Σπύρο γιατί σου φαίνονται αστεία αυτά που λέει?Εμένα από την άλλη μου φαίνονται εξαιρετικά!Μου αρέσει πάρα πολύ το πόσο επικοινωνιακός είναι και με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο το πλάνο που έχει για τη breitling.Svl έγραψε:Αλλάζοντας θέμα,Argo98 έγραψε:Η επιλογή της αλλαγής του logo δεν ήταν τόσο για θέμα φρεσκάδας και σίγουρα όχι για fashion.Αυτό είναι το ιστορικό logo της προ shneider εποχής και συνυπάρχει στα σύγχρονα breitling εδω και πολλά χρονια,soh απο το 2007 και νωριτερα σε montbrillant,chronomatic κτλπ...Αποφάσισαν ότι, όπως όλες ο εταιρείες,πρέπει να έχουν 1 logo και επειδή θέλουν να απεγκλωβιστούν από την εικόνα της εταιρείας με αμιγώς πιλοτικό προσανατολισμό επέλεξαν να αφήσουν τα φτερά με σκοπό να διευρύνουν τον κατάλογο τους και σε άλλες κατηγορίες και πιστεύω πως πολύ καλά έκαναν!
Σχετικά με το παραπάνω που αναφέρει ο Βασίλης και που έχω υπογραμμίσει, ο CEO της Β, Τζώρτζ Κέρν, έχει υπάρξει αποκαλυπτικός σε δηλώσεις του.
Μάλιστα αυτά που έχει πει, δεν ξέρω, αλλά μου φαίνονται παράξενα και αστεία.
Συγκεκριμένα:
"aviation in Kern's words is not a value in China, there's no dream attached to it. Aviation there is you take a plane and you lose your luggage".
https://www.ablogtowatch.com/georges-ke ... ing-years/" onclick="window.open(this.href);return false;
Άρα, όλο το θέμα έχει να κάνει (και πάλι) με την Κίνα.
Επειδή, λέει, η αεροπορία δεν αντιπροσωπεύει κάτι σημαντικό στην Κίνα, αφαιρούν τα φτερά από το σήμα τους.
Κάπου, κάτι, δεν πάει καλά, έχω την εντύπωση.
Αυτό ήταν η Ελβετική Ωρολογοποιϊα;
Το logo δε το άλλαξε για τους Κινέζους.Οπως είχα πει και στο ποστ που παρέθεσες αυτό είναι το ιστορικό logo της b και απλώς θέωρησε σωστό πως πρέπει να έχουν μόνο ένα logo ,οπότε για τους λόγους που αναφέρθηκαν επέλαξαν αυτό σα πιο κατάλληλο και πιστεύω πως καλά έκαναν.
Η breitling στο μέλλον θα κάνει και yacthing ρολόγια,και ποδηλασίας ( το άθλημα του Κερν) και άλλα όχι για τους Κινέζους αλλά γιατί η breitling εχει εντονη ιστορία με αυτά ,ασχέτως αν δε τα γνωρίζει ο κόσμος.
Τέλος αυτό που είπε για τη Κίνα γιατί σου έκανε εντύπωση? Ειλικρινέστατος είναι και λέει ότι η Κίνα είναι το μεγαλύτερο κομμάτι της αγοράς ,όλοι τη στοχεύουν,και στην ουσία λέει ότι ο κόσμος για να αγοράσει ένα αντικείμενο πρέπει να υπάρχει από πίσω ένα story που να τον πείθει...