τακτικες πωλησεων μεγαλων εταιριων υπερτιμημενα ρολογια

Στην ενότητα αυτή τα μέλη μπορούν να επισυνάπτουν κείμενα σχετικά με ρολόγια τους ή γενικά κείμενα που έχουν να κάνουν με τον μαγικό κόσμο της ωρολογοποιίας
Άβαταρ μέλους
ACIDBLACK
Δημοσιεύσεις: 872
Εγγραφή: Παρ Μάιος 15, 2009 6:53 pm
Τοποθεσία: οπου εχειο ζεστη σκονη και υγρασια την ημερα και τσουχτερο κρυο την νυχτα.
Has thanked: 4 times
Been thanked: 6 times

τακτικες πωλησεων μεγαλων εταιριων υπερτιμημενα ρολογια

Δημοσίευση από ACIDBLACK »

Interesting article in the Sydney Morning Herald - Sydney Australia

Swatch is ripping you off: ex-boss

MICHAEL BACHELARD

November 8, 2009
PEOPLE who pay $4000 for an Omega watch may be paying an inflated price that has been illegally set to maintain the brand's exclusivity, according to the man who used to run the company.
Mark Watson, who until November last year was general manager of the Australian branch of Swatch Group, has accused his former company of price fixing.
Mr Watson was marched out of the company's Glen Iris head office last November because, he says, he refused to break the law by forcing retailers to charge the company's preferred retail price and not to offer discounts.
He is now suing his former employer, the world's largest watchmaker, in the County Court for loss and damages.
Retailers have claimed to The Sunday Age that the Swatch Group's practice of retail price maintenance is alive and well. One said his business was currently being punished with higher wholesale prices because he had discounted their products.
Swatch brands also include Breguet, Tiffany & Co, Longines, Rado and Tissot.
Mr Watson told The Sunday Age that the international bosses of the Swiss watch leader consistently demanded that he stop retailers from discounting the company's brands.
If a retailer did offer a lower price, Mr Watson was told to stop distributing stock to them, or to charge them a higher wholesale price, so their margin was crimped and they were unable to discount.
The Trade Practices Act prevents such activity, because "fixing, controlling or maintaining" prices constitutes a "substantial lessening of competition".
Sydney lawyers Piggott Stinson confirm that "resellers are entitled to advertise and sell products at whatever price they see fit regardless of any benefit or threat by the supplier".
But Mr Watson said that when he had pointed this out to his Swiss boss Yann Gamard, he had thumped the table and shouted "the law in Australia is stupid".
Mr Watson was eventually sacked because, despite his business success with the company, he came to be seen as a troublesome employee.
"They like to have puppet-like figures around the world," Mr Watson said.
Swatch Group Australia spokeswoman Renee King said: "I've just been told to make no comment."
The company is fighting Mr Watson's claim.
Mr Watson said Swatch had wanted to maintain high retail price tags, particularly on premium brands such as Omega, to maintain their reputation for exclusivity.
"They've got the best range in the world, no question, but their corporate position is one of being above the law, and being wealthy enough to have this very arrogant attitude towards things and people that get in their way," Mr Watson said.
European Union documents show Swatch has had similar problems in the past.
In 2005, the Danish branch of the company, and its chief executive, were fined almost $A50,000 between them for entering agreements with retailers obliging them to sell for the company's preferred retail price, without discounts. This breached Danish competition law.
Mr Watson's case is due to go to a hearing late this month.

