Σελίδα 174 από 175

Re: Jaeger-Le-Coultre

Δημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 09, 2025 10:18 pm
από Megalos
kalvetfl67 έγραψε: Κυρ Δεκ 07, 2025 12:02 am Οτι και να βγαλει αυτη η φίρμα είναι υπέροχο
οντως Γιωργο

Re: Jaeger-Le-Coultre

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μαρ 19, 2026 12:13 am
από gep
Δεν είναι ρολόι χειρός, αλλά δεν μπορούσα να μην αναρτήσω το παρακάτω που είδα στο Ίνσταγκραμ




Sent from my SM-S918B using Tapatalk


Re: Jaeger-Le-Coultre

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 20, 2026 10:21 pm
από Megalos
εξαιρετικο Γιωργο μου .... το Atmos αποτελει ενα εξαιρετικο κομματι ωραολογοποιιας αυτης της αξιολογοτατης εταιρειας :good: :good:

Re: Jaeger-Le-Coultre

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 20, 2026 10:58 pm
από kalvetfl67
Υψηλή τεχνολογία σε ένα πακέτο κόσμημα
Μακαρι να μπορουσα να αποκτησω ένα :sad: :sad:
Το ειδα ζωντανό σε γνωστό μαγαζί του κέντρου και ζαλίστηκα :smile:

Re: Jaeger-Le-Coultre

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιουν 01, 2026 8:58 pm
από Megalos
Jaeger-Le-Coultre-Duometre-Heliotourbillon-Perpetual-Platinum-Bracelet
Εικόνα

Re: Jaeger-Le-Coultre

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιουν 02, 2026 11:13 am
από gep
Το ρολόι το θαυμάζω αλλά μέχρι εκεί γιατί δεν νομίζω να το δω ποτέ δια ζώσης. Όταν βλέπω αντί τιμής το please inquire, το μεταφράζω ως "που πας ρε Καραμήτρο;"
Πέρα από την πλάκα όμως και για να δώσω στην JLC τα εύσημα, αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι πως μία εταιρεία που δεν έχει ανδραγαθίες σε διάστημα, φεγγάρι, αθλητισμό, Ιμαλάια, παγετώνες και 20,000 λεύγες κάτω από την θάλασσα, μπορεί και κατασκευάζει τέτοια αριστουργήματα. Συγχωρέστε με που δεν μπόρεσα να κρατηθώ, το καρφί μου το έριξα.
Τελευταία όμως κυκλοφορεί και μία διάψευση στο διαδίκτυο από υψηλά ιστάμενο της Richemont σε φήμες ότι η εταιρεία είναι προς πώληση και επειδή δεν υπάρχει καπνός χωρίς φωτιά, εύχομαι ότι και αν γίνει να μην σταματήσει να πρωτοπορεί.
https://www.watchpro.com/richemont-deni ... -for-sale/

Sent from my SM-S918B using Tapatalk


Re: Jaeger-Le-Coultre

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιουν 02, 2026 12:17 pm
από gep
Άλλο ένα "που πας ρε Καραμήτρο",
Άτιμη κοινωνία, άλλους τους ανεβάζεις και άλλους τους κατεβάζεις



Sent from my SM-S918B using Tapatalk


Re: Jaeger-Le-Coultre

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιουν 02, 2026 5:46 pm
από kalvetfl67
Κατασκευαζουν αριστουργήματα. 1400 διαφορετικές μηχανές . Η εταιρεία που για τους πραγματικά ρολογόφιλους εχει κερδίσει τον απόλυτο σεβασμό . La Manufacture des Manufactures .

Re: Jaeger-Le-Coultre

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιουν 02, 2026 10:53 pm
από Beastaras
gep έγραψε: Τρί Ιουν 02, 2026 11:13 am Το ρολόι το θαυμάζω αλλά μέχρι εκεί γιατί δεν νομίζω να το δω ποτέ δια ζώσης. Όταν βλέπω αντί τιμής το please inquire, το μεταφράζω ως "που πας ρε Καραμήτρο;"
Πέρα από την πλάκα όμως και για να δώσω στην JLC τα εύσημα, αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι πως μία εταιρεία που δεν έχει ανδραγαθίες σε διάστημα, φεγγάρι, αθλητισμό, Ιμαλάια, παγετώνες και 20,000 λεύγες κάτω από την θάλασσα, μπορεί και κατασκευάζει τέτοια αριστουργήματα. Συγχωρέστε με που δεν μπόρεσα να κρατηθώ, το καρφί μου το έριξα.
Τελευταία όμως κυκλοφορεί και μία διάψευση στο διαδίκτυο από υψηλά ιστάμενο της Richemont σε φήμες ότι η εταιρεία είναι προς πώληση και επειδή δεν υπάρχει καπνός χωρίς φωτιά, εύχομαι ότι και αν γίνει να μην σταματήσει να πρωτοπορεί.
https://www.watchpro.com/richemont-deni ... -for-sale/

Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Κανονικά δεν θα έπρεπε να υπάρχει Αγία Τριάδα στην ωρολογοποιία αλλά Αγία Τετράδα, με τέταρτο μέλος την συγκεκριμένη εταιρία..;)

Re: Jaeger-Le-Coultre

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 03, 2026 12:17 am
από gep
Σωστός, και αν ο Breguet ήταν Ελβετός και όχι Γάλλος, πεντάδα.

Sent from my SM-S918B using Tapatalk