Σελίδα 17 από 25

Re: Κλασσικά αυτοκίνητα

Δημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 24, 2016 7:38 pm
από markosgr28
Τηλέμαχος έγραψε:φίλε Μάρκο το fulvia ήταν μία εξαιρετική ιδέα, όπου ήταν στην ουσία το concept του concept της νέας delta. έχω φωτογραφία από τις εποχές όπου η πιθανότερη αναβίωση της delta ήταν ακόμη σε πειραματικό στάδιο. το fulvia δεν βγήκε στην παραγωγή για την χαρη της alfa romeo. ο όμιλος δεν έπρεπε να εχει δύο «ανοικτα» μοντέλα , από το φόβο μην το ένα κανιβαλήσει τις πωλήσεις του άλλου. Επίσης εν μέρη το κλείσιμο της lancia οφείλεται πάλι στην alfa romeo. όταν ο όμιλος προσπάθησε να κάνει την αναδιάρθωση του , και τοποθετούσε από εδώ και από εκεί νέα στελέχη , ακατάλληλα , με αποτέλεσμα σε λίγους μήνες να γίνεται πάλι αντικατάσταση προσώπων , ο όμιλος έδωσε περισσοτερο βάση στην alfa romeo , προσπάθησε να τονώσει τις πωλήσεις της παραγκωνίζοντας μία εταιρεία με μεγαλύτερη ιστορία όπως η lancia. το φαινόμενο χειροτέρεψε και έμελε να είναι η ταφόπλακα της lancia όταν τον όμιλο ανέλαβε το πρωτοπαλίκαρο της alfa romeo. το αποτέλεσμα ... όταν η μιλανέζκη εταιρεία έβγαζε το 159 , η μητρική εταιρεία fiat εμενε με κάτι albea ,linea . κάποια στιγμή ο «τρελός» σκεπτόταν σοβαρά να καταργήσει όλα τα μοντέλα της fiat και να τα μετονομάσει σε παραλαγές του 500. για παράδειγμα το punto θα λεγόταν 500 c, το bravo -500 β- και πάει λέγοντας. κατά κάποιο τρόπο, ευτυχώς που έγινε η εξαγορά του ομίλου chrysler με όλες της θυγατρικές της όπως jeep και είδαμε ένα καταπληκτικό fiat με την ονομασία freemont.
κωστή ήμουν πάντα οπαδός της thema.
Πολύ ενδιαφέροντα όλα αυτά φίλε Τηλέμαχε! Ευχαριστώ! Τώρα έχουν ξεκαθαρίσει πλέον τα πράγματα, όπως γράφεις και εσύ. Η fiat έχει σταθεροποιήσει και ξεκαθαρίσει τη θέση της με το 500 και κρίμα που η Lancia δεν έχει θέση στο γκρουπ! Πάντα είχαν μια ιδιαίτερη δική τους γοητεία! Ακόμα χαζεύω και μου αρέσει η Lancia HPE 1.6 που είχα από 1997-2001. Αισθητικά τέλειο για το γούστο μου με το recaro σαλόνι και το ίδιο τέλειο και στο δρόμο, το είχα ευχαριστηθεί απίστευτα αυτό το αυτοκίνητο. Συμβαίνει να συναντήσω στο δρόμο αυτό που είχα και ευτυχώς ο νέος ιδιοκτήτης το έχει ακόμα σε άψογη κατάσταση.

Re: Κλασσικά αυτοκίνητα

Δημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 24, 2016 10:08 pm
από Megalos
Τηλεμαχε ευχαριστουμε για τις ενδιαφερουσες αναφορες σου :sh:
αληθεια και εγω θεωρω το freemont πολυ ωραιο αμαξι :cheer:
Μαρκο ειχες απιθανο αυτοκινητο φιλε :good:

Re: Κλασσικά αυτοκίνητα

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 25, 2016 9:04 am
από markosgr28
Megalos έγραψε:Τηλεμαχε ευχαριστουμε για τις ενδιαφερουσες αναφορες σου :sh:
αληθεια και εγω θεωρω το freemont πολυ ωραιο αμαξι :cheer:
Μαρκο ειχες απιθανο αυτοκινητο φιλε :good:
Να είσαι καλά φιλε Κώστα! Ναι του ειχα/έχω πολύ αδυναμία!

