Argo98 έγραψε:Εσύ βλέπεις κάποιο πρόβλημα ευθυγράμμισης στη φωτό που πόσταρες?
Βασίλη δεν έχει σημασία την βλέπεις εσύ και τι εγώ …αλλά αυτός που πλήρωσε τα 12000 … και από οτι διαβάζω στο σχετικό τοπικ …..αυτός έχει ένα θέμα ….
Ούτε εγώ βλέπω κάτι …..
Ίσα ίσα Δημήτρη που πιο μεγάλη σημασία,αν όχι τη μοναδική ,δίνω σε αυτά που βλέπω,καταλαβαίνω και γνωρίζω εγώ ..
Εννοείτε Βασίλη συμφωνούμε απόλυτα .....!!!!
Εγω πιο πολυ το έβαλα το θέμα απο το ρόλεξ φόρουμ γιατι ..... Διαβάζουμε για τα σεικακια ενα σορό .... Και να που υπαρχουν αντίστοιχα θέματα στο φόρουμ την ρόλεξ .....!!!
Ειναι πίκρα να δίνεις τοσα χρήματα και να εχεις έστω την υποψία την υπόνοια αν οχι την βεβαιότητα ότι το ρολόι σου εχει θέματα QC ....!!!!!
Απο την άλλη δεν εχει το αλάθητο του παπά η ρόλεξ μπορει να σου τύχει και καποια κακοτεχνία στα ρολογια της ......!!!!!
Argo98 έγραψε:Εσύ βλέπεις κάποιο πρόβλημα ευθυγράμμισης στη φωτό που πόσταρες?
Βασίλη δεν έχει σημασία την βλέπεις εσύ και τι εγώ …αλλά αυτός που πλήρωσε τα 12000 … και από οτι διαβάζω στο σχετικό τοπικ …..αυτός έχει ένα θέμα ….
Ούτε εγώ βλέπω κάτι …..
Ίσα ίσα Δημήτρη που πιο μεγάλη σημασία,αν όχι τη μοναδική ,δίνω σε αυτά που βλέπω,καταλαβαίνω και γνωρίζω εγώ ..
Εννοείτε Βασίλη συμφωνούμε απόλυτα .....!!!!
Εγω πιο πολυ το έβαλα το θέμα απο το ρόλεξ φόρουμ γιατι ..... Διαβάζουμε για τα σεικακια ενα σορό .... Και να που υπαρχουν αντίστοιχα θέματα στο φόρουμ την ρόλεξ .....!!!
Ειναι πίκρα να δίνεις τοςα χρήματα και να εχεις έστω την υποψία την υπόνοια αν οχι την βεβαιότητα ότι το ρολόι σου εχει θέματα QC ....!!!!!
Απο την άλλη δεν εχει το αλάθητο του παπά η ρόλεξ μπορει να σου τύχει και καποια κακοτεχνία στα ρολογια της ......!!!!!
Μα είναι η βασίλισσα, η πρωταθλήτρια. Όλες οι άλλες είναι απλές εταιρείες. Έτσι δεν είναι?
Να πλένετε το στόμα σας με αγιασμό όταν σχολιάζετε την Ρολεξ και τα δάκτυλα σας και το πληκτρολόγιο σας με μύρο πριν γράψετε κάποιο κακό σχόλιο.
If you are going to go through hell, keep going. Winston Churchill
Argo98 έγραψε:Εσύ βλέπεις κάποιο πρόβλημα ευθυγράμμισης στη φωτό που πόσταρες?
Βασίλη δεν έχει σημασία την βλέπεις εσύ και τι εγώ …αλλά αυτός που πλήρωσε τα 12000 … και από οτι διαβάζω στο σχετικό τοπικ …..αυτός έχει ένα θέμα ….
Ούτε εγώ βλέπω κάτι …..
Ίσα ίσα Δημήτρη που πιο μεγάλη σημασία,αν όχι τη μοναδική ,δίνω σε αυτά που βλέπω,καταλαβαίνω και γνωρίζω εγώ ..
