ΠΕΡΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
- StefMac
- JLC specialist
- Δημοσιεύσεις: 2808
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 10:05 pm
- Τοποθεσία: Απόδημος Αθηναίος ...
- Has thanked: 102 times
- Been thanked: 81 times
- Επικοινωνία:
Re: ΠΕΡΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Μου αρέσουν και εμένα τα σεμινάρια φωτογραφίας ... ! 3600
__________ Jaeger LeCoultre___________
_______The First Manufacture in the Vallee De Joux_______
180 Χρόνια Δημιουργίας, Καινοτομίας και Πάθος για το Ρολόι !!!
_______The First Manufacture in the Vallee De Joux_______
180 Χρόνια Δημιουργίας, Καινοτομίας και Πάθος για το Ρολόι !!!
- eisenberg
- sensei
- Δημοσιεύσεις: 10352
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 7:56 pm
- Τοποθεσία: Raccoon City
- Has thanked: 1049 times
- Been thanked: 1287 times
Re: ΠΕΡΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Να μαι παλι.Τις εβγαλα σε εξωτερικο χωρο,χωρις φλας.Περιμενω σχολια-παρατηρησεις
Ψάχνω για το τέλειο ρολόι...ελπίζω να μην το βρω ποτέ!
- Stardrive
- Δημοσιεύσεις: 329
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 14, 2009 7:28 pm
- Τοποθεσία: Lagrange point
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: ΠΕΡΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Σαφώς καλύτερες από τη πρώτη (με το φλάς). Πρόσεξες φίλε eis, πόσο μαυρίζει στη σκιά το καντράν άρα και η "μορφή" του ρολογιού.eisenberg έγραψε:Να μαι παλι.Τις εβγαλα σε εξωτερικο χωρο,χωρις φλας.Περιμενω σχολια-παρατηρησεις
Καλό θα είναι όταν φωτογραφίζουμε ακίνητα αντικείμενα να τραβάμε πολλές φωτό από διαφορετικές γωνίες
και να κάνουμε διάφορους συνδυασμούς σχετικά με τη θέση των αντικειμένων.
Time is always present ticking or not
Η ευρυμάθεια δεν σε κάνει απαραίτητα καλύτερο άνθρωπο.
Η ευρυμάθεια δεν σε κάνει απαραίτητα καλύτερο άνθρωπο.
- Megalos
- Διαχειριστής
- Δημοσιεύσεις: 43119
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 3:05 am
- Τοποθεσία: Athens
- Has thanked: 40268 times
- Been thanked: 8752 times
Re: ΠΕΡΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
eisenberg έγραψε:Tutima military με Di-Modell chronissimo :)
εδω οι πρωτες και οι δευτερες του eis φωτο..eisenberg έγραψε:Να μαι παλι.Τις εβγαλα σε εξωτερικο χωρο,χωρις φλας.Περιμενω σχολια-παρατηρησεις
εγω νομιζω ομως οτι οι πρωτες ειναι καλυτερες απο τις δευτερες :cey:
χωρις ανακλασεις στο κρυσταλλο που εχει η πρωτη στον ηλιο και θαμπο καπως την δευτερη στον ηλιο 0800
Το watchfunclub στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
Re: ΠΕΡΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αυτό που μερικοί ανέφεραν περί διαφορετικών γούστων και διαφορετικές αισθητικές, προκύπτει κατά την γνώμη μου από διαφορετικούς τρόπους σκέψης, αφού επιμένω ότι οι φωτογραφίες γίνονται με το μυαλό και όχι με το μάτι και κατά συνέπεια αντανακλούν το πως σκεφτόμαστε.
Από αρκετά χρόνια υπήρχε μια "αντίδραση" στο φλας, ιδιαίτερα στην Ελλάδα. Πολλοί θωρούσαν ότι το φλας κάνει λίγο πιο "ψεύτικες" φωτογραφίες. Λίγο "κρύες".
