Προφανώς ένα απλό Πατριμόνι ή ένα Καλατράβα δεν ανήκουν στην ΥΩ.
To πιο περίπλοκο Ρόλεξ είναι το Yachtmaster.
Σημαία της Ρόλεξ είναι η απλότητα, η ποιότητα κατασκευής και η διαχρονικότητα.

''Απλος αυτοματος χρονογραφος'' δεν υπαρχει φιλε vaggol!O σχεδιασμος-μελετη,δοκιμες και τελικα η υλοποιηση και λανσαρισμα στην αγορα σε μαζικες ποσοτητες ενος μηχανικου χρονογραφου ειναι αθλος που θα δοκιμαζε τις περισσοτερες ωρολογοποιιες.Γι αυτο και βλεπεις ακομη την Valjoux 7750 πισω απο εκατονταδες μοντελα και την Zenith κολλημενη με UHU στον Eλ Πριμερο της 40 χρονια τωρα.Θεωρειται απο τις δυσκολοτερες κομπλικασιον και σιγουρα απο τις πιο χρησιμες και ουσιωδεις σε σχεση με τα ''καμπανακια'' κτλ.vaggol έγραψε: μη μιλάω για περιτύλιγμα όταν πήγα στον Πατσέα στο Χαλάνδρι και μου ανέφερε κάποιος από τους πωλητές του ότι το Daytona σε ατσάλι έχει τιμή καταλόγου 12.500!Το ρολόι αυτό δεν είναι τίποτα άλλο από ένας απλός αυτόματος χρονογράφος. Ούτε καν ημερομηνία δεν έχει! Πώς να μη μιλάω για περιτύλιγμα λοιπόν;
Πολυ σωστα Δημητρη...dimRHO έγραψε:μα δεν υπάρχει λόγος να πάνε γιατί υπάρχει περισσότερη φθορά.
Αυτο ειναι αληθεια,αλλα το 99,9% των ελβετικων ρολογιων-και οχι μονο-ζητανε παρα πολλα χρηματα γι αυτα που προσφερουν.Ελαχιστες value for money εταιρειες εχουν μεινει,κι αυτες συνηθως πασχουν σε μεταπωληση.Τουλαχιστον με τη Rolex οταν αποφασισεις να πουλησεις θα παρεις πισω ενα πολυ καλο ποσοστο των χρηματων που εδωσες.Ολα μετρανε φιλε Βαγγελη και δεν πρεπει να αγνοουμε καμμια παραμετροvaggol έγραψε:Ανακοίνωσα τιμή για ένα ρολόι για να αποδείξω ότι για αυτά που προσφέρει, τα χρήματα που ζητά είναι πάρα πολλά.