Σελίδα 2 από 9

Re: ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, EVER;

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 08, 2010 2:02 am
από stavros_ch
Εγω μιλησα για μενα, και ποιο αμαξι θεωρω ΕΓΩ επανασταση.
Τωρα για τα περι Χιτλερ δεν τα γνωριζα και ουτε μου αλλαζουν την εικονα που εχω για το συγκεκριμενο αμαξι.
Και στο ποστ μου δεν ειπα οτι εδωσε κατι στα επομενα αυτοκινητα.
Ρωτησατε ποιο ειναι το πιο επαναστατικο αυτοκινητο και ειπα την αποψη μου.
Περιμενουμε να μας πειτε τη σωστη απαντηση.

Re: ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, EVER;

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 08, 2010 2:05 am
από ZIKOS
Εγω θα πω το LADA το παλιο, το τετραγωνο
Επειδη ηταν το μονο αυτοκινητο που ειχε συστημα προειδοποιησης ατυχηματος απο την δεκαετια του 70
Τωρα τελευταια προσπαθει η VOLVO και η BMW να φτιαξουν κατι αλλα δεν ειναι ευκολο
Θα προσπαθησω να σας δωσω να καταλαβετε πως δουλευε το συστημα
Δεν υπηρχε περιπτωση να συναντηθεις με ενα LADA που βγαινει απο stop και να μην του δωσεις προτεραιοτητα
Ετσι και αλλιως θα πεταγοταν μονος του!!!
Πολυ μπροστα απο την εποχη τους οι Ρωσοι!!!

Re: ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, EVER;

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 08, 2010 2:06 am
από stavros_ch
:ha: Φοβερος ο φιλος Βασιλης!

Re: ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, EVER;

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 08, 2010 5:38 am
από VIWOW
Άντε να το πάρει το ποτάμι...

Σχεδιαζόταν επί 18 χρόνια, από το 1937 έως το 1955, οπότε και βγήκε εσπευσμένα, επειδή η βιομηχανική κατασκοπεία είχε φτάσει στο σημείο να χρησιμοποιεί αεροπλάνα για να φωτογραφίσει τις δοκιμες και η εταιρεία κατασκευής να χρησιμοποιεί ελεύθερους σκοπευτές για να τους αποτρέψει!

Το δικαστήριο για τις παράνομες φωτογραφίες κράτησε 15 χρόνια και στοίχισε στον εκδοτικο οίκο που τις έκανε 20 χρόνια στέρηση από το διαφημιστικο πρόγραμμα της εταιρείας.

Όταν παρουσιάστηκε (10.10.1955) οι στήλες που γράφτηκαν γι αυτό ανέδειξαν την παρουσίαση σε δεύτερο σε κάλυψη γεγονός για την Ευρώπη, μετά την απελευθέρωση από τους Γερμανούς.

Παρουσιάστηκε ακίνητο για 4 ημέρες στην έκθεση αυτοκινήτου του Παρισιού.

Το πρώτο βράδυ στα εγκαίνια το παρήγγειλαν 12.000 άνθρωποι. Συνολικά και τις τρεις ημέρες το παρήγγειλαν 80.000 άνθρωποι. Κανείς δεν το είχε δει να κινείται, ή έστω είχε ακούσει τον κινητήρα του εν λειτουργία!!!!!!!!!!!

Το αυτοκίνητο είχε: (να θυμόσαστε όσο διαβάζετε ότι εκείνη την εποχή τα αυτοκίνητα δεν είχαν θέρμανση και το ανοιγόμενο τζάμι ήταν εφεύρεση των τελευταίων ετών, πριν είχαν όπως το 2CV, με τα δύο φύλλα τζαμιού που πηγαίνουν δεξιά αριστερα)

1. Υδροπνευματικό κεντρικό σύστημα που ήλεγχ\

α. Την ανάρτηση που του έδινε μεταβλητή απόσταση από το έδαφος (έως 29 εκατοστά από το έδαφος, δηλαδή περισσότερο από ένα Land Rover της εποχής)

β. Υδραυλικά φρένα (τα πρώτα δισκόφρενα σε αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής, πριν υπήρχε μόνο μια αγωνιστική Jaguar με δισκόφρενα).

