Ακομα μια φορά, οι αποφάσεις οδηγούν σε καταστάσεις, που ατυχώς δεν θα είναι υπέρ του ιστορικού αυτοκινήτου. Οδηγούν στο να έχουμε οχήματα "βιτρίνας" που θα μεταφέρονται με γερανό στα σημεία επίδειξης, και θα αποσύρονται μετά ξανα στις αποθήκες. Οι αιτίες ? Πολλές.
Εκείνο το ΚΤΕΟ ειδικά, είναι για γέλια. Ενα ιστορικό όχημα, κάνει ελάχιστα χιλιόμετρα ετησίως, άρα, η φθορά είναι μηδαμινή. Οπότε, ο έλεγχος αυτήν την χρονια, ισχύει και για την επόμενη. Τι είναι ? Ντομάτα να σαπίσει
Και οι μηχανικοί που έχουν ασχοληθεί για να το αναστήσουν, προφανώς και έχουν καλύτερη γνώση του συγκεκριμένου από ότι έχει ο τυχαίος ελεγκτής του ΚΤΕΟ. Αρα, σε τι αποσκοπεί ο ετήσιος έλεγχος ? Ετησίως ελέγχονται τα επαγγελματικά οχήματα δημοσίας χρήσης, που γράφουν χιλιάδες χιλιόμετρα ετησίως. Ρωτήστε ένα φορτηγό, ή ένα ταξί πόσα χιλιόμετρα γράφει ετησίως, όντας και συνεχώς στον δρόμο, αρα η μη ανταπόκριση στις προδιαγραφές μπορεί να ενέχει κινδύνους.
Σε μερικά από αυτά τα ιστορικά, έχουν επενδυθεί πολλά λεφτά και πάρα πολλές ώρες εργασίας. Ανταλλακτικά έχουν έρθει από ειδικους εμπόρους / κατασκευαστές του εξωτερικου, οι επισκευές και οι αναπαλαιώσεις έχουν πάρει χρόνο έρευνας για να είναι το αποτέλεσμα σωστό. Αλλά, θα ελέγξει το ΚΤΕΟ την .............ποιότητα. Και ..........ετησίως. Ειναι για γέλια.
Και πως θα ελέγξει ο ΚΤΕΟ'ς τα μηχανικά φρένα ενός αυτοκινήτου ? Πως θα ελέγξει τις αναρτήσεις φύλλων σούστας ?
Μιλάμε για γελοιότητες.
Κάθε 'ενα από αυτά τα μοντελα, έχουν τεχνολογία εποχής. Το ΚΤΕΟ, σε γενικές γραμμές, έχει τυποποιημένους ελέγχους, που δοκιμάζουν τα διάφορα υποσυστήματα - αναρτήσεις - φρένα - φωτιστικά, με συνθήκες πέρα των φυσιολογικών συνθηκών λειτουργίας.
Στα δικά μας μοντέρνα καθημερινά, μετά τον ελεγχο, πρέπει να ξαναπατήσουμε τα φρένα μας που "σκαβονται" από την βιαιότητα του ελέγχου, για να πω το πιο απλό.
Θα αντέχει ένα ιστορικό αυτόν τον βιασμό, ετησίως, όταν σε όλη του την ζωή στην κυριολεξία δεν έχει αντιμετωπίσει τέτοια συνθήκη ?
Σταματώ εδώ, γιατί θα με .....αποτάξουν