Thierry Nataf που βρισκεται ?
-
- Δημοσιεύσεις: 2290
- Εγγραφή: Δευ Αύγ 30, 2010 8:03 pm
- Has thanked: 1800 times
- Been thanked: 1008 times
Re: Thierry Nataf που βρισκεται ?
H Zenith ηταν παντα εμπορικη εταιρια, το ρολοι της ειχε ευρεια κυκλοφορια παγκοσμιως, οπως τα Omega, Rolex, Breitling κλπ. δεν κολλαγε με τις extreme εμφανισεις
που τις επεβαλε ο Ναταφ. Δεν θα μπορoυσε να ηταν ουτε Hublot ουτε Corum κλπ. γιατι εδω ειναι αλλη κατηγορια κι αν την οδηγησεις προς τα κει παιρνεις μεγαλο ρισκο.
Αν πουλησε περισσοτερα ρολογια με τον Ναταφ δεν ειναι απο το Defy η το αλλο το τρυπητο,ειναι η εποχη του δωσε και μενα μπαρμπα απο Ασια μερια.
Σε ποσοστο πωλησεων ηταν απο τις τελευταιες.
Για μενα καλα εκανε και εφυγε,αντε για να παρουμε κι εμεις κανενα ομορφο Ζenith γιατι κοντευαμε να τα ξεχασουμε.
που τις επεβαλε ο Ναταφ. Δεν θα μπορoυσε να ηταν ουτε Hublot ουτε Corum κλπ. γιατι εδω ειναι αλλη κατηγορια κι αν την οδηγησεις προς τα κει παιρνεις μεγαλο ρισκο.
Αν πουλησε περισσοτερα ρολογια με τον Ναταφ δεν ειναι απο το Defy η το αλλο το τρυπητο,ειναι η εποχη του δωσε και μενα μπαρμπα απο Ασια μερια.
Σε ποσοστο πωλησεων ηταν απο τις τελευταιες.
Για μενα καλα εκανε και εφυγε,αντε για να παρουμε κι εμεις κανενα ομορφο Ζenith γιατι κοντευαμε να τα ξεχασουμε.
- Megalos
- Διαχειριστής
- Δημοσιεύσεις: 43134
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 3:05 am
- Τοποθεσία: Athens
- Has thanked: 40286 times
- Been thanked: 8763 times
Re: Thierry Nataf που βρισκεται ?
πολυ ενδιαφεροντα οσα παραθεσατε φιλοι μου ..
ομως αληθεια ακομα δεν μου ειπατε που θα παει
ομως αληθεια ακομα δεν μου ειπατε που θα παει
Το watchfunclub στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
- pontioz
- Δημοσιεύσεις: 2248
- Εγγραφή: Παρ Μάιος 15, 2009 2:14 am
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1232 times
Re: Thierry Nataf που βρισκεται ?
...για έμπνευση...
Ρε σεις το πρόβλημα είναι καθαρά σεξουαλικό.
Πισγιουνίκ.
- Megalos
- Διαχειριστής
- Δημοσιεύσεις: 43134
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 3:05 am
- Τοποθεσία: Athens
- Has thanked: 40286 times
- Been thanked: 8763 times
Re: Thierry Nataf που βρισκεται ?
ο Κωστης μας απεστειλε την κατωθι απαντηση
[ Νομίζω ότι όλοι λίγο-πολύ λέμε το ίδιο.
Στο μόνο που διαφωνούμε ίσως είναι η κριτική για τα Defy, αλλά αυτό δεν έχει και τόσο σημασία, αφού τα Defy, ιδιαίτερα τα εξτρήμ, αποτελούν 4-5 μοντέλα από τα 800+ που είχε η συλλογή της Zenith, όταν έφυγε ο Nataf και προφανώς τα πιο ακραία.
Δεν νομίζω ότι κανείς απεχθάνεται τη συλλογή Open.
Ο Στέλιος Ράμφος λέει στην αρχή της υπέροχης συνέντευξης που μπορείτε να παρακολουθήσετε στο παρακάτω λινκ – και η δική μου σημείωση είναι ότι καλό θα ήταν να μας έβαζαν με ένεση στο μυαλό, όλους τους κάτοικους αυτής της χώρας – ότι «συνήθως δεν μας ενδιαφέρει να καταλαβαίνουμε, γιατί μας κερδίζει το γεγονός ότι πιστεύουμε» και παρακάτω εξηγεί πως ο Έλληνας, φτάνει στα πράγματα και έχει βγάλει από πριν το συμπέρασμα. Έτσι δεν μπαίνει στην διαδικασία να καταλάβει, μεγαλώνοντας το πρόβλημά του.
Όταν έκανα την συνέντευξη του νέου Προέδρου της Zenith εντυπωσιάστηκα από τα λόγια και τις σκέψεις του και βέβαια και από το Striking 10th που ήταν τότε το μόνο «δείγμα γραφής» του στην εταιρεία.