Η πραγματικότητα είναι ότι όλα τα επαγγελματικά φωτιστικά σώματα, έχουν ως ρόλο να αναπαράγουν τις φυσικές πηγές φωτισμού, αλλά με ελεγχόμενο τρόπο.
Το ηλιακό φως από μόνο του δεν οδηγεί πάντα σε αποδεκτά αποτελέσματα. Κατ' αρχάς είπα οτι όσο πιο σημειακός ο φωτισμός, τόσο λιγότερες αντανακλάσεις. Ο ήλιος δίνει σημειακό φωτισμό, αλλά ολόκληρος ο ουρανός που επίσης συμμετέχει ως φωτιστική πηγή σε μια φωτογραφία σε εξωτερικό χώρο, είναι μια τεράστια πηγή φωτισμου που μόνο προβλήματα και αντανακλάσεις δημιουργεί. Στις πρώτες φωτογραφίες δεν υπάρχει καμμία αντανάκλαση στο τζάμι. Στην πρώτη από τις δεύτερες γίνεται της κακομοίρας!! Η φωτογραφία είναι αδύνατον να χρηστμοποιηθεί. Τα χρώματα και το κοντράστ είναι μέτρια. Καμμία σχέση με τα κορεσμένα χρώματα γεμάτα ζωντάνια από τις πρώτες. Το μαύρο του ρολογιού έγινε στον εξωτερικό χώρο γκρι.
Έπρεπε να μείνεις στην χρήση του φλας αλλά να δοκιμάσεις άλλες γωνίες κατεύθυνσης του φωτισμού και ίσως κάποιες αντανακλάσεις, τις οποίες θα μπορούσες να ελέγξεις απόλυτα στο "χειρουργικό" όπως το χαρακτηρίζουν πολλοί περιβάλλον του στούντιο και έτσι να τονίσεις ότι θέλεις εσύ και όχι ότι έτυχε. Στις δεύτερες φωτογραφίες από στην κάσα αντανακλούν τα σημεία που έτυχε, ενώ στις πρώτες θα μπορεσεις εύκολα να τονίσεις αυτό που εσύ θέλεις.
Για το θέμα τώρα των σχετικών θέσεων των δύο αντικειμένων. Αν εγώ φωτογραφίσω 36 στάσεις, αλλάζοντας κάθε φορά την θέση τους, είναι σίγουρο ότι η καλύτερη θα είναι η πρώτη. Συνήθως ξεκινάς με αυτό που σου αρέσει και μετά λες: "να δοκιμάσω και αυτό;" και κάνεις όλα τα κουλά. Αν ξέρεις τι θέλεις η πρώτη σου ιδέα για την φωτογραφία θα είναι η καλύτερη. Αν δεν ξέρεις τι θέλεις δεν πρόκειται η τύχη να σε βοηθήσει. Η καλύτερη θέση είναι η λογική θέση.
Όταν έκανα σχέδιο ο καθηγητής μου μας έλεγε "το ωραίο είναι συγκεκριμένο και κοινό για όλους" Και ρωτούσε "ποια από τις τρεις είναι μια ωραία πόρτα;"
Η σωστή απάντηση για όλους τους ανθρώπους στον πλανήτη αυτό είναι η Γ, γιατί αντιστοιχεί στις αναλογίες του ανθρώπινου σώματος και οι πόρτες φτιάχνονται για να τις περνούν άνθρωποι. Η Α και η Β δεν έχουν καμία λογιή και για τον λόγο αυτό δεν μας αρέσουν ως πόρτες!
Μπροστά στις πρώτες φωτογραφίες σου φίλε eis, οι δεύτερες είναι αυτό που λέμε "λάσπη".
Keep going, λοιπόν στον παλιό τον δρόμο..
Φιλικά
Κωστής
Από αρκετά χρόνια υπήρχε μια "αντίδραση" στο φλας, ιδιαίτερα στην Ελλάδα. Πολλοί θωρούσαν ότι το φλας κάνει λίγο πιο "ψεύτικες" φωτογραφίες. Λίγο "κρύες".
