CS-VIW έγραψε:Να υπενθυμίσω ότι απομιμήσεις, μαιμούδες, ρέπλικες, όπως θες πες το, είναι προιόντα κλοπής.
Marine master έγραψε:Δεν ειμαι ουτε εργαζομενος σε καποια εταιρια,ουτε αφεντικο.
CS-VIW: Οπότε εμένα που δεν είμαι υπάλληλος τραπέζης, ούτε τραπεζίτης, δεν πρέπει να με ενοχλούν οι ένοπλες ληστείες Τραπεζών;
Marine master έγραψε:Και στην τελικη εαν η καθε ιμπλο θελει να κυριαρχησει και στο σεγκμεντ των 300 ευρω ας κατεβει να δουμε ποσα αχλαδια εχει ο σακος.
Προσωπικα δεν αγορασα ποτε γιατι δεν θα αγοραζα ποτε ουτε τα πρωτοτυπα. Δεν ειμαι φαν ουτε της ρολεξ, ουτε της ιμπλο.
Πιστευω ομως πως οσο περισσοτερο πουλαει μια απομιμηση, τοσο περισσοτερη αξια παιρνει το αυθεντικο.
CS-VIW: H Hublot και η κάθε εταιρεία του χώρου, δεν αισθάνονται ότι απειλούνται οι πωλήσεις τους από τις μαιμούδες γιατί ξέρουν ότι αυτός που αγοράζει μαιμού δεν θα αγοράσει ποτέ δικό τους ρολόι. Και προφανώς δεν είναι κριτήριο για τους ίδιους, ούτε τους πελάτες τους το ποιές μαιμούδες πουλάνε περισσότερο. Τώρα, γιατί θεωρείς σημαντικό κάποιος που τα κατάφερε στα 20.000, στα 100.000 και στα 2.000.000 να τα καταφέρει και στα 300 για να σου κάνει το χατήρι, μόνο εσύ γο ξέρεις...
Το Tour d'Argent, ένα από τα καλύτερα εστιταόρια στον κόσμο, για να αποδείξει ότι αξίζει θα πρέπει να το γυρίσει σε πίτα-γύρο;
Marine master έγραψε:Αρα λοιπον θεωρω πως οι εταιριες καπου κανουν τα στραβα ματια, αν δεν ψωνιζουν και απο τα ιδια μαγαζια με τους φασονατζιδες...σιγα να μην πιστεψω πως σε ολα τα ελβετικα η γερμανικα ρολογια, ολα τα εξαρτηματα κατασκευαζονται στην Ευρωπη.
Το - συμπερασματικόν - "άρα" αμέσως πριν από το "θεωρώ πως" (εντελώς αυθαίρετα και χωρίς καμία γνώση του χώρου).
Ας υποψιαστούμε ομαδικά ότι και η Ferrari παίρνει ανταλλακτικά από την Daihatsu.
Γιατί όχι; Σε κάνει να αισθάνεσαι πιο καλά, ιδίως όταν έχεις Daihatsu.
Τι λες Μεγάλε; Τα Πατέκ σου, τα φτιάχνει ο μαιμουδιάρης στην Κίνα και τα πληρώνεις ένα σκασμό λεφτά;
Κωστής
Αυτό που θέλω να σου πω και δεν το καταλαβαίνεις φίλε μου είναι αυτό που λένε κάποιοι γέροντες: Όποιος παλεύει με τα πίτουρα τον τρώνε οι κότες.
Αυτός που πουλάει κάτι που αξίζει 100 σε τιμή 1000 και που ποντάρει σε γκαλά, ράλι, ταινίες, σαμπάνιες, αμπάσαντορς και γενικά σε ότι κιτς και ξένο με το χώρο για να ανεβάσει το κέρδος του (δεν αναφέρομαι σε θέματα design γιατί εκεί οφείλω να δεχτώ πως υπάρχει το υποκειμενικό γούστο της θείτσας milf με το λευκό σκυλάκι) είναι καταδικασμένος να έχει κοινό που θα ενδιαφερθεί για το κομμάτι του ''+900'' και όχι για την αξία του ''100''. Prestige βλέπεις. Το κοινό αυτό θα έχει μέσα και αυτούς που μπορούν να δώσουν το +900 αλλά και αυτούς που θέλουν να μοιάσουν σε αυτούς που έχουν το πακέτο των +900 προς διάθεση. Για το λόγο αυτό είπα πως όσο πιο πολλά φόλεξ πωλούνται, τόσο περισσότερο η ρόλεξ μαζεύει παράσημα. Έτσι είναι κόσμος, κάτι δίνεις, κάτι παίρνεις...Προφανώς και δεν χάνει η κάθε ρόλεξ κέρδη από τα ρολόγια που πωλούνται προς 30 ευρώ το κομμάτι.
Για τις τράπεζες, όχι λόγω πολιτικών πεποιθήσεων αλλά ίσως και λόγω λόξας, je m'en fous, ας τις κάψουν, δεν το βρήκα επιτυχημένο το παράδειγμα, με συγχωρείς.
Θα μείνω όμως στο θέμα του restaurant. Προφανώς όταν μπορείς να κερδίσεις πολλά $$ δεν θα πας να πουλήσεις σε καντίνα. Στο θέμα μας όμως υπάρχει το ζήτημα του παραεμπορίου που υπάρχει επειδή συγκεκριμένο πελατολόγιο που δεν μπορεί να διαθέσει το +900 αλλά και δεν ενδιαφέρεται για την ποιότητα του προϊόντος αξίας 100. Αγοράζει μοιραία λοιπόν μαϊμου. Μπορούν λοιπόν οι ατσίδες στο μάρκετινγ που παρουσίασες να το γυρίσουν σε φτηνό αλλά επώνυμο υλικό και να σκοτώσουν το παραεμπόριο. Εκτός και εάν πιστεύεις πως αυτός που αγοράζει fake panerai το κάνει γιατί έχει εκτιμήσει στο υλικό. Τη φίρμα αγοράζει φίλε, για να δει την ώρα έχει κινητό.
Και το ότι κάποιος πέτυχε στα 2 000 000 ευρώ όπου το ''λίπος'' επάνω στην τιμή είναι περισσότερο και από άφθονο και οι βουτιές με τα καταδυτικά γίνονται σε κοκτέιλ και σαλάτες αυστηρά, δεν σημαίνει πως θα τα καταφέρει στο segment των 200-300 ευρώ όπου για να επιβιώσεις θέλει εργασία έντασης, οικονομία κλίμακας, τυποποίηση, λητές παραγωγές, έλεγχο ανοχών και όλα όσα μας μαθαίνουν εμάς τους μηχανικούς βιομηχανίας. Και επειδή τους έφαγα στη μάπα τους κεντροευρωπαίους και είδα πώς και
πόσο δουλεύουν, seiko και g shock δεν μπορούν να κατασκευαστούν φίλε ούτε στη Σαξονία, ούτε στη Vallée de Joux η ούτε στο Παρίσι με τιμή πώλησης 90$. Για το λόγο αυτό και η ΕΤΑ άνοιξε εργοστάσιο στην Ασία (μου διαφεύγει η χώρα) και έψαχνε προ διετίας ορολογοποιούς και μηχανικούς να στείλει μέσα στο επίσημο site της.
Για το Patek δεν είπα πως τα κατασκευάζει Ασιάτης, αλλά όπως γνωρίζεις, πληθώρα εταιριών αγοράζει εξαρτήματα από Ασία. Κακό δεν το βρίσκω, μοιραία όμως κάπου ο κύκλος κλείνει και όταν στέλνεις ένα σχέδιο για κοπή στην Κίνα, θα το πάρει καί κάποιος άλλος και θα αρχίσει να κόβει εν αγνοία σου. Έτσι εξηγείται και η καταπληκτική πλέον ομοιότητα των απομιμήσεων με τα αυθεντικά. Δεν μπορεί να υπάρχει άλλη λογική εξήγηση.
Σε κανένα σημείο δεν προσπάθησα να επιδείξω γνώση μου ή άγνοια της πλευράς σου, κάνουμε μια χαλαρή κουβέντα και ανταλλάσουμε απόψεις. Το χώρο το γνωρίζω όσο πρέπει και μπορώ και όσο διαβάζω σε πληθώρα forums και περιοδικά. Ελπίζω και εσύ με το σχόλιο σου εντός παρένθεσης να είχες τις ίδιες με εμένα προθέσεις.
(Και επειδή δεν μπορώ ποτέ να δεχτώ τις ιστορίες με την απόλυτη (στα όρια της ουτοπίας) επιτυχία, θα σου πω πως όλα αυτά τα golden boys που παρουσίασες έχουν από πίσω τους ένα ολόκληρο σύστημα-γίγαντα χρημάτων να τους σπρώχνει. Έτσι έρχεται η επιτυχία φίλε μου. Με τον ''ελληνικό'' τρόπο (εγώ μπροστά να χαμογελάω και πίσω η τράπεζα να σπρώχνει ''πακέτα''). Θαύματα δεν γίνονται. Δες που έφτασε η Γαλλική ωρολογοποιία (τα χάλια της Lip και την Yema πχ) και θα καταλάβεις πολλά. 2 τσιγάρα δρόμος είναι από τη Μπεσανσόν στη Γενεύη...Δες ότι ο Babin πουλούσε χλωρίνες κάπου στην Ιταλία πριν αναλάβει την TAG και πώς βγήκε στο watchuseek και αποκάλυψε πως αγόρασε καλιμπρα χρονογράφου από τη Seiko και την βάφτισε swiss made δίχως να έχει επίγνωση του που μιλάει ο δύσμοιρος...)
Συγνώμη για το μέγεθος του κειμένου, αλλά πιάσαμε πολλά θέματα ταυτόχρονα. Αν κάποιος είναι γνώστης του μάρκετινκ θα μπορούσε να ανοίξει ένα νέο νήμα όπου θα μιλήσουμε για τους Γερμανούς-Ελβετούς και το πόσο καλά ασκούν το μάρκετινκ στα προϊόντα τους.