Re: Κλασσικά αυτοκίνητα

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 14, 2018 2:33 pm
από gerogian
Εικόνα


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Κλασσικά αυτοκίνητα

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιούλ 21, 2018 1:49 am
από astra4u
....απ' τα ποιο εύκολα σε συντήρηση κλασσικά το Mini όπως και οι σπορτιφ εκδόσεις Cooper & Cooper`s.

Μπορεί να τα λέμε Cooper και κουπεράκια στην Ελλάδα αλλά ουσιαστικά ήταν Mini είτε Austin είτε Morris είτε Austin-Morris είτε μετέπειτα British Leyland και τελευταία παραγωγής της Rover.

Τα Cooper Cooper's σε σχέση με τα απλά Mini είχαν βελτιωμένους κινητήρες και βελτιώσεις στην ανάρτηση με τα Cooper`s να φέρουν πίσω ζαμφόρ που τα έκανε ποιο παιχνιδιάρικα πάνω στη στροφή.

Εκτός απ' την Αγγλία, παραγωγή γινόταν και Βέλγιο, Πορτογαλία ενώ η Ιταλία τα έφτιαχνε απ' την Innocenti με μοτέρ κοντά στα πρότυπα των Cooper`s όπως και η Ισπανία που τα έφτιαχνε απ' την Authi.

Είχα την τύχη να αγοράσω το 92 ένα Authi 1275 σε άθλια κατάσταση καρότσας.... να μάθω πάνω του γρήγορη οδήγηση, να το βελτιώνω μέχρι να το φτάσω σε 1293cc πήγαινε με παράκεντρο ρεκτιφιέ και τον ίδιο στρόφαλλο μέχρι 1380cc και με μακρυτερο στρόφαλλο 1460. Στη βελτίωσή του έφερα καπάκι σταδιο 5 με μεγαλύτερες (offset) βαλβίδες 37χ31 συμπίεσης 11:1, μπήκε και πιανόλα με μεγαλύτερο βύθισμά 1,5-1 από 1,3-1 που ήταν μαλιστα Full roller, φόρεσα εκκεντροφόρους απ' τους εργοστασιακούς βελτίωσης μεχρι KENT 296o, φυσικά αλλαγμενο ντιστρυμπιτέρ φυγοκεντρικό με άλλη καμπύλη αβάνς, καρμπυρατέρ για να πάρει φαεί το τέρας στις 7500-7800 που ανέβαζε weber DCOE 45 με ζιγκλέρ 38άρια και δοκιμές για να βρούμε ζιγκλέρ-καλάμια ξεκινώντας φυσικά απ' τα στάνταρ που έλεγαν Άγγλοι βελτιωτές. Φορέθηκε ανάρτηση φουλ ρυθμιζόμενη μπρος-πίσω σε ύψος, κάμπερ, κάστορ εμπρος και πίσω σε ύψος, κάμπερ, σύγκλιση-απόκλιση και στο τέλος εφόσον είχε ανακατασκευαστεί η καρότσα.... μπήκαν ίσια δόντια πλαϊνά και ένα σασμάν με ίσια δόντια με πυκνές σχέσεις και κορωνοπήνιο με μπλοκέ!
Πράγματι εύκολο να φτιάξεις ένα Mini όπως το θες καθώς βρίσκεις καινούργια όλα τα ανταλλακτικά και από βελτιωτές Άγγλους να βρίσκεις καινούργιο κάθε εξάρτημα από καρμπυρατερ της επιλογής σου μέχρι στρόφαλλο, καπάκι υπάρχουν μέχρι και καπάκια 16βάλβιδα για το μοτεράκι του Mini απ' τους MED, Jacknight αρκεί να σε τρώει η τσέπη σου για να το φτάσεις μέχρι και 170-180 άλογα.

με ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και μπλοκέ.... σε πολλά σύγχρονα θα κάνεις πλάκες στις στροφές ακόμα και ισχυροτερα, ιδιαίτερα στις κλειστές(!!!) που είναι μανούλα, ενώ οι ρεπρίζ του, το χαμηλό βάρος σε συνδυασμό με τα αλογα που θα φτιάξεις -σχετικά εύκολα τα 90-100 που είχε το δικό μου, ενώ θα έχεις την αίσθηση οτι οδηγείς καθαρόαιμο απ' την γρήγορη κρεμαγιέρα που διαθετει, τον ήχο κινητήρα - μετάδοσης και την γενικότερη αίσθηση που με τα σημερινά δεδομένα είναι σπαρτιάτικη αλλά αρκετή για να σε κάνουν να επιτήθεσαι σε κάθε ευκαιρία και να έχεις ένα μόνιμο χαμόγελο....