γ. Σύστημα ABS, Anti Blocking System, με μηχανικό τρόπο. Πατώντας το φρένο έφευγε η πίεση από την κεντρική σφαίρα και πήγαινε στις 4 σφαίρες (μία για κάθε τροχό). Η σφαίρα, ανάλογα με την κατάσταση της συγκεκριμένης ρόδας, βάρος που έπαιρνε πρόσφυση κλπ, μοίραζε την πίεση και κατά συνέπεια το φρενάρισμα με "έξυπνο" τρόπο, ανισομερώς. Η ρόδα που μπορούσε να φρενάρει καλύτερα έπαιρνε περισσότερη πίεση.

δ. Συνέπεια του προηγουμένου, το αυτοκίνητο έμενε πάντα ίσιο, άσχετα αν μια ρόδα ήταν πάνω σε ένα πεζοδρόμιο, ή έλειπε εντελώς! Έτσι το αυτοκίνητο πήγαινε με τρεις ρόδες, αλλά και κατέβαινε σκάλες, χωρίς να το καταλαβαίνεις.

ε. Πλήρως υποβοηθούμενη διεύθυνση. Το τιμόνι γύριζε χωρίς καθόλου βάρος ακόμη και σταματημένο, ενω οι ρόδες για πρώτη και μοναδική φορά στην ιστορία του αυτοκινήτου στρίβουν 45 μοίρες, με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να κάνει u turn σε λιγότερο πλάτος από ένα μικρό αυτοκίνητο.

ζ. Ημιαυτόματο κιβώτιο. Το αυτοκίνητο δεν διέθετε συμπλέκτη, αλλά έναν κοντό μοχλό ταχυτήτων μεταξύ υδραυλικού (ρυθμιζόμενου καθ' ύψος) τιμονιού και οργάνων. Ο μοχλός είχε επάνω του ένα κουμπί. Πατούσες το κουμπί και κούμπωνες την επόμενη ταχύτητα, η οποία δεν έμπαινε αν η ροπή δεν ήταν κατάλληλη.

η. Για να αλλάξεις λάστιχο ανέβαζες το αυτοκίνητο στην επάνω σκάλα της ανάρτησης, του έβαζες ένα σιδερένιο "τ" από κάτω και το κατέβαζες στην κάτω σκάλα, οπότε σηκωνόντουσαν οι δύο ρόδες από την πλευρά που είχες βάλει το "τ".

θ. Το κάθε ένα από τα παραπάνω λειτουργούσε με διαφορετική πίεση, ώστε αν χαθούν τα υγρά του υδροπνευματικού συστήματος, να χάσεις πρώτα ύψος στην ανάρτηση, μετά το τιμόνι και τελευταία τα φρένα, ώστε να μην σκοτωθείς.

Ι. Πριν να γίνει αυτό, θεωρείτο ότι δεν μπορείς να αναμίξεις στον ίδιο σωλήνα υγρό και αέριο υπό πίεση.

Τι άλλο είχε πρώτο:

2. Μέρη από αλουμίνιο. Συνολικά 100 κιλά.

3. Οροφή από πλαστικό για χαμηλότερο κέντρο βάρους.

4. Το χαμηλότερο κέντρο βάρους, αφού είχε οροφή από πολυοθρεθάνη, δεν είχε frame στα παράθυρα κλπ.

5. 2/3 του βάρους μπροστά, μεγαλύτερο άξονα μπροστά απ' ότι πίσω (σε αυτό χρωστάει και την ονομασία "βάτραχος")

6. Μεταξόνιο 3,06, δηλαδή όσο σήμερα έχει μόνο η Rolls, μεγαλύτερο από την S500 Long που είναι 50 εκατοστά μεγαλύτερη.