Η πραγματικότητα είναι ότι όλα τα επαγγελματικά φωτιστικά σώματα, έχουν ως ρόλο να αναπαράγουν τις φυσικές πηγές φωτισμού, αλλά με ελεγχόμενο τρόπο.
Το ηλιακό φως από μόνο του δεν οδηγεί πάντα σε αποδεκτά αποτελέσματα. Κατ' αρχάς είπα οτι όσο πιο σημειακός ο φωτισμός, τόσο λιγότερες αντανακλάσεις. Ο ήλιος δίνει σημειακό φωτισμό, αλλά ολόκληρος ο ουρανός που επίσης συμμετέχει ως φωτιστική πηγή σε μια φωτογραφία σε εξωτερικό χώρο, είναι μια τεράστια πηγή φωτισμου που μόνο προβλήματα και αντανακλάσεις δημιουργεί. Στις πρώτες φωτογραφίες δεν υπάρχει καμμία αντανάκλαση στο τζάμι. Στην πρώτη από τις δεύτερες γίνεται της κακομοίρας!! Η φωτογραφία είναι αδύνατον να χρηστμοποιηθεί. Τα χρώματα και το κοντράστ είναι μέτρια. Καμμία σχέση με τα κορεσμένα χρώματα γεμάτα ζωντάνια από τις πρώτες. Το μαύρο του ρολογιού έγινε στον εξωτερικό χώρο γκρι.
Έπρεπε να μείνεις στην χρήση του φλας αλλά να δοκιμάσεις άλλες γωνίες κατεύθυνσης του φωτισμού και ίσως κάποιες αντανακλάσεις, τις οποίες θα μπορούσες να ελέγξεις απόλυτα στο "χειρουργικό" όπως το χαρακτηρίζουν πολλοί περιβάλλον του στούντιο και έτσι να τονίσεις ότι θέλεις εσύ και όχι ότι έτυχε. Στις δεύτερες φωτογραφίες από στην κάσα αντανακλούν τα σημεία που έτυχε, ενώ στις πρώτες θα μπορεσεις εύκολα να τονίσεις αυτό που εσύ θέλεις.
Για το θέμα τώρα των σχετικών θέσεων των δύο αντικειμένων. Αν εγώ φωτογραφίσω 36 στάσεις, αλλάζοντας κάθε φορά την θέση τους, είναι σίγουρο ότι η καλύτερη θα είναι η πρώτη. Συνήθως ξεκινάς με αυτό που σου αρέσει και μετά λες: "να δοκιμάσω και αυτό;" και κάνεις όλα τα κουλά. Αν ξέρεις τι θέλεις η πρώτη σου ιδέα για την φωτογραφία θα είναι η καλύτερη. Αν δεν ξέρεις τι θέλεις δεν πρόκειται η τύχη να σε βοηθήσει. Η καλύτερη θέση είναι η λογική θέση.
Όταν έκανα σχέδιο ο καθηγητής μου μας έλεγε "το ωραίο είναι συγκεκριμένο και κοινό για όλους" Και ρωτούσε "ποια από τις τρεις είναι μια ωραία πόρτα;"
Η σωστή απάντηση για όλους τους ανθρώπους στον πλανήτη αυτό είναι η Γ, γιατί αντιστοιχεί στις αναλογίες του ανθρώπινου σώματος και οι πόρτες φτιάχνονται για να τις περνούν άνθρωποι. Η Α και η Β δεν έχουν καμία λογιή και για τον λόγο αυτό δεν μας αρέσουν ως πόρτες!
Μπροστά στις πρώτες φωτογραφίες σου φίλε eis, οι δεύτερες είναι αυτό που λέμε "λάσπη".
Keep going, λοιπόν στον παλιό τον δρόμο..
Φιλικά
Κωστής
- Stardrive
- Δημοσιεύσεις: 329
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 14, 2009 7:28 pm
- Τοποθεσία: Lagrange point
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: ΠΕΡΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Η δική μου άποψη είναι ότι η αναζήτηση διαφορετικής οπτικής γωνίας βοηθάει. Ίσως να ανακαλύψεις νέους τρόπους έκφρασης, ίσως όχι. Σίγουρα είναι καθοριστική στο, δια της μεθόδου του αποκλεισμού, να ξεκαθαρίσεις τι σε αντιπροσωπεύει και τι όχι.