Αργότερα ο Laurent Picciotto, ο μεγαλύτερος retailer της Ευρώπης και από τους μεγαλύτερους στον κόσμο και ρυθμιστής των θεμάτων της Υψηλής Ωρολογοποιίας διεθνώς, στο λεξικό που έκανε για το περιοδικό και τα σάιτ μου (WOW9 και VIPPEDIA στο veryimportantwatches.com) σχολίασε πολύ θετικά τη στροφή του νέου Προέδρου, αλλά στο όνομα Nataf έγραψε «who?»
Πολλοί μειδίασαν. Και εγώ.
Ο Thierry Nataf δούλεψε για ένα διάστημα σε εταιρεία δημοπρασιών και όλοι έμοιαζαν – αν δεν τον κορόιδευαν – να τον έχουν ξεχάσει.
Και εγώ.
Γράφοντας αυτό το κείμενο που έστειλα στον Κώστα, κάθισα και σκέφτηκα (που λέει και η Παπαρίζου)
… πως θα μπορούσαμε να αξιολογήσουμε την αρνητική, αλλά και – γιατί όχι; - την θετική πλευρά της παρουσίας του Nataf στην ιστορική Zenith.
Αυτό το «ιστορική» προσέξτε το, μήπως κάποια φορά είναι και πρόβλημα.
Γιατί τον Nataf που «τόλμησε» να πειράξει τους κώδικες της ιστορικής Zenith, τον κράζουν, πιθανώς οι ίδιοι που κράζουν και την Rolex ότι δεν τόλμησε να πειράξει τους δικούς της ιστορικούς κώδικες.
Και έτσι «ξεπετάγονται» καινούργια ονόματα που τολμούν να πάνε το ρολόι κάπου αλλού, αφού δεν έχουν τίποτα να ρισκάρουν.
Ο Richard Mille δεν θα έκανε ποτέ αυτά που κάνει στα ρολόγια που φέρουν το όνομά του, όσο καιρό συνεργαζόταν με την Audemars. Ο Max Büsser, δεν θα έκανε για την Jaeger, αυτά που κάνει για την δική του MB&F. Πως σας φαίνεται τώρα ο Yvan Arpa που δούλευε στην Baume&Mericer, να πάει στον Πρόεδρο και να του προτείνει ένα ρολόι με καντράν από απολιθωμένα περιττώματα δεινόσαυρου, ή με μια ταριχευμένη ταραντούλα, η οποία μάλιστα έχει υποστεί ειδική επεξεργασία ώστε να φωσφορίζει το βράδυ; Και αν θέλετε να πάμε πιο παλιά ο Franck Muller, αν πήγαινε να δουλέψει στην Patek και δεν έκανε δική του εταιρεία, θα τολμούσε να κάνει ότι έκανε;
Η Patek δεν ανοίγει «παράθυρο» για το cage του tourbillon στα καντράν γιατί το θεωρεί καθαρή φιγούρα. Στα ελάχιστα ρολόγια της που έχει βάλει tourbillon, το έχει από πίσω, να μην φαίνεται. Θα παρουσίαζε ποτέ το Crazy Hours, που ψάχνεις να βρεις που είναι το 12;
Κατά τα άλλα, στα επιμέρους θέματα, η τιμή μεταπώλησης δεν αποτελεί κριτήριο αξιολόγησης και κατά συνέπεια δεν μπορούμε να πούμε ότι επειδή η Cayenne Turbo S έχει χάσει εντελώς την αξία της, ενώ το απλό σταρλετάκι σχετικώς την κρατάει, ότι η Cayenne ήταν αποτυχία, ή ότι τα αγόραζαν μόνο οι νεόπλουτοι. Οι αριστοκράτες τι αγόραζαν δηλαδή; Σταρλετάκι;
Την Jaguar την παίρνει και η βασίλισσα και ο λαϊκός τραγουδιστής.
Το τι Vacheron, Patek, Audemars κλπ, είχε ο Τσιτσάνης, δεν το φαντάζεστε…
Και βλέπετε τι γίνεται με το Patek του Eric Clapton που θα σπάσει σε λίγες ημέρες όλα τα ρεκόρ τιμής σε δημοπρασία, ίσως και πάνω από τα 7.000.000$...
Και βέβαια τα Defy τα αγόραζε ένα κοινό – σε μεγάλο μέρος και Ρώσοι, σωστά – το οποίο δεν είναι πια το ίδιο θερμό, αλλά και όσο είναι θερμό καλύπτεται από εταιρείες όπως πολύ σωστά αναφέρατε την Hublot, η οποία όμως όπως πολύ λάθος δεν αναφέρατε δεν είχε την εποχή του Defy το Big Bang και ιδιαίτερα στις εντυπωσιακές εκδόσεις που το έχει τώρα.
