Πάντως σίγουρα όχι εγώ που έφαγα όλη αυτή την ταλαιπωρία και την πίκρα.marios_ch έγραψε: τώρα το ποιος φταίει είναι άλλη ιστορία....
Φιλικά Γιώργος
Πάντως σίγουρα όχι εγώ που έφαγα όλη αυτή την ταλαιπωρία και την πίκρα.marios_ch έγραψε: τώρα το ποιος φταίει είναι άλλη ιστορία....
Για το θέμα της γρατζουνιάς Θοδωρή επειδή ήμουν μπροστά, είχε μία βάση με 4 σιδερένιους πείρους που ανάμεσά τους σφήνωνε η κάσα για να την ανοίξει. Δεν ξέρω πως έγινε και κλότσησε η κάσα και γρατζουνίστηκε σε έναν από αυτούς τους πείρους. Είπα οτι δεν με χαλάνε οι στραβές...συνέβη τι να κάνουμε...ο άνθρωπος το αναγνώρισε και δεν πρότεινε καν γυάλισμα. Μίλησε για αντικατάσταση της κάσας. Την απάντηση όμως οτι η κάσα δεν υπάρχει γιατί το ρολόϊ είναι limited edition πως την ακούς εσύ??? Εμένα είναι σαν να μου λένε "μεγάλε την πάτησες...σε πιάσαμε κότσο" Να σημειώσουμε οτι την εποχή που το αγόρασα ήταν η ναυαρχίδα της Σεικο για την Ελληνική αγορά αφού δεν είχαν έρθει ακόμα ούτε τα αναντα ούτε τα σπρινγκ ντραιβ.eisenberg έγραψε:Γιωργο κι εγω δεν εχω ακουσει καλα λογια για το σερβις της Seiko,χωρις ομως ο ιδιος να εχω προσωπικη εμπειρια.Αν κι εχω πολλα Seiko στην κατοχη μου,εμπιστευομαι συγκεκριμενους ιδιωτες στην Ελλαδα και το εξωτερικο,που μου τους εχουν συστησει κι εμενα ατομα που γνωριζουνε.
Το να σου γρατζουνισει σε τετοιο βαθμο που να χρειαζεται γυαλισμα,επαγγλεματιας ωρολογοποιος,την κασα(ουτε καν το καπακι) το θεωρω αδιανοητο...δλδ αυτος ο ανθρωπος ειχε σκοπο να βαλει ''χερι'' στην σπανια 8R28 μετα απο αυτο?
Ευτυχως να λες που εφτασε η κατασταση του ρολογιου σου στο ''αμην'' και αναγκαστηκαν να το στειλουν Ιαπωνια να αναλλαβουν οι ειδημονες,δλδ αυτοι που δημιουργησαν το ρολοι....και σιγουρα θα το επανεφεραν στο επιπεδο που βγαινει απο το εργοστασιο.
Τωρα ελπιζω να μην εχεις θεμα για πολλα χρονια.
Ο τεχνικος που την γρατζουνισε μπορει να προθυμοποιηθηκε να την αλλαξει,αλλα λογαριασε χωρις τον ξενοδοχο(βλ Seiko Ελλαδος)...αφου σου ειπε αυτο το πραγμα κι αφου αυτος ηταν υπαιτιος για την ζημια,επρεπε να βαλει λυτους και δεμενους για την αποκατασταση,ακομη να πληρωσει κι ο ιδιος απο την τσεπη του.Απο κει και περα η Seiko Ελλαδας με νοοτροπια δημοσιας υπηρεσιας δεν ασχοληθηκε διεξοδικα με το θεμα και δεν το εψαξε καθολου προκειμενου να ευχαριστησει τον πελατη που την προτιμησε,ειναι δυνατον κοτζαμ κολοσσος να μην εχει στα κεντρικα στην Ιαπωνια καποιες κασες για parts?Ποιος το πιστευει αυτο?Georges έγραψε:
Για το θέμα της γρατζουνιάς Θοδωρή επειδή ήμουν μπροστά, είχε μία βάση με 4 σιδερένιους πείρους που ανάμεσά τους σφήνωνε η κάσα για να την ανοίξει. Δεν ξέρω πως έγινε και κλότσησε η κάσα και γρατζουνίστηκε σε έναν από αυτούς τους πείρους. Είπα οτι δεν με χαλάνε οι στραβές...συνέβη τι να κάνουμε...ο άνθρωπος το αναγνώρισε και δεν πρότεινε καν γυάλισμα. Μίλησε για αντικατάσταση της κάσας. Την απάντηση όμως οτι η κάσα δεν υπάρχει γιατί το ρολόϊ είναι limited edition πως την ακούς εσύ???
