Η αναζήτηση βρήκε 224 εγγραφές

από Beastaras
Δευ Ιουν 08, 2026 9:45 pm
Δ. Συζήτηση: Εταιρείες ωρολογοποιίας από την Ελβετία
Θέμα: RAYMOND WEIL
Απαντήσεις: 125
Προβολές: 25597

Re: RAYMOND WEIL

Ότι πρέπει για τα 50 χρόνια της RW!!!
από Beastaras
Κυρ Ιουν 07, 2026 9:57 pm
Δ. Συζήτηση: Εταιρείες ωρολογοποιίας από την Ελβετία
Θέμα: Jaeger-Le-Coultre
Απαντήσεις: 1740
Προβολές: 374810

Re: Jaeger-Le-Coultre

gep έγραψε: Τετ Ιουν 03, 2026 12:17 am Σωστός, και αν ο Breguet ήταν Ελβετός και όχι Γάλλος, πεντάδα.

Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου..;)
από Beastaras
Τρί Ιουν 02, 2026 10:53 pm
Δ. Συζήτηση: Εταιρείες ωρολογοποιίας από την Ελβετία
Θέμα: Jaeger-Le-Coultre
Απαντήσεις: 1740
Προβολές: 374810

Re: Jaeger-Le-Coultre


Το ρολόι το θαυμάζω αλλά μέχρι εκεί γιατί δεν νομίζω να το δω ποτέ δια ζώσης. Όταν βλέπω αντί τιμής το please inquire, το μεταφράζω ως "που πας ρε Καραμήτρο;"
Πέρα από την πλάκα όμως και για να δώσω στην JLC τα εύσημα, αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι πως μία εταιρεία που δεν έχει ανδραγαθίες ...
από Beastaras
Κυρ Μάιος 10, 2026 10:55 am
Δ. Συζήτηση: Ευχες
Θέμα: Εορτες
Απαντήσεις: 6451
Προβολές: 871431

Re: Εορτες

nick10 έγραψε: Σάβ Μάιος 09, 2026 9:37 pm Χρόνια πολλά στον megalo που είχε γενέθλια προχθές, Κώστα χρόνια πολλά με υγεία, ευτυχία και ότι άλλο επιθυμείς :HB: :HB:
Χρόνια πολλά και καλά! Να τα εκατοστήσετε..:)
από Beastaras
Κυρ Απρ 26, 2026 10:10 am
Δ. Συζήτηση: Προτάσεις ,Συμβουλές για επιλογή ρολογιού
Θέμα: ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟ !!!
Απαντήσεις: 4869
Προβολές: 776899

Re: ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟ !!!

Καλοφόρετο Φάνη!
από Beastaras
Πέμ Απρ 23, 2026 10:28 pm
Δ. Συζήτηση: Ευχες
Θέμα: Εορτες
Απαντήσεις: 6451
Προβολές: 871431

Re: Εορτες

Χρόνια πολλά και καλά στους εορτάζοντες!
από Beastaras
Κυρ Απρ 19, 2026 10:25 pm
Δ. Συζήτηση: Φωτογραφια
Θέμα: Σημερα φοραμε....(2)
Απαντήσεις: 32570
Προβολές: 3685692

Re: Σημερα φοραμε....(2)

Τα ειλικρινή μου συλλυπητήρια…
από Beastaras
Σάβ Μαρ 28, 2026 11:36 pm
Δ. Συζήτηση: Εταιρείες ωρολογοποιίας από την Ελβετία
Θέμα: Omega
Απαντήσεις: 3929
Προβολές: 956220

Re: Omega

Megalos έγραψε: Σάβ Μαρ 28, 2026 8:16 pm ισως το δελτιο τυπου εξηγει γιατι εχουν τετοιες τιμες σε αυτα τα κομματια

Όντως…
από Beastaras
Σάβ Μαρ 28, 2026 11:34 pm
Δ. Συζήτηση: Εταιρείες ωρολογοποιίας από την Ελβετία
Θέμα: Longines
Απαντήσεις: 1088
Προβολές: 221968

Re: Longines

Πολύ σωστή η παρατήρηση του Αντώνη, χαλάει όλο το dial και είναι πολύ κρίμα, γιατί κατά τα άλλα είναι πολύ άρτιο το συνολικό αποτέλεσμα..;)
από Beastaras
Σάβ Μαρ 28, 2026 3:25 pm
Δ. Συζήτηση: Εταιρείες ωρολογοποιίας από την Ελβετία
Θέμα: Omega
Απαντήσεις: 3929
Προβολές: 956220

Re: Omega

Γιατί τόσο ακριβά;;;