markosgr28 έγραψε:Lemaniakias έγραψε:H 3135 αν δεν με απατά η μνήμη μου παρουσιάστηκε το 1988. Εξαιρετική, αξιόπιστη αλλα θα αντικατασταθεί σε λίγα χρόνια απο τώρα.
Εχει bi-directional winding, τρεχει στις 28,800 A/h, εχει 31 jewels,ημερομηνία, power reserve: 50 hours.
Αντιστοιχια με την επίσης εξαιρετική ΕΤΑ 2892-2Α
Η 8400/500 (για ημερομηνια)
Ειναι πολυ πιο καινουργια μηχανη, εχει Co-Axial escapement, Προστασια σε μαγνητικα πεδια εως 15,000 gauss. Free sprung-balance (της Nivarox) με silicon balance spring, και Zircon Oxide rotor pivot jewels. φέρει δε 2 βαρελια εν σειρα που εσωτερικα εχουν κατεργασια DLC για μειωση των τριβων. power reserve: 60 hours
Τεχνολογικά και μόνο λοιπον είναι καλύτερη στα χαρτια τουλάχιστον.
Ομως η μηχανη δεν είναι ο μοναδικος παράγοντας που επηρεάζει την αγορα ενος ρολογιου και σίγουρα αυτα τα κοιταμε μονο εμεις στα φορουμ και εκεινοι που κατασκευαζουν τις μηχανες. τον αγοραστη τον ενδιαφερει η ακριβεια και η αξιοπιστια και σε αυτους τους τομεις ολες οι μηχανες στις οποιες αναφερθηκα ειναι εξαιρετικες.
$$$
ΟΚ ευχαριστώ φίλε Ηλία. Και η rolex όμως έχει Parachrom, έχει γρανάζια με Teflon για μειωμένες τριβές και πολλές άλλες καινοτομίες και ιδιαίτερα υλικά, που αν δεν κάνω λάθος δεν υπήρχαν στους αρχικούς 3135, που όντως είναι στην αγορά πολλά χρόνια. Προσωπικά μόνο η προστασία από τα μαγνητικά πεδία μου φαίνεται καλύτερη κατά τη γνώμη μου. Το co axial δεν είναι καινοτομία, είναι μια υπάρχουσα ιδέα που πήρε η Ω για να διαφοροποιηθεί και τελικά μάλλον δεν της έχει βγει έως τώρα σε καλό, τα πρώτα σταματούσαν και ακόμα δεν το έχουν λύσει το θέμα με αυτά, στα επόμενα ναι αυτό το έφτιαξαν και το silicon balance spring έχουν αναφερθεί αρκετές περιπτώσεις αστοχίας σε χτυπήματα του ρολογιού, κάτι που δεν έχει συμβεί σε rolex, ούτε σε Tudor με silicon balance spring. Αν κάνω κάπου λάθος, θα χαρώ να διαβάσω τη γνώμη σου.
Ευχαριστω Μάρκο.
Φυσικα και η 3135 δεν τα είχε ολα αυτα, και τα έχει τώρα.
κατ εμε, καινουργια μηχανη εστι καλύτερη μηχανη εξ ορισμου. Και εκει φαινεται και η διαφορα φιλοσοφιας των 2 εταιρειων.
Επίσης η 3135 οτι και τεχνολογια και να έχει κουβαλα 2 αρκετα σημαντικα προβλήματα.
1) H διάταξη/τεχνικη λύση ροτορα και της στηριξης του στην καλίμπρα δημιουργει πρόβλημα σε χτυπήματα με κατακόρυφη φορά.
2) Υπάρχει σημαντικό θέμα με την λίπανση της 3135. Χρειάζεται σημαντική λίπανση για να λειτουργει αξιόπιστα. Σε κάθε άλλη περίπτωση δημιουργεί προβλήματα.
Επίσης σου υπενθυμίζω πως ο Ροτορας της 3135 δεν στηρίζεται σε ρουλεμαν αλλα είναι στερεωμένος με ένα μικρό πριτσίνι στον αυτόματο μηχανισμό.
Οπως ειπες, και χαιρομαι που συμφωνεις και η προστασια απο μαγνητικα πεδια ειναι πιο καλη και το κυριότερο γίνεται οχι με την χρήση κλωβού αλλα με την χρησιμοποίηση εξωτικών και αντιμαγνητικών/αμαγνητικών υλικων σε όλη την καλίμπρα. Για εμενα το γεγονος οτι εχουμε να κανουμε με μια διβαρελη μηχανη που ουσιαστικα προσφερει μια πιο σταθερη παροχη ισχυος και μεγαλύτερο power reserve είναι επίσης πλεονέκτημα.
μεταφερω αυτούσιο το κείμενο για τον τροπο λειτουργίας:
"The “hand-wound” barrel without slip clutch is wound first, then the “automatic” barrel with slip clutch. The hand wound barrel with slightly more torque unwinds first until the automatic barrel quickly jumps in to jointly power the escapement."
Το Co axial ειναι καινοτομια κατα τον Daniels που ηταν και ο εφευρέτης του και επωλήθει απο τον ίδιο στην Ω, και συμφωνω απόλυτα πως η 2500 είχε προβλήματα που όμως εχουν λιγοστέψει στην σειρα 8ΧΧΧ. Για το silicon spring δεν έχω διαβάσει όποτε στεκομαι στην γνώμη σου.
Σίγουρα η 3135 είναι μια μηχανή θρύλος οτι φτιασιδώματα και να έχει λάβει απο την Ρολεξ.
If you are going to go through hell, keep going. Winston Churchill