τα σχολια δικα σας ....εγω τα εχω πει απο καιρο ......
οτι τα ρολογακια απο την χωρα με τις αγελαδες και τα τυρια ειναι υπρτιμημενα ....
τωρα τα πραγματα εχουν ξεκαθαρισει

φιλικα
η σοβαροτητα ειναι η ασπιδα των ηλιθιων
-Montesqueieu
η σοβαροτητα συνιστα καταφανεστατο συμπτωμα δυσπεψιας
-Friedrich Nietzhe
VIWOW
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: τακτικες πωλησεων μεγαλων εταιριων υπερτιμημενα ρολογια

Δημοσίευση από VIWOW »

Acid, αυτά τα γράφουν όταν είμαι απασχολημένος. Τώρα έχω ολοκληρώσει το περιοδικό μου και έχω όσο χρόνο θέλεις…

Λοιπόν θα ξεκινήσω με ένα ανέκδοτο:

Λέει η μια αδερφή στην άλλη: «το ξέρεις ότι αν πας με γυναίκα, παθαίνεις καρκίνο!». «Όχι, αλήθεια;». Και απαντά η πρώτη «Όχι καλέ. Αλλά έτσι πρέπει να λέμε!!»

Ο «κύριος» Watson προφανώς έχει πικραθεί που τον απέλυσαν, αλλά και δεν καταλαβαίνει ότι δεν γίνεται να αποφασίζει ο κάθε υπάλληλος ή retailer, πόσο θα πουλήσεις το προιόν σου. Ο Hayek και ο κάθε ιδιοκτήτης αποφασίζει την τιμή που θα βάλει και την πολιτική που θα ακολουθήσει. Έχουν άποψη οι υπάλληλοι; Μπορούν να βγουν στον ανταγωνισμό και να εκμεταλλευτούν τα λάθη του πρώην αφεντικού. Αν ο Watson έχει το ένα εκατομμυριοστό από το μυαλό που χρειάστηκε στον Hayek για να κτίσει μια αυτοκρατορία και να ξαναφέρει το ενδιαφέρον του πλανήτη στο ελβετικό ρολόι που ήταν έτοιμο να κλείσει πόρτες, τότε θα βγάλει ένα super ρολόι, το οποίο θα πουλάει τζάμπα (λάθος, θα αφήνει τα μαγαζιά να το πουλάνε όσο τους βολεύει!!!) και θα την κλείσει την Swatch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Άραγε στο Beau Brummel που είχαν την σούπα σπαράγγια πριν 10 χρόνια 16,000 δρχ, τα γκαρσόνια συμφωνούσαν;

Έχω αναλάβει και πραγματοποιήσει το σεμινάριο του ΑΙΗΗ πριν λίγα χρόνια στην Ελλάδα. Το έκανα στους πωλητές όλων των καταστημάτων (18) που πουλούν ρολόγια των εταιρειών του Richemont. Ένα από τα πρώτα πράγματα που περιλάμβανε το σεμινάριο, ήταν το «απαγορεύονται οι εκπτώσεις». Κακό είναι; Σας κάνει έκπτωση ο γιατρός; Ο υδραυλικός; Ο φούρναρης; Και όλα αυτά είναι είδη πρώτης ανάγκης! Σας κάνουν έκπτωση στο λεωφορείο; Στο αεροπλάνο; Στο φροντιστήριο; Στο θέατρο; Στο σινεμά; Στο λούνα παρκ; Στον καραγκιόζη; Στο σουβλατζίδικο; Μα, δεν τους είπε ο Watson ότι αν κάνουν καλύτερη τιμή θα έχουν περισσότερους πελάτες;

Προσέξτε πόσο λογικοί είμαστε: Κανείς δεν γκρινιάζει που δεν υπάρχουν εκπτώσεις σε αυτά που ανέφερα παραπάνω ή σε ότι άλλο δεν υπάρχουν εκπτώσεις που παζαρεύονται επί τόπου (από το πλύσιμο αυτοκινήτου, μέχρι την αγορά αυτοκινήτου), αλλά υπάρχει γκρίνια που «δεν υπάρχουν εκπτώσεις» σε μια αγορά (αυτή του ρολογιού) που οι εκπτώσεις φτάνουν σήμερα ακόμη και το 50%, ενώ και στις πιο δυνατές μάρκες, βρίσκεις 25%!!!!!!!!

Τώρα να πούμε ότι το Swatch είναι υπερτιμημένο. Και πούλησε 400.000.000 ρολόγια σε 26 χρόνια! 400.000.000 κορόιδα!

