Rayban από 29 δολλάρια το 1999 στα 150 και άνω σήμερα. Βρε τ
- VC222
- Δημοσιεύσεις: 728
- Εγγραφή: Σάβ Οκτ 31, 2009 11:52 pm
- Τοποθεσία: Athens
- Has thanked: 18 times
- Been thanked: 325 times
Re: Rayban από 29 δολλάρια το 1999 στα 150 και άνω σήμερα. Β
Η RAY BAN έχει μακρά ιστορία για τα οπτικά της (π.χ. φακοί Bausch Lomb G15) και λιγότερο για τους σκελετούς της. Βέβαια τα 2 iconic μοντέλα της (Aviator & Wayfarer) θα πουλάνε εις τον "αιώνα των αιώνων". Kαι όλοι μας αναγνωρίζουμε το Clubmaster....Αν είναι διατεθιμένοι και σήμερα οι αγοραστές να τα πληρώσουν; νομίζω ναι.
Εγώ αγοράζω πιο ακριβά γυαλιά από τα RAY BAN γιατί θέλω να ξεχωρίζω και όχι γιατί τα RAY BAN είναι τόσο υπερτιμημένα.
Εγώ αγοράζω πιο ακριβά γυαλιά από τα RAY BAN γιατί θέλω να ξεχωρίζω και όχι γιατί τα RAY BAN είναι τόσο υπερτιμημένα.
-
- Δημοσιεύσεις: 1201
- Εγγραφή: Τρί Σεπ 27, 2016 5:51 pm
- Has thanked: 568 times
- Been thanked: 1258 times
Re: Rayban από 29 δολλάρια το 1999 στα 150 και άνω σήμερα. Β
Καλύτερα γυαλιά προφανώς και υπάρχουν, πρακτικότερα όχι.
Τα RB είναι από τα ελάχιστα που διπλώνουν με τρόπο που δεν φουσκώνει την τσέπη του στήθους στα σακκάκια.
Τα περισσότερα από τα άλλα, "καλά" γυαλιά, είναι απαγορευτικά ακριβώς για τον αντίθετο λόγο.
Τα RB είναι από τα ελάχιστα που διπλώνουν με τρόπο που δεν φουσκώνει την τσέπη του στήθους στα σακκάκια.
Τα περισσότερα από τα άλλα, "καλά" γυαλιά, είναι απαγορευτικά ακριβώς για τον αντίθετο λόγο.
-
- Δημοσιεύσεις: 3110
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 31, 2016 1:11 am
- Has thanked: 6117 times
- Been thanked: 4393 times
Re: Rayban από 29 δολλάρια το 1999 στα 150 και άνω σήμερα. Β
Καμμία αμφιβολία και συμφωνώ απόλυτα.VC222 έγραψε:Η RAY BAN έχει μακρά ιστορία για τα οπτικά της (π.χ. φακοί Bausch Lomb G15) και λιγότερο για τους σκελετούς της. Βέβαια τα 2 iconic μοντέλα της (Aviator & Wayfarer) θα πουλάνε εις τον "αιώνα των αιώνων". Kαι όλοι μας αναγνωρίζουμε το Clubmaster....Αν είναι διατεθιμένοι και σήμερα οι αγοραστές να τα πληρώσουν; νομίζω ναι.
Εγώ αγοράζω πιο ακριβά γυαλιά από τα RAY BAN γιατί θέλω να ξεχωρίζω και όχι γιατί τα RAY BAN είναι τόσο υπερτιμημένα.
Είχα μία αμφιβολία αν ακόμα φοράνε bausch lomb κρύσταλλα γιατί στα παλιά κομμάτια το σήμα ήταν χαραγμένο ενώ στα καινούργια έχουν στάμπα.
Αλλά το θέμα δεν ανέβηκε γιά την ποιότητα των γυαλιών της εταιρίας η οποία είναι δεδομένη.
Βγαίνω και εγώ εκτός θέματος μιά που η κουβέντα γύρισε στα γυαλιά,
Η American Optical τι απέγινε; είναι ακόμα ζωντανή ή έχει κλείσει;
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
- VC222
- Δημοσιεύσεις: 728
- Εγγραφή: Σάβ Οκτ 31, 2009 11:52 pm
- Τοποθεσία: Athens
- Has thanked: 18 times
- Been thanked: 325 times
Re: Rayban από 29 δολλάρια το 1999 στα 150 και άνω σήμερα. Β
Χαχαχα, άλλο ένα βίτσιο των Ελλήνων από τα '80s. Η Εταιρεία στη σκιά των RayBan αλλά και η Εταιρεία που έγινε γνωστή για το γυαλί των πιλότων σε νεότερες εποχές!gep έγραψε:...
