Σελίδα 4 από 5

Re: Διάφορες μεταξύ κινέζικων και ελβετικών μηχανισμών

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 04, 2012 4:49 pm
από Wostep
aris911 έγραψε:
Wostep έγραψε: ...Οι μοίρες τις οποίες χρησιμοποιείς αλλάζουν όταν ένας τεχνικός που γνωρίζει απο ρύθμιση διαφυγής έχει ήδη επέμβει .
Προσωπικά το κάνω συνέχεια ...
Αγαπητε Νικο με αφορμη την προταση σου θα ηθελα να ρωτησω
Γιατι να επεμβης στις μοιρες

1. Μηπως γιατι υπαρχη αρχικο προβλημα (κατασκευαστικο)
2. Μηπως αλλαζη η γωνια αρα και οι μοιρες απο συχνα χτυπηματα

Δεν μπορω να φανταστω αλλους λογους.
Διότι οι ίδιες εταιρίες στο λένε ...
Ή τουλάχιστον το ακούω εγώ όντας μέσα σε εταιρία .
Η παραγωγή της άγκυρας δεν είναι πάντα στανταρ ! Κάποιος ρυθμίζει λεβέ .
Όχι όμως όλες το ίδιο .
Παίρνεις εσύ την 2824 και την ρυθμίζεις στις 53 μοίρες .
Μετράς και παίρνεις τα αποτελέσματα σου με γνώμονα τις 53 μοίρες .
Τι γίνεται αν η συγκεκριμένη λεβέ δεν είναι ρυθμισμένη στις 53 μοίρες και τι γίνεται αν έχει περάσει απτα χέρια μου και την έχω πειράξει ?
Τι γίνεται αν την έχω πειράξει με τρόπο που ΔΕΝ θα φαίνεται ούτε ένα σημάδι στην άγκυρα ? Θα την θεωρήσεις καινούργια και θα την μετρήσεις στις μοίρες που σου δίνουν τα τεχνικά φυλλάδια .
Και τί γίνεται όταν διαπιστώσεις ότι τα δόντια της ατσαλένιας είναι ελαφρώς φαγωμένα αλλά το ρολόι σου παρόλα αυτά δουλεύει ?
Και τι γίνεται όταν οι στήλοι περιορισμού έχουν επίσης πειραχτεί ?
Θα μετρήσεις στις 53 και τα αποτελέσματα σου θα απέχουν τρομερά απτη πραγματικότητα .
Το θέμα είναι πως μπορείς να διαπιστώσεις αν η οποιαδήποτε διαφυγή σου ανταποκρίνεται στις μοίρες που σου δίνει ο κατασκευαστής .
Και γιατί υπάρχει οδηγία σε όλα τα Blancpain που μπαίνουν για σέρβις να τσεκάρετε η διαφυγή για τις πραγματικές μοίρες ??
Αυτά που σου γράφω ισχύουν .
Και είναι πόνος να ρυθμίσεις διαφυγή .
Γιαυτό και δεν διδάσκεται σωστά , γιαυτό και αυτές οι γνώσεις προσφέρονται απλόχερα όταν μπαίνεις σε μια μεγάλη εταιρία .
Τα ξαναδιδάχτηκα στα σεμινάρια άσχετα αν η διαφυγή αποτέλεσε μάθημα στη σχολή μου .
Γιατί προφανώς και η εταιρία σέβεται το προιόν της , και μόλις άκουσες και ένα λόγο παραπάνω γιατί μια εταιρία έχει ακριβό προιόν και άρα ακριβό σέρβις .
Είναι γνώσεις και εξειδίκευση που λαμβάνεις μόνο αν έχεις επιλέξει σωστή σχολή ή δουλεύεις για μια εταιρία ανάλογη .
Δίκαιο ? όχι δεν είναι ... Αλλά ο ανεξάρτητος τεχνικός πρέπει να κάνει ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ προσπάθεια ακριβώς γιατί αυτές οι γνώσεις δεν του προσφέρονται .
ΟΦΕΙΛΕΙΣ όμως να γνωρίζεις αν θες να λέγεσαι επαγγελματίας .
Και για εσένα αλλά και για τον πελάτη σου που αρνείται να μπει στο επίσημο σέρβις γιατί είναι καχύποπτος ή δυσαρεστημένος .
Γιαυτό και σου είπα ότι τα αποτελέσματα που μπορεί να δίνεις στο πελάτη σου μπορεί να είναι πλασματικά .
Εάν μιλάμε για ένα απλό λύσιμο δέσιμο και το ρολόι μας να κάνει τικ-τακ ή να έχουμε στα χέρια μας αποτελέσματα που πολύ πιθανών να μην ανταποκρίνονται στη λειτουργία του συγκεκριμένου μηχανισμού όλοι μας είμαστε master .
Αυτό είναι η ωρολογοποιία ?