Οι φυσικές φωτοσκιάσεις ταιριάζουν καλύτερα στον τρόπο που σκέπτομαι με επακόλουθο να προσπαθώ να βρω ένα τρόπο να τις εξαλείψω η να τις εντείνω, απλά και μόνο πειραματιζόμενος.
Τα έντονα η τα αχνά χρώματα έχουν να κάνουν με την διάθεσή μου και μόνο.
Οι φυσικές φωτοσκιάσεις ταιριάζουν καλύτερα στον τρόπο που σκέπτομαι με επακόλουθο να προσπαθώ να βρω ένα τρόπο να τις εξαλείψω η να τις εντείνω, απλά και μόνο πειραματιζόμενος.
Τα έντονα η τα αχνά χρώματα έχουν να κάνουν με την διάθεσή μου και μόνο.
Time is always present ticking or not
Η ευρυμάθεια δεν σε κάνει απαραίτητα καλύτερο άνθρωπο.
Η ευρυμάθεια δεν σε κάνει απαραίτητα καλύτερο άνθρωπο.
Re: ΠΕΡΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Η δική μου άποψη είναι ότι η αναζήτηση διαφορετικής οπτικής γωνίας βοηθάει. Ίσως να ανακαλύψεις νέους τρόπους έκφρασης, ίσως όχι. Σίγουρα είναι καθοριστική στο, δια της μεθόδου του αποκλεισμού, να ξεκαθαρίσεις τι σε αντιπροσωπεύει και τι όχι.
Αυτό που είναι πιο δύσκολο και κατά συνέπεια πιο ενδιαφέρον στην φωτογραφία, είναι να αποφύγεις την "ευκολία" της και την ανάλωση στις άπειρες "δοκιμές" και να αφιερωθείς στο να σκεφτείς τι θέλεις εσύ να δώσεις. Αν αυτό το επιτύχεις, αυτό που θέλεις να δώσεις είναι ένα. Είναι αυτό που σκέφτεσαι. Δεν είναι ούτε αυτό που ίσως σκέφτεσαι, ούτε αυτό που θα μπορούσες να σκέφτεσαι. Σκέψου την διαφήμιση του Johnnie Walker "Όλοι παραμερίζουν για να περάσει αυτός που ξέρει που πάει".
Και μην νομίζεις οτι αυτή η "αναζήτηση" ή ο "πειραματισμός" δεν φαίνεται στο τελικό αποτέλεσμα. Όλα φαίνονται. Όταν έκανα ένα πορτραίτο του Ηλία Καζάν, για το εξώφυλλο του περιοδικού Τέταρτο, που είχε διευθυντή τον Μάνο Χατζιδάκι, δεν το θεώρησα πολύ του γούστου μου. Φωτογράφιζα για την ακρίβεια κάτι άλλο και με ξεσήκωσαν οτι ο Καζάν δεν μπορεί άλλη ώρα και ήρθε από την Αμερική για λίγες ημέρες κλπ. Είχα ακούσει και οτι υπήρξε καταδότης και δεν τρελαινόμουν ούτε να τον γνωρίσω, ούτε να τον φωτογραφίσω. Όταν τον γνώρισα επιβεβαίωσα ότι είχα δίκιο να μην ενδιαφέρομαι. Με ρώτησε αν είχα τρακ που θα τον φωτογράφιζα. Ήμουν 23 χρόνων, αυτός περίπου 70. Τού είπα "Όχι. Εσύ;". Τον έβγαλα 4 φιλμς. 144 φωτογραφίες. Όπως τράβαγα κάθε μέρα πολλά πορτραίτα. Από τις 144 φωτογραφίες με το ζόρι υπήρχε μία που δεν ήταν ούτε φλου, ούτε μαύρη, ούτε με κομμένο το μισό κεφάλι. Λες και δεν τις τράβηξε φωτογράφος, αλλά νήπιο. Μου την είχε σπάσει και το αποτέλεσμα, χωρίς να το έχω κάνει επίτηδες ήταν ανάλογο.