7. Απίστευτη ορατότητα, αφού τα παράθυρα δεν είχαν πλαίσιο και η κολώνα μεταξύ παρμπρίζ και πλαινών μπροστινών παραθύρων είχε πλάτος 3 εκατοστά, ώστε ανοίγοντας και κλείνοντας τα δύο μάτια εναλλάξ, να μην έχεις κενό στο οπτικό πεδίο (τα σημερινά αυτοκίνητα έχουν 12+ εκατοστά κολώνα και οπτικό κενό για να πατάς τους πεζούς)

8, Το πρώτο αυοκίνητο στον κόσμο με παρμπρίζ κυρτό. Μέχρι τότε όλα τα τζάμια μπροστά ήταν ίσια.

9. Το πρώτο αυτοκίνητο στον κόσμο που η μηχανή του φεύγει κάτω από το αυτοκίνητο σε μετωπική.

10. Το πρώτο αυτοκίνητο στον κόσμο που χρησιμοποιήθηκε το νάυλον, και μάλιστα σε ενιαίο κομμάτι, στο ταμπλώ

11. Ρολόι και όργανα Jaeger LeCoultre.

12. Θέρμανση.

13. Ζώνες.

14 Το πρώτο αυτοκίνητο στον κόσμο με λάστιχα radial.

15 Το μόνο αυτοκίνητο μέχρι σήμερα που έχει περάσει τεστ με 120 χιλιόμετρα να χτυπήσει με το μπροστινό λάστιχο λάμα, στο οδόστρωμα, χωρίς να κρατάει ο οδηγός το τιμόνι, να φρενάρει και να στααματήσει χωρίς να φύγει από την ευθεία. Το πείραμα έγινε με λάστιχα όχι radial, το οποίο έγινε κομμάτια σε δευτερόλεπτα.

16 Το μόνο αυτοκίνητο που δεν έχει body. Έχει 4 πόρτες, 4 φτερά ένα καπώ και ένα πορτ μπαγκάζ. Πίσω έχει δύο μπουλώνια. Με ένα κλειδί βγάζεις από τα μπουλώνια τα δύο πίσω φτερά και μετά μια γυναίκα ξεβιδώνει όλα τα μέρη σε 5 λεπτά.

17 Το μόνο αυτοκίνητο που έχει ένα μπουλόνι σε κάθε ρόδα (συγνώμη έχουν και τα μονοθέσια της Φ1)

18 Το μόνο αυτοκίνητο που έχει τη ρεζέρβα μπροστα από τη μηχανή σε 45 μοίρες γωνία, για να κόβει το τρακάρισμα.

19. Το μονο αυτοκίνητο που στις πίσω θέσεις έχει μαξιλαράκι δεξιά και αριστερά, μεταξύ πίσω παραθύρων και παρμπριζ για να ακουμπάς το κεφάλι και να κοιμάσαι.

20. Οι εκδόσεις Pallas Separation Chauffeur είχαν τηλέφωνο που έπιανε μέσα στο Παρίσι!

21. Από μερικά χρόνια μετά είχε σύστημα που έστρεφε τα φώτα 7 μοίρες πιο γρήγορα από το τιμόνι, για να δεις εκεί που θα πας σε λίγο και κάθετα όταν τερμάτιζες το τιμόνι, για τα γκαράζ. Το σύστημα αυτό εξασφάλιζε το δέσιμο μεταξύ κρεμαγιέρας τιμονιού και φώτων από μια χορδή πιάνου, για μέγιστη αντοχή!

22. Μοναδικούς συνδυασμούς χρωμάτων. Αυτό που παρουσιάστηκε πρώτο είχε σώμα στο χρώμα της σαμπάνιας, οροφή σκούρο μελιτζανί και καθίσματα πορτοκαλί!

