Re: Breitling
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Δεκ 15, 2018 12:02 pm
Γιωργο την δευτερη φωτογραφια επρεπε να μας την στειλεις για το ημερολογιο .... αντε στο επομενο σιγουρα
Το θέμα είναι όταν το όνομα δεν συνάγει με την ποιότητα που υποτίθεται πως είναι δεδομένη. Και αυτές οι περιπτώσεις είναι πολλές σε όλα τα προϊόντα.Argo98 έγραψε:Μια ωραία συνέντευξη του Κern
http://aeworld.com/just-in/breitling-ce ... a-mission/" onclick="window.open(this.href);return false;
Την οποία σκέφτηκα συνειρμικά να την ποστάρω εξαιτίας του παρακάτω κομματιού λόγω αυτού που πόσταρε ο Ηλίας για τα seiko.
<<It’s fundamental. Today you buy emotions. I think all the technical aspects and quality aspects are a given and must be at that price point. I don’t think we would ever buy Chanel or Hermès simply because of the quality of the leather – this should be a given, and if it’s not then the brand has a fundamental problem. So it’s the same with watches. Above that you buy an image and a style and you want to identify with that specific brand.>>
Αυτό που αγοράζουμε από ένα σημείο και μετά είναι το όνομα και ό,τι αυτό συνεπάγεται ..
Ετσι ειναι. Η συζητηση ομως γινεται για αυτο το given που αναφέρει. Ναι κανενα ρολοι που κανει 5Κ ή 10Κ δεν εχει κακη ποιοτητα, αλλα ποσο καλη ειναι σε σχεση με αυτα που δινεις και τον ανταγωνισμο ειναι συνηθως το σημειο συζητησης. Στο συναισθημα τι να πεις...Argo98 έγραψε:Μια ωραία συνέντευξη του Κern
http://aeworld.com/just-in/breitling-ce ... a-mission/" onclick="window.open(this.href);return false;
Την οποία σκέφτηκα συνειρμικά να την ποστάρω εξαιτίας του παρακάτω κομματιού λόγω αυτού που πόσταρε ο Ηλίας για τα seiko.
<<It’s fundamental. Today you buy emotions. I think all the technical aspects and quality aspects are a given and must be at that price point. I don’t think we would ever buy Chanel or Hermès simply because of the quality of the leather – this should be a given, and if it’s not then the brand has a fundamental problem. So it’s the same with watches. Above that you buy an image and a style and you want to identify with that specific brand.>>
Αυτό που αγοράζουμε από ένα σημείο και μετά είναι το όνομα και ό,τι αυτό συνεπάγεται ..
Όντως συμβαίνει και τοτε όπως λέει και στη συνεντευξη ,εκεί όντως υπάρχει πρόβλημα!Elio5 έγραψε:Το θέμα είναι όταν το όνομα δεν συνάγει με την ποιότητα που υποτίθεται πως είναι δεδομένη. Και αυτές οι περιπτώσεις είναι πολλές σε όλα τα προϊόντα.Argo98 έγραψε:Μια ωραία συνέντευξη του Κern
http://aeworld.com/just-in/breitling-ce ... a-mission/" onclick="window.open(this.href);return false;
Την οποία σκέφτηκα συνειρμικά να την ποστάρω εξαιτίας του παρακάτω κομματιού λόγω αυτού που πόσταρε ο Ηλίας για τα seiko.
<<It’s fundamental. Today you buy emotions. I think all the technical aspects and quality aspects are a given and must be at that price point. I don’t think we would ever buy Chanel or Hermès simply because of the quality of the leather – this should be a given, and if it’s not then the brand has a fundamental problem. So it’s the same with watches. Above that you buy an image and a style and you want to identify with that specific brand.>>
Αυτό που αγοράζουμε από ένα σημείο και μετά είναι το όνομα και ό,τι αυτό συνεπάγεται ..
Στάλθηκε από το κινητο μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Απολυτα σωστος... στα προιοντα πολυτελειας ευτυχως ή δυστυχως το ονομα ειναι ο πρωτος παραγοντας επιλογης.. πολυ ευστοχο παραδειγμα αυτο με τις τσαντες το ιδιο συμβαινει και στα ρολογια. Ολοι θα σου πουν θα ειχα ονειρο να παρω ενα ρολεξ, οι πιο ψαγμενοι και εχοντες ενα πατεκ, ενα βασερον ή ενα οντεμαρ, ελαχιστοι ομως ξερουν ποιο μοντελο... απλα μετα επιλεγουν ενα με αισθητικα κριτηρια..Argo98 έγραψε:Η ταύτιση του ονόματος με τη μεταπώληση αφορά κυρίως το πως το βλέπουν οι ωρολογόφιλοι .Ο Κερν το λεει πιο γενικά,ότι αν θελεις να πουλήσεις πρωτα πρεπει να φτιάξεις το όνομα της εταιρείας..Δες το και σε αντικείμενα εκτός ρολογιων .μια γυναίκα θα σου πει θελω μια Louis Vuitton ή μια Hermes ..δε θα σου πει ποιο μοντέλο,αλλα γενικα και αόριστα Louis Vuitton...ή θα ακούσεις ειδα μια Ferrari..το ποιο μοντέλο μικρη σημασία εχει.. .Το ιδιο ειναι σε ολα τα luxury προϊόντα..Η seiko πολύ σωστα οπως είπες προσπαθεί να καλύψει αυτο το <<πρόβλημα>> δίνοντας τρομερη έμφαση στην ποιοτητα στα ακριβά της προϊόντα αλλά δεν ξερω αν φτάνει..Όσο άρτια και ανώτερα να ειναι από αντίστοιχης τιμής ελβετικά η μεν διαφορά στην ποιοτητα ειναι ανεπαίσθητη διότι μιλάμε επισης για ποιοτικότατα προϊόντα και απο την άλλη μεριά ενώ η διαφορά στο πως εχει καθιερωθεί το όνομα σεικο στη συνείδηση του κόσμου μεγάλη.
Η διαφορά με τα GS δεν είναι απλά ανεπαισθητη άλλα θα τολμήσω να πω χαοτική. Ειδικά στα φινιρισματα.Argo98 έγραψε:Η ταύτιση του ονόματος με τη μεταπώληση αφορά κυρίως το πως το βλέπουν οι ωρολογόφιλοι .Ο Κερν το λεει πιο γενικά,ότι αν θελεις να πουλήσεις πρωτα πρεπει να φτιάξεις το όνομα της εταιρείας..Δες το και σε αντικείμενα εκτός ρολογιων .μια γυναίκα θα σου πει θελω μια Louis Vuitton ή μια Hermes ..δε θα σου πει ποιο μοντέλο,αλλα γενικα και αόριστα Louis Vuitton...ή θα ακούσεις ειδα μια Ferrari..το ποιο μοντέλο μικρη σημασία εχει.. .Το ιδιο ειναι σε ολα τα luxury προϊόντα..Η seiko πολύ σωστα οπως είπες προσπαθεί να καλύψει αυτο το <<πρόβλημα>> δίνοντας τρομερη έμφαση στην ποιοτητα στα ακριβά της προϊόντα αλλά δεν ξερω αν φτάνει..Όσο άρτια και ανώτερα να ειναι από αντίστοιχης τιμής ελβετικά η μεν διαφορά στην ποιοτητα ειναι ανεπαίσθητη διότι μιλάμε επισης για ποιοτικότατα προϊόντα και απο την άλλη μεριά ενώ η διαφορά στο πως εχει καθιερωθεί το όνομα σεικο στη συνείδηση του κόσμου μεγάλη.