Λοιπόν φίλτατε Κωστή, να τα πάρω με τη σειρά απο την αρχή, και κατεβαίνω.
Βασικά τη λέξη παπαριά τη χρησιμοποίησα στο γενικό φαινόμενο κατασκευής αντικειμένων, χωρίς καμιά προφανή χρησιμότητα, και τα οποία προσπαθούν να εισχωρήσουν στη ζωή μας σαν κάτι απαραίτητο.
Δεν μπαίνει ειδικά στο συγκεκριμένο ρολόι, αν και μεταξύ μας δεν θα το χαρακτήριζα και αλλιώς.
Τέλος πάντων, δεν νομίζω πως θα κολλήσουμε σε μια λέξη, που μπορεί και εσφαλμένα να γράφτηκε.
Για το ρολόι της μαύρης ζώνης, χαίρομαι που αναφέρεις τα παραδείγματα με τα ρολόγια των ομάδων γιατί με διευκολύνεις στο που θέλω να εστιάσω.
Ενώ τα ρολόγια αυτά πωλούνται ελεύθερα σε όποιον θέλει να τα αγοράσει, δεν είναι απαραίτητο να είσαι ολυμπιακός για να αγοράσεις το ρολόι του, αντιθέτως δεν μπορείς να αγοράσεις το μαύρο ζώνη, αν δεν έχεις μαύρη ζώνη.
Εσύ προσωπικά πως το βλέπεις αυτό;
Τι προσπαθεί να αποδείξει;
Ποιο το νόημα;
Και οι υπόλοιποι είναι ανάξιοι να το φοράνε;
Η μήπως γίνεται εσκεμμένος για κάποιο άλλο λόγο;
Δεν ξέρω, πολύ θα ήθελα μια πιο εκτενή άποψη επ αυτού.
Για την Alfa Romeo και πάλι θα διαφωνήσω(είμαι πνεύμα αντιλογίας τελικά).
Τα χερούλια είναι κάτι ενδιαφέρον.
Δεν είναι όμως η βάση που θα στηριχτεί η διαφήμιση του μοντέλου, παρά μόνο μια λεπτομέρεια.
Αντιθέτως, το ρολόι με τα απολιθώματα στηρίζεται αποκλειστικά σε αυτό.
Είναι η βάση της ιδέας και της παραγωγής.
Γύρω απο αυτό περιστρέφονται τα πάντα, και όχι σε κάποιο άλλο στοιχείο του ρολογιού, που στην τελική περνάει σε δεύτερη φάση.
Στο θέμα τουρμπιγιόν , επέτρεψε μου να το κολλήσω με τα γραφόμενα του πρώτου σου ΥΓ., που δεν θα μπορούσα να εκφραστώ καλύτερα , με τίποτε άλλο.
Πως το βλέπεις εσύ;
Δεν είναι δείγμα ματαιοδοξίας όλα αυτά;
Και δεν εννοώ φυσικά την κατασκευή του συγκεκριμένου ρολογιού.
Αυτό ίσως το κατασκεύασε για να θρέψει τη ζήτηση ακριβώς, των αναγκών όλων αυτών.
Ίσως πάλι για να τους χλευάσει για αυτή τους τη ματαιοδοξία.
Εγώ δεν κρίνω αυτό.
Δεν παύει όμως να είναι στην ουσία κάτι άχρηστο.
Ενα ρολόι που δεν δείχνει την ώρα.
Ούτε τρελό τον λέω, ούτε της αρπαχτής, άλλωστε δεν έχω χρησιμοποιήσει αυτό το χαρακτηρισμό για το συγκεκριμένο άτομο.
Και δεν αμφιβάλω καθόλου στην άποψή σου, σχετικά με το αγοραστικό κοινό του.
Το αντίθετο μάλιστα.
Γιατί αποδεικνύει την δική μου σχετικά με τον κορεσμό και τις παρεκτροπές που γράφω παραπάνω.
Δεν θα πάει να αγοράσει το απολίθωμα ο μέσος καταναλωτή.
Δεν ξέρω την τιμή του, αλλά νομίζω πως υπάρχουν άλλες προτεραιότητες στη λίστα αγορών του.
Θα είναι μάλλον αυτός που δεν ξέρει τι άλλο να κάνει , γιατί έχει κάνει τα πάντα, και θα βρεί διέξοδο με τον τρόπο αυτό, στη συγκεκριμένη περίπτωση, και προφανώς με άλλους, σε άλλες περιπτώσεις, μάλιστα οχι τόσο ανώδυνες τις περισσότερες φορές.
Για το ΥΓ2. , καλώς κατάλαβα, και σ αυτό αναφέρομαι.
Οσο για το θέμα αν είναι ωρολογοποιίας ή οχι, όπως γράφω και παραπάνω, απο τη στιγμή που η βάση του αντικειμένου παύει να είναι το ρολόι, σαν ρολόι , αλλά είναι το απολίθωμα, δεν βλέπω το λόγο να παραμένει και σαν θέμα, αυστηρά ωρολογιακό.
Υποχρεωτικό σίγουρα δεν είναι να αρέσει σε όλους, αλλά και η αξιολόγηση προαιρετική δεν είναι;
Να κλείσω για την ώρα βάζοντας ένα
ΥΓ.,
μιας και νομίζω τους έχεις μια αδυναμία
Δεν πείστηκα ακόμη πως δεν πρόκειται για παπαριά ίσως γιατί δεν είχα επαρκής εξηγήσεις.
Αν θέλεις κάνε μια προσπάθεια ακόμα, το δικαιούμαι νομίζω.
Αυτά για την ώρα, μιας και πέρασε κιόλας, και ξαναλέω πως μου είναι πολύ ευχάριστη αυτή η συζήτηση.
Μετά του τερπνού τώρα, αν μάθω και κάτι παραπάνω, τι το καλύτερο.