23. Πίσω φλας στο πάνω μέρος του αυτοκινήτου (πόσα χρόνια μετά το έκαναν όλοι οι άλλοι;)

24. Δυο κόρνες. Μία για την πόλη και μια για την εθνική.

25. Ποδόφρενο, αντί για χειρόφρενο.

26 Μανιτάρι αντί για πεντάλ φρένου, δηλαδή μιση μπάλα φούσκα, ώστε να μην σηκώνεις το πόδι σου από το γκάζι και να το κατεβάζεις στο πεντάλ του φρένου, αλλά να γλιστράς από το γκάζι στο μανιτάρι που ήταν πιο χαμηλά.

27. Φώτα εσωτερικά ώστε να διαβάζεις έναν χάρτη Michelin (Οι αδερφοί Michelin ήταν τότε ιδιοκτήτες της Citroen)

28. Τον καλύτερο συντελεστή αεροδυναμικής της εποχής του και σχήμα σταγόνας.

29 Μανιβέλα κάτω από την μπροστινή πινακίδα, αν δεν παίρνει

30 Μπουτόν της μίζας για τον ίδιο λόγο (και τα δύο επειδή αν δεν έπαιρνε, έμενε χαμηλά, οπότε δεν μπορούσες να το σμπρώξεις).

31. Καθίσματα αναπαυτικότερα από σαλονιού.

32. Καθρέφτη εσωτερικό, πάνω στο ταμπλώ και όχι ψηλά για καλύτερο οπτικό πεδίο μπροστά

33. Εντελώς πρωτότυπο σχεδιασμό για την εποχή του. Επειδή σε κάποιες πολιτείες των ΗΠΑ, δεν είχε επιτραπεί λόγω μη σταθερής απόστασης του προφυλακτήρα από το έδαφος, με είδαν κάποτε στο Κολωνάκι, Αμερικάνοι με τον βάτραχό μου, το 1993 και νόμιζαν ότι είναι πειραματικό νέο μοντέλο!!!!!!

34. O προφυλακτήρας μπροστά ηταν στρογγυλός ώστε το αυτοκίνητο να παρκάρει και να ξεπαρκάρει με 20 εκατοστά απόσταση από το μπροστινό

35. Το αυτοκίνητο πήγαινε κανονικά σε άμμο και χιόνι, καλύτερα από τζηπ.

36. Τιμόνι με ένα μόνο μπράτσο για μέγιστη θέα στα όργανα και λιγότερο κίνδυνο στο τρακάρισμα....

Είχαν μελετήσει το σύστημα που έβαλαν 40 χρόνια μετά στην Xanthia που το αυτοκίνητο δεν γέρνει στις στροφές, καθώς και σύστημα με μαγνήτες στο δρόμο, για αυτόματο πιλότο!
Επίσης είχαν ετοιμάσει ηλεκτρικά παράθυρα (θυμηθείτε ότι τα ανοιγόμενα παράθυρα ήταν ήδη πρωτοποιριακά τότε), ηλεκτρικό υαλοκαθαριστήρα που σάρωνε όλο το τζάμι, από αριστερά μέχρι δεξιά (που δεν έχει βάλει κανένα αυτοκίνητο ακόμη), καθώς και 4 ηλεκτροκινητήρες, έναν για κάθε ρόδα!
Το αυτοκίνητο πηγαίνει σαν αεροπλάνο, ενώ μέρος της ανάρτησής του, έχει αγοράσει μόνο η Rolls Royce!....

Αν δεν με πιστεύετε δείτε τους δύο μεγάλους ειδικούς του Top Gear του BBC.

Ο Ντε Γκωλ, ξέφυγε τέσσερις απόπειρες δολοφονίας, ξεφεύγοντας με 130 χλμ και δύο λάστιχα κομμάτια!!!!!!!

