Η JL είναι η calibre manufacture, με τόσες πολλές διαφορετικές μηχανές που βλέπεις θα έπρεπε να μπορείς εύκολα να ξεχωρίσεις δύο τόσο απλούς και διαδεδομένους χρονογράφους.
Ας πάρουν το λόγο οι τεχνικοί να μας αναλύσουν γιατί γίνεται τόσος ντόρος με τις καλίμπρες της Rolex! Κατασκευάζονται από ρομπότ και με τη χρήση λέιζερ. Τι το ιδιαίτερο έχουν από κατασκευαστική άποψη; Γιατί με τα ίδια χρήματα που κάποιος μπορεί να διαθέσει για την αγορά ενός Daytona να μην αγοράσει ένα Master Compressor? Τι κατατάσσει τη Rolex όσον αφορά τους μηχανισμούς της σε αυτό που λέμε ΥΩ; Θα ήθελα λεπτομέρειες όσον αφορά την κατασκευή του μηχανισμού και σαν παράδειγμα αναφέρω τους περιορισμούς που πρέπει να ικανοποιεί ένας μηχανισμός για να πάρει την περιβόητη σφραγίδα της Γενεύης (Hallmark of Geneva). Αυτά και ας μιλήσουν οι έχοντες τεχνικές γνώσεις.
πάλι με τη τεχνολογία τα έχεις? όλοι οι μηχανισμοί σε κομπιούτερ σχεδιάζονται και με ρομπότ και λέιζερ φτιάχνονται!
η σφραγίδα της Γενεύης είναι μόνο ένα διακοσμητικό και φοριέται μόνο από ωρολογοποιίες της Γενεύης, τι το ιδιαίτερο βρίσκεις σε μια σφραγίδα?
Συγγνώμη αλλά η σφραγίδα της Γενεύης δεν είναι ένα διακοσμητικό! Για να πάρει ένας μηχανισμός αυτή τη σφραγίδα θα πρέπει να έχει πολύ ιδιαίτερα χαρακτηριστικά! Δεν είναι όλα εμπόριο και marketing σε αυτή τη ζωή! Την ανέφερα ως παράδειγμα για να μπούμε σε τέτοιου είδους λεπτομέρειες όσον αφορά τους μηχανισμούς της Rolex.
καμία μηχανή που δεν κατασκευάζεται στη Γενεύη δε μπορεί να πάρει σφραγίδα Γενεύης!
όσο αφορά τα λοιπά στάνταρ στην εποχή μας τα έχουν ακόμα και ETA των 20 ευρώ, τις προδιαγραφές του 1886 θα βλέπουμε? 2010 έχουμε!
Αυτές οι προδιαγραφές δε βγήκαν τυχαία. Και αν τα ίδια στάνταρ τα έχουμε στις μηχανές της Rolex και σε μηχανές ΕΤΑ τότε γιατί να χρυσοπληρώνουμε τη Rolex αφού σε επίπεδο μηχανισμών δε μας δίνει το κάτι παραπάνω; Και τέλος πάντων ποια είναι αυτά τα στάνταρ της Rolex όσον αφορά το κατασκευαστικό κομμάτι;
Τεχνολογικά από ότι διαβάζω, οι μηχανισμοί της rolex δεν είναι ότι πιο σύγχρονο. Η διαφορά είναι στην ποιότητα κατασκευής και το φινίρισμα του μηχανισμού, όπου είναι κορυφαία. Δε συγκρίνονται με τις ΕΤΑ σε ποιότητα. Οι ΕΤΑ χρησιμοποιούνται από πλήθος εταιριών σε πολύ μεγάλο εύρος κόστους και έχουν άλλη λογική κατασκευής. Και οι ΕΤΑ έχουν διαβαθμίσεις βέβαια σε σχέση με την ποιότητα.
Η επιμονή στη λεπτομέρεια κάνει τη διαφορά στη rolex, χωρίς αυτό να σημαίνει απαραίτητα ότι αυτή η διαφορά είναι αποδεκτή, απαραίτητη ή αξιοπρόσεκτη από όλους. Επίσης, εκτός από το μηχανισμό και το υπόλοιπο πακέτο έχει αντίστοιχα χαρακτηριστικά. Ένα βασικό είναι η διαχρονικότητα της εταιρίας στα σχέδια της, στην υποστήριξη των προϊόντων και στην αναγνωρισιμότητα των προϊόντων. Κάνει μικρές διορθωτικές (και συντηρητικές για πολλούς) κινήσεις σε αλλαγές και σε βελτιώσεις.
Γενικώς ενδιαφέρον θέμα και θα ήθελα και την άποψη των τεχνικών του forum.
Ας μιλήσει και κάποιος τεχνικός επιτέλους! Συνέχεια ακούω για ποιότητα κατασκευής και για φινίρισμα αλλά δεν ακούω λεπτομέρειες όσον αφορά αυτόν καθ' εαυτόν το μηχανισμό! Ο ανθρώπινος παράγοντας σε ένα μηχανισμό της Rolex είναι εμφανής ή είναι άφαντος; Και αν όλοι οι μηχανισμοί της περνούν από τα χέρια των τεχνικών της πόσα άτομα απαιτούνται για να καλύψουν την τεράστια παραγωγή της; Άρη βοήθεια!!!