Σελίδα 2 από 7

Re: Εντυπώσεις Seiko Service Hellas

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιούλ 06, 2010 1:37 pm
από Georges
marios_ch έγραψε: τώρα το ποιος φταίει είναι άλλη ιστορία....
Πάντως σίγουρα όχι εγώ που έφαγα όλη αυτή την ταλαιπωρία και την πίκρα.


Φιλικά Γιώργος

Re: Εντυπώσεις Seiko Service Hellas

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιούλ 06, 2010 1:38 pm
από marios_ch
αυτό είναι το μόνο σίγουρο...... :cheer:

Re: Εντυπώσεις Seiko Service Hellas

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιούλ 06, 2010 1:54 pm
από Georges
eisenberg έγραψε:Γιωργο κι εγω δεν εχω ακουσει καλα λογια για το σερβις της Seiko,χωρις ομως ο ιδιος να εχω προσωπικη εμπειρια.Αν κι εχω πολλα Seiko στην κατοχη μου,εμπιστευομαι συγκεκριμενους ιδιωτες στην Ελλαδα και το εξωτερικο,που μου τους εχουν συστησει κι εμενα ατομα που γνωριζουνε.
Το να σου γρατζουνισει σε τετοιο βαθμο που να χρειαζεται γυαλισμα,επαγγλεματιας ωρολογοποιος,την κασα(ουτε καν το καπακι) το θεωρω αδιανοητο...δλδ αυτος ο ανθρωπος ειχε σκοπο να βαλει ''χερι'' στην σπανια 8R28 μετα απο αυτο?
Ευτυχως να λες που εφτασε η κατασταση του ρολογιου σου στο ''αμην'' και αναγκαστηκαν να το στειλουν Ιαπωνια να αναλλαβουν οι ειδημονες,δλδ αυτοι που δημιουργησαν το ρολοι....και σιγουρα θα το επανεφεραν στο επιπεδο που βγαινει απο το εργοστασιο.
Τωρα ελπιζω να μην εχεις θεμα για πολλα χρονια.
Για το θέμα της γρατζουνιάς Θοδωρή επειδή ήμουν μπροστά, είχε μία βάση με 4 σιδερένιους πείρους που ανάμεσά τους σφήνωνε η κάσα για να την ανοίξει. Δεν ξέρω πως έγινε και κλότσησε η κάσα και γρατζουνίστηκε σε έναν από αυτούς τους πείρους. Είπα οτι δεν με χαλάνε οι στραβές...συνέβη τι να κάνουμε...ο άνθρωπος το αναγνώρισε και δεν πρότεινε καν γυάλισμα. Μίλησε για αντικατάσταση της κάσας. Την απάντηση όμως οτι η κάσα δεν υπάρχει γιατί το ρολόϊ είναι limited edition πως την ακούς εσύ??? Εμένα είναι σαν να μου λένε "μεγάλε την πάτησες...σε πιάσαμε κότσο" Να σημειώσουμε οτι την εποχή που το αγόρασα ήταν η ναυαρχίδα της Σεικο για την Ελληνική αγορά αφού δεν είχαν έρθει ακόμα ούτε τα αναντα ούτε τα σπρινγκ ντραιβ.
Να σημειώσω επίσης πως την τρίτη φορά που πήγε πίσω το ρολόϊ στο Σέρβις γιατί η ημερομηνία έπεφτε στις 23:45 η αρχική απάντηση ήταν πως δεν είναι πρόβλημα αυτό και πως σε αρκετά ρολόγια συμβαίνει....Η ημερομηνία όταν το αγόρασα έπεφτε ακριβώς στις 24:00 και το ίδιο έγραφαν και τα χαραkτηριστικά του ρολογιού...τι να πεις...απογοήτευση πλήρης!!!

Φιλικά Γιώργος

Re: Εντυπώσεις Seiko Service Hellas

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιούλ 06, 2010 2:13 pm
από marios_ch
πωπω αστα να πάνε............ :?

Re: Εντυπώσεις Seiko Service Hellas

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιούλ 06, 2010 2:31 pm
από eisenberg
Georges έγραψε:
Για το θέμα της γρατζουνιάς Θοδωρή επειδή ήμουν μπροστά, είχε μία βάση με 4 σιδερένιους πείρους που ανάμεσά τους σφήνωνε η κάσα για να την ανοίξει. Δεν ξέρω πως έγινε και κλότσησε η κάσα και γρατζουνίστηκε σε έναν από αυτούς τους πείρους. Είπα οτι δεν με χαλάνε οι στραβές...συνέβη τι να κάνουμε...ο άνθρωπος το αναγνώρισε και δεν πρότεινε καν γυάλισμα. Μίλησε για αντικατάσταση της κάσας. Την απάντηση όμως οτι η κάσα δεν υπάρχει γιατί το ρολόϊ είναι limited edition πως την ακούς εσύ???
Ο τεχνικος που την γρατζουνισε μπορει να προθυμοποιηθηκε να την αλλαξει,αλλα λογαριασε χωρις τον ξενοδοχο(βλ Seiko Ελλαδος)...αφου σου ειπε αυτο το πραγμα κι αφου αυτος ηταν υπαιτιος για την ζημια,επρεπε να βαλει λυτους και δεμενους για την αποκατασταση,ακομη να πληρωσει κι ο ιδιος απο την τσεπη του.Απο κει και περα η Seiko Ελλαδας με νοοτροπια δημοσιας υπηρεσιας δεν ασχοληθηκε διεξοδικα με το θεμα και δεν το εψαξε καθολου προκειμενου να ευχαριστησει τον πελατη που την προτιμησε,ειναι δυνατον κοτζαμ κολοσσος να μην εχει στα κεντρικα στην Ιαπωνια καποιες κασες για parts?Ποιος το πιστευει αυτο?
Απλα η γνωμη μου φιλε!

Re: Εντυπώσεις Seiko Service Hellas

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιούλ 06, 2010 2:37 pm
από Georges
eisenberg έγραψε:
Georges έγραψε:
Για το θέμα της γρατζουνιάς Θοδωρή επειδή ήμουν μπροστά, είχε μία βάση με 4 σιδερένιους πείρους που ανάμεσά τους σφήνωνε η κάσα για να την ανοίξει. Δεν ξέρω πως έγινε και κλότσησε η κάσα και γρατζουνίστηκε σε έναν από αυτούς τους πείρους. Είπα οτι δεν με χαλάνε οι στραβές...συνέβη τι να κάνουμε...ο άνθρωπος το αναγνώρισε και δεν πρότεινε καν γυάλισμα. Μίλησε για αντικατάσταση της κάσας. Την απάντηση όμως οτι η κάσα δεν υπάρχει γιατί το ρολόϊ είναι limited edition πως την ακούς εσύ???
Ο τεχνικος που την γρατζουνισε μπορει να προθυμοποιηθηκε να την αλλαξει,αλλα λογαριασε χωρις τον ξενοδοχο(βλ Seiko Ελλαδος)...αφου σου ειπε αυτο το πραγμα κι αφου αυτος ηταν υπαιτιος για την ζημια,επρεπε να βαλει λυτους και δεμενους για την αποκατασταση,ακομη να πληρωσει κι ο ιδιος απο την τσεπη του.Απο κει και περα η Seiko Ελλαδας με νοοτροπια δημοσιας υπηρεσιας δεν ασχοληθηκε διεξοδικα με το θεμα και δεν το εψαξε καθολου προκειμενου να ευχαριστησει τον πελατη που την προτιμησε,ειναι δυνατον κοτζαμ κολοσσος να μην εχει στα κεντρικα στην Ιαπωνια καποιες κασες για parts?Ποιος το πιστευει αυτο?
Απλα η γνωμη μου φιλε!
Εδώ δεν είχαν δείκτες ρε Θοδωρή...η αιτία λέει που το ρολόϊ έμεινε στην Ιαπωνία 3 μήνες ήταν οτι χρειαζόταν αλλαγή ένας από τους δείκτες και ήταν out of stock!!! (αυτό μου το είπαν με εμαιλ από το σερβις στην Ιαπωνία)
Δεν ξέρω αν έπεσα στην περίπτωση αλλά ξαναγράφω πως η όλη εμπειρία ήταν σκέτη απογοήτευση...και να φανταστείς οτι το σκεφτόμουν για αναντα :ha:

Φιλικά Γιώργος

Re: Εντυπώσεις Seiko Service Hellas

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιούλ 06, 2010 3:55 pm
από Megalos
Γιωργο χαρα στο κουραγιο σου ...
διαβασα ολη την περιπετεια σου .... το θεμα της κασας εγω θα ελεγα να εγραφες στην Ιαπωνια να δουμε
τι θα ελεγαν και αυτοι ...
αλλα απο την αλλη λες οτι στην Ιαπωνια δεν ειχαν δεικτες ??
κατι δεν παει καλα στον βασιλειο -οχι της δανιμαρκιας- αλλα της Ιαπωνιας :TND: :TND:

Re: Εντυπώσεις Seiko Service Hellas

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιούλ 06, 2010 3:59 pm
από Georges
Megalos έγραψε:Γιωργο χαρα στο κουραγιο σου ...
διαβασα ολη την περιπετεια σου .... το θεμα της κασας εγω θα ελεγα να εγραφες στην Ιαπωνια να δουμε
τι θα ελεγαν και αυτοι ...
αλλα απο την αλλη λες οτι στην Ιαπωνια δεν ειχαν δεικτες ??
κατι δεν παει καλα στον βασιλειο -οχι της δανιμαρκιας- αλλα της Ιαπωνιας :TND: :TND:
Κώστα τα έγραψα όλα αναλυτικά,αλλά το μόνο που μου απάντησαν ήταν ένα συγνώμη για την ταλαιπωρία!!!

Φιλικά Γιώργος

Re: Εντυπώσεις Seiko Service Hellas

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιούλ 06, 2010 4:03 pm
από Megalos
α... τοτε κριμα και για την Seiko ...
εδω μας τα χαλαει φιλοι Σεικακιδες :zoro:

Re: Εντυπώσεις Seiko Service Hellas

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιούλ 06, 2010 4:16 pm
από Georges
Megalos έγραψε:α... τοτε κριμα και για την Seiko ...
εδω μας τα χαλαει φιλοι Σεικακιδες :zoro:
To πρώτο e-mail το έστειλα Ιαπωνία στις 15.04.2010..απάντηση καμία
Το δεύτερο e-mail το έστειλα Ιαπωνία στις 22.05.2010...απάντηση καμία
Το τρίτο e-mail οπου τους τα είπα λίγο χύμα το έστειλα Ιαπωνία στις 10.06.2010....απάντησαν επιτέλους στις 16.6.2010!!!!

Αυτά και για τους Ιάπωνες


Φιλικά Γιώργος