ΥΓ . και επειδή ξέχασα να αναφέρω σαφώς και τα χτυπήματα μπορεί να φέρουν αλλαγή στις μοίρες . Δεν υπάρχει ρολόι που να φοριέται υπό νορμάλ συνθήκες και να μην έχει δεχτεί χτυπήματα . Οποιδήποτε αλλοίωση σε λεβέ , ατσαλένια και στήλους περιορισμού + το γεγονός ότι όλες οι λεβέ δεν ρυθμίζονται το ίδιο απτο εργοστάσιο + το γεγονός ότι μπορεί ένας τεχνικός πριν απο εσένα να έχει επέμβει εκεί μπορούν να σου δώσουν λάθος αποτελέσματα στις μετρήσεις σου ...

Re: Διάφορες μεταξύ κινέζικων και ελβετικών μηχανισμών

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 04, 2012 5:08 pm
από aris911
Νικο οταν καποτε εδωσα τα 1000 ευρω για αγορα του μοιρομετρου εκει που τα εδωσα με περασανε για τρελο που ηθελα να το αγορασω.
Αυτα να τα διαβαζουν καποιοι που νομιζουν οτι το να φτιαξης ενα σωστο watch service θελει πενταροδεκαρες.

Re: Διάφορες μεταξύ κινέζικων και ελβετικών μηχανισμών

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 04, 2012 8:56 pm
από Megalos
φιλοι μου πολυ ενδιαφεροντα αυτα που αναφερετε ...
βεβαια οπως ειπε ο Ηλιας επειδη εμεις οι απλοι λατρεις δεν κατεχομε αυτα τα τεχνικα
δεν θα ηταν ασχημα ομως αν συνοδευονταν τα ποστ σας με φωτο η σχεδια ωστε να μαθαινουμε
και εμεις κατι παραπανω (αρκει να μην ειναι απορρητα στοιχεια εταιρειων)

Re: Διάφορες μεταξύ κινέζικων και ελβετικών μηχανισμών

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Φεβ 05, 2012 5:01 pm
από VC222
Υπερβάλετε παιδιά! Υπο νορμάλ συνθήκες δεν αλλάζει το lift angle. Αν πάλι έχει αλλάξει ρυθμίζεις τα υπόλοιπα (ισοχρονισμο-beat error- amplitude range και deviation) και το ρολόι θα λειτουργεί με καλούς χρόνους!

Εννοείται πάντα ότι πρέπει να γίνεται service και μόνο αν πραγματικά φαίνονται θέματα στον παλμογράφο να "πειράζεται" το σύστημα διαφυγής.

Re: Διάφορες μεταξύ κινέζικων και ελβετικών μηχανισμών

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Φεβ 05, 2012 5:57 pm
από Wostep
Επειδή υπερβάλουμε ας υποθέσουμε ότι έχεις ένα ρολόι που δουλεύει με ισοχρονισμο χωρίς πρόβλημα απλά έχει πολυ χαμηλές μοίρες . Πως ξέρεις ότι το lift angle που έχει το μηχάνημα σου είναι το σωστο . Και αφού υπερβάλουμε πιο είναι το lift angle όταν πριν έχω πειράξει διαφυγή ; Και ποιος σου είπε ότι ο ισοχρονισμος είναι απο μόνος του αρκετός για να δουλεύει ένα ρολόι . Προφανώς οι εταιρίες με τις οποίες έχω ασχοληθει τους είχε διαφύγει το ζήτημα . Για την σχολή δεν το συζητώ καθόλου . Είπαμε να εκφερουμε μια άποψη υπεύθυνα . Να σου θυμίσω ότι η ωρολογοποιία προχωρά άρα θα πρέπει να συμβουλευεσαι βιβλία καινουργια .

