Σελίδα 109 από 109
Re: Longines
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μαρ 28, 2026 11:34 pm
από Beastaras
Πολύ σωστή η παρατήρηση του Αντώνη, χαλάει όλο το dial και είναι πολύ κρίμα, γιατί κατά τα άλλα είναι πολύ άρτιο το συνολικό αποτέλεσμα..

Re: Longines
Δημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 31, 2026 12:58 pm
από markosgr28
Σωστές οι παρατηρήσεις. Άρα δεν είναι και ISO certified?
Κατά τα άλλα, πάρα πολύ όμορφα! Ένα 39αρι σε μαύρο ή μπλε με ψήνει πολύ άσχημα! Ωραίο μέγεθος, πάχος, σχήμα, τιμή και μηχανή (χωρίς να ειναι κάτι ιδιαίτερο, αλλά σε αυτά τα χρήματα, δεν περίμενα κάτι καλύτερο).
Όπως έχει γραφτεί στα σόσιαλ, πολύ όμορφα τα καντράν (και ας είναι μπερδεμένα τα σχήματα), τα χρώματα για την ώρα πιο ενδιαφέροντα στο προηγούμενο μοντέλο, αλλά μπορεί να έρθουν και άλλες εκδόσεις στο μέλλον.
Re: Longines
Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 28, 2026 12:49 am
από Wolf-
Re: Longines
Δημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 29, 2026 9:37 pm
από Megalos
απλη και ομορφη υπευνθυμιση των διαφορετικων λουριων

Re: Longines
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 04, 2026 8:24 pm
από pugman
Re: Longines
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 04, 2026 11:43 pm
από giannistissot
Οντως πολυ ωραιο ρολοι, βινταζ λουμ, νο ντεητ, πιο μικρες κορωνες και πιο μαζεμενα λαγκς, ειναι κοσκ πλεον και iso diver, αλλά τα 4.100 ειναι παρα πολλά για ενα ρολοι που ηταν του 1,5 χιλιαρικου. Εγω με ακριβως το ιδιιο μες μπρασελε το ειχα παρει στα 2.000 μολις πριν λιγα χρονια.
Στάλθηκε από το SM-A566B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Longines
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 06, 2026 6:55 pm
από Megalos
Έχεις απόλυτο δίκαιο Γιάννη

Re: Longines
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 11, 2026 9:07 pm
από nick10
First Look The Longines Master Collection Gets a Complete Overhaul
https://monochrome-watches.com/first-lo ... cs-review/
Re: Longines
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 12, 2026 8:43 pm
από Megalos
Όμορφα και τιμές λογικές