Και βέβαια ο πελάτης – ή καλύτερα ο νέος πελάτης που αντικατέστησε τον προηγούμενο πελάτη ο οποίος φτώχυνε, σοβαρεύτηκε, μετάνοιωσε, έμαθε, ψάχνει κάτι άλλο κλπ, ο νέος λοιπόν αυτός πελάτης που εμφανίστηκε γιατί έβγαλε λεφτά, γιατί αλλάζουν οι γενιές κοκ – προτιμάει σήμερα ένα Big Bang, από το Defy, αν αυτό υπήρχε, γιατί ο Biver του το «στόλισε» με την Μάντσεστερ, την Φόρμουλα 1, την Φεράρι, το κόκκινο κρύσταλλο, βάζει τον Μαραντόνα και σημαδεύει με την μπάλα τρύπες για φιλανθρωπικό σκοπό στις ταράτσες των εμπορικών κέντρων στη Ρωσία, βάζει δείκτες από μαύρο νίκελ με μαύρο SuperLuminova στα ρολόγια κλπ.
Φταίει γι’ αυτό ο Nataf;
Θα του ζητήσουμε να είχε «καθαρίσει το τοπίο» και να μείνει το φάντασμα του Defy για πάντα;
Για εμένα, ο Nataf άνοιξε δρόμους.
Και σίγουρα, αυτό που είπα πρόσφατα και σε αντίστοιχη συζήτηση μεταξύ επαγγελματιών στο εξωτερικό, ποιος σας είπε πως εσείς – εμείς βλέπουμε τα λάθη του – αν βλέπουμε σωστά και αυτός είναι αμετανόητος;
Γιατί έχουμε τόσο πολύ στο αίμα μας, την δική μας – ως Ελλήνων – καθήλωση στο παρελθόν, ώστε δεν φανταζόμαστε την πιθανότητα ο Nataf να έχει καταλάβει τα λάθη του (επαναλαμβάνω όσο υπήρχαν) και να έχει κάτι άλλο να πει;
Πιστεύω – χωρίς να έχω μιλήσει για το θέμα μαζί του, ότι ο Nataf πέρασε δύσκολα, όταν έφυγε – και με την κριτική που του έγινε – από την Zenith.
Αυτό από μόνο του, βοηθάει – αν και ο παθών το δει έτσι – στο να πας μπροστά. Και θα μπορούσε σήμερα το μεγαλύτερο προσόν του Nataf να μην είναι αυτά που έμαθε στις δόξες του, αλλά αυτά που έμαθε στην «πτώση» του.
Γενικότερα και εκτός Nataf, να θυμίσω ότι πάνω από το 50% των ρολογιών πουλιούνται στην Κίνα και πολλές φορές αυτό που κάποιοι με ενθουσιασμό χαρακτηρίζουν «επιστροφή στις ρίζες», μπορεί να είναι «προσαρμογή στον καρπό του Κινέζου».
Η αθωότητα πέθανε, εδώ και χρόνια.
Δείτε το σαν μια θάλασσα. Άλλοτε είναι ήσυχη, άλλοτε άγρια, άλλοτε είσαι καβάλα στο κύμα και άλλοτε στα κάτω. Μπορείς να βρεθείς και στον πάτο. Δεν τέλειωσαν όλα.
Ο Μηχανισμός των Αντικυθήρων βρέθηκε εκεί 2000+ χρόνια. Και έτσι διασώθηκε σε αντίθεση με τα «αδερφάκια» του, άλλους αντίστοιχους μηχανισμούς που σίγουρα υπήρχαν και που δεν είχαν ναυαγήσει, όμως κανείς ποτέ δεν βρήκε…
Το 200πΧ οι πρόγονοί μας είχαν δορυφορικά γρανάζια και έναν μηχανισμό που αναπαρήγαγε με ακρίβεια την κίνηση της Σελήνης, του Ηλίου και πιθανώς άλλων πλανητών, σε έναν κύκλο 76 χρόνων που ολοκλήρωσε ο Κάλλιππος εκείνη την εποχή και συμφωνεί με τον 3ο Νόμο του Κέπλερ, που «ανακαλύφθηκε» το 1619.
Σήμερα σε όλα τα Πανεπιστήμια του κόσμου, οι μηχανικοί μαθαίνουν ότι τα γρανάζια ανακαλύφθηκαν στην Ιταλία τον 16ο αι.
Και θα τσακωθούμε για την ιστορικότητα της Zenith;
Φιλικά
Κωστής
ΥΓ. Στο πρώτο τεύχος του WOW, τρία χρόνια πριν, είχα κάνει ένα δισέλιδο που παρουσίαζε 8 διαφορετικούς τρόπους για να απολαύσεις τον El Primero. Είναι όλοι τους «παιδιά» του Nataf και θα ήθελα δύο πράγματα.
Δείτε τα 8 μοντέλα και ποστάρετε μια απάντηση ποιο απ’ όλα σας αρέσει.