Μερικές εικόνες απ' το Μίνι μου 1992-2007

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Re: Κλασσικά αυτοκίνητα

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιούλ 21, 2018 3:52 am
από giannistissot
Φοβερο το Μινι!! Μεγαλος ερωτας!

Στάλθηκε από το SM-J530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Κλασσικά αυτοκίνητα

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιούλ 21, 2018 11:00 am
από markosgr28
Μπράβο ! Εξαιρετικός!

Re: Κλασσικά αυτοκίνητα

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιούλ 21, 2018 10:11 pm
από Megalos
astra4u έγραψε:....απ' τα ποιο εύκολα σε συντήρηση κλασσικά το Mini όπως και οι σπορτιφ εκδόσεις Cooper & Cooper`s.

Μπορεί να τα λέμε Cooper και κουπεράκια στην Ελλάδα αλλά ουσιαστικά ήταν Mini είτε Austin είτε Morris είτε Austin-Morris είτε μετέπειτα British Leyland και τελευταία παραγωγής της Rover.

Τα Cooper Cooper's σε σχέση με τα απλά Mini είχαν βελτιωμένους κινητήρες και βελτιώσεις στην ανάρτηση με τα Cooper`s να φέρουν πίσω ζαμφόρ που τα έκανε ποιο παιχνιδιάρικα πάνω στη στροφή.

Εκτός απ' την Αγγλία, παραγωγή γινόταν και Βέλγιο, Πορτογαλία ενώ η Ιταλία τα έφτιαχνε απ' την Innocenti με μοτέρ κοντά στα πρότυπα των Cooper`s όπως και η Ισπανία που τα έφτιαχνε απ' την Authi.

Είχα την τύχη να αγοράσω το 92 ένα Authi 1275 σε άθλια κατάσταση καρότσας.... να μάθω πάνω του γρήγορη οδήγηση, να το βελτιώνω μέχρι να το φτάσω σε 1293cc πήγαινε με παράκεντρο ρεκτιφιέ και τον ίδιο στρόφαλλο μέχρι 1380cc και με μακρυτερο στρόφαλλο 1460. Στη βελτίωσή του έφερα καπάκι σταδιο 5 με μεγαλύτερες (offset) βαλβίδες 37χ31 συμπίεσης 11:1, μπήκε και πιανόλα με μεγαλύτερο βύθισμά 1,5-1 από 1,3-1 που ήταν μαλιστα Full roller, φόρεσα εκκεντροφόρους απ' τους εργοστασιακούς βελτίωσης μεχρι KENT 296o, φυσικά αλλαγμενο ντιστρυμπιτέρ φυγοκεντρικό με άλλη καμπύλη αβάνς, καρμπυρατέρ για να πάρει φαεί το τέρας στις 7500-7800 που ανέβαζε weber DCOE 45 με ζιγκλέρ 38άρια και δοκιμές για να βρούμε ζιγκλέρ-καλάμια ξεκινώντας φυσικά απ' τα στάνταρ που έλεγαν Άγγλοι βελτιωτές. Φορέθηκε ανάρτηση φουλ ρυθμιζόμενη μπρος-πίσω σε ύψος, κάμπερ, κάστορ εμπρος και πίσω σε ύψος, κάμπερ, σύγκλιση-απόκλιση και στο τέλος εφόσον είχε ανακατασκευαστεί η καρότσα.... μπήκαν ίσια δόντια πλαϊνά και ένα σασμάν με ίσια δόντια με πυκνές σχέσεις και κορωνοπήνιο με μπλοκέ!
Πράγματι εύκολο να φτιάξεις ένα Mini όπως το θες καθώς βρίσκεις καινούργια όλα τα ανταλλακτικά και από βελτιωτές Άγγλους να βρίσκεις καινούργιο κάθε εξάρτημα από καρμπυρατερ της επιλογής σου μέχρι στρόφαλλο, καπάκι υπάρχουν μέχρι και καπάκια 16βάλβιδα για το μοτεράκι του Mini απ' τους MED, Jacknight αρκεί να σε τρώει η τσέπη σου για να το φτάσεις μέχρι και 170-180 άλογα.

με ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και μπλοκέ.... σε πολλά σύγχρονα θα κάνεις πλάκες στις στροφές ακόμα και ισχυροτερα, ιδιαίτερα στις κλειστές(!!!) που είναι μανούλα, ενώ οι ρεπρίζ του, το χαμηλό βάρος σε συνδυασμό με τα αλογα που θα φτιάξεις -σχετικά εύκολα τα 90-100 που είχε το δικό μου, ενώ θα έχεις την αίσθηση οτι οδηγείς καθαρόαιμο απ' την γρήγορη κρεμαγιέρα που διαθετει, τον ήχο κινητήρα - μετάδοσης και την γενικότερη αίσθηση που με τα σημερινά δεδομένα είναι σπαρτιάτικη αλλά αρκετή για να σε κάνουν να επιτήθεσαι σε κάθε ευκαιρία και να έχεις ένα μόνιμο χαμόγελο....

Μερικές εικόνες απ' το Μίνι μου 1992-2007

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα
παρα πολυ ενδιαφεροντα αυτα που μας παρεθεσες φιλε .... βλεπω οτι οι γνωσεις μηχανολογιας ειναι σε υψιλο επιπεδο ... Gavromitsos που εισαι να μας σχολιασεις ??

Re: Κλασσικά αυτοκίνητα

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιούλ 21, 2018 11:44 pm
από GAVROMITSOS
Ειναι απο τα λιγα αυτοκινητα, που δεν εχω δουλεψει. Καθε σχολιο μου, θα ηταν ακυρο.
Λατρεμενο αυτοκινητο, απο πολυ κοσμο. Και οχι αδικα. Πολυ σταθερο στο δρομο, εστριβε, εστριβε, εστριβε.
Μια απολαυση οδηγικη, για σχετικους και ασχετους.
Μα και το καινουργιο Μινι, ειναι ενα ονειρο. Και πολυ ποιοτικο.
Το mini metro που βγηκε αργοτερα, δεν ειχε επιτυχια, απετυχε πληρως.

Re: Κλασσικά αυτοκίνητα

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιούλ 22, 2018 3:59 am
από astra4u
GAVROMITSOS έγραψε:Ειναι απο τα λιγα αυτοκινητα, που δεν εχω δουλεψει. Καθε σχολιο μου, θα ηταν ακυρο.
Λατρεμενο αυτοκινητο, απο πολυ κοσμο. Και οχι αδικα. Πολυ σταθερο στο δρομο, εστριβε, εστριβε, εστριβε.
Μια απολαυση οδηγικη, για σχετικους και ασχετους.
Μα και το καινουργιο Μινι, ειναι ενα ονειρο. Και πολυ ποιοτικο.
Το mini metro που βγηκε αργοτερα, δεν ειχε επιτυχια, απετυχε πληρως.