Αν μπορείς και πουλάς 400.000.000 φορές κάτι «υπερτιμημένο», πόσο μ….. θα ήσουν να το πούλαγες φθηνότερα;

Φιλικά

Κωστής

ΥΓ. Πάντως αν θέλετε, χτυπάμε μια διαδήλωση, με αίτημα για καλύτερες εκπτώσεις στο ρολόι. Στην Ελλάδα είμαστε. Όλα επιτρέπονται….
VIWOW
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: τακτικες πωλησεων μεγαλων εταιριων υπερτιμημενα ρολογια

Δημοσίευση από VIWOW »

Μια Bentley στην Ελλάδα έχει 450.000 και στην Ευρώπη ούτε 200.000 ευρώ.

Αντίστοιχα ισχύει σε όλα τα αυτοκίνητα άνω των 2.500κε. Και είναι λεφτά που τα παίρνει παράλογα το κράτος μέσω δασμών και επιπλέον πληρώνουμε και πρόστιμα ως φορολογούμενοι επειδή πληρώνουμε ακριβότερα τα αυτοκίνητά μας!!!!!!

Και σκεφτείτε η αγορά ενός μεγαλύτερου αυτοκινήτου δεν είναι σαν το tourbillon. Είναι θέμα ασφάλειας.

Εδώ και το κράνος είναι προιόν πολυτελείας και πληρώνει ειδικό δασμό και θα πούμε τώρα ότι είναι υπερτιμημένα από ιδιώτες τα ρολόγια. Και εγώ μπορώ να βάλω το προιόν μου διπλάσια τιμή και ρισκάρω να μην το πάρει κανείς. Τι είναι ψωμί;

Το ταξί πήρε αύξηση 2 φορές 30% τους τελευταίους μήνες, μέσα στην κρίση και θα πάρει και άλλα 30% σε λίγους μήνες. Και μετακινούνται ανάπηροι, γιαγιάδες κλπ.

Το "δικαίωμα" στο φθηνότερο Tourbillon, ή στο 86ο Seiko, μας μάρανε....

Φιλικά

Κωστής
Blackbird
militaire/vintage specialist
Δημοσιεύσεις: 1665
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 14, 2009 8:48 pm
Has thanked: 27 times
Been thanked: 105 times

Re: τακτικες πωλησεων μεγαλων εταιριων υπερτιμημενα ρολογια

Δημοσίευση από Blackbird »

Η Σουότς και η κάθε Σουότς ας πουλάει τα ρολόγια της όσο θέλει. Γούστο της, καπέλο της και καουμποϊλίκι της. Τα πουλάει όμως στα καταστήματα, όχι στον ιδιώτη. Αυτό το κάνει ο μαγαζάτορα,ς όχι η κάθε Σουότς. Ο κάθε μαγαζάτορας προσπαθεί με διαφόρους τρόπους να πουλήσει το προίόν του. Άλλος προσφέρει θαυμάσιο καφέ, άλλος αστραφτερό χαμόγελο, άλλος μεγαλύτερη έκπτωση, άλλος 546 έντοκες δόσεις κι άλλος με την αγορά της συλλογής διαμαντιών του Καρτιέ δώρο ένα τουρμπιγιόν. Το πως θα πουλήσει ο καθείς γούστο του καπέλο του και καουμποϊλίκι του. Αν θέλει να κάνει την τρελή έκπτωση, ας την κάνει. Κι όσο αντέξει.

Εξάλλου ο πικραμένος Γουότσον επικαλέστηκε ένα νόμο. Και ο νόμος αναφέρεται σε εναρμονισμένες τακτικές. Και οι νόμοι είναι καλό να εφαρμόζονται.
Εικόνα Εικόνα


Δημήτρης - Θεσσαλονίκη

ναι, αλλα κανε κ κανα θεματακι ρε τζωρτζη, γιατι εχουμε βαρεθει!!
400 το αγορασες...ο λαδεμπορας...
αφου δεν το χεις το ποσταρισμα,παμε για ρακετες!
spdim
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: Τρί Ιουν 02, 2009 9:25 am
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: τακτικες πωλησεων μεγαλων εταιριων υπερτιμημενα ρολογια

