot θα παρουσιάσει μέσα στο χρόνο ένα ρολόι που έχει 12.500 εξαρτήματα!!!

Και θα αφήσει όλους που γράφουν μ...ίες για αυτήν, μ...ες!

Φιλικά

Κωστής

ΥΓ. Να σημειώσω ότι την τεράστια επένδυση που προυποθέτει αυτό το νέο ρολόι, όπως και την επίσης μεγάλη επένδυση για την δημιουργία του ρολογιού χειρός που αποτελεί φόρο τιμής στον Μηχανισμό των Αντικυθήρων καθώς και την Έκθεση με τα ευρήματα από το ναυάγιο των Αντικυθήρων στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο (3/2012-6/2014) που έκανε ρεκόρ εισιτηρίων (περισσότερα από 1.500.000 υπολογίζεται), η Hublot τα χρηματοδότησε και τα χρηματοδοτεί με τα λεφτά που έβγαλε από τις - ανώφελες τις βρίσκουν πολλοί, ιδιαίτερα στα φόρουμ - limited editions της.

ΓΙ ΑΥΤΟ ΣΥΧΝΑ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ (γενικά μιλάω δεν απευθύνομαι σε κάποιον συγκεκριμένο), ΝΑ ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΘΑΒΕΙΣ ΤΗΝ HUBLOT;

ΥΓ2. Για να μην τα γράφω μόνος μου, γιατί η Η είναι ΥΩ;

Ανοίγω μάλιστα σε λίγο νέο τόπικ με έπαθλο για την καλύτερη επιχειρηματολογία.

Re: ΑΡΧΗ ΕΠΟΧΗΣ - ΜΕΡΟΣ Α' - ΑΝΑΚΑΤΑΤΑΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 03, 2015 11:39 pm
από CS-VIW
Γιώργο η Rolex θα μπορούσε σαφώς να ονομαστεί ΥΩ, αν η ίδια δεν αρνιόταν τον όρο, κάπως όπως η κυρία Χρυσούλα Διαβάτη αρνήθηκε να παραλάβει το βραβείο που παρέλαβε ο κύριος Σάκης Ρουβάς...

Το Sky Dweller δεν είναι ΥΩ;

Φιλικά

Κωστής

ΥΓ. Λιγο υπομονή για τον διαγωνισμό, μην γράψετε ακόμη, γιατί θα γίνει με πμ για να μην "αντιγράφετε" ο ένας από τον άλλο.
Τα "σκονάκια" επιτρέπονται...