Οι φυσικές φωτοσκιάσεις ταιριάζουν καλύτερα στον τρόπο που σκέπτομαι με επακόλουθο να προσπαθώ να βρω ένα τρόπο να τις εξαλείψω η να τις εντείνω, απλά και μόνο πειραματιζόμενος.
Οι "τεχνητές" σκιές, έχουν τις προδιαγραφές που εμείς τους δίνουμε, με αποτέλεσμα να μοιάζουν πιο "φυσικές" από τις φυσικές. Οι φυσικές σκιές είναι όπως τυχαίνει να είναι την συγκεκριμένη ημέρα. Οι τεχνητές είναι κάθε μέρα ίδιες και προσαρμόζονται σε αυτό που επιθυμούμε. Δεν υπάρχει φως στην Φύση που να μην μπορεις να το μιμηθείς τεχνητά, ενώ δεν μπορείς να "παραγγείλεις" από τον ήλιο, τα σύννεφα, τον ουρανό, την άμμο κλπ, να σου κάνουν την συγκεκριμένη στιγμή το φως που σου αρέσει.
Τα έντονα η τα αχνά χρώματα έχουν να κάνουν με την διάθεσή μου και μόνο.
Σε σημείο ώστε στην Αμερική να υπήρχαν δεκάδες διαφορετικές εκδόσεις του πλέον σταθερού στην απόδοση χρωμάτων φιλμ στον κόσμο Kodachrome, ανάλογα με τα γούστα της κάθε Πολιτείας. Μέχρι και περιοχή που οι κάτοικοι αγαπούσαν τα παστέλ χρώματα υπήρχε, καθώς και ανάλογο φιλμ. Καλό είναι πάντως σε μια φωτογραφία τα χρώματα να είναι σωστά. Υπάρχει πάντα σε μια "Νεκρή Φύση", όπως είναι μια φωτογραφία ρολογιού, να ενσωματώσει κανείς στο κάδρο του την χρωματική κλίμακα και να έχει τον τέλειο οδηγό για το white balance, και τον κορεσμό των χρωμάτων. Παλιά το κάναμε για να βρούμε το ανεπαίσθητο σφάλμα της κάθε νέας παρτίδας φιλμ. Μετά τράβαγες όλη την συγκεκριμένη παρτίδα με ένα φίλτρο +5Μ (=Magenta), ή ότι άλλο ήταν απαραίτητο.
Φιλικά
Κωστής
Αυτό που είναι πιο δύσκολο και κατά συνέπεια πιο ενδιαφέρον στην φωτογραφία, είναι να αποφύγεις την "ευκολία" της και την ανάλωση στις άπειρες "δοκιμές" και να αφιερωθείς στο να σκεφτείς τι θέλεις εσύ να δώσεις. Αν αυτό το επιτύχεις, αυτό που θέλεις να δώσεις είναι ένα. Είναι αυτό που σκέφτεσαι. Δεν είναι ούτε αυτό που ίσως σκέφτεσαι, ούτε αυτό που θα μπορούσες να σκέφτεσαι. Σκέψου την διαφήμιση του Johnnie Walker "Όλοι παραμερίζουν για να περάσει αυτός που ξέρει που πάει".
