Re: ROLEX
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 03, 2016 1:32 pm
Ενδιαφέρουσες πληροφορίες. Θα το ψάξω πιο διεξοδικά.
Ευχαριστω
Ευχαριστω
Να είσαι καλά! Πάντα πολύ ενδιαφέρουσες οι δημοσιεύσεις σου! Ευχαριστώ!Lemaniakias έγραψε:Ενδιαφέρουσες πληροφορίες. Θα το ψάξω πιο διεξοδικά.
Ευχαριστω
όπως είπες και σε προηγούμενο ποστ είναι το 80% μάρκετινγ και το υπόλοιπο αν πράγματι μας ενδιαφέρει το τεχνικό κομμάτι και αξίζει τα λεφτά του. Υπάρχουν άρθρα από αξιόπιστα περιοδικά που δείχνουν παλιά ρόλεξ να μην είναι πια αδιάβροχα λόγο οξείδωσης. Βέβαια αν δεν περνάω 6 μήνες στη θάλασσα ίσως να μην το χρειάζομαι. Το γυάλισμα είναι στο μάτι του καθενός ποια απόχρωση αρέσει και αυτή του 904L δεν την αλλάζω με τίποτα.Lemaniakias έγραψε:Για το ατσάλι-dimRHO έγραψε:σίγουρα αυτό που χρειάζεται ο κάθε απλός κάτοχος ενός ρολογιού είναι πολύ κατώτερο από τις επαγγελματικές καταδυτικές ή πιλοτικές προδιαγραφές των ρολογιών. Εγώ με χαρά κολυμπούσα με 50m ρολόι αλλά ήξερα ότι ήταν 1000% στεγανό.Lemaniakias έγραψε:Πιστευω πως κατα πασα πιθανοτητα αυτα που ειχα δει εγω ηταν η εξαιρεση και οχι ο κανονας. Η δικη σου μαρτυρια ειναι αρκετη αφου εχεις και προσωπικη εμπειρια.dimRHO έγραψε:πολύ ενδιαφέρουσα πληροφορία, ήταν κάτι που έψαχνα καιρό γκουγκλάροντας στα γερμανικά και αγγλικά και δεν είχα βρει κάτι.Lemaniakias έγραψε:Εώς ενα σημείο. Δεν μπορω να σου πω με σιγουριά πιο είναι αυτό. Έχω δεί πολλά αχάρακτα sinn με ατσάλι υποβρυχίου και tegiment να έχουν γρατζουνιές πάντως.dimRHO έγραψε:η επεξεργασία κάσας και το Ar δεν δικαιολογούν τη τιμή;
Ένας από τα δύο άτομα που ξέρω με Sinn είναι surfer και το κακομεταχειρίζεται και δεν έχει γρατζουνίσει ακόμα την κάσα, παρόλο που το κρύσταλλο έχει γρατζουνιστεί λόγο antireflective coating και το καπάκι το ίδιο επειδή δεν ήταν tegiment. Δυστυχώς δε μπόρεσα να βρω πουθενά φωτογραφίες με γρατζουνισμένο tegiment. Περιμένουμε το επόμενο καλογραμμένο σου άρθρο, αν καταφέρεις να βρεις αρκετό υλικό επί του θέματος.
Αυτο που θελω να πω πως ολα αυτα ειναι μαρκετινγκ κατα 80%. Ναι επωφελουμαστε σαν χρηστες αλλα οχι στο ποσοστο που μας παρουσιαζουν οι εταιρείες.
904 ατσαλι? βαλβιδα ηλιου? 3589 μετρα υδατοστεγανοτητα? Αντιμαγνητισμος στα 15,000gauss? κάψουλα για έλεγχο υγρασίας? ολα αυτα ποσο παραπανω μας τα χρεώνουν οι εταιρείες? Αλήθεια χρειάζονται?