Δημοσίευση από spdim »

Καλημερα σε ολους. Αγαπητε κυριε VIWOW. Σας εκτιμω ιδιαιτερα και σαν ατομο και σαν επαγγελματια. Διαφωνω μονο στην εκφραση ''υπαλληλοι''. Στο εμποριο υπαρχουν οροι και περιορισμοι για τα παντα αλλα καποιος (λιανεμπορος ή επισημος αντιπροσωπος) που αγοραζει ενα προιον απο εναν παραγωγο (Swatch), δεν ειναι υπαλληλος. Ειδικα αν δεν ειναι αποκλειστικος αντιπροσωπος. Ο λιανεμπορος (γνωμη μου ως ανθρωπος που εργαζεται στο εμποριο σαν υπαλληλος υψηλων θεσεων) θα επρεπε να μπορει να πουλαει οσο θελει. Και 40% στις εκπτωσεις αν πιστευει οτι ετσι εχει ακομη κερδος. Μονο οι αποκλειστικοι αντιπροσωποι πρεπει να εχουν περιορισμους.
Μπορει ενας να θελει να βγαλει απο Rolex ή Panerai και οχι απο Longines για παραδειγμα και στα Longines να κανει μεγαλη εκπτωση-κραχτη.
Επιλογη του. Το αγορασε απο καποιον-μαμα εταιρια και του ανηκει και το πουλαει οσο θελει.
Ετσι δουλευουν τα ρουχα(ολοι ξερετε παραδειγματα με brands), τα ποτα και φαγητα, τα ηλεκτρονικα(media markt, electroworld κλπ), τα επιπλα κλπ
Άβαταρ μέλους
GeorgeD
Δημοσιεύσεις: 470
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 04, 2009 4:24 pm
Has thanked: 0
Been thanked: 10 times

Re: τακτικες πωλησεων μεγαλων εταιριων υπερτιμημενα ρολογια

Δημοσίευση από GeorgeD »

φιλε AcidBlack όλα είναι θέμα demand & supply
αν ο καταναλωτής θέλει να τα δώσει τότε αυτή είναι η τιμή του προϊόντος, είτε πρόκειται για ένα Breguet, είτε για ένα ζελέ στο εστιατόριο του Adria
μην το βλέπεις κοστολογικά σε αυτά τα προιόντα

πάντως αυτή η κατάσταση που περιγράφεται στην Αυστραλία μου θυμίζει μια καταδίκη προ ετών, νομίζω της VW η όποία είχε φάει ένα πολύ ξεγυρισμένο πρόστιμο....
όσο αφορά τα ελβετικά και γερμανικά ρολόγια, όπου και αν έχω ταξιδέψει στην Ευρώπη, οι τιμές κινούνται στα ίδια λίγο πολύ επίπεδα. Σίγουρα αντιβαίνει τις ντιρεκτίβες της E.E και αν υπάρξει έρευνα τότε σίγουρα θα πέσουν γερά πρόστιμα. Δεν ξέρω όμως κατά πόσο τα πρόστιμα θα είναι αρκετά ώστε να συναιτιστούν οι εταιρίες. Πάντως εκπτώσεις στην Ελλάδα έχουμε, μερικές φορές καλές. Δεν ξέρω κατά πόσο αυτές είναι προδιαγεγραμμένες από τον προμηθευτή, υποθέτω ότι έτσι πρεπει να είναι αλλά δεν το ξέρω. Εμένα μου έτυχε την προηγούμενη βδομάδα έκπτωση της τάξης του 33% σε τοπ manufacture ρολόι, το οποίο αμφιβάλω ότι δεν είχε την έγκριση του γενικού αντιπρόσωπου
spdim
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: Τρί Ιουν 02, 2009 9:25 am
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: τακτικες πωλησεων μεγαλων εταιριων υπερτιμημενα ρολογια

Δημοσίευση από spdim »

