Δεν εγραψε για τα αλλα γιαArgo982001 έγραψε: Υγ: Σε σχέση με τα ποστ σου ,ο άνθρωπος σε ρώτησε που μπορεί να τα βρει...
Το post σου που το διαβάζεις;
Δηλαδη να του πω ακριβως που βρησκεται μονο αυτό που τον ενδιαφερει.
Δεν εγραψε για τα αλλα γιαArgo982001 έγραψε: Υγ: Σε σχέση με τα ποστ σου ,ο άνθρωπος σε ρώτησε που μπορεί να τα βρει...
Συγνώμη για την πιθανή μου άγνοια σε εξειδικευμένα θέματα ρολογιών αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχω το δικαίωμα να ξοδεύω τα χρήματα μου αγοράζοντας κάποια ρολόγια ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΠΕΙΔΗ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ!!!!!!!! ΔΕΝ ΕΊΜΑΙ ΟΥΤΕ ΣΚΟΠΕΥΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΕΙΔΙΚΟΣ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΜΕΑ.aris911 έγραψε:Βασιλη γραφω ότι αν θελει να μαθει πληροφοριες τι προκειται να συμβει από 1-1-2016 σε σχεση με το γκρουπ να ψαξει
στα ποστ μου η στον οικογενειακο του ρολογά.
Πιστευω ότι τα εξηγω ωραια.
Το σέρβις των ρολογιών δε διαφέρει πολύ από των αυτοκινήτων σε αρκετούς τομείς.Σπύρος έγραψε:Άντε και το πήραμε το ceramica, μετά τι γίνεται με service κλπ? Έχω και ένα Vacheron κουρδιστό και πριν από 2 μήνες έμεινα από ελατήριο και ένα ρουμπίνι. Ο οικογενειακός τεχνικός μας και παλιά και πρώτη καραβάνα έκανε τον κόσμο άνω κάτω και ανταλακτικά δεν βρήκε. Το πήγα στην vacheron, 8 εβδομάδες και 650€ το κουστουμάκι. Έχω την εντύπωση οτι η Richemont μας πίανει λιγάκι παραπάνω τον .....
και εσυ Αρη θα πρεπει να μαθεις να εκφραζεσαι ευπρεπως και χωρις υστεροβουλιες ...aris911 έγραψε:Άσε Κώστα που δεν ξέρουμε να ενημερώσουμε.
Μπαίνει ο καθένας που έχει ρολόγια που για να τα απόκτηση έχει δώσει μια περιουσία και μετά κάνει παράπονα για το ότι είναι ακριβό το σέρβις.
Όταν γράφεις δημόσια θα πρέπει να περιμένεις και κριτική που ίσως να μην σου αρέσει πάντα.