Το είδα στην Αγγλία 980 λίρες, εδώ στην Ελλάδα δεν έχω ιδέα αν πουλιέται