Εννοείτε Βασίλη συμφωνούμε απόλυτα .....!!!!
Εγω πιο πολυ το έβαλα το θέμα απο το ρόλεξ φόρουμ γιατι ..... Διαβάζουμε για τα σεικακια ενα σορό .... Και να που υπαρχουν αντίστοιχα θέματα στο φόρουμ την ρόλεξ .....!!!
Ειναι πίκρα να δίνεις τοςα χρήματα και να εχεις έστω την υποψία την υπόνοια αν οχι την βεβαιότητα ότι το ρολόι σου εχει θέματα QC ....!!!!!
Απο την άλλη δεν εχει το αλάθητο του παπά η ρόλεξ μπορει να σου τύχει και καποια κακοτεχνία στα ρολογια της ......!!!!!
Μα είναι η βασίλισσα, η πρωταθλήτρια. Όλες οι άλλες είναι απλές εταιρείες. Έτσι δεν είναι?
Να πλένετε το στόμα σας με αγιασμό όταν σχολιάζετε την Ρολεξ και τα δάκτυλα σας και το πληκτρολόγιο σας με μύρο πριν γράψετε κάποιο κακό σχόλιο.
Στάλθηκε από το SM-A310F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Θέμα ευθυγράμμισης παντως δε βλέπω ,δεν υπαρχει κι όλας,και σε αυτό στάθηκα αρχικά διότι δεν καταλαβα ποιος ο συσχετισμός με τα αντίστοιχα υπαρκτά προβλήματα των σεικο..Το σημαδάκι στο τρίγωνο μπορεί να συμβεί και σε πατεκ πχ αλλα οκ...δεν είναι κατι που θελεις να δεις ....το προβλημα στον Κύκλωπα δεν καταλαβα ποιο είναι...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Argo98 την Κυρ Μαρ 04, 2018 6:48 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
These users thanked the author Argo98 for the post:
Θέμα ευθυγράμμισης δεν είμαι σίγουρος, αλλά σημάδι στο τρίγωνο έχει και δε δικαιολογείται. Αυτό νομίζω ήταν και η άποψη του φίλου Δημήτρη. Βέβαια η Rolex την έχω ικανή να καταφέρει να το θεωρήσει συλλεκτικό και να του αυξήσει την αξία....
Εχθές το βράδυ διάβαζα στο WUS σχετικά με το σέρβις της Rolex και Omega.
Δεν θέλω να πιστέψω τα γραφόμενα.
Το παλλικάρι δήλωνε ότι το να αφαιρέσει κανείς κρίκο από μπρασελέ Rolex, η εταιρία το θεωρεί αυθεντικό, αλλά αν προστεθεί κρίκος από αυτούς που το ρολόι έφυγε από το εργοστάσιο, ακόμα και αν είναι αυθεντικός και η δουλειά γίνει σε εγκεκριμένο σέρβις η εταιρία το θεωρεί τροποποιημένο, κοινώς franken?
Ξέρω ότι είναι παρατραβηγμένο, αλλά αν υπάρχει ίχνος αλήθειας, δεν πάμε καθόλου καλά.
gep έγραψε:Εχθές το βράδυ διάβαζα στο WUS σχετικά με το σέρβις της Rolex και Omega.
Δεν θέλω να πιστέψω τα γραφόμενα.
Το παλλικάρι δήλωνε ότι το να αφαιρέσει κανείς κρίκο από μπρασελέ Rolex, η εταιρία το θεωρεί αυθεντικό, αλλά αν προστεθεί κρίκος από αυτούς που το ρολόι έφυγε από το εργοστάσιο, ακόμα και αν είναι αυθεντικός και η δουλειά γίνει σε εγκεκριμένο σέρβις η εταιρία το θεωρεί τροποποιημένο, κοινώς franken?
