Ολοι οι ανθρωποι εχουμε τις αποψεις μας, οι οποιες βεβαια - ασχετως αν συμφωνουμε η οχι - ειναι απολυτα σεβαστες!!!
Ειναι γεγονος οτι η Panerai τον τελευταιο καιρο εχει παρουσιασει ρολογια που -και κατα τη γνωμη μου - δεν εχουν και μεγαλη σχεση με το dna της.
Βεβαια και στο παρελθον ειχε στη γκαμα της 40αρι ρολοι, αλλα τωρα η- ηδη αμφιλεγομενη- σειρα due περιλαμβανει 38αρια, 42αρια και 45αρια μοντελα!!
Οταν παρουσιαστηκε η σειρα due, μετεφερα τον προβληματισμο μου στον brand manager της εταιρειας, ημουν ανησυχος και επιφυλακτικος γι αυτη την κινηση και για τη χρησιμοτητα της.
Ρολογια που ξεφευγουν απο τα σκληροτραχηλα πανερια του παρελθοντος, που χαλανε την εικονα της πανεραι, που ισως απευθυνονται σε ενα αλλο κοινο.
Η απαντηση του λοιπον ηταν οτι οντως κανουν ανοιγμα σε αλλες αγορες, σε νεους αγοραστες, προσδοκωντας να μεγαλωσουν το αγοραστικο κοινο τους.
Και η πορεια της σειρας αυτης φαινεται να τους δικαιωνει.
Τα στοιχεια απο την Ελληνικη αγορα ειναι οτι οσα ρολογια ηρθαν, εφυγαν και η κινηση τους ηταν πολυ ικανοποιητικη.
Τωρα βγαζουν και τα 38αρια ελπιζοντας σε εξ ισου και καλυτερη αποδοχη απο τον κοσμο.
Επισης δεν μπορουμε να μην σκεφτουμε και το αλλο φαουλ της πανεραι, με την ''υποβαθμιση'' των χαρακτηριστικων των base ρολογιων της.
Δεν μπορω να ξερω ποσο απαραιτητο ηταν για τη μειωση του κοστους, παντως ειναι γεγονος οτι κακοφανηκε αυτη η αλλαγη σε ολους τους paneristi.
Θα μπορουσα να κατηγορησω την πανεραι για αποκλιση απο το dna της, για παραχαραξη της ιστοριας της κλπ.κλπ., εαν αυτα αποτελουσαν την πλειοψηφια των ρολογιων της.
Εαν τα περισσοτερα μοντελα της ηταν slim. ηταν 10 bar, δεν ειχαν βιδωτες μπαρετες. Εαν ηταν 38αρια η 42αρια!!
Οταν ομως ολα αυτα αποτελουν απλα ενα μικρο μερος της γκαμας της, δεν δικαιουμαι να μιλαω για αλλοιωση του dna της.
H πλειοψηφια των ρολογιων της ειναι 44, 45 & 47 mm.
Η υδατοστεγανοτητα τους 300m +. Και στα base εβγαλε μοντελα με inhouse και 300m.
Οταν στην παραγωγη εχει περιπου 110-120 μοντελα και μεσα σε αυτα υπαρχουν και 20 με ''αλλοιωμενα'' χαρακτηριστικα, δεν νομιζω οτι εχει χασει τον προσανατολισμο της!!!
Απλα, οπως επεσημανε και ο μπατμανακος, σαν εταιρεια κοιταζει να εξελιχθει, να προσαρμοστει στις σημερινες συνθηκες, να ανοιξει την αγορα της και να επιβιωσει σαν εταιρεια.
Δηλαδη η Mercedes δεν ειναι premium κατασκευαστης επειδη κυκλοφορησε τη σειρα Α για να πιασει το κοινο της συγκεκριμενης κατηγοριας; Η τοσα αλλα παραδειγματα!!
Το θεωρουμε αυτο κακο;