Ενα όμορφο 300αρι καταδυτικο με σπουδαια κασα απο 316L ατσάλι που δεν θα με ενοχλεί στον καρπο (δεν θα είναι γκουμούτσα), με εξαιρετικό και ευκρινές καντράν, με σωστή λουμινόβα, με καλή μηχανή που θα είναι καλα ρυθμισμένη, με δυνατότητα να παρει λάστιχα και δερματα και μπρασελέ οταν βαριέμαι, με σωστό περιστρεφόμενο μπέζελ ως προς την αίσθηση και την ευθυγράμμιση είναι ότι χρειάζομαστε κατα την ταπεινή μου άποψη.
Υπάρχουν πολλά εκει έξω.....
Να είσαι καλά, ευχαριστώ.
Πάντως ακόμα και ένας απλός κάτοχος μπορεί να χαρεί το 904L ατσάλι αφού το βούρτσισμα και το γυάλισμα του δε συγκρίνεται με το 316L αλλά και είναι σίγουρος ότι και μετά από 40+ χρόνια δε θα έχει σκουριάσει σε κάποιο σημείο κάσας-καπακιού, κάτι που πολλά ρολόγια δεκαετιών φορεμένα στη θάλασσα το έχουν πάθει.
Rolex calls 904L stainless steel a “corrosion-resistant superalloy.” 904L differs from 316L because of extra Chromium, Molybdenum, Nickel, and Copper which gives it improved resistance to acids. 316L is considered a tougher, harder, “marine grade” steel, but it does not have luster and acid resistance of 904L. Rolex started using 904L stainless steel in 1985, but it became more prevalent in the Rolex line starting in the early 2000’s transitioning from 316L.
Νομίζω πως είναι καθαρά η διαφορά στο αισθητικό κομμάτι ο λόγος για τον οποίο η Ρόλεξ επέλεξε 904. Τα επικότερα μοντέλα της εταιρείας απο 316 ήταν φτιαγμένα.
Έχεις δίκιο σε αυτά που λές.dimRHO έγραψε:όπως είπες και σε προηγούμενο ποστ είναι το 80% μάρκετινγ και το υπόλοιπο αν πράγματι μας ενδιαφέρει το τεχνικό κομμάτι και αξίζει τα λεφτά του. Υπάρχουν άρθρα από αξιόπιστα περιοδικά που δείχνουν παλιά ρόλεξ να μην είναι πια αδιάβροχα λόγο οξείδωσης. Βέβαια αν δεν περνάω 6 μήνες στη θάλασσα ίσως να μην το χρειάζομαι. Το γυάλισμα είναι στο μάτι του καθενός ποια απόχρωση αρέσει και αυτή του 904L δεν την αλλάζω με τίποτα.Lemaniakias έγραψε:Για το ατσάλι-dimRHO έγραψε:σίγουρα αυτό που χρειάζεται ο κάθε απλός κάτοχος ενός ρολογιού είναι πολύ κατώτερο από τις επαγγελματικές καταδυτικές ή πιλοτικές προδιαγραφές των ρολογιών. Εγώ με χαρά κολυμπούσα με 50m ρολόι αλλά ήξερα ότι ήταν 1000% στεγανό.Lemaniakias έγραψε:Πιστευω πως κατα πασα πιθανοτητα αυτα που ειχα δει εγω ηταν η εξαιρεση και οχι ο κανονας. Η δικη σου μαρτυρια ειναι αρκετη αφου εχεις και προσωπικη εμπειρια.dimRHO έγραψε:πολύ ενδιαφέρουσα πληροφορία, ήταν κάτι που έψαχνα καιρό γκουγκλάροντας στα γερμανικά και αγγλικά και δεν είχα βρει κάτι.Lemaniakias έγραψε:Εώς ενα σημείο. Δεν μπορω να σου πω με σιγουριά πιο είναι αυτό. Έχω δεί πολλά αχάρακτα sinn με ατσάλι υποβρυχίου και tegiment να έχουν γρατζουνιές πάντως.dimRHO έγραψε:η επεξεργασία κάσας και το Ar δεν δικαιολογούν τη τιμή;
Ένας από τα δύο άτομα που ξέρω με Sinn είναι surfer και το κακομεταχειρίζεται και δεν έχει γρατζουνίσει ακόμα την κάσα, παρόλο που το κρύσταλλο έχει γρατζουνιστεί λόγο antireflective coating και το καπάκι το ίδιο επειδή δεν ήταν tegiment. Δυστυχώς δε μπόρεσα να βρω πουθενά φωτογραφίες με γρατζουνισμένο tegiment. Περιμένουμε το επόμενο καλογραμμένο σου άρθρο, αν καταφέρεις να βρεις αρκετό υλικό επί του θέματος.