Ξέρω ότι είναι παρατραβηγμένο, αλλά αν υπάρχει ίχνος αλήθειας, δεν πάμε καθόλου καλά.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Υποθέτω έχει τη λογική ότι αυτός που προστέθηκε είναι από άλλη σειρά παραγωγής, μπορεί πολύ μεταγενέστερος κλπ. Πολύ τραβηγμένο!
Έχουν αναφερθεί και χειρότερα, σχετικά με την πολιτική του σέρβις.
"Well I hoped to have awesome pictures of the watch back together for you guys after visiting the RSC today, but unfortunately that isn't the case.
After arriving there for what I thought to be a simple 2 hour bezel insert swap, I was given an estimate sheet that totaled over $2,600. Why you might ask? I was told that the need to remove the bezel to try to put in the inset why b requires a pressure test as standard operation. Because there is a mark on the crown that they showed me, they want to replace it and do a full service. This is strange because the crown screws down fine and all functions operate flawlessly.
Anyway moving on, I was told that there is a chance the inset won't fit the bezel at all and they will likely just want to replace the whole thing, that's $1700. They tried to explain to me why and bringing out a loop for me to see, but I couldn't find any reason why it wouldn't fit. In fact, I couldn't even find a mark on the bezel. Couldn't at home, couldn't there. Nevertheless, there wasn't a guarantee that the insert wouldn't fit, they just weren't willing to try unless I agreed to the full service on a brand new watch. A brand new watch with a 4 years of warranty left so they can service it and turn it in to a 2 year warranty? I looked the manager like she was kidding, but unfortunately she wasn't.
Needless to say, I didn't get it fixed today. I don't want to have a brand new watch serviced because they feel like the crown should be replaced before they do a pressure test. Does any one this make any sense to you guys? I need to source an insert so I can have a local watchmaker just put it in and be done with it. Luckily the seller has been very helpful and he's going to work it on his end to get one and then we can get it fixed. If any one here has the ability to get one, please let me know as that would be very helpful and I would greatly appreciate it. Crazy situation on a brand new piece".
Svl έγραψε:Έχουν αναφερθεί και χειρότερα, σχετικά με την πολιτική του σέρβις.
"Well I hoped to have awesome pictures of the watch back together for you guys after visiting the RSC today, but unfortunately that isn't the case.
After arriving there for what I thought to be a simple 2 hour bezel insert swap, I was given an estimate sheet that totaled over $2,600. Why you might ask? I was told that the need to remove the bezel to try to put in the inset why b requires a pressure test as standard operation. Because there is a mark on the crown that they showed me, they want to replace it and do a full service. This is strange because the crown screws down fine and all functions operate flawlessly.
Anyway moving on, I was told that there is a chance the inset won't fit the bezel at all and they will likely just want to replace the whole thing, that's $1700. They tried to explain to me why and bringing out a loop for me to see, but I couldn't find any reason why it wouldn't fit. In fact, I couldn't even find a mark on the bezel. Couldn't at home, couldn't there. Nevertheless, there wasn't a guarantee that the insert wouldn't fit, they just weren't willing to try unless I agreed to the full service on a brand new watch. A brand new watch with a 4 years of warranty left so they can service it and turn it in to a 2 year warranty? I looked the manager like she was kidding, but unfortunately she wasn't.
Needless to say, I didn't get it fixed today. I don't want to have a brand new watch serviced because they feel like the crown should be replaced before they do a pressure test. Does any one this make any sense to you guys? I need to source an insert so I can have a local watchmaker just put it in and be done with it. Luckily the seller has been very helpful and he's going to work it on his end to get one and then we can get it fixed. If any one here has the ability to get one, please let me know as that would be very helpful and I would greatly appreciate it. Crazy situation on a brand new piece".
Όντως φίλε Σπύρο. Όπως και ότι υποχρεωτικά αλλάζουν κάποια εξαρτήματα, όπως π.χ. δείκτες, σε συγκεκριμένα service, ενώ οι ιδιοκτήτες θέλουν να κρατήσουν τα αρχικά, που δεν έχουν πρόβλημα.