Αλλη μια αποδειξη σε αυτο που λεω.
Ολα γινονται αρκει να θελει καποιος και φυσικα να βρει αυτον που ξερει.
Μια διορθωση.
Το περισσοτερο μεταλλο της μηχανης των ρολογιων ειναι ΟΡΕΙΧΑΛΚΟΣ και ΟΧΙ ΜΠΡΟΥΤΖΟΣ που γραφτηκε και φυσικα αυτο το μεταλλο δεν σκουριαζη (για αυτο και γλυτωσε).
Απλα σε καποια ρολογια ειναι καλυμενος με ροδιο και σε αλλα με ντουμπλαρισμα.
Δημητρη πολυ ωραιο θεμα.
Tutima, αναγέννηση απ' τις λάσπες.
- antonis_ch
- Δημοσιεύσεις: 7929
- Εγγραφή: Παρ Μάιος 15, 2009 9:09 am
- Has thanked: 51 times
- Been thanked: 391 times
-
- militaire/vintage specialist
- Δημοσιεύσεις: 1665
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 14, 2009 8:48 pm
- Has thanked: 27 times
- Been thanked: 105 times
Re: Tutima, αναγέννηση απ' τις λάσπες.
Δες το σύνδεσμο που παρέθεσα. Εκεί φαίνονται όλα τα στάδια. Μάλιστα κράτησε το μεγαλύτερο μέρος της μηχανής. Από γρανάζια και βίδες, μέχρι και την τρίχα!i palios έγραψε:Αυτος που το εφιαξε πρεπει να ηταν μεγαλος χομπιστας τετοιο πραμα δεν εχω ξαναδει.
Τα περισσοτερα μικρα εξαρτηματα πρεπει να εχουν αντ/θει, δεν επιμεταλωνονται διοτι ειναι δαπανηρο καθωτι δυσκολο,
να καθαριστουνε τα μικρα θα αλοιωθουνε δεν θα αντεξουν, τα μεγαλα γραναζια μπροστα που γινεται φαινονται καθαρισμενα.
Αναφερεται ποιος, που, φιαχτηκε?
Δημήτρης - Θεσσαλονίκη
ναι, αλλα κανε κ κανα θεματακι ρε τζωρτζη, γιατι εχουμε βαρεθει!!
400 το αγορασες...ο λαδεμπορας...
αφου δεν το χεις το ποσταρισμα,παμε για ρακετες!