Αυτο που θελω να πω πως ολα αυτα ειναι μαρκετινγκ κατα 80%. Ναι επωφελουμαστε σαν χρηστες αλλα οχι στο ποσοστο που μας παρουσιαζουν οι εταιρείες.
904 ατσαλι? βαλβιδα ηλιου? 3589 μετρα υδατοστεγανοτητα? Αντιμαγνητισμος στα 15,000gauss? κάψουλα για έλεγχο υγρασίας? ολα αυτα ποσο παραπανω μας τα χρεώνουν οι εταιρείες? Αλήθεια χρειάζονται?
Ενα όμορφο 300αρι καταδυτικο με σπουδαια κασα απο 316L ατσάλι που δεν θα με ενοχλεί στον καρπο (δεν θα είναι γκουμούτσα), με εξαιρετικό και ευκρινές καντράν, με σωστή λουμινόβα, με καλή μηχανή που θα είναι καλα ρυθμισμένη, με δυνατότητα να παρει λάστιχα και δερματα και μπρασελέ οταν βαριέμαι, με σωστό περιστρεφόμενο μπέζελ ως προς την αίσθηση και την ευθυγράμμιση είναι ότι χρειάζομαστε κατα την ταπεινή μου άποψη.
Υπάρχουν πολλά εκει έξω.....
Να είσαι καλά, ευχαριστώ.
Πάντως ακόμα και ένας απλός κάτοχος μπορεί να χαρεί το 904L ατσάλι αφού το βούρτσισμα και το γυάλισμα του δε συγκρίνεται με το 316L αλλά και είναι σίγουρος ότι και μετά από 40+ χρόνια δε θα έχει σκουριάσει σε κάποιο σημείο κάσας-καπακιού, κάτι που πολλά ρολόγια δεκαετιών φορεμένα στη θάλασσα το έχουν πάθει.
Rolex calls 904L stainless steel a “corrosion-resistant superalloy.” 904L differs from 316L because of extra Chromium, Molybdenum, Nickel, and Copper which gives it improved resistance to acids. 316L is considered a tougher, harder, “marine grade” steel, but it does not have luster and acid resistance of 904L. Rolex started using 904L stainless steel in 1985, but it became more prevalent in the Rolex line starting in the early 2000’s transitioning from 316L.
Νομίζω πως είναι καθαρά η διαφορά στο αισθητικό κομμάτι ο λόγος για τον οποίο η Ρόλεξ επέλεξε 904. Τα επικότερα μοντέλα της εταιρείας απο 316 ήταν φτιαγμένα.
Βέβαια αν ήθελα καθαρό καταδυτικό ίσως ούτε το 904L να σκεφτόμουν σοβαρά αλλά τιτάνιο και ίσως submarine steel της Sinn. Από την άλλη η αποχρώσεις αυτών με το καλό πουκάμισο δεν ταιριάζουν καθόλου.
Γι'αυτό πρέπει να ξεκαθαρίζουμε τι ακριβώς θέλουμε και για ποιον σκοπό και όχι επηρεασμένοι από μάρκετινγκ και φόρα. Ακόμα και εδώ βλέπω με λύπη πολλοί να πουλάνε τα καταδυτικά τους γιατί προφανώς ήταν πολύ μεγάλα ή είχαν περισσότερα από δύο τρία. Καλές οι αυστηρές προδιαγραφές τους αλλά πάνω των δύο νομίζω είναι υπερβολικά και μη χρηστικά πια.