[youtube][/youtube]

[youtube][/youtube]

Φιλικά

Κωστής

ΥΓ. Θα θυμηθώ και άλλα...

Re: ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, EVER;

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 08, 2010 1:39 pm
από eisenberg
Κωστη μενω αφωνος!Ειχα ακουσει/διαβασει για το ποσο προηγμενο αυτοκινητο υπηρξε ο βατραχος,αλλα ολα αυτα δεν τα ηξερα φυσικα... cool

Re: ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, EVER;

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 08, 2010 2:14 pm
από VIWOW
Στις αρχές της δεκαετίας του '90, γνώρισα τον τότε ιδιοκτήτη της Bugatti, Romano Artioli (o αδερφός του κάνει χειροποίητα παπούτσια και είχε κάνει πριν λίγα χρόνια ΤΗΝ είδηση, γιατί τον καιρό του πολέμου στο Ιράκ, είχε κάνει τα παπούτσια του Σαντάμ και του Μπους! Του πρώτου από κροκόδειλο και του δεύτερου σε στυλ κολεγιακό που λέγαμε παλιά).

Ρωτάει στην παρέα. Τι αυτοκίνητο έχετε;

Οι απαντήσεις, Mercedes, BMW, όλα τα έβρισκε χάλια.

Ήρθε η σειρά μου. Τον βάτραχο.

Ενθουσιάστηκε! "Το καλύτερο αυτοκίνητο" είπε.

Τους έκανα πλάκα μετά. Τους έλεγα, ποιό αυτοκίνητο έπρεπε να έχεις για να εντυπωσιάσεις τον ιδιοκτήτη της Bugatti. Και Ferrari να είχα θα την έβγαζε χάλια. Μόνο τον βάτραχο, δεν μπορούσε να μην παραδεχθεί, την αξία του!...

Φιλικά

Κωστής

ΥΓ. Την έχετε δει σε cabrio και με 4 πόρτες;

Re: ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, EVER;

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 08, 2010 2:24 pm
από Megalos
Κωστη παρα πολυ ενδιαφεροντα ολα οσα μας παρεθεσες για την πανεμορφη ''θεα'' οπως προφερεται γαλλιστι ..
πολλες καινοτομιες και πρωτοπορειες ειχε αυτο το αυτοκινητο οντως :cheer:
Σταυρο καμμια αντιρρηση οτι ο βατραχος εγραψε ιστορια στην αυτοκινητοβιομηχανια αλλα απο αλλη πλευρα (δεν ηξερα και εγω τα περι Χιτλερ)
οπως και μπορουσαμε να πουμε και για το Fiat Cinquecento το παλια εννοω

Re: ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, EVER;

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 08, 2010 2:38 pm
από snapper
eisenberg έγραψε:Ειχα ακουσει/διαβασει για το ποσο προηγμενο αυτοκινητο υπηρξε ο βατραχος,αλλα ολα αυτα δεν τα ηξερα φυσικα... cool
....... :sh: ..... :cheer: ....

Re: ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, EVER;

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 08, 2010 2:53 pm
από antonis_ch
Πολυ ωραία αυτα που μας ειπες Κωστη για τον βατραχο..τα περισσοτερα για να ειμαι ειλικρινης δεν τα ηξερα...

Παντως αρκετα προτωποριακο για την εποχη του ('80) ηταν και το φοβερο Daihatsu Charmant..

Επενδυση του ταμπλο απο καρυδια,κινηση στους πισω τροχους, ζαντες ''αυγοθηκες'', 5ταχυτο, ραδιοφωνο ΑΜ/FM και κασετα παρακαλω!

Image
Image
Image

Re: ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, EVER;

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 08, 2010 3:13 pm
από sv2
VIWOW έγραψε:


ΥΓ. Την έχετε δει σε cabrio και με 4 πόρτες;
Εικόνα

Uploaded with ImageShack.us