Οι ένθερμοι οπαδοί του El Primero, ας αναλογιστούν και ας μας πουν: μπορούμε να κατηγορήσουμε τον άνθρωπο που πρόσφερε τόσα διαφορετικά πρόσωπα στον αγαπημένο – μας – σας – τους, αλλά και σίγουρα του, μηχανισμό, ότι αγνόησε την ιστορία της Zenith, ότι δεν σεβάστηκε τους φίλους της και όλα τα άλλα που εύκολα λέμε;
ΥΓ2. Για να μην χάσουμε τις αναφορές μας στο χώρο του αυτοκινήτου (οι οποίες πάντα πιστεύω ότι βοηθούν την κατανόηση των μεγεθών, γιατί όλοι έχουμε μια πιο σαφή εικόνα για την διαφορά μεταξύ Jaguar και Ford, ή Volkswagen, Audi, Skoda και Porsche, ακόμη και όταν συνεγάζονται ή μοιράζονται εξαρτήματα, ενώ στην Ωρολογοποιία μπορεί πράγματι, όπως είπε ο φίλος, να σου θυμίσει – εξωτερικά και από την φωτό, όχι από κοντά – ένα Zenith, Invicta), όλες οι ιστορικές αυτοκινητοβιομηχανίες, έχουν παρουσιάσει μοντέλα που υμνούν το ένδοξο παρελθόν τους.
Η Volkswagen τον σκαραβαίο, η Fiat το 500, η Rover το Mini. Δεν το έκαναν όμως διαρκώς. Η VW έμεινε πολλά χρόνια χωρίς σκαραβαίο, τον οποίο μάλιστα λέγεται ότι σταμάτησε από την παραγωγή, γιατί δεν πουλούσε καλά το πρώτο Golf και ήθελε έτσι να βοηθήσει το καινούργιο της μοντέλο.
Θα πρέπει να βρίζουμε την VW που προσπάθησε (και βέβια πέτυχε απόλυτα) να καθιερώσει ένα άλλο αυτοκίνητο; Είναι σήμερα το Golf κάτι που ανατρέπει την παραδοσιακή εικόνα της εταιρείας, γιατί δεν είναι σκαραβαίος; Τον σκαραβαίο τον έφερε στην αγορά ξανά, όταν το έκρινε.
Και το ίδιο έγινε με το 500 ή το Mini, ενώ δεν έγινε ακόμη με το 2CV ή την DS.
YouTube - Videos from this email
]
[ Νομίζω ότι όλοι λίγο-πολύ λέμε το ίδιο.
Στο μόνο που διαφωνούμε ίσως είναι η κριτική για τα Defy, αλλά αυτό δεν έχει και τόσο σημασία, αφού τα Defy, ιδιαίτερα τα εξτρήμ, αποτελούν 4-5 μοντέλα από τα 800+ που είχε η συλλογή της Zenith, όταν έφυγε ο Nataf και προφανώς τα πιο ακραία.
Δεν νομίζω ότι κανείς απεχθάνεται τη συλλογή Open.
Ο Στέλιος Ράμφος λέει στην αρχή της υπέροχης συνέντευξης που μπορείτε να παρακολουθήσετε στο παρακάτω λινκ – και η δική μου σημείωση είναι ότι καλό θα ήταν να μας έβαζαν με ένεση στο μυαλό, όλους τους κάτοικους αυτής της χώρας – ότι «συνήθως δεν μας ενδιαφέρει να καταλαβαίνουμε, γιατί μας κερδίζει το γεγονός ότι πιστεύουμε» και παρακάτω εξηγεί πως ο Έλληνας, φτάνει στα πράγματα και έχει βγάλει από πριν το συμπέρασμα. Έτσι δεν μπαίνει στην διαδικασία να καταλάβει, μεγαλώνοντας το πρόβλημά του.
Όταν έκανα την συνέντευξη του νέου Προέδρου της Zenith εντυπωσιάστηκα από τα λόγια και τις σκέψεις του και βέβαια και από το Striking 10th που ήταν τότε το μόνο «δείγμα γραφής» του στην εταιρεία.
Αργότερα ο Laurent Picciotto, ο μεγαλύτερος retailer της Ευρώπης και από τους μεγαλύτερους στον κόσμο και ρυθμιστής των θεμάτων της Υψηλής Ωρολογοποιίας διεθνώς, στο λεξικό που έκανε για το περιοδικό και τα σάιτ μου (WOW9 και VIPPEDIA στο veryimportantwatches.com) σχολίασε πολύ θετικά τη στροφή του νέου Προέδρου, αλλά στο όνομα Nataf έγραψε «who?»
Πολλοί μειδίασαν. Και εγώ.
Ο Thierry Nataf δούλεψε για ένα διάστημα σε εταιρεία δημοπρασιών και όλοι έμοιαζαν – αν δεν τον κορόιδευαν – να τον έχουν ξεχάσει.
Και εγώ.
Γράφοντας αυτό το κείμενο που έστειλα στον Κώστα, κάθισα και σκέφτηκα (που λέει και η Παπαρίζου)
… πως θα μπορούσαμε να αξιολογήσουμε την αρνητική, αλλά και – γιατί όχι; - την θετική πλευρά της παρουσίας του Nataf στην ιστορική Zenith.
Αυτό το «ιστορική» προσέξτε το, μήπως κάποια φορά είναι και πρόβλημα.
Γιατί τον Nataf που «τόλμησε» να πειράξει τους κώδικες της ιστορικής Zenith, τον κράζουν, πιθανώς οι ίδιοι που κράζουν και την Rolex ότι δεν τόλμησε να πειράξει τους δικούς της ιστορικούς κώδικες.
Και έτσι «ξεπετάγονται» καινούργια ονόματα που τολμούν να πάνε το ρολόι κάπου αλλού, αφού δεν έχουν τίποτα να ρισκάρουν.
Ο Richard Mille δεν θα έκανε ποτέ αυτά που κάνει στα ρολόγια που φέρουν το όνομά του, όσο καιρό συνεργαζόταν με την Audemars. Ο Max Büsser, δεν θα έκανε για την Jaeger, αυτά που κάνει για την δική του MB&F. Πως σας φαίνεται τώρα ο Yvan Arpa που δούλευε στην Baume&Mericer, να πάει στον Πρόεδρο και να του προτείνει ένα ρολόι με καντράν από απολιθωμένα περιττώματα δεινόσαυρου, ή με μια ταριχευμένη ταραντούλα, η οποία μάλιστα έχει υποστεί ειδική επεξεργασία ώστε να φωσφορίζει το βράδυ; Και αν θέλετε να πάμε πιο παλιά ο Franck Muller, αν πήγαινε να δουλέψει στην Patek και δεν έκανε δική του εταιρεία, θα τολμούσε να κάνει ότι έκανε;
Η Patek δεν ανοίγει «παράθυρο» για το cage του tourbillon στα καντράν γιατί το θεωρεί καθαρή φιγούρα. Στα ελάχιστα ρολόγια της που έχει βάλει tourbillon, το έχει από πίσω, να μην φαίνεται. Θα παρουσίαζε ποτέ το Crazy Hours, που ψάχνεις να βρεις που είναι το 12;
Κατά τα άλλα, στα επιμέρους θέματα, η τιμή μεταπώλησης δεν αποτελεί κριτήριο αξιολόγησης και κατά συνέπεια δεν μπορούμε να πούμε ότι επειδή η Cayenne Turbo S έχει χάσει εντελώς την αξία της, ενώ το απλό σταρλετάκι σχετικώς την κρατάει, ότι η Cayenne ήταν αποτυχία, ή ότι τα αγόραζαν μόνο οι νεόπλουτοι. Οι αριστοκράτες τι αγόραζαν δηλαδή; Σταρλετάκι;
Την Jaguar την παίρνει και η βασίλισσα και ο λαϊκός τραγουδιστής.
Το τι Vacheron, Patek, Audemars κλπ, είχε ο Τσιτσάνης, δεν το φαντάζεστε…
Και βλέπετε τι γίνεται με το Patek του Eric Clapton που θα σπάσει σε λίγες ημέρες όλα τα ρεκόρ τιμής σε δημοπρασία, ίσως και πάνω από τα 7.000.000$...
Και βέβαια τα Defy τα αγόραζε ένα κοινό – σε μεγάλο μέρος και Ρώσοι, σωστά – το οποίο δεν είναι πια το ίδιο θερμό, αλλά και όσο είναι θερμό καλύπτεται από εταιρείες όπως πολύ σωστά αναφέρατε την Hublot, η οποία όμως όπως πολύ λάθος δεν αναφέρατε δεν είχε την εποχή του Defy το Big Bang και ιδιαίτερα στις εντυπωσιακές εκδόσεις που το έχει τώρα.
Και βέβαια ο πελάτης – ή καλύτερα ο νέος πελάτης που αντικατέστησε τον προηγούμενο πελάτη ο οποίος φτώχυνε, σοβαρεύτηκε, μετάνοιωσε, έμαθε, ψάχνει κάτι άλλο κλπ, ο νέος λοιπόν αυτός πελάτης που εμφανίστηκε γιατί έβγαλε λεφτά, γιατί αλλάζουν οι γενιές κοκ – προτιμάει σήμερα ένα Big Bang, από το Defy, αν αυτό υπήρχε, γιατί ο Biver του το «στόλισε» με την Μάντσεστερ, την Φόρμουλα 1, την Φεράρι, το κόκκινο κρύσταλλο, βάζει τον Μαραντόνα και σημαδεύει με την μπάλα τρύπες για φιλανθρωπικό σκοπό στις ταράτσες των εμπορικών κέντρων στη Ρωσία, βάζει δείκτες από μαύρο νίκελ με μαύρο SuperLuminova στα ρολόγια κλπ.
Φταίει γι’ αυτό ο Nataf;
Θα του ζητήσουμε να είχε «καθαρίσει το τοπίο» και να μείνει το φάντασμα του Defy για πάντα;
Για εμένα, ο Nataf άνοιξε δρόμους.
Και σίγουρα, αυτό που είπα πρόσφατα και σε αντίστοιχη συζήτηση μεταξύ επαγγελματιών στο εξωτερικό, ποιος σας είπε πως εσείς – εμείς βλέπουμε τα λάθη του – αν βλέπουμε σωστά και αυτός είναι αμετανόητος;
Γιατί έχουμε τόσο πολύ στο αίμα μας, την δική μας – ως Ελλήνων – καθήλωση στο παρελθόν, ώστε δεν φανταζόμαστε την πιθανότητα ο Nataf να έχει καταλάβει τα λάθη του (επαναλαμβάνω όσο υπήρχαν) και να έχει κάτι άλλο να πει;
Πιστεύω – χωρίς να έχω μιλήσει για το θέμα μαζί του, ότι ο Nataf πέρασε δύσκολα, όταν έφυγε – και με την κριτική που του έγινε – από την Zenith.