Ενδιαφέροντα αυτά για το τιτάνιο!Lemaniakias έγραψε:Έχεις δίκιο σε αυτά που λές.
Τιτάνιο σε καταδυτικό δεν θα επέλεγα και αυτό λόγω της κορώνας. Το τιτάνιο είναι μαλακό μέταλλο και οι σπείρες της κορώνας θέλουν τεράστια προσοχή στο βίδωμα/ξεβίδωμα. Μια φορά να είσαι απρόσεκτος και να κάνεις cross thread μετα έχεις δημιουργήσει τις βάσεις για σοβαρό πρόβλημα και πάς για λαιμό σύντομα. καληνύχτα. Και αυτό στο λέω εκ πείρας και μου το έχει πει και ρολογάς. Είναι η αχίλλειος πτέρνα του καταδυτικού ρολογιού απο τιτάνιο. Πολυ πιο ευπαθής απο την αντίστοιχη ατάλινη κατασκευή.
Το υποβρυχιακό ατσάλι της Ζιν πρέπει να είναι εξαιρετικό. Δυστυχώς με χαλαέι η αισθητική τους. Περι ορέξεως.
Συμφωνώ και εδώ απόλυτα. Βεβαια ο καθένας όπως του γουστάρει. Μπορεί κάποιος να μαζεύει μονο καταδυτικά. Για εμένα τα 2 είναι πολλά. Μετα υπάρχουν οι πιλότοι, οι χρονογράφοι και πολλά άλλα ρολόγια.
Αν δεν κάνω λάθος όλα μετά το 1985. Δεν είμαι σίγουρος αν από εκείνη τη χρονιά ξεκίνησαν να φτιάχνουν και τα μπρασελέ από το υλικό αυτό ή τα μπρασελέ προστέθηκαν αργότερα.Megalos έγραψε:πολυ ενδιαφερουσα συζητηση παιδια ... ευχαριστουμε για τις πολλες πληροφοριες που μας παρεχετε
αληθεια για πειτε μου γιατι ομολογω δεν το γνωριζω ποια Rolex ειναι με την 904 L ?
Ευχαριστω Μαρκο μου ...αλήθεια τοτε πια έχουν το 316L ?markosgr28 έγραψε:Αν δεν κάνω λάθος όλα μετά το 1985. Δεν είμαι σίγουρος αν από εκείνη τη χρονιά ξεκίνησαν να φτιάχνουν και τα μπρασελέ από το υλικό αυτό ή τα μπρασελέ προστέθηκαν αργότερα.Megalos έγραψε:πολυ ενδιαφερουσα συζητηση παιδια ... ευχαριστουμε για τις πολλες πληροφοριες που μας παρεχετε
αληθεια για πειτε μου γιατι ομολογω δεν το γνωριζω ποια Rolex ειναι με την 904 L ?
Τα πιο παλιά. Κυκλοφορούν ακόμα πολλά ρολόγια προ του 1985. Να είσαι καλά φίλε Κώστα.Megalos έγραψε:Ευχαριστω Μαρκο μου ...αλήθεια τοτε πια έχουν το 316L ?markosgr28 έγραψε:Αν δεν κάνω λάθος όλα μετά το 1985. Δεν είμαι σίγουρος αν από εκείνη τη χρονιά ξεκίνησαν να φτιάχνουν και τα μπρασελέ από το υλικό αυτό ή τα μπρασελέ προστέθηκαν αργότερα.Megalos έγραψε:πολυ ενδιαφερουσα συζητηση παιδια ... ευχαριστουμε για τις πολλες πληροφοριες που μας παρεχετε
αληθεια για πειτε μου γιατι ομολογω δεν το γνωριζω ποια Rolex ειναι με την 904 L ?