Re: OTAN O ΘΕΟΣ (και η Alfa Romeo) ΕΧΕΙ ΚΕΦΙΑ
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιούλ 12, 2015 7:12 pm
" onclick="window.open(this.href);return false;
image hosting over 10mb
free screen capture
screen capture windows 7
free pic
picture uploader
Ανακεφαλαίωση Giulia QV
-Κινητήρας V6 510 ίππων σε αλουμίνιο με know how ferrari και δυνατότητα απενεργοποίησης κυλίνδρων για οικονομία στα καύσμα
-όλοι οι κινητήρες θα είναι εξολοκλήρου από αλουμίνιο
-ο άξονας μετάδοσης, το καπό, η οροφή και η δομή των καθισμάτων είναι από ανθρακονήματα
-αλουμίνιο και ελαφρά κράματα για κινητήρα, φρένα, αναρτήσεις, πόρτες και φτερά
-κεραμικά δισκόφρενα από ανθρακονήματα CCM
-βάρος 1.525 kg
-κατανομή βάρους 50/50
-κορυφαία στρεπτική ακαμψία
-το πιο ευθύ σύστημα διέυθυνσης στη κατηγορία
-Active Aero Splitter, εμπρόσθια αεροτομή με ρυθμιζόμενη κίση που ρυθμίζει ενεργά το αεροδυναμικό φορτίο
-Torque Vectoring, ενεργό διαφορικό που επιτρέπει να έχει περισσότερη ροπή ο τροχός με τη μεγαλύτερη πρόσφυση
-Integrated Brake System, ηλεκτρομηχανικό σερβόφρενο που βελτιστωποιεί την σταθερότητα και τη συμπεριφορά κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος με ΑΒS
-DNA με τέσσερεις θέσεις: Dynamic, Natural, Advanced Efficient (για οικονομία) και Racing
-Σύστημα ηλεκτρονικού ελέγχου της δυναμικής
-'Ολες οι βασικές λειτουργίες στο τιμόνι περιλαμβανομένου και της εκκίνησης Start
-Με δύο κυλινδρικούς διακόπτες έχεις τον έλεγχο στο DNA και το σύστημα infotainment
photo hosting
screen cap
image hosting over 10mb
free screen capture
screen capture windows 7
free pic
picture uploader
Ανακεφαλαίωση Giulia QV
-Κινητήρας V6 510 ίππων σε αλουμίνιο με know how ferrari και δυνατότητα απενεργοποίησης κυλίνδρων για οικονομία στα καύσμα
-όλοι οι κινητήρες θα είναι εξολοκλήρου από αλουμίνιο
-ο άξονας μετάδοσης, το καπό, η οροφή και η δομή των καθισμάτων είναι από ανθρακονήματα
-αλουμίνιο και ελαφρά κράματα για κινητήρα, φρένα, αναρτήσεις, πόρτες και φτερά
-κεραμικά δισκόφρενα από ανθρακονήματα CCM
-βάρος 1.525 kg
-κατανομή βάρους 50/50
-κορυφαία στρεπτική ακαμψία
-το πιο ευθύ σύστημα διέυθυνσης στη κατηγορία
-Active Aero Splitter, εμπρόσθια αεροτομή με ρυθμιζόμενη κίση που ρυθμίζει ενεργά το αεροδυναμικό φορτίο
-Torque Vectoring, ενεργό διαφορικό που επιτρέπει να έχει περισσότερη ροπή ο τροχός με τη μεγαλύτερη πρόσφυση
-Integrated Brake System, ηλεκτρομηχανικό σερβόφρενο που βελτιστωποιεί την σταθερότητα και τη συμπεριφορά κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος με ΑΒS
-DNA με τέσσερεις θέσεις: Dynamic, Natural, Advanced Efficient (για οικονομία) και Racing
-Σύστημα ηλεκτρονικού ελέγχου της δυναμικής
-'Ολες οι βασικές λειτουργίες στο τιμόνι περιλαμβανομένου και της εκκίνησης Start
-Με δύο κυλινδρικούς διακόπτες έχεις τον έλεγχο στο DNA και το σύστημα infotainment
photo hosting
screen cap