Re: Διάφορες μεταξύ κινέζικων και ελβετικών μηχανισμών

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Φεβ 05, 2012 11:39 pm
από VC222
Wostep έγραψε:...ξέρεις ότι το lift angle που έχει το μηχάνημα σου είναι το σωστο . Και αφού υπερβάλουμε πιο είναι το lift angle όταν πριν έχω πειράξει διαφυγή ; ....

Σωστός...οπότε όταν σου φέρω το ρολόι μου με Piaget 20P για service θέλω να ελέγξεις τις μοίρες (είναι κανονικά στις 70 μοίρες) και αφού το τσεκάρεις και δεν είναι "ακόμα εκεί" τότε πειράζεις το σύστημα διαφυγής και αν δεν "ερθει" θα μου δώσεις εγγράφως τις καινούριες μοίρες για μελλοντικά service;

Επίσης από εδώ και πέρα όταν πηγαίνουμε σε επίσημα Service Centers να ζητάμε και και εκτύπωση από τον παλμογράφο (αν γίνεται και πριν αλλά τουλ.) μετά το service όπως μας δίνουν για τη στεγανότητα;

Μόνο στη Longines πριν 20 χρόνια που το ζήτησα μου είχαν δώσει.

Καινούρια βιβλία δεν συμβουλεύομαι γιατί είμαι ερασιτέχνης και δυστυχώς οι Επαγγελματίες δεν μοιράζονται τη γνώση με εμάς. Αλλά οι βασικές αρχές παραμένουν για αυτό και κάποια βιβλία είναι ακόμα επίκαιρα και ας γράφτηκαν πριν 80+ χρόνια...

Re: Διάφορες μεταξύ κινέζικων και ελβετικών μηχανισμών

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Φεβ 05, 2012 11:42 pm
από VC222
και να συμπληρώσω ότι ελάχιστες Εταιρίες σου δίνουν πληροφορίες για το lift angle. Ένα εξαιρετικό παράδειγμα είναι η Ebel που για το χρονογράφο μου (caliber 137) αναφέρει:

Frequency: 28,800 vibrations per hour (4Hz)
Inertia of the balance: 10 mg.cm2
Winding Automatic, Bidirectional, Rotor on ball bearing
Power reserve Minimum: 48 hours
Rating performance -4 to +6 sec./day of chronometer version (100% COSC certified)
Amplitude when fully: wound 270°
Amplitude after 24 hours: 230°
Angle of lift of the pallets: 53°

Re: Διάφορες μεταξύ κινέζικων και ελβετικών μηχανισμών

Δημοσιεύτηκε: Δευ Φεβ 06, 2012 2:15 am
από aris911
VC222 έγραψε:και να συμπληρώσω ότι ελάχιστες Εταιρίες σου δίνουν πληροφορίες για το lift angle.[/b]
Εδω σε πιανω αδιαβαστω.
Για ψαξε καλυτερα γιατι εγω εχω πληροφοριες για 2879 καλυμπρες διαφορων εταιριων.

Re: Διάφορες μεταξύ κινέζικων και ελβετικών μηχανισμών

Δημοσιεύτηκε: Δευ Φεβ 06, 2012 7:28 am
από Wostep
VC222 έγραψε:
Wostep έγραψε:...ξέρεις ότι το lift angle που έχει το μηχάνημα σου είναι το σωστο . Και αφού υπερβάλουμε πιο είναι το lift angle όταν πριν έχω πειράξει διαφυγή ; ....

Σωστός...οπότε όταν σου φέρω το ρολόι μου με Piaget 20P για service θέλω να ελέγξεις τις μοίρες (είναι κανονικά στις 70 μοίρες) και αφού το τσεκάρεις και δεν είναι "ακόμα εκεί" τότε πειράζεις το σύστημα διαφυγής και αν δεν "ερθει" θα μου δώσεις εγγράφως τις καινούριες μοίρες για μελλοντικά service;

Επίσης από εδώ και πέρα όταν πηγαίνουμε σε επίσημα Service Centers να ζητάμε και και εκτύπωση από τον παλμογράφο (αν γίνεται και πριν αλλά τουλ.) μετά το service όπως μας δίνουν για τη στεγανότητα;

Μόνο στη Longines πριν 20 χρόνια που το ζήτησα μου είχαν δώσει.