Και μην νομίζεις οτι αυτή η "αναζήτηση" ή ο "πειραματισμός" δεν φαίνεται στο τελικό αποτέλεσμα. Όλα φαίνονται. Όταν έκανα ένα πορτραίτο του Ηλία Καζάν, για το εξώφυλλο του περιοδικού Τέταρτο, που είχε διευθυντή τον Μάνο Χατζιδάκι, δεν το θεώρησα πολύ του γούστου μου. Φωτογράφιζα για την ακρίβεια κάτι άλλο και με ξεσήκωσαν οτι ο Καζάν δεν μπορεί άλλη ώρα και ήρθε από την Αμερική για λίγες ημέρες κλπ. Είχα ακούσει και οτι υπήρξε καταδότης και δεν τρελαινόμουν ούτε να τον γνωρίσω, ούτε να τον φωτογραφίσω. Όταν τον γνώρισα επιβεβαίωσα ότι είχα δίκιο να μην ενδιαφέρομαι. Με ρώτησε αν είχα τρακ που θα τον φωτογράφιζα. Ήμουν 23 χρόνων, αυτός περίπου 70. Τού είπα "Όχι. Εσύ;". Τον έβγαλα 4 φιλμς. 144 φωτογραφίες. Όπως τράβαγα κάθε μέρα πολλά πορτραίτα. Από τις 144 φωτογραφίες με το ζόρι υπήρχε μία που δεν ήταν ούτε φλου, ούτε μαύρη, ούτε με κομμένο το μισό κεφάλι. Λες και δεν τις τράβηξε φωτογράφος, αλλά νήπιο. Μου την είχε σπάσει και το αποτέλεσμα, χωρίς να το έχω κάνει επίτηδες ήταν ανάλογο.
Οι φυσικές φωτοσκιάσεις ταιριάζουν καλύτερα στον τρόπο που σκέπτομαι με επακόλουθο να προσπαθώ να βρω ένα τρόπο να τις εξαλείψω η να τις εντείνω, απλά και μόνο πειραματιζόμενος.
Οι "τεχνητές" σκιές, έχουν τις προδιαγραφές που εμείς τους δίνουμε, με αποτέλεσμα να μοιάζουν πιο "φυσικές" από τις φυσικές. Οι φυσικές σκιές είναι όπως τυχαίνει να είναι την συγκεκριμένη ημέρα. Οι τεχνητές είναι κάθε μέρα ίδιες και προσαρμόζονται σε αυτό που επιθυμούμε. Δεν υπάρχει φως στην Φύση που να μην μπορεις να το μιμηθείς τεχνητά, ενώ δεν μπορείς να "παραγγείλεις" από τον ήλιο, τα σύννεφα, τον ουρανό, την άμμο κλπ, να σου κάνουν την συγκεκριμένη στιγμή το φως που σου αρέσει.
Τα έντονα η τα αχνά χρώματα έχουν να κάνουν με την διάθεσή μου και μόνο.
Σε σημείο ώστε στην Αμερική να υπήρχαν δεκάδες διαφορετικές εκδόσεις του πλέον σταθερού στην απόδοση χρωμάτων φιλμ στον κόσμο Kodachrome, ανάλογα με τα γούστα της κάθε Πολιτείας. Μέχρι και περιοχή που οι κάτοικοι αγαπούσαν τα παστέλ χρώματα υπήρχε, καθώς και ανάλογο φιλμ. Καλό είναι πάντως σε μια φωτογραφία τα χρώματα να είναι σωστά. Υπάρχει πάντα σε μια "Νεκρή Φύση", όπως είναι μια φωτογραφία ρολογιού, να ενσωματώσει κανείς στο κάδρο του την χρωματική κλίμακα και να έχει τον τέλειο οδηγό για το white balance, και τον κορεσμό των χρωμάτων. Παλιά το κάναμε για να βρούμε το ανεπαίσθητο σφάλμα της κάθε νέας παρτίδας φιλμ. Μετά τράβαγες όλη την συγκεκριμένη παρτίδα με ένα φίλτρο +5Μ (=Magenta), ή ότι άλλο ήταν απαραίτητο.
Φιλικά
Κωστής
- eisenberg
- sensei
- Δημοσιεύσεις: 10352
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 7:56 pm
- Τοποθεσία: Raccoon City
- Has thanked: 1049 times
- Been thanked: 1287 times
Re: ΠΕΡΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Θα δοκιμασω παλι σε εξωτερικο χωρο και με φλας(δεν το σκεφτηκα νωριτερα) και θα τις ξανανεβασω.