Η American Optical τι απέγινε; είναι ακόμα ζωντανή ή έχει κλείσει;
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Kαι είναι αλήθεια είναι ότι η AO προμήθευε τους πιλότους μαχητικών μέχρι και τη δεκαετία του '80 περίπου. Οι φωτογραφίες π.χ. όλων των δοκιμαστών-αστροναυτών-πιλότων είναι με τύπου HGU-4/p από την ΑΟ...τη δεκαετία του '80 ανέβηκε πια η Randolph Engineering συνεχίζοντας το HGU-4/p μέχρι σήμερα.
Όπως ήταν αναμενόμενο, παρά την ιστορία της άρχισε να παραπαίει και την δεκαετία του '80 πρακτικά έκλεισε. Σήμερα κομμάτι της (βασικά οι φακοί) ανήκει στο Carl Zeiss Group. Στο Μοναστηράκι σήμερα μπορεί κανείς να αγοράσει αυθεντικά AO πιλότου με 40-60 EURO.
Θα κλείσω με λίγη αεροπορική ιστορία:
1. H ΑΟ παρήγαγε το πρώτο γυαλί πιλότου το 1935 (RayBan δεν υπήρχε ούτε σαν όνομα)
2. το 1941 οι πιλότοι άρχισαν να χρησιμοποιούν γυαλιά κατά την τυποποίηση AN6531 που μοιάζει με....
3. το γνωστό μας σχήμα "Aviator RayBan" έγινε γνωστό σαν σχήμα κατά τον Β'ΠΠ (βλέπε κλασσική φωτογραφία στρατηγού Μακάρθουρ) αλλά... η RayBan που ήταν εμπορικό σήμα ή καλύτερα για την πολιτική αγορά της Bausch & Lomb, σαν B&L πήρε παραγγελίες από τις αεροπορίες στρατού και ναυτικού κατά των Β'ΠΠ παράλληλα με την AO, Wilson, Chas. Fischer Spring Co.
4. τελικά τα κατά ΑΝ6530 και ΑΝ6531 γυαλιά την καλύτερη δεκαετία στην ιστορία της αμερ. στρατ. Αεροπορίας (1950s) μετονομάστηκαν σε G-2 και έμειναν αρκετά χρόνια (~17-20) σε υπηρεσία μέχρι που αντικαταστάθηκαν από...
6. τα HGU-4/p (ΑΟ αρχικά!), τα οποία ξεκινώντας από το 1958 παραμένουν το Νο.1 γυαλί πιλότων (60 έτη σε υπηρεσία).
Οπότε ναι, τα RayBan έιναι γυαλιά πιλότων (και ας είναι στο Τοp Gun), η μεν Εταιρεία σαν RayBan πουλήθηκε στη Lux*ottica, τα δε ΑΟ έσβησαν και νομίζω ασχολήθηκα αρκετά με κάτι που ανήκει πια στη σφαίρα του μύθου (όπως το Speedmaster δηλαδή) και μάλλον δεν έχει καμμία σημασία παρά για τους ιστορικούς ερευνητές και επενδυτές.
- VC222
- Δημοσιεύσεις: 728
- Εγγραφή: Σάβ Οκτ 31, 2009 11:52 pm
- Τοποθεσία: Athens
- Has thanked: 18 times
- Been thanked: 325 times
Re: Rayban από 29 δολλάρια το 1999 στα 150 και άνω σήμερα. Β
Svl έγραψε:Καλύτερα γυαλιά προφανώς και υπάρχουν, πρακτικότερα όχι.
Τα RB είναι από τα ελάχιστα που διπλώνουν με τρόπο που δεν φουσκώνει την τσέπη του στήθους στα σακκάκια.
Τα περισσότερα από τα άλλα, "καλά" γυαλιά, είναι απαγορευτικά ακριβώς για τον αντίθετο λόγο.
Δεν με βοηθάς, τι εννοείς διπλώνουν; εννοείς σκελετούς folding όπως κάποια κλασσικά Car*era, Dunhi*l εδώ και δεκαετίες..;
Εγώ το βολικότερο γυαλί ηλίου που έχω από λεπτό χειρουργικό ατσάλι το οποίο λυγίζει (της Myk*ta) σχεδόν δεν το καταλαβαίνω πάνω μου (δυστυχώς θα το καταλάβεις αφού σπάσουν τα κρύσταλλα)..
Τα RΒ ομολογώ ότι είναι όμορφα αλλά νιώθω σαν να φοράω C*sio, δηλαδή είναι αναγνωρίσιμα, πρακτικά και βαρετά. Θα τα φορούσα μόνο αν δεν ταίριαζε τίποτε άλλο στο πρόσωπό μου, ίσως ούτε και τότε. . .
