Σελίδα 2 από 2

Re: ETA, Seiko, Miyota ή κάτι άλλο?

Δημοσιεύτηκε: Δευ Σεπ 02, 2013 2:42 pm
από Marine master
aris911 έγραψε:
Ilias-G έγραψε: Αris911: Το παχος των μεταλλων ειναι σαν χαρτι και καμια καλαισθησια στην εμφανιση της μηχανης.
Και επειδη εχω δουλεψει πολυ και τον 2824 εχω να πω οτι δεν υπαρχει συγκριση της μιας με την αλλη.
Η μια φιατ 127 η αλλη μερσεντες.


Αλλιως είχα κι εγω την εντύπωση ότι είναι παρόμοια της 2824.
Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα
Για βαρος δεν μπορω να σας πω γιατι αυτη που εχω μετρα απο 1 γραμμαριο και πανω. Και τα αντιβαρα και τα 2 ειναι κατω απο αυτο το γραμμαριο. Αρα σε αυτο το θεμα οχι.
Ναι έτσι είναι Άρη όπως φαίνεται στις φωτογραφίες, διότι ότι δίνεις παίρνεις, ή σχεδόν παίρνεις.
Η 8215 ή 8205 των οποίων το ρότορα βλέπουμε στις φωτογραφίες, κοστίζουν 30 ευρώ και πολύ βάζω ίσως.
Όταν αγοράζεις ένα ρολόι που τις φοράει, ξέρεις ακριβώς τί παίρνεις.
Και ο ρότορας των Orient είναι αστείος μπροστά σε αντίστοιχους της ETA, μια χαρά κουρδίζουν όμως τα ρολόγια τους. Δίχως να είμαι τεχνικός ειδήμωνας, κάνω μια υπόθεση και μόνο υπόθεση πως απλώς η 2824 κουρδίζει με περισσότερη δύναμη, θέλει λοιπόν πιο βαρύ ρότορα για να παραχθεί η αναγκαία ροπή στο βαρελάκι της καλίμπρας.

Πιστεύω πως για τη χρήση τους οι μηχανούλες της citizen κάνουν περίφημα τη δουλειά τους. Αυτή που έχω και σε χρονομετρία αλλά και σε ισοχρονισμό πάει αξιοπρεπώς για να μην πω τίποτα πιο φουσκωμένο.
Και το κούρδισμα που παίρνει από την κορώνα είναι μηχανικό σε αίσθηση, αληθινό, όχι τίποτα φτηνιάρικης υφής.
Όσο για την 9015 βλέπω κάποια πολύ ωραία στοιχεία. Ταχύρυθμη, μικρορουλεμάν με όμορφη τριπλή έδραση του ρότορα, έξτρα βάρος στην περίμετρο του ρότορα.
Εντάξει δεν έχει incabloc, αλλά αυτό δεν είναι υποχρεωτικά δείγμα χαμηλής ποιότητας.

http://www.watchtalkforums.info/forums/ ... entor-Ohio" onclick="window.open(this.href);return false;

Αυτή είναι η άποψη μου για το θέμα και δεν σημαίνει πως είναι η πιο σωστή

Re: ETA, Seiko, Miyota ή κάτι άλλο?

Δημοσιεύτηκε: Δευ Σεπ 02, 2013 3:44 pm
από aris911
Αγαπητέ Marine το είχα γράψει για τα μέταλλα.
Όλα αυτά βέβαια έχουν σχέση και με το τι ζητάς σαν εταιρεία.
Με τέτοια σχεδίαση και τέτοιο πάχος μετάλλων (το οποίο ζητά άλλα πράγματα από τα υπόλοιπα μέρη της μηχανής) δεν θα μπορούσες να ζητήσεις την τιμή της 2824.
Οι Ιάπωνες όλα αυτά τα χρόνια θέλανε να έχουν άλλου επιπέδου πελατολόγιο για αυτό και προσανατολιστήκανε αλλού σε σχέση με τον Ελβετό.
Κακά τα ψέματα από ένα σημείο και μετά αρχίζεις να ψάχνεις και άλλα πράγματα αρκεί να τα πληρώνεις βέβαια.

Αλλά και το νταβατζιλικη της ΕΤΑ δεν χωνεύεται εύκολα.

Re: ETA, Seiko, Miyota ή κάτι άλλο?

Δημοσιεύτηκε: Δευ Σεπ 02, 2013 4:30 pm
από Marine master
Και να προσθέσω εγκυκλοπεδικά πως στη φωτογραφία είναι εμφανής και η διαφορά στον τρόπο κατεργασίας του μετάλλου από τις δύο εταιρίες. τόρνος και γρέζα στη ΕΤΑ (άρα και υψηλή ακρίβεια στις διαστάσεις και ανοχές, καθαρές επιφάνειες), πρεσαριστά εξαρτήματα στην περίπτωση της Citizen (φτηνή δουλειά μαζικής παραγωγής). Φαίνονται οι χτυπημένοι κύκλοι από τις μήτρες της πρέσας, ένα σύμβολο Η επάνω στο ρότορα της 8205. Αυτά είναι χτυπητά.
Προφανώς και η δεύτερη είναι μηχανή εξαιρετικά μαζικής παραγωγής και χαμηλών απαιτήσεων.
Αν δεν κάνω λάθος υπήρχε στο μακρινό παρελθόν και χρονογράφος με πρεσαριστά εξαρτήματα, από τη CYMA LAPANOUSE αν θυμάμαι καλά, χτυπημένα κομματάκια λαμαρίνας δηλαδή.

Δείτε πως παράγει η Orient τις γέφυρες των μηχανισμών της για να καταλάβετε τη διαφορά στο κόστος παραγωγής. Μιλάμε για χιλιάδες κομμάτια παραγωγής την ημέρα.

" onclick="window.open(this.href);return false;

[youtube][/youtube]

Re: ETA, Seiko, Miyota ή κάτι άλλο?

Δημοσιεύτηκε: Δευ Σεπ 02, 2013 8:06 pm
από DragonAce
γνώμες για την eta c01.211;

Re: ETA, Seiko, Miyota ή κάτι άλλο?

Δημοσιεύτηκε: Δευ Σεπ 02, 2013 8:16 pm
από aris911
DragonAce έγραψε:γνώμες για την eta c01.211;
Δεν την εχω δουλεψει καν.

Re: ETA, Seiko, Miyota ή κάτι άλλο?

Δημοσιεύτηκε: Δευ Σεπ 02, 2013 10:40 pm
από Megalos
Κωστα παρα πολυ ενδιαφεροντα αυτα που μας παρεθεσες για την Orient ..και το βιντεακι πολυ ωραιο :sh: