Για μένα το θέμα δεν είναι αυτό που συνέβη.
Το θέμα είναι αυτό που θα συμβεί: στην προκείμενη περίπτωση το τακτοποίησε η εταιρία, στις υπόλοιπες;
Είναι προφανώς θέμα αστοχίας υλικού, εκτός κι αν ο τύπος που το έχει είναι πράσινος και το όνομά του αρχίζει από Χ και τελειώνει σε -ουλκ.
These users thanked the author pontioz for the post (total 2):
pontioz έγραψε:Για μένα το θέμα δεν είναι αυτό που συνέβη.
Το θέμα είναι αυτό που θα συμβεί: στην προκείμενη περίπτωση το τακτοποίησε η εταιρία, στις υπόλοιπες;
Είναι προφανώς θέμα αστοχίας υλικού, εκτός κι αν ο τύπος που το έχει είναι πράσινος και το όνομά του αρχίζει από Χ και τελειώνει σε -ουλκ.
Συμφωνω Γιωρικα.
Ειναι ομως γενικοτερη αστοχια του υλικου (οποτε αφορα ολοκληρη παρτιδα η παραγωγη) η μονο του συγκεκριμενου ρολογιου;
pontioz έγραψε:BMG tech, ελαφρύ κι ανθεκτικό -και τρία χιλιάρικα πάνω στην τιμή, έτσι απλά.
Και μετά, αυτό...
Είμαι πολύ περίεργος για το πως θα το χειριστεί η εταιρία: αντικατάσταση ή πληρωμή για την κάσα (άουτς) ;
Ευχαριστώ για την ενημέρωση φίλε Γιώργο. Ένα θέμα είναι και πως έγινε αυτό, παρόμοια έχω δει και με κεραμικά Seiko και IWC αν δεν κάνω λάθος. Τα υλικά αυτά είναι περίεργα στη συμπεριφορά και στην παραγωγή. Αν είναι λάθος παραγωγή για μια παρτίδα, μπορεί να συμβεί και έχει σημασία η εταιρία πως θα αντιδράσει, είναι σημαντικό αυτό. Μπορεί όμως να είναι και από κακή χρήση, ειδικά για τα δεδομένα αυτού του υλικού. Για να δούμε την αντιμετώπιση από την εταιρία και θα είχε ενδιαφέρον να μάθουμε όποια εξέλιξη στο θέμα.
pontioz έγραψε:Για μένα το θέμα δεν είναι αυτό που συνέβη.
Το θέμα είναι αυτό που θα συμβεί: στην προκείμενη περίπτωση το τακτοποίησε η εταιρία, στις υπόλοιπες;
Είναι προφανώς θέμα αστοχίας υλικού, εκτός κι αν ο τύπος που το έχει είναι πράσινος και το όνομά του αρχίζει από Χ και τελειώνει σε -ουλκ.
Τιμή της που τακτοποίησε το θέμα η Panerai, όπως θα έκανε κάθε σοβαρή εταιρία που σέβεται το όνομα της και τους πελάτες της.
pontioz έγραψε:Για μένα το θέμα δεν είναι αυτό που συνέβη.
Το θέμα είναι αυτό που θα συμβεί: στην προκείμενη περίπτωση το τακτοποίησε η εταιρία, στις υπόλοιπες;
Είναι προφανώς θέμα αστοχίας υλικού, εκτός κι αν ο τύπος που το έχει είναι πράσινος και το όνομά του αρχίζει από Χ και τελειώνει σε -ουλκ.
Τιμή της που τακτοποίησε το θέμα η Panerai, όπως θα έκανε κάθε σοβαρή εταιρία που σέβεται το όνομα της και τους πελάτες της.