Επίσης ένας gentleman βάζει τα γυαλιά σε θήκη και μαζί και το κινητό του σε τσάντα. Μόνο ένας playboy επιτρέπεται να κρεμάει γυαλί ηλίου σε επαρκώς ανοιχτό πουκάμισο. Ποτέ μα ποτέ σε οποιαδήποτε τσέπη εκτός αν είσαι συγγραφέας με σακάκι κοτλέ (στερεότυπα ε;)
.
-
- Δημοσιεύσεις: 3110
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 31, 2016 1:11 am
- Has thanked: 6117 times
- Been thanked: 4393 times
Re: Rayban από 29 δολλάρια το 1999 στα 150 και άνω σήμερα. Β
Πολύ ενημερωμένος βλέπωVC222 έγραψε:Χαχαχα, άλλο ένα βίτσιο των Ελλήνων από τα '80s. Η Εταιρεία στη σκιά των RayBan αλλά και η Εταιρεία που έγινε γνωστή για το γυαλί των πιλότων σε νεότερες εποχές!gep έγραψε:...
Η American Optical τι απέγινε; είναι ακόμα ζωντανή ή έχει κλείσει;
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Kαι είναι αλήθεια είναι ότι η AO προμήθευε τους πιλότους μαχητικών μέχρι και τη δεκαετία του '80 περίπου. Οι φωτογραφίες π.χ. όλων των δοκιμαστών-αστροναυτών-πιλότων είναι με τύπου HGU-4/p από την ΑΟ...τη δεκαετία του '80 ανέβηκε πια η Randolph Engineering συνεχίζοντας το HGU-4/p μέχρι σήμερα.
Όπως ήταν αναμενόμενο, παρά την ιστορία της άρχισε να παραπαίει και την δεκαετία του '80 πρακτικά έκλεισε. Σήμερα κομμάτι της (βασικά οι φακοί) ανήκει στο Carl Zeiss Group. Στο Μοναστηράκι σήμερα μπορεί κανείς να αγοράσει αυθεντικά AO πιλότου με 40-60 EURO.
Θα κλείσω με λίγη αεροπορική ιστορία:
1. H ΑΟ παρήγαγε το πρώτο γυαλί πιλότου το 1935 (RayBan δεν υπήρχε ούτε σαν όνομα)
2. το 1941 οι πιλότοι άρχισαν να χρησιμοποιούν γυαλιά κατά την τυποποίηση AN6531 που μοιάζει με....
3. το γνωστό μας σχήμα "Aviator RayBan" έγινε γνωστό σαν σχήμα κατά τον Β'ΠΠ (βλέπε κλασσική φωτογραφία στρατηγού Μακάρθουρ) αλλά... η RayBan που ήταν εμπορικό σήμα ή καλύτερα για την πολιτική αγορά της Bausch & Lomb, σαν B&L πήρε παραγγελίες από τις αεροπορίες στρατού και ναυτικού κατά των Β'ΠΠ παράλληλα με την AO, Wilson, Chas. Fischer Spring Co.
4. τελικά τα κατά ΑΝ6530 και ΑΝ6531 γυαλιά την καλύτερη δεκαετία στην ιστορία της αμερ. στρατ. Αεροπορίας (1950s) μετονομάστηκαν σε G-2 και έμειναν αρκετά χρόνια (~17-20) σε υπηρεσία μέχρι που αντικαταστάθηκαν από...
6. τα HGU-4/p (ΑΟ αρχικά!), τα οποία ξεκινώντας από το 1958 παραμένουν το Νο.1 γυαλί πιλότων (60 έτη σε υπηρεσία).
Οπότε ναι, τα RayBan έιναι γυαλιά πιλότων (και ας είναι στο Τοp Gun), η μεν Εταιρεία σαν RayBan πουλήθηκε στη Lux*ottica, τα δε ΑΟ έσβησαν και νομίζω ασχολήθηκα αρκετά με κάτι που ανήκει πια στη σφαίρα του μύθου (όπως το Speedmaster δηλαδή) και μάλλον δεν έχει καμμία σημασία παρά για τους ιστορικούς ερευνητές και επενδυτές.
Η ΑΟ είχε ισχυρή παρουσία στην Μέση Ανατολή δεκαετίες 70 και 80, από
εκεί και την ξέρω.
Ευχαριστώ για το αναλυτικό ποστάρισμα.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
- markosgr28
- moderator
- Δημοσιεύσεις: 12556
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 16, 2009 6:19 pm
- Τοποθεσία: Ηράκλειο, Κρήτης
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 5176 times
Re: Rayban από 29 δολλάρια το 1999 στα 150 και άνω σήμερα. Β
Ενδιαφέρουσες πληροφορίες, ευχαριστώ!gep έγραψε:Πολύ ενημερωμένος βλέπωVC222 έγραψε:Χαχαχα, άλλο ένα βίτσιο των Ελλήνων από τα '80s. Η Εταιρεία στη σκιά των RayBan αλλά και η Εταιρεία που έγινε γνωστή για το γυαλί των πιλότων σε νεότερες εποχές!gep έγραψε:...