Η αληθεια ειναι-και ας μην το παραδεχεται κανενας ανοιχτα- οτι οι μεγαλες εταιριες βαζουν αγραφους περιορισμους. Για αυτον τον λογο και καποιες φορες επιλεγουν οι ιδιες να ανοιγουν μονες τους δικα τους υποκαταστηματα στις αγορες (βλεπε λαινικη ρουχου Prada, D&G κλπ) και ανακλαυπτουν στην πορεια οτι αν δεν ριξουν τιμες μεσω εκπτωσης, σε λιγο καιρο που περναει η μεγαλη φουρια και επιβαρυνεσαι με εξοδα καθημερινα και ανελαστικα δυσκολευεσαι αφου δεν πουλας στον λιανεμπορο-αντιπροσωπο βγαζοντας εσυ το κερδος σου απο την αρχη και ''ξεφορτωνοντας'' το εμπορευμα και εκεινος να τραβαει το λουκι..
Δεν ξερω αν αυτο συμβαινει στη Swatch, δεν ειναι ο τομεας μου, οπως δεν ξερω αν ο εν λογω κυριως λεει αληθεια. Απλα αναφερω οτι ειναι πιθανο καθως συμβαινει παντου στο εμποριο.
VIWOW
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: τακτικες πωλησεων μεγαλων εταιριων υπερτιμημενα ρολογια

Δημοσίευση από VIWOW »

Μια σημαντική εταιρεία εμπιστεύεται το προιόν της σε λίγα καταστήματα. Έχει κατά συνέπεια τη δυνατότητα να επιλέξει και να "κόψει" αυτούς που δεν τηρούν τις προδιαγραφές που η ίδια απαιτεί.

Τώρα οι retailers δεν είναι πάντα "παρθένες". Σε έρευνα που έκανε μεγάλη εταιρεία στη χώρα μας πριν από λίγα χρόνια, όλοι εκτός από 1-2 πρότειναν στον πελάτη να αγοράσει το μοντέλο χωρίς διαμάντια και να του καρφώσουν αυτοί δικά τους που είναι φθηνότερα!

Ένα εργοστάσιο ουσιαστικά που συνεργάζεται με ένα κατάστημα είναι με αυτο με μια έννοια συνέταιρος (το υπάλληλος το έγραψα για τον κ. Watson, που ήταν υπάλληλος). Δεν είναι λογικό ο συνέταιρός σου να σε κλέβει και γι' αυτό έχουν οι εταιρείες "άγραφους νόμους" που όμως έχουν μια λογική.

Άλλωστε έχουν αντιπρόσωπους σε όλη τη γη, οποτε αν ένας στα Πετράλωνα κάνει 40% και ο αντιπρόσωπος της Κίνας καταφέρει να αποκτήσει την απόδειξη έισπραξης, το εργοστάσιο εκτίθεται. Ο Κινέζος δεν θα πάρει τηλέφωνο στα Πετράλωνα, γιατί συμβόλαιο έχει με τη Γενεύη. Όχι με τα Πετράλωνα. Άρα δεν γίνεται τα Πετράλωνα να αποφασίζουν μόνα τους.

Γιατί να μην έχουν διαφορετικές τιμές και τα Goody's; Τα Lacoste;

Δεν καταλαβαίνω. Εγώ βρίσκω ενοχλητικό να ξέρεις ότι αλλού υπάρχει κάτι φθηνότερα. Εσύ που αγοράζεις το ρολόι των 10.000 ευρώ με 8.000 ευρώ, πόσο θα το πουλήσεις μια ημέρα, αν κάποιος άλλος που δεν τον ενδιαφέρει το κέρδος, το πουλάει 4.000 ευρώ καινούργιο; Ούτε 1.500!!!!

Προσέξτε όμως: εδώ μιλάει ο Acid για το πόσο στοιχίζει! Πόσο στοιχίζει ένα αυτοκίνητο; ένας υπολογιστής; η κούρσα Παγκράτι Εκάλη; ο κόπος του υδραυλικού;

Τα περιθώρια στο ρολόι είναι σαφώς μικρότερα από τα περιθώρια στα ρούχα και λεφτά από τα ρολόγια σήμερα, βγάζουν τα διεθνή λ..όγια που πουλούν με έκπτωση μεγάλη αμφιβόλου ποιότητας και πρέλευσης ρολόγια, χωρίς κανένα κόστος διαφήμισης ή προβολής, υπαλλήλων, ενοικίων, φορολογίας κλπ.

