Σελίδα 4 από 4

Re: FORTIS SERVICE

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιουν 16, 2014 12:57 am
από eisenberg
Megalos έγραψε: και τον φιλε kotitis που γλενταει τα ρολογια του ..να τα προσεχεις πια περισσοτερο ομως :smile:
Γιατι βρε Κωστα?

Τωρα πλεον ειναι ετοιμο για αλλα 7 χρονια γλεντισμα :zoro:

Re: FORTIS SERVICE

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιουν 16, 2014 3:16 pm
από i palios
Ωραια δουλεια απο τον μαστορα, κι ωραια παρουσιαση σ ενα ωραιο ρολοι με πολλα<<γλεντια>>και χαρες! :cheer: :BB:

Re: FORTIS SERVICE

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 20, 2014 5:00 pm
από kotitis
Το ρολόι έφτασε σήμερα στα χέρια μου. Με πολύ προσεκτική συσκευασία. Μόλις το άγγιξα μετά από σχεδόν 20 ημέρες, κατάλαβα αμέσως την διαφορά ακόμα και αν μου έκλειναν τα μάτια. Δεν έιναι μόνο οι νέοι δείκτες που ειχα ξεχάσει το ζωηρό πορτοκάλί χρώμα τους που με κάλεσε να το παρω από την βιτρίνα του κοσμηματοπωλέιου. Δεν είναι μόνο ότι σχεδόν εξαφανίστηκαν τα χτυπήματα στην κάσα και την στεφάνη.Είναι το ίδιο το κούρδισμα που γίνεται τώρα χωρίς αντίσταση και κρίτς κρίτς ,είναι τα κουμπια του χρονογράφου, είναι ακόμα και ο ήχος από το μηχανισμό που ειναι πιο βουτυρένιος. Το τι δουλειά έκανε ο Αρης σας το έδωσε να το καταλάβετε αναλυτικά παραπάνω. Εγώ οφείλω να τον ευχαριστήσω δημόσια διότι επέδειξε επαγγελματισμό που στην Ελλάδα δεν είναι και πολύ σύνηθες. Με ενημέρωσε αμέσως με την παραλαβή του ρολογιού και με ενημέρωνε τηλεφωνικά και με e mail συνεχώς για την πορεία των εργασιών. Χωρίς να το απαιτώ μου έδινε πληροφορίες τεχνικές ενώ δεν προχώρησε σε κάτι χωρίς την έγκρισή μου. Το ρολόι ήρθε χωρίς γρατζουνιές και σκόνες κάτω από το τζάμι που έιναι ο εφιάλτης των ωρολογόφιλων ...Παθών είμαι ξέρω τι σας λέω.Δεν είναι καθόλου υπερβολή να σας πω ότι έιναι σαν να έδωσα το ρολόι για επισκευή σε γνωστό και φίλο μου. Για αυτό λοιπόν Ευχαριστώ τον Αρη για την δουλειά και την προσοχή του, καθώς και το forum γιατί απο εδώ μέσα βρήκα λύση στο πρόβλημα μου και πήρα τις συστάσεις που έπρεπε.
Και επειδή το θέμα που άνοιξα είχε θέμα το service της fortis, θα πρέπει να σας παραθέσω κάτι ακόμα.
Οπως σας ενημέρωσα έβρισκα από αγγλία με τα μεταφορικά τους δείκτες στα 56 E. Η αντιπροσωπεία στην ελλάδα μου είπε ότι θα μου τους έφερνε γύρω στα 40€ οπότε προχώρησα στην παραγγελία. Εδωσα αριθμό κασώματος κ.λ.π. και περίμενα. Μετά από καμιά δεκαπενταρια μέρες μου τηλεφωνούν από την αντιπροσωπεία στο Βόλο και μου ζητούν να στείλω με mail μια φωτό του ρολογιού μου για να είναι σίγουροι και αυτόι και το εργοστάσιο τι ανταλλακτικό να φέρουν....Το έκανα αμέσως. Με ενημέρωσαν ότι θα έχω μια αναμονή 1 μήνα περίπου. Περίμενα ενα μήνα και δύο και τρεις και αναγκαστικά πήρα εγώ τηλέφωνο για να μου πουν ότι τα ανταλλακτικά είναι Ελλάδα πολύ καιρό τώρα και εγώ δεν απαντούσα στο κινητό μου και δεν με εβρισκαν να με ειδοποιήσουν......Α επίσης αντί 40 τα ανταλλακτικά έκαναν τελικά 80€
Τα συμπεράσματα δικά σας.....περί επαγγελματισμού που λέγαμε....Τέλος καλό όλα καλά και ένα θετικό από την επαφή με την αντιπροσωπέια στο Βόλο. Ευγενέστατοι και ευγενέστατες όσοι μίλησαν μαζί μου ενώ είναι πολύ ενθαρρυντικό ότι δεν αρνήθηκαν την παροχή ανταλλακτικού σε τυχαίο πελάτη κάτοχο ρολογιού ουτε καν τεχνίτη ή εξουσιοδοτημένου.
Αυτά από μένα και ήδη το γλεντάω το flieger....

Re: FORTIS SERVICE

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 20, 2014 5:04 pm
από aris911
Κωστα χαιρομαι που σου αρεσε η δουλεια μου και σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια.
Εγω το μονο που επρεπε να κανω είναι να τιμησω την εμπιστοσυνη που μου εδειξες και να κανω ότι μπορω καλυτερο.
Χαρηκα που σε γνωρησα.

Re: FORTIS SERVICE

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 20, 2014 5:05 pm
από Megalos
μπραβο αγαπητε φιλε... συγχαρητηρια και στον Αρη για την δουλεια του που σε ικανοποιησε απο οτι βλεπουμε
Να το γλεντησεις τωρα και να μας ποσταρεις φωτο