Σελίδα 3 από 3

Re: ARNOLD & SON

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιουν 28, 2026 1:31 pm
από Megalos
μετα απο πολυ καιρο ας δουμε τι εξαιρετικο εβγαλε η εταιρεια αυτη ...για σεληνη ειδικα
Εικόνα

Re: ARNOLD & SON

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιουν 28, 2026 3:05 pm
από kalvetfl67
Πολύ όμορφα για όσους αγαπούν τα moonphase
41,5 mm σε ατσάλι
Το dial χειροποίητα ζωγραφισμένο
Μονο 18 κομματια από κάθε χρώμα
23000 ευρώ περίπου