Re: Διάφορες μεταξύ κινέζικων και ελβετικών μηχανισμών
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 04, 2012 4:49 pm
Διότι οι ίδιες εταιρίες στο λένε ...aris911 έγραψε:Αγαπητε Νικο με αφορμη την προταση σου θα ηθελα να ρωτησωWostep έγραψε: ...Οι μοίρες τις οποίες χρησιμοποιείς αλλάζουν όταν ένας τεχνικός που γνωρίζει απο ρύθμιση διαφυγής έχει ήδη επέμβει .
Προσωπικά το κάνω συνέχεια ...
Γιατι να επεμβης στις μοιρες
1. Μηπως γιατι υπαρχη αρχικο προβλημα (κατασκευαστικο)
2. Μηπως αλλαζη η γωνια αρα και οι μοιρες απο συχνα χτυπηματα
Δεν μπορω να φανταστω αλλους λογους.
Ή τουλάχιστον το ακούω εγώ όντας μέσα σε εταιρία .
Η παραγωγή της άγκυρας δεν είναι πάντα στανταρ ! Κάποιος ρυθμίζει λεβέ .
Όχι όμως όλες το ίδιο .
Παίρνεις εσύ την 2824 και την ρυθμίζεις στις 53 μοίρες .
Μετράς και παίρνεις τα αποτελέσματα σου με γνώμονα τις 53 μοίρες .
Τι γίνεται αν η συγκεκριμένη λεβέ δεν είναι ρυθμισμένη στις 53 μοίρες και τι γίνεται αν έχει περάσει απτα χέρια μου και την έχω πειράξει ?
Τι γίνεται αν την έχω πειράξει με τρόπο που ΔΕΝ θα φαίνεται ούτε ένα σημάδι στην άγκυρα ? Θα την θεωρήσεις καινούργια και θα την μετρήσεις στις μοίρες που σου δίνουν τα τεχνικά φυλλάδια .
Και τί γίνεται όταν διαπιστώσεις ότι τα δόντια της ατσαλένιας είναι ελαφρώς φαγωμένα αλλά το ρολόι σου παρόλα αυτά δουλεύει ?
Και τι γίνεται όταν οι στήλοι περιορισμού έχουν επίσης πειραχτεί ?
Θα μετρήσεις στις 53 και τα αποτελέσματα σου θα απέχουν τρομερά απτη πραγματικότητα .
Το θέμα είναι πως μπορείς να διαπιστώσεις αν η οποιαδήποτε διαφυγή σου ανταποκρίνεται στις μοίρες που σου δίνει ο κατασκευαστής .
Και γιατί υπάρχει οδηγία σε όλα τα Blancpain που μπαίνουν για σέρβις να τσεκάρετε η διαφυγή για τις πραγματικές μοίρες ??
Αυτά που σου γράφω ισχύουν .
Και είναι πόνος να ρυθμίσεις διαφυγή .
Γιαυτό και δεν διδάσκεται σωστά , γιαυτό και αυτές οι γνώσεις προσφέρονται απλόχερα όταν μπαίνεις σε μια μεγάλη εταιρία .
Τα ξαναδιδάχτηκα στα σεμινάρια άσχετα αν η διαφυγή αποτέλεσε μάθημα στη σχολή μου .
Γιατί προφανώς και η εταιρία σέβεται το προιόν της , και μόλις άκουσες και ένα λόγο παραπάνω γιατί μια εταιρία έχει ακριβό προιόν και άρα ακριβό σέρβις .
Είναι γνώσεις και εξειδίκευση που λαμβάνεις μόνο αν έχεις επιλέξει σωστή σχολή ή δουλεύεις για μια εταιρία ανάλογη .
Δίκαιο ? όχι δεν είναι ... Αλλά ο ανεξάρτητος τεχνικός πρέπει να κάνει ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ προσπάθεια ακριβώς γιατί αυτές οι γνώσεις δεν του προσφέρονται .
ΟΦΕΙΛΕΙΣ όμως να γνωρίζεις αν θες να λέγεσαι επαγγελματίας .
Και για εσένα αλλά και για τον πελάτη σου που αρνείται να μπει στο επίσημο σέρβις γιατί είναι καχύποπτος ή δυσαρεστημένος .
Γιαυτό και σου είπα ότι τα αποτελέσματα που μπορεί να δίνεις στο πελάτη σου μπορεί να είναι πλασματικά .
Εάν μιλάμε για ένα απλό λύσιμο δέσιμο και το ρολόι μας να κάνει τικ-τακ ή να έχουμε στα χέρια μας αποτελέσματα που πολύ πιθανών να μην ανταποκρίνονται στη λειτουργία του συγκεκριμένου μηχανισμού όλοι μας είμαστε master .
Αυτό είναι η ωρολογοποιία ?
ΥΓ . και επειδή ξέχασα να αναφέρω σαφώς και τα χτυπήματα μπορεί να φέρουν αλλαγή στις μοίρες . Δεν υπάρχει ρολόι που να φοριέται υπό νορμάλ συνθήκες και να μην έχει δεχτεί χτυπήματα . Οποιδήποτε αλλοίωση σε λεβέ , ατσαλένια και στήλους περιορισμού + το γεγονός ότι όλες οι λεβέ δεν ρυθμίζονται το ίδιο απτο εργοστάσιο + το γεγονός ότι μπορεί ένας τεχνικός πριν απο εσένα να έχει επέμβει εκεί μπορούν να σου δώσουν λάθος αποτελέσματα στις μετρήσεις σου ...