Η American Optical τι απέγινε; είναι ακόμα ζωντανή ή έχει κλείσει;
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Kαι είναι αλήθεια είναι ότι η AO προμήθευε τους πιλότους μαχητικών μέχρι και τη δεκαετία του '80 περίπου. Οι φωτογραφίες π.χ. όλων των δοκιμαστών-αστροναυτών-πιλότων είναι με τύπου HGU-4/p από την ΑΟ...τη δεκαετία του '80 ανέβηκε πια η Randolph Engineering συνεχίζοντας το HGU-4/p μέχρι σήμερα.
Όπως ήταν αναμενόμενο, παρά την ιστορία της άρχισε να παραπαίει και την δεκαετία του '80 πρακτικά έκλεισε. Σήμερα κομμάτι της (βασικά οι φακοί) ανήκει στο Carl Zeiss Group. Στο Μοναστηράκι σήμερα μπορεί κανείς να αγοράσει αυθεντικά AO πιλότου με 40-60 EURO.
Θα κλείσω με λίγη αεροπορική ιστορία:
1. H ΑΟ παρήγαγε το πρώτο γυαλί πιλότου το 1935 (RayBan δεν υπήρχε ούτε σαν όνομα)
2. το 1941 οι πιλότοι άρχισαν να χρησιμοποιούν γυαλιά κατά την τυποποίηση AN6531 που μοιάζει με....
3. το γνωστό μας σχήμα "Aviator RayBan" έγινε γνωστό σαν σχήμα κατά τον Β'ΠΠ (βλέπε κλασσική φωτογραφία στρατηγού Μακάρθουρ) αλλά... η RayBan που ήταν εμπορικό σήμα ή καλύτερα για την πολιτική αγορά της Bausch & Lomb, σαν B&L πήρε παραγγελίες από τις αεροπορίες στρατού και ναυτικού κατά των Β'ΠΠ παράλληλα με την AO, Wilson, Chas. Fischer Spring Co.
4. τελικά τα κατά ΑΝ6530 και ΑΝ6531 γυαλιά την καλύτερη δεκαετία στην ιστορία της αμερ. στρατ. Αεροπορίας (1950s) μετονομάστηκαν σε G-2 και έμειναν αρκετά χρόνια (~17-20) σε υπηρεσία μέχρι που αντικαταστάθηκαν από...
6. τα HGU-4/p (ΑΟ αρχικά!), τα οποία ξεκινώντας από το 1958 παραμένουν το Νο.1 γυαλί πιλότων (60 έτη σε υπηρεσία).
Οπότε ναι, τα RayBan έιναι γυαλιά πιλότων (και ας είναι στο Τοp Gun), η μεν Εταιρεία σαν RayBan πουλήθηκε στη Lux*ottica, τα δε ΑΟ έσβησαν και νομίζω ασχολήθηκα αρκετά με κάτι που ανήκει πια στη σφαίρα του μύθου (όπως το Speedmaster δηλαδή) και μάλλον δεν έχει καμμία σημασία παρά για τους ιστορικούς ερευνητές και επενδυτές.
Η ΑΟ είχε ισχυρή παρουσία στην Μέση Ανατολή δεκαετίες 70 και 80, από
εκεί και την ξέρω.
Ευχαριστώ για το αναλυτικό ποστάρισμα.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
- Megalos
- Διαχειριστής
- Δημοσιεύσεις: 43145
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 3:05 am
- Τοποθεσία: Athens
- Has thanked: 40308 times
- Been thanked: 8770 times
Re: Rayban από 29 δολλάρια το 1999 στα 150 και άνω σήμερα. Β
Κωνσταντινε ευχαριστουμε για τις λεπτομερεις πληροφοριες για τα γυαλια αεροποριας ....ενδιαφερουν αρκετα μελη βλεπω
Το watchfunclub στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
-
- Δημοσιεύσεις: 3110
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 31, 2016 1:11 am
- Has thanked: 6117 times
- Been thanked: 4393 times
Re: Rayban από 29 δολλάρια το 1999 στα 150 και άνω σήμερα. Β
Τι πειράζει που μας παραμυθιάζουν αφού είναι στην φύση μας να πλάθουμε μύθους και δεύτερον πουλάνε; :)VC222 έγραψε:Ευτυχώς δεν πιανουμε το θέμα στρατιωτικά αεροπορικά ρολόγια...εκεί να δεις γέλιο και μύθοι....
Sent from my SM-G935F using Tapatalk