Επισης να πω οτι αυτες οι δυο ειναι επιλογη μεταξυ αλλων 30 πολυ πιο χαλια. :x
Και υπ οψιν οτι το tutima λογω του ματ τιτανιου και του μαυρου καντραν μου φαινεται σχετικα ευκολο στη φωτογραφηση.Το Breitling με την γυαλιστερη ατσαλινη κασα και το γκρι καντραν ειναι μαρτυριο να το φωτογραφησεις λογω αντανακλασεων!
Ευχαριστω πολυ για τα σχολια φιλοι μου
ΥΓ:Επειδη διαβασα και το αλλο σχετικο τοπικ,η ψηφιακη μου ειναι μια κομπακτ nikon coolpix S2 με 5,1Mp και 3xZoom.
Επισης να πω οτι αυτες οι δυο ειναι επιλογη μεταξυ αλλων 30 πολυ πιο χαλια. :x
Και υπ οψιν οτι το tutima λογω του ματ τιτανιου και του μαυρου καντραν μου φαινεται σχετικα ευκολο στη φωτογραφηση.Το Breitling με την γυαλιστερη ατσαλινη κασα και το γκρι καντραν ειναι μαρτυριο να το φωτογραφησεις λογω αντανακλασεων!
Ευχαριστω πολυ για τα σχολια φιλοι μου
ΥΓ:Επειδη διαβασα και το αλλο σχετικο τοπικ,η ψηφιακη μου ειναι μια κομπακτ nikon coolpix S2 με 5,1Mp και 3xZoom.
Ψάχνω για το τέλειο ρολόι...ελπίζω να μην το βρω ποτέ!
Re: ΠΕΡΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αγαπητέ Eis, την πρώτη φωτογραφία (στον εσωτερικό χώρο) την φώτισες με τι;
Αφού τραβάς με compact μηχανή, οπότε το φλας είναι ενσωματωμένο, θα την "φάει" το ρολόι στα "κατάφατσα", οπότε το αποτέλεσμα θα είναι κακό. Η πηγή που είχες χρησιμοποιήσει είναι μια χαρά. Προσπάθησε να βάλεις μικρά χαρτονάκια για να δημιουργήσεις αντανακλάσεις εκεί που θέλεις. Η πρώτη φωτογραφία σου είναι πολύ κοντά στο να είναι πολύ καλή. Δοκίμασε με το ατσάλινο Breitling στο ίδιο φως για να δούμε πιο καλά τα προβλήματα (και τις αντανακλάσεις).
Φιλικά
Κωστής
Αφού τραβάς με compact μηχανή, οπότε το φλας είναι ενσωματωμένο, θα την "φάει" το ρολόι στα "κατάφατσα", οπότε το αποτέλεσμα θα είναι κακό. Η πηγή που είχες χρησιμοποιήσει είναι μια χαρά. Προσπάθησε να βάλεις μικρά χαρτονάκια για να δημιουργήσεις αντανακλάσεις εκεί που θέλεις. Η πρώτη φωτογραφία σου είναι πολύ κοντά στο να είναι πολύ καλή. Δοκίμασε με το ατσάλινο Breitling στο ίδιο φως για να δούμε πιο καλά τα προβλήματα (και τις αντανακλάσεις).
Φιλικά
Κωστής
- eisenberg
- sensei
- Δημοσιεύσεις: 10352
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 7:56 pm
- Τοποθεσία: Raccoon City
- Has thanked: 1049 times
- Been thanked: 1287 times
Re: ΠΕΡΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Την πρωτη φωτογραφια την τραβηξα σε εσωτερικο χωρο,εχοντας το φυσικο φωτισμο του παραθυρου να μπαινει απο τα δεξια μου(αριστερα του θεματος δηλαδη-πλαγιος φωτισμος) και το φλας στο auto
Θα τραβηξω με τις ιδιες συνθηκες και το Breitling λοιπον.
Θα τραβηξω με τις ιδιες συνθηκες και το Breitling λοιπον.
Ψάχνω για το τέλειο ρολόι...ελπίζω να μην το βρω ποτέ!