Αυτό από μόνο του, βοηθάει – αν και ο παθών το δει έτσι – στο να πας μπροστά. Και θα μπορούσε σήμερα το μεγαλύτερο προσόν του Nataf να μην είναι αυτά που έμαθε στις δόξες του, αλλά αυτά που έμαθε στην «πτώση» του.
Γενικότερα και εκτός Nataf, να θυμίσω ότι πάνω από το 50% των ρολογιών πουλιούνται στην Κίνα και πολλές φορές αυτό που κάποιοι με ενθουσιασμό χαρακτηρίζουν «επιστροφή στις ρίζες», μπορεί να είναι «προσαρμογή στον καρπό του Κινέζου».
Η αθωότητα πέθανε, εδώ και χρόνια.
Δείτε το σαν μια θάλασσα. Άλλοτε είναι ήσυχη, άλλοτε άγρια, άλλοτε είσαι καβάλα στο κύμα και άλλοτε στα κάτω. Μπορείς να βρεθείς και στον πάτο. Δεν τέλειωσαν όλα.
Ο Μηχανισμός των Αντικυθήρων βρέθηκε εκεί 2000+ χρόνια. Και έτσι διασώθηκε σε αντίθεση με τα «αδερφάκια» του, άλλους αντίστοιχους μηχανισμούς που σίγουρα υπήρχαν και που δεν είχαν ναυαγήσει, όμως κανείς ποτέ δεν βρήκε…
Το 200πΧ οι πρόγονοί μας είχαν δορυφορικά γρανάζια και έναν μηχανισμό που αναπαρήγαγε με ακρίβεια την κίνηση της Σελήνης, του Ηλίου και πιθανώς άλλων πλανητών, σε έναν κύκλο 76 χρόνων που ολοκλήρωσε ο Κάλλιππος εκείνη την εποχή και συμφωνεί με τον 3ο Νόμο του Κέπλερ, που «ανακαλύφθηκε» το 1619.
Σήμερα σε όλα τα Πανεπιστήμια του κόσμου, οι μηχανικοί μαθαίνουν ότι τα γρανάζια ανακαλύφθηκαν στην Ιταλία τον 16ο αι.
Και θα τσακωθούμε για την ιστορικότητα της Zenith;
Φιλικά
Κωστής
ΥΓ. Στο πρώτο τεύχος του WOW, τρία χρόνια πριν, είχα κάνει ένα δισέλιδο που παρουσίαζε 8 διαφορετικούς τρόπους για να απολαύσεις τον El Primero. Είναι όλοι τους «παιδιά» του Nataf και θα ήθελα δύο πράγματα.
Δείτε τα 8 μοντέλα και ποστάρετε μια απάντηση ποιο απ’ όλα σας αρέσει.
Οι ένθερμοι οπαδοί του El Primero, ας αναλογιστούν και ας μας πουν: μπορούμε να κατηγορήσουμε τον άνθρωπο που πρόσφερε τόσα διαφορετικά πρόσωπα στον αγαπημένο – μας – σας – τους, αλλά και σίγουρα του, μηχανισμό, ότι αγνόησε την ιστορία της Zenith, ότι δεν σεβάστηκε τους φίλους της και όλα τα άλλα που εύκολα λέμε;
ΥΓ2. Για να μην χάσουμε τις αναφορές μας στο χώρο του αυτοκινήτου (οι οποίες πάντα πιστεύω ότι βοηθούν την κατανόηση των μεγεθών, γιατί όλοι έχουμε μια πιο σαφή εικόνα για την διαφορά μεταξύ Jaguar και Ford, ή Volkswagen, Audi, Skoda και Porsche, ακόμη και όταν συνεγάζονται ή μοιράζονται εξαρτήματα, ενώ στην Ωρολογοποιία μπορεί πράγματι, όπως είπε ο φίλος, να σου θυμίσει – εξωτερικά και από την φωτό, όχι από κοντά – ένα Zenith, Invicta), όλες οι ιστορικές αυτοκινητοβιομηχανίες, έχουν παρουσιάσει μοντέλα που υμνούν το ένδοξο παρελθόν τους.
Η Volkswagen τον σκαραβαίο, η Fiat το 500, η Rover το Mini. Δεν το έκαναν όμως διαρκώς. Η VW έμεινε πολλά χρόνια χωρίς σκαραβαίο, τον οποίο μάλιστα λέγεται ότι σταμάτησε από την παραγωγή, γιατί δεν πουλούσε καλά το πρώτο Golf και ήθελε έτσι να βοηθήσει το καινούργιο της μοντέλο.
Θα πρέπει να βρίζουμε την VW που προσπάθησε (και βέβια πέτυχε απόλυτα) να καθιερώσει ένα άλλο αυτοκίνητο; Είναι σήμερα το Golf κάτι που ανατρέπει την παραδοσιακή εικόνα της εταιρείας, γιατί δεν είναι σκαραβαίος; Τον σκαραβαίο τον έφερε στην αγορά ξανά, όταν το έκρινε.