Καινούρια βιβλία δεν συμβουλεύομαι γιατί είμαι ερασιτέχνης και δυστυχώς οι Επαγγελματίες δεν μοιράζονται τη γνώση με εμάς. Αλλά οι βασικές αρχές παραμένουν για αυτό και κάποια βιβλία είναι ακόμα επίκαιρα και ας γράφτηκαν πριν 80+ χρόνια...
Μάλλον μιλάω διαφορετική γλώσσα και δεν με καταλαβαίνεις .
Σαφώς και όταν έρθει το Piaget σου πρέπει να τσεκάρω αν είναι οι μοίρες του στις 70 .
Εάν δεν είναι ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ότι θα πειράξω διαφυγή απλά θα σετάρω κατάλληλα το μηχάνημα μου έτσι ώστε να δείχνει ας πούμε 72 .
Αυτό που βρήκα απτο τσεκάρισμα .
Τώρα εάν μετα κρίνω ότι πρέπει να πειράξω την διαφυγή τότε σαφώς το 72 θα αλλάξει και πρέπει πάλι να αλλάξω το 72 στο μηχάνημα μου βάζοντας την καινούργια αξία . Ας πούμε 73 !
Μόνο έτσι θα έχεις σωστά αποτελέσματα .
Όσο για τα σέρβις δίνουν αποτελέσματα απτο chronoscope .Εμείς το κάνουμε και εκεί θα δεις τις μοίρες πως αλλάζουν .
Το θέμα είναι ότι ακόμα και αν έχει επέμβει ένας τεχνικός στη διαφυγή (εννοείται ότι θα πρέπει να σετάρει και τις μοίρες του μηχανήματος του) όταν πάει σε κάποιον άλλο το ρολόι θα ανοίξει τα τεχνικά φυλλάδια και θα τσεκάρει το ρολόι με μοίρες λάθος .
Και πίστεψε με , οι μοίρες παίζουν ρόλο . Δεν θες μόνο ισοχρονισμό και ένα σωστό beat error . Αλλά είναι απαραίτητο να σετάρεις σωστά to lift of angle .
Και να ζητάς αποτελέσματα απο μετρήσεις .
Όλες οι εταιρίες έχουν chronoscope. Και στα αποτελέσματα βλέπεις και τις μοίρες που έχει τσεκαριστεί το ρολόι σου .
Δεν θα μπω στο θέμα εάν υπο φυσιολογικές χρήσεις αλλάζουν οι μοίρες διότι είναι καθαρά και θα ενδιέφερε μόνο τον Άρη ας πούμε .

Re: Διάφορες μεταξύ κινέζικων και ελβετικών μηχανισμών

Δημοσιεύτηκε: Δευ Φεβ 06, 2012 6:07 pm
από aris911
Επειδη απο οτι βλεπω το τραβα ο οργανισμος :ha: σας θα ανεβασω καποιες φωτο ωστε να αρχισουν να καταλαβαινουν και καποια αλλα μελη για το τι λεμε και να μην το ριξουν στο :gf:
Η παρακατω φωτο δειχνη μια σπασμενη παλετα που ισως προηλθε απο κτυπημα. Βεβαια υπαρχη και η περιπτωση της φτηνης ποιοτητας.
[rimg]http://img841.imageshack.us/img841/2018/chipped20jewel.jpg[/rimg]
Στην παρακατω φωτο φαινεται το προβληματικο πηρουνι στα σημεια επαφης με τα βαθρα της μηχανης. Αυτη η ζημια προηλθε απο κτυπηματα
[rimg]http://img138.imageshack.us/img138/1309/forkarmdamage.jpg[/rimg]
Στην απο κατω φωτο φαινεται η αγκυρα ολοκληρη μαζι με την ατσαλινη και τα σημεια επαφης των παλετων με την ατσαλινη
[rimg]http://img818.imageshack.us/img818/5391/tzillustratedglossarypd.png[/rimg]