Γιά Ρόλεξ δεν ξέρω. Δεν ξέρω ούτε τιμές καταλόγου ούτε τι εκπτώσεις κάνουν γιατί ποτέ δεν ενδιαφέρθηκα.Elio5 έγραψε:Οι γκρι πουλάνε σε μειωμένες τιμές?gep έγραψε:Οι γκρι πουλάνε σε μειωμένες τιμές από ότι οι εταιρείες. Αυτοί δεν γδέρνουν κόσμο, αλλά βοηθούν τους dealers να μην χάσουν την αντιπροσώπευση, αν τυχόν δεν πουλήσουν τον απαιτούμενο αριθμό μέσω των καταστημάτων τους.dennis66 έγραψε:Η Ρόλεξ έβλεπε το τιράζ της να έχει πλέον εκτοξευτεί σε ασύλληπτα νούμερα, ανταποκρινόμενο σε αντίστοιχη διαρκή ζήτηση, επί σειρά δεκαετιών. –Που θα πήγαινε αυτό βιολί ; Ως σοβαρή εταιρεία, κάθεται και βάζει κάτω τα πράγματα, «βλέποντας» μια δεκαετία μπροστά. Τώρα, η Rolex δεν είναι ακριβώς ωρολοβιομηχανία. Δεν πουλάει ρολόγια. Πουλάει «κύρος». -Τι σημαίνει δηλαδή «κύρος «; Σημαίνει ότι δεν μπορεί να το φοράει το Rolex ο πάσα ένας, διότι άμα είναι να έχουν όλοι κύρος, πάει, χαθήκαμε ως κοινωνία. Kαι τότε, χάθηκε και η Rolex ως εταιρεία.
Εννοείται ότι, με τόση παγκόσμια ζήτηση, εάν ήταν άλλος στη θέση της Rolex, το πιθανότερο είναι να εκτόξευε στην παραγωγή στα ύψη, ώστε να κονομήσει. Μόνο που εδώ πρόκειται για σοβαρή εταιρεία και κάθε σοβαρή εταιρεία γνωρίζει ότι το αρνί απλά το κουρεύουμε –ποτέ δεν το γδέρνουμε !
Επομένως, η τεχνητή μείωση της διαθεσιμότητας των προϊόντων της Rοlex, δεν είναι μαρκετίστικο τερτίπι, είναι ζήτημα επιβίωσης της ιδίας. Το ότι οι πολλοί δεν αναγνωρίζουν τα σημάδια υπερθέρμανσης (καραφουσκάρα τη λέμε στο χωριό μου) δεν είναι καθόλου περίεργο, αντίθετα είναι απολύτως αναμενόμενο και φυσιολογικό. Η Rolex τα αναγνωρίζει. Ξέρει που ακριβώς οδηγεί αυτό, αιτιακά, ιστορικά, μαθηματικά, ό,τι θες. Κι ενώ όλοι της ζητούν να πατήσει γκάζι, αυτή πατάει φρένο. Επειδή ξέρει, ότι όλοι αυτοί που αξιώνουν άμεση προσβασιμότητα στα προϊόντα της, εφόσον αυτή ανταποκριθεί, τότε –μεθαύριο- θα την κατηγορήσουν ότι ευτέλισε το προϊόν της, καθιστώντας το πάγκοινο. Φρένο λοιπόν.
Γκρίζοι ντήλερς : Στο βαθμό που συνομολογείται η χρησιμότητα του γύπα σ΄ενα άλφα οικοσύστημα, θα πρέπει αντίστοιχα να συμφιλιωθούμε με την ιδέα της ύπαρξης των Γκρίζων. Οι Γκρίζοι κάνουν σπουδαία δουλειά για τις εταιρείες, οι οποίες τους ανέχονται –εάν όχι και τους ενθαρρύνουν- για τους ίδιους λόγους που ένας ρινόκερως ανέχεται μέσα στο στόμα του εκείνο στο μυστήριο πουλί που καθαρίζει τα κατάλοιπα τροφών. Είναι κράχτες, είναι αβανταδόροι, κάνουν μια βρώμικη δουλειά, που τελικά κάποιος θα έπρεπε να την κάνει. Το καπέλο είναι η αμοιβή τους, πώς να το κάνουμε ; Στο βαθμό που δεν ανήκω στο πελατειακό κοινό των εν λόγω τύπων, προσωπικά δεν μου καίγεται καρφάκι ποιον γδέρνουν. Μου αρκεί το να μην είναι το δικό μου τομάρι απλωμένο στην αυλή τους.
Όπως το βλέπω εγώ, σε σχέση με το εμπορεύσιμο προϊόν που λέγεται ρολόγια (και δη «κύρους») δεν ξέρω κατά πόσον έχει νόημα να διαμαρτυρόμεθα για τις πρακτικές χειραγώγησης. Δεν πρόκειται περί άρτου και γάλακτος, πρόκειται για κατ’ εξοχήν είδος πολυτελείας, το οποίο διακινείται σε μια παγκόσμια αγορά μαστιζόμενη από πολυετή ύφεση και απευθύνεται σε μια παγκόσμια κοινωνία διαρκώς αυξανόμενων αντιθέσεων.
Και για να μη γελιόμαστε, το όποιο ρολόϊ «κύρους» κάθε άλλο παρά εργαλείο άμβλυνσης κοινωνικών αντιθέσεων και ανισοτήτων αποτελεί (διότι εάν αποτελούσε, τότε απλά θα έπαυε να αποκαλείται «κύρους»....)
Σ’ αυτό το πλαίσιο, κάθε είδους πρακτική, ακόμη και αθέμιτη, είναι, όχι βέβαια δικαιολογημένη, αλλά πάντως αιτιολογημένη και πανεύκολα εξηγήσιμη. Για τη Rolex, όπως εξελίσσονται τα πράγματα, εξακολουθούν να υφίστανται τεράστιες προοπτικές, ιδίως στις αναπτυσσόμενες αγορές. Δεν επιθυμεί να τις κάψει πρόωρα. Κλάσμα ελάχιστο πληθυσμών δισεκατομμυρίων (Κίνες, Ινδίες, Ρωσσίες) να προστίθεται ετήσια στο πελαταλόγιό της, της αρκεί και με το παραπάνω. Με μία και μόνη προϋπόθεση : -Να παραμείνει η ζήτηση τουλάχιστον σταθερή στις μεγάλες ώριμες αγορές, διότι αυτές είναι που καθορίζουν την τάση, τον συρμό, το trend, τη μόδα, όπως κι αν το πούμε. Οι υπόλοιπες ακολουθούν και μιμούνται.
Αυτοί που βάζουν τα καπέλα είναι οι φλιπεράδες.
Γιά τα υπόλοιπα, σηκώνει πολύ συζήτηση.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Ρολόγια από άλλες εταιρίες ισως ναι, τα Ρολεξ όμως τα πουλάνε και αυτοι με καπέλο.
Όσο για τους φλιπεραδες στο Instagram και στα ξένα φορα τους ονομάζουν scalpers.
Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αυτό που ξέρω γιά τους γκρι είναι ότι όταν ένας αντιπρόσωπος δεν έχει πουλήσει τον αριθμό που του έχει επιβάλει η Χ εταιρεία γιά να μην χάσει την αντιπροσωπεία , τα ξεφορτώνεται στους γκρι σε τιμές λίγο πάνω από το κόστος γιά να δείξει νούμερα στους Ελβετούς και οι γκρι με την σειρά τους τα πουλάνε σε τιμές πολύ χαμηλότερες από τις επίσημες, μείον την εργοστασιακή εγγύηση.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk