antonis_ch έγραψε:Η Panerai παντα θα ειναι Panerai οσο και αν αυτο ενοχλει πολλους...!
και μπραβο τους που καταφερνουν εν μεσω κρισης να κανουν τα ρολογια τους περιζητητα!
Αντωνη εχεις απολυτο δικιο
εμενα προσωπικα με ενοχλει μια εταιρια που δεν σεβεται τους καταναλωτες της.
αυτο μου δειχνει αυτη η ιστορια που διαβαζω.
προσωπικη αποψη παντα
οταν μπηκα στα ρολογια σιχαινομουν τα ρολεξ.
αλλα εμαθα τι εστι ρολεξ,και την εκτιμησα eventually.
απο την αλλη τα πανεραι στα δικα μου ματια ειναι πανεμορφα,ειδικα η 50αρα κασα ειναι ενα ονειρο...
αλλα δεν εχει σχεση τι νιωθω για τα ρολογια και τι για την αντιμετωπιση της εταιριας στον πελατη.
προσφατα αγορασα ενα κρανος αξιας 600 ευρω.
τα κρανη της εταιριας αυτης τα αγοραζω 10 χρονια
εκανε ενα τριξιμο στο εσωτερικο.
εστειλε μειλ σε Ιαπωνια.Ευρωπη
μου ζητησαν μοντελο
κωδικο
καθως και το ονομα του Ιαπωνα ελεγκτη που εχει την υπογραφη του στο εσωτερικο του κρανους.(καθοτι συναρμολογουνται στο χερι και ελεγχονται,με σφραγιδα υπαλληλου.)
και μια μερα μετα μου τηλ ο Ελληνας Αντιπροσωπος.
με δικα τους εξοδα το κρανος σταλθηκε Γαλλια για ελεγχο
γυρισε μετα απο 4 ημερες
-με προσωπικη επιστολη απο τα κεντρικα Ευρωπης οτι ελεγχθηκε,χωρις να εχει κανενα απολυτως ελαττωμα,
λιπανθηκε με ειδικο λιπαντικο,και οτι δεν εχει κανενα απολυτως προβλημα ασφαλειας.-
ζητωντας μου επανειλειμενα συγνωμη και απο ευρωπη και ο εδω Αντιπροσωπος μου ειπαν οτιδηποτε χρειαστω ειναι στην διαθεση μου.
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ AFTER SALES ΚΥΡΙΟΙ.....
οχι να μην πληρωνουν ουτε τα εξοδα αποστολης και αφαλειας για δικη τους λαμογια-μαλακια
και να λενε οι πελατες της μπραβο...
οπως ειπα βρισκουν και τα κανουν..
σορυ για το μακροσκελες ποστ
φιλικα
Γιωργος