Nαι ήταν φτιαγμένο για να στρίβει!
μιας και δεν το έχεις δουλέψει ορισμένες πληροφορίες.... Το μοτεράκι του βασιζόταν στα προγενέστερο Minor ήταν τετρακύλινδρο 850, 1000, 1100, 1275 κ.εκ στα Cooper`s 970, 1071, 1275 απόδοσης 65, 70, 76 αλόγων. Τετρακύλινδρο υποτετράγωνο με τρια εδρανα στροφάλου ενω την τροφοδοσία την φρόντιζε είτε ένα καρμπυρατερ υποπίεσης Su είτε δύο Su που είχαν ένα ζιγκλέρ με μία μόνο βελόνα ενώ το βεντούρι ήταν μεταβλητο ανάλογα τις ανάγκες του μοτέρ που αυτό το ρύθμιζε η καμπάνα.
Ο κινητήρας ήταν αριστερόστροφος μαντεμένιος με μαντεμένιο καπάκι.
Το καπάκι ήταν πεντάπορτο καθώς είχει 2 εισαγωγές η μία κοινή για τον 1-2 κύλινδρο και η άλλη για τον 3-4 κύλινδρο και 3 εξαγωγές όπου η 1 ήταν για τον πρώτο κύλινδρο η 2 για τον δεύτερο και τρίτο και η 3 για τον τέταρτο κύλινδρο. Εισαγωγές και εξαγωγές ήταν όλες απ' τη μία πλευρά του εγκάρια τοποθετημένου κινητήρα.
Ο εκκεντροφόρος ήταν στο πλάι κινούμενος με καδένα για να δώσει κίνηση στα καλάμια, αυτά στα κοκκοράκια της πιανόλας για να κινηθούν οι 8 βαλβίδες. Άρα με αυτή τη σχεδίαση καπακιού μπροούσε να μπει είτε ένα μονό είτε δύο μονα είτε ένα διπλο καρμπυρατερ. Για το Mini, οι μετατροπείς Άγγλοι σχεδίασαν το split weber που ουσιαστικά ηταν δύο κομμένα οριζόντια DCOE που απ' το κάθε ένα δούλευε το ένα μόνον σώμα απ' τα δύο και αυτό για να τοποθετηθούν ακριβώς ευθεία σε σχέση με το καπάκι κάνοντας την πολλαπλή εισαγωγής στο σχήμα Ι Ι αντι / \ που απαιτούσε το ένα μόνον Weber Dcoe ή Dellorto DHLA
Υπήρχαν καπάκια μαντεμένια και αλουμινένια μετατροπης 8πορτα κρος φλοου απ' τη δεκαετία '60 όπου έμπαιναν άνετα δυο διπλά και καλύτερης σχεδίασης χταπόδι και για να μπουν απαιτούσαν αλλαγή και εκκεντροφόρου καθώς οι βαλβίδες τους ήταν : Εισαγωγής-Εξαγωγής-Εισαγωγής-Εξαγωγής εναλλάξ κτλπ ενώ του 5πορτου ήταν για τον 1ο Εξαγωγής-Εισαγωγής, για τον 2ο Εισαγωγής-Εξαγωγης, για τον 3ο Εξαγωγής-Εισαγωγήγς, για τον 4ο Εισαγωγής-Εξαγωγής,
Στο κάρτερ που χωρούσε κοντά στα 5 λίτρα λάδι υπήρχε και σασμάν 4 ταχυτήτων + όπισθεν που λιπαινόταν απ' το ίδιο λάδι άρα δεν υπήρχαν βαλβολίνες.
Το Mini Era ήταν 1275 με τουρμπίνα... σπάνιο λίγα κομματια
Στις βελτιώσεις του Mini ασχολήθηκε και η Turbotechniks που σχεδίασε μια τούρμπο που.... τοποθετόταν μετά το καρμπυρατέρ(!!!!) το Su του Mini άρα ήταν φίλτρο-καρμπυρατέρ-τουρμπο-πολλαπλή εισαγωγής και ανοίγοντας το καπώ έβλεπες το Su αριστερά μακρυά απ' τον κινητήρα
Η ανάρτηση ήταν διπλά ψαλίδια εμπρός και πίσω βραχίονες ενώ αντί ελατηρίων ή σουστών είχε στα Mk1, Μκ2 υδροελαστική ανάρτηση, ενώ στα μεταγενέστερα Μκ3 έως και τα τελευταία καταλυτικά Mini της Rover ξερούς τάκους ελαστικούς.

Γενικά η βελτίωση και οι ομολογκασιόν για το Μινι πολλές όπως και το ενδιαφέρον της εταιρείας οι αγώνες που να σκεφτείς οι εργοστασιακοί εκκεντροφοροι μετατροπής οι AEG ήταν οι: 731, 648, 530 παλιοι μεν απ τη δεκαετία του '60 αλλά αντοχής μέχρι 300αριδες... ενώ βελτιώσεις υπήρχαν σε σασμάν, διαφορικά μπλοκέ κλπ κλπ

" onclick="window.open(this.href);return false;

Monte Carlo 1994 με τον παππού Paddy Hopkirk ξανά σε Μινι αυτή τη φορά τιμης ένεκεν στον αγώνα με το καταλυτικό Μίνι
" onclick="window.open(this.href);return false;
Το Metro που είχε υδροελαστική ανάρτηση και τους κινητήτες - σασμάν του Mini στα 1000, 1100, 1275 και 1275 Turbo που για την σχεδίαση της βελτίωσης έβαλε το χεράκι της και η Lotus είχε καλή συμπεριφορά αλλά ...έπρεπε να επισκιάσει το Mini και όπως όλα δείχνουν δεν τα κατάφερε...