Re: Σημερα φοραμε....(2)
Δημοσιεύτηκε: Παρ Αύγ 09, 2024 11:57 am
Γιωργο οπως προανεφερα λογω ταξδιου στην μαρτυρικη Κυπρο και κορωνοιου , ευχαριστω πολυ για τις ενδιαφερουσες πληροφοριες στο ποστ σου αυτοGiorgos_I έγραψε: ↑Κυρ Ιούλ 21, 2024 12:52 amΕυχαριστώ πολύ. Κάνω προσπάθεια να κάνω τις ευχες σου ........πραγματικότητα.
Σήμερα έκλεισα 7 ημέρες, πήρα και την κάμερα για υποβρύχιες, 2 φορές, αλλά, πραγματικά, εκτός από κάτι κλασικά , δεν υπήρχε τίποτα το αξιόλογο. Εξαίρεση, μία ημέρα, προχθές, που και δεν είχα την υποβρύχια μαζί, αλλά πέτυχα 3 καπόνια. (Chelidonichthys obscurus - Χελιδωνιχθύς ο ορφνός)
Τα καπόνια, είναι ψάρια με ποδαράκια, περπατάνε στον βυθό, και κάποιες στιγμές, ανοίγουν τα φτερά τους, και έχουν τα υπέροχα γαλάζια χρώματα. Με μάλωσα που ΔΕΝ είχα την κάμερα μαζί, αλλά, φόρτιση ημερησιως, βουτιά, ξέπλυμα εξοπλισμού, στέγνωμα, επαναφόρτιση, ΧΩΡΙΣ κάτι ενδιαφέρον, είναι βαρετό.
Ολες τις ημερες, παραμενω ( προς το παρόν ) στην ίδια πλάζζζζζζζζζ, που λίγο πιο κάτω, 100 μέτρα, χρεώνουν 120 Ε την πρώτη σειρά, και 100 Ε υποχρεωτικη κατανάλωση.
Οι κρέμ, πισω στο βάθος, ανάμεσα στην κυρία και το παιδάκι. Οπότε, στήνω ιδιωτικώς, και γλυτώνω ...........220 Ε
Βάζω φωτό την πλάζ, και τα εργα αποφυγής πλημμύρας , δύο κυματοθραύστες στην σειρά, με κανάλια υπερχείλισης και απορροής. Οταν οι καπεταναίοι, παραβιάζουν το όριο ταχύτητας κατα την είσοδο στο λιμάνι, προκειμένου να τηρήσουν τα ωράρια, δημιουργούν ισχυρό κυματισμό και βρέχουν τα πάντα. Και εμείς έχουμε βιβλία, όλοι έχουν πετσέτες, κλπ.
Οπότε διακοπές μεν, αλλά και τα υδραυλικά έργα, .........στο πρόγραμμα. Δεν είναι εύκολο να κάθεσαι πρώτη σειρά. Εχει .............ευθύνες.
Για να κινηθεί ένα σκάφος, εκτοπίζει όγκο νερού και καταλαμβάνει την θέση του. Η κίνηση αυτή, ανάλογα με την ταχύτητα, δημιουργεί ένα κύμα που το ύψος του εξαρτάται από την διαμόρφωση της γάστρας, και τον όγκο της. Η μετατόπιση αυτή του υγρού στοιχείου, φτάνει και μέχρι τις ακτές, γιατί το κάθε μόριο, σπρώχνει το διπλανό του, μέχρι η ισχύς που τους έχει εφαρμοστεί για την εκτόπιση σβήσει από τις τριβές.
Οση περισσότερη ιπποδύναμη εφαρμοζεται για την μετατόπιση, τόσο πιο ψηλό είναι και το κύμα ( μέσο ύψος * τον όγκο ). Παλαιότερα, τα βλέπαμε σαν "μουστάκια" στην πλώρη. Πλέον, με την χρήση διατάξεων αντίστροφης ροής ( βολβοί ) , δεν είναι τόσο ορατά, αλλά, δεν παύει να εκτοπίζεται ένας τεράστιος όγκος, ειδικά σε γάστρες που είναι ογκώδεις και βαθειές.