Και το ίδιο έγινε με το 500 ή το Mini, ενώ δεν έγινε ακόμη με το 2CV ή την DS.
YouTube - Videos from this email
]
Το watchfunclub στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
- Megalos
- Διαχειριστής
- Δημοσιεύσεις: 43134
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 3:05 am
- Τοποθεσία: Athens
- Has thanked: 40286 times
- Been thanked: 8763 times
Re: Thierry Nataf που βρισκεται ?
Το watchfunclub στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
- Megalos
- Διαχειριστής
- Δημοσιεύσεις: 43134
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 3:05 am
- Τοποθεσία: Athens
- Has thanked: 40286 times
- Been thanked: 8763 times
Re: Thierry Nataf που βρισκεται ?
πολυ ενδιαφεροντα αυτα που μας παρεθεσε ο Κωστης
βεβαια παντα χειμαρωδης γινεται λιγο δυσκολο καποιος να διαβασει τοσο κειμενο , ομως εχει πολυ περιεχομενο αξιολογο
εγω θα σχολιασω το θεμα των κομματιων που παρεθεσε ...
λοιπον αυτο το κομματι επι Nataf η οχι εγω πολυ το κανω κεφι...εσεις τι λετε !
βεβαια παντα χειμαρωδης γινεται λιγο δυσκολο καποιος να διαβασει τοσο κειμενο , ομως εχει πολυ περιεχομενο αξιολογο
εγω θα σχολιασω το θεμα των κομματιων που παρεθεσε ...
λοιπον αυτο το κομματι επι Nataf η οχι εγω πολυ το κανω κεφι...εσεις τι λετε !
Το watchfunclub στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
- overakias
- Δημοσιεύσεις: 275
- Εγγραφή: Τετ Απρ 14, 2010 2:04 pm
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 37 times
Re: Thierry Nataf που βρισκεται ?
είναι φοβερό! απο τιμή που κυμαίνεται περίπου?Megalos έγραψε:πολυ ενδιαφεροντα αυτα που μας παρεθεσε ο Κωστης
βεβαια παντα χειμαρωδης γινεται λιγο δυσκολο καποιος να διαβασει τοσο κειμενο , ομως εχει πολυ περιεχομενο αξιολογο
εγω θα σχολιασω το θεμα των κομματιων που παρεθεσε ...
λοιπον αυτο το κομματι επι Nataf η οχι εγω πολυ το κανω κεφι...εσεις τι λετε !
- Megalos
- Διαχειριστής
- Δημοσιεύσεις: 43134
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 3:05 am
- Τοποθεσία: Athens
- Has thanked: 40286 times
- Been thanked: 8763 times
Re: Thierry Nataf που βρισκεται ?
9.000 € το ασημένιο
Όχι άσχημη τιμή
Όχι άσχημη τιμή
Το watchfunclub στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
-
- militaire/vintage specialist
- Δημοσιεύσεις: 1665
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 14, 2009 8:48 pm
- Has thanked: 27 times
- Been thanked: 105 times
Re: Thierry Nataf που βρισκεται ?
Το 2001 ο Νατάφ παρέλαβε μία Ζενίθ που ήταν στην 188η θέση και την παρέδωσε στην 5η. Pas mal.
Προσπάθησα να ερμηνεύσω τις κινήσεις του στη Ζενίθ και το πως σκέφτηκε. Η Ζενίθ άντεξε στην κρίση (να 'ν' καλά η Εμπέλ) αλλά πρέπει να ξεκολλήσει από τα χαμηλά νούμερα για να 'χει μέλλον.Σε τι ξεχωρίζει από τις άλλες; Δεν έχει απλά in-house μηχανές αλλά είναι εξολοκλήρου manufacture. Ούτε η Ρόλεξ και η Πατέκ μπορούσαν να το πουν. Ρίχνει το βάρος εκεί. Εμείς κατασκευάζουμε τις μηχανές μας, όχι σαν κάποιους που τις παίρνουν έτοιμες. Αυτό όμως δεν αρκεί. Σε ένα κοινό όμως που τώρα ανακαλύπτει το μηχανικό ρολόι το "in-house" δεν αρκεί. Πρέπει να το δελεάσει σχεδιαστικά. Πρέπει να ξεφύγει από τις κλασσικές φόρμες. Πρέπει να ξεχωρίσει. Και ξεχώρισε.
Τα περισσότερα σταθερά μέλη αυτού του φόρουμ αλλά και των λοιπών ελληνικών και ξένων φόρα που παρακολουθούν και συμμετέχουν ασχολούνται κυρίως με τα σπορ ρολόγια. Τα θέματα κατακλείζονται από καταδυτικά, στρατιωτικά και ρολόγια πιλότων. Μιας και ασχολούνται με αυτά η Ζενίθ της εποχής Νατάφ κρίθηκε μέσα από τα σπορ ρολόγια της. Τα Defy. Και μιας και ξέφευγαν από τις κλασσικές φόρμες αισθάνθηκαν πως η εικόνα της Ζενίθ παραμορφώθηκε. Άρα ο Νατάφ ήταν αποτυχημένος. Είναι άδικο όμως να κρίνεται από μία σειρά ολόκληρη εταιρεία. Ξεχνάνε όμως (ή αγνοούν) πως η τότε Ζενίθ δεν ήταν μόνο Defy αλλά και Open και Academy και Multicity και Port Royal και Zero-G. Ξεχνάνε πως τα νέα μέλη που μπήκαν στα φόρα για τη Ζενίθ ρωτούσαν για τα Open, τα Multicity αλλά και τα Defy.