Εδώ δεν είχαν δείκτες ρε Θοδωρή...η αιτία λέει που το ρολόϊ έμεινε στην Ιαπωνία 3 μήνες ήταν οτι χρειαζόταν αλλαγή ένας από τους δείκτες και ήταν out of stock!!! (αυτό μου το είπαν με εμαιλ από το σερβις στην Ιαπωνία)eisenberg έγραψε:Ο τεχνικος που την γρατζουνισε μπορει να προθυμοποιηθηκε να την αλλαξει,αλλα λογαριασε χωρις τον ξενοδοχο(βλ Seiko Ελλαδος)...αφου σου ειπε αυτο το πραγμα κι αφου αυτος ηταν υπαιτιος για την ζημια,επρεπε να βαλει λυτους και δεμενους για την αποκατασταση,ακομη να πληρωσει κι ο ιδιος απο την τσεπη του.Απο κει και περα η Seiko Ελλαδας με νοοτροπια δημοσιας υπηρεσιας δεν ασχοληθηκε διεξοδικα με το θεμα και δεν το εψαξε καθολου προκειμενου να ευχαριστησει τον πελατη που την προτιμησε,ειναι δυνατον κοτζαμ κολοσσος να μην εχει στα κεντρικα στην Ιαπωνια καποιες κασες για parts?Ποιος το πιστευει αυτο?Georges έγραψε:
Για το θέμα της γρατζουνιάς Θοδωρή επειδή ήμουν μπροστά, είχε μία βάση με 4 σιδερένιους πείρους που ανάμεσά τους σφήνωνε η κάσα για να την ανοίξει. Δεν ξέρω πως έγινε και κλότσησε η κάσα και γρατζουνίστηκε σε έναν από αυτούς τους πείρους. Είπα οτι δεν με χαλάνε οι στραβές...συνέβη τι να κάνουμε...ο άνθρωπος το αναγνώρισε και δεν πρότεινε καν γυάλισμα. Μίλησε για αντικατάσταση της κάσας. Την απάντηση όμως οτι η κάσα δεν υπάρχει γιατί το ρολόϊ είναι limited edition πως την ακούς εσύ???
Απλα η γνωμη μου φιλε!
Κώστα τα έγραψα όλα αναλυτικά,αλλά το μόνο που μου απάντησαν ήταν ένα συγνώμη για την ταλαιπωρία!!!Megalos έγραψε:Γιωργο χαρα στο κουραγιο σου ...
διαβασα ολη την περιπετεια σου .... το θεμα της κασας εγω θα ελεγα να εγραφες στην Ιαπωνια να δουμε
τι θα ελεγαν και αυτοι ...
αλλα απο την αλλη λες οτι στην Ιαπωνια δεν ειχαν δεικτες ??
κατι δεν παει καλα στον βασιλειο -οχι της δανιμαρκιας- αλλα της Ιαπωνιας
To πρώτο e-mail το έστειλα Ιαπωνία στις 15.04.2010..απάντηση καμίαMegalos έγραψε:α... τοτε κριμα και για την Seiko ...
εδω μας τα χαλαει φιλοι Σεικακιδες