Ένα μεγάλο μαγαζί με ρολόγια στην Αθήνα έχει έξοδα το μήνα πάνω από 500.000 ευρώ. Αν θεωρείς Acid ότι είναι απλό, γιατί δεν το δοκιμάζεις; και να τρέμεις αν θα γίνουν διαδηλώσεις και φέτος το Δεκέμβριο; αν θα αναγκαστείς ανθρώπους που σου δουλεύουν καλά να τους ρίξεις στην ανεργία ή να πας φυλακή, επειδή ο τύπος στο νετ βρήκε καινούργια αρπαχτή, το ρολόι;

Το έχω γράψει 1000 φορές. Αγοράζει ο καθένας απ' όπου θέλει. Μη σηκωθούν μόνο οι πατάτες να βαράνε το μανάβη!

Οι παράνομοι είναι της παράλληλης και του εκτός εφορίας (νετ ή όχι). Δεν είναι το επίσημο μαγαζί, που δεν σου κάνει την παράλογη έκπτωση που απαιτείς, χωρίς να γνωρίζεις το κόστος. Εγώ σου λέω ότι τα μαγαζια από ένα ρολόι βγάζουν 2-5%. Τους βγαίνει η ψυχή να το ξεφορτωθούν ενώ ήδη πρέπει να αγοράσουν το επόμενο, για να βγάλουν 100 ευρώ. Το ταξί που θα σε πάει από το Χαλάνδρι στο κέντρο και θα σε περιμένει να σε γυρίσει πίσω, αν πάρεις ένα ρολόι των 2-3.000 ευρώ, θα βγάλει περισσότερα από το μαγαζί, μεχρι να διαλέξεις!

Φιλικά

Κωστής
spdim
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: Τρί Ιουν 02, 2009 9:25 am
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: τακτικες πωλησεων μεγαλων εταιριων υπερτιμημενα ρολογια

Δημοσίευση από spdim »

Συμφωνω σε ολα εκτος του:
''Δεν είναι λογικό ο συνέταιρός σου να σε κλέβει και γι' αυτό έχουν οι εταιρείες "άγραφους νόμους" που όμως έχουν μια λογική''.
Συμφωνω να υπαρχουν και αγραφοι νομοι μεταξυ εμπορων σε αλλα πλαισια αλλα ενας λιανεμπορος Αγοραζει και μεταπωλει ενα προιον.
Αν δεν ειναι επισημος αντιπροσωπος(συνέταιρός ) και προμηθευτηκε το προιον απο τον επισημο αντιπροσωπο(πελατης) που υποκειται σε περιορισμους και συμφωνιες, μπορει να μεταπωλει οσο θελει.
Ετσι πετυχαινονται συχνα και οι εκπτωσεις που αναφερουν παιδια στο forum σε αγορες τους.
spdim
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: Τρί Ιουν 02, 2009 9:25 am
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: τακτικες πωλησεων μεγαλων εταιριων υπερτιμημενα ρολογια

Δημοσίευση από spdim »

Ξερετε καλα την αγορα και το εμποριο και φαινεται. Συμφωνουμε σε ολα και στις δυσκολιες, στο promotion, στη διαφημιση κλπ και συμφωνω στην ενιαια πολιτικη τιμων αλλα οχι σε περιορισμους στους ανεξαρτητους εμπορους.
Με την ιδια λογικη και σε εμενα που πουλαω ενα used θα μου βαλει περιορισμο και fixed τιμη αναλογα με τα χαρακτηριστικα πχ παλαιοτητα :ha:
Αυτα πρεπει να ισχυουν και συμφωνω αλλα σε επισημο αντιπροσωπο και εισαγωγεις
Απάντηση