Δέκα χρόνια μετά τη λήξη της σειράς Rainbow (κλασσική-πιλοτική προ Νατάφ σειρά, ιδιαίτερα αγαπητή στους φαν της εταιρείας) υπάρχει ακόμη ένα τέτοιο ρολόι σε βιτρίνα στη Θεσσαλονίκη. Δύο χρόνια μετά την παύση της Defy δεν υπάρχει τίποτα να βρεις στη Θεσσαλονίκη.
Με την κρίση του 2008 η Ζενίθ είχε πτώση 25%. Ήταν πια καιρός για αλλαγή.
Προσπάθησα να ερμηνεύσω τις κινήσεις του στη Ζενίθ και το πως σκέφτηκε. Η Ζενίθ άντεξε στην κρίση (να 'ν' καλά η Εμπέλ) αλλά πρέπει να ξεκολλήσει από τα χαμηλά νούμερα για να 'χει μέλλον.Σε τι ξεχωρίζει από τις άλλες; Δεν έχει απλά in-house μηχανές αλλά είναι εξολοκλήρου manufacture. Ούτε η Ρόλεξ και η Πατέκ μπορούσαν να το πουν. Ρίχνει το βάρος εκεί. Εμείς κατασκευάζουμε τις μηχανές μας, όχι σαν κάποιους που τις παίρνουν έτοιμες. Αυτό όμως δεν αρκεί. Σε ένα κοινό όμως που τώρα ανακαλύπτει το μηχανικό ρολόι το "in-house" δεν αρκεί. Πρέπει να το δελεάσει σχεδιαστικά. Πρέπει να ξεφύγει από τις κλασσικές φόρμες. Πρέπει να ξεχωρίσει. Και ξεχώρισε.
Τα περισσότερα σταθερά μέλη αυτού του φόρουμ αλλά και των λοιπών ελληνικών και ξένων φόρα που παρακολουθούν και συμμετέχουν ασχολούνται κυρίως με τα σπορ ρολόγια. Τα θέματα κατακλείζονται από καταδυτικά, στρατιωτικά και ρολόγια πιλότων. Μιας και ασχολούνται με αυτά η Ζενίθ της εποχής Νατάφ κρίθηκε μέσα από τα σπορ ρολόγια της. Τα Defy. Και μιας και ξέφευγαν από τις κλασσικές φόρμες αισθάνθηκαν πως η εικόνα της Ζενίθ παραμορφώθηκε. Άρα ο Νατάφ ήταν αποτυχημένος. Είναι άδικο όμως να κρίνεται από μία σειρά ολόκληρη εταιρεία. Ξεχνάνε όμως (ή αγνοούν) πως η τότε Ζενίθ δεν ήταν μόνο Defy αλλά και Open και Academy και Multicity και Port Royal και Zero-G. Ξεχνάνε πως τα νέα μέλη που μπήκαν στα φόρα για τη Ζενίθ ρωτούσαν για τα Open, τα Multicity αλλά και τα Defy.
Δέκα χρόνια μετά τη λήξη της σειράς Rainbow (κλασσική-πιλοτική προ Νατάφ σειρά, ιδιαίτερα αγαπητή στους φαν της εταιρείας) υπάρχει ακόμη ένα τέτοιο ρολόι σε βιτρίνα στη Θεσσαλονίκη. Δύο χρόνια μετά την παύση της Defy δεν υπάρχει τίποτα να βρεις στη Θεσσαλονίκη.
Με την κρίση του 2008 η Ζενίθ είχε πτώση 25%. Ήταν πια καιρός για αλλαγή.
- These users thanked the author Blackbird for the post (total 2):
- Megalos (Σάβ Σεπ 29, 2012 6:23 am) • ELBETAKIAS (Σάβ Σεπ 29, 2012 11:52 am)
- Rating: 15.38%
Δημήτρης - Θεσσαλονίκη
ναι, αλλα κανε κ κανα θεματακι ρε τζωρτζη, γιατι εχουμε βαρεθει!!
400 το αγορασες...ο λαδεμπορας...
αφου δεν το χεις το ποσταρισμα,παμε για ρακετες!
-
- Δημοσιεύσεις: 2903
- Εγγραφή: Δευ Ιουν 07, 2010 1:57 pm
- Has thanked: 0
- Been thanked: 285 times
- Επικοινωνία:
Re: Thierry Nataf που βρισκεται ?
Πολυ ομορφο κομματι και σχεδιαστηκα διαφορετικο απο αλλα της εταιρειας.Megalos έγραψε: