Η αναζήτηση βρήκε 224 εγγραφές
Επιστροφή στην ειδική αναζήτηση
- Δευ Ιουν 08, 2026 9:45 pm
- Δ. Συζήτηση: Εταιρείες ωρολογοποιίας από την Ελβετία
- Θέμα: RAYMOND WEIL
- Απαντήσεις: 125
- Προβολές: 25597
Re: RAYMOND WEIL
Ότι πρέπει για τα 50 χρόνια της RW!!!
- Κυρ Ιουν 07, 2026 9:57 pm
- Δ. Συζήτηση: Εταιρείες ωρολογοποιίας από την Ελβετία
- Θέμα: Jaeger-Le-Coultre
- Απαντήσεις: 1740
- Προβολές: 374810
Re: Jaeger-Le-Coultre
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου..gep έγραψε: Τετ Ιουν 03, 2026 12:17 am Σωστός, και αν ο Breguet ήταν Ελβετός και όχι Γάλλος, πεντάδα.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
- Τρί Ιουν 02, 2026 10:53 pm
- Δ. Συζήτηση: Εταιρείες ωρολογοποιίας από την Ελβετία
- Θέμα: Jaeger-Le-Coultre
- Απαντήσεις: 1740
- Προβολές: 374810
Re: Jaeger-Le-Coultre
Το ρολόι το θαυμάζω αλλά μέχρι εκεί γιατί δεν νομίζω να το δω ποτέ δια ζώσης. Όταν βλέπω αντί τιμής το please inquire, το μεταφράζω ως "που πας ρε Καραμήτρο;"
Πέρα από την πλάκα όμως και για να δώσω στην JLC τα εύσημα, αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι πως μία εταιρεία που δεν έχει ανδραγαθίες ...
Re: Εορτες
Χρόνια πολλά και καλά! Να τα εκατοστήσετε..:)nick10 έγραψε: Σάβ Μάιος 09, 2026 9:37 pm Χρόνια πολλά στον megalo που είχε γενέθλια προχθές, Κώστα χρόνια πολλά με υγεία, ευτυχία και ότι άλλο επιθυμείς![]()
![]()
- Κυρ Απρ 26, 2026 10:10 am
- Δ. Συζήτηση: Προτάσεις ,Συμβουλές για επιλογή ρολογιού
- Θέμα: ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟ !!!
- Απαντήσεις: 4869
- Προβολές: 776899
Re: ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟ !!!
Καλοφόρετο Φάνη!
Re: Εορτες
Χρόνια πολλά και καλά στους εορτάζοντες!
- Κυρ Απρ 19, 2026 10:25 pm
- Δ. Συζήτηση: Φωτογραφια
- Θέμα: Σημερα φοραμε....(2)
- Απαντήσεις: 32570
- Προβολές: 3685692
Re: Σημερα φοραμε....(2)
Τα ειλικρινή μου συλλυπητήρια…
- Σάβ Μαρ 28, 2026 11:36 pm
- Δ. Συζήτηση: Εταιρείες ωρολογοποιίας από την Ελβετία
- Θέμα: Omega
- Απαντήσεις: 3929
- Προβολές: 956220
- Σάβ Μαρ 28, 2026 11:34 pm
- Δ. Συζήτηση: Εταιρείες ωρολογοποιίας από την Ελβετία
- Θέμα: Longines
- Απαντήσεις: 1088
- Προβολές: 221968
Re: Longines
Πολύ σωστή η παρατήρηση του Αντώνη, χαλάει όλο το dial και είναι πολύ κρίμα, γιατί κατά τα άλλα είναι πολύ άρτιο το συνολικό αποτέλεσμα..
- Σάβ Μαρ 28, 2026 3:25 pm
- Δ. Συζήτηση: Εταιρείες ωρολογοποιίας από την Ελβετία
- Θέμα: Omega
- Απαντήσεις: 3929
- Προβολές: 956220
Re: Omega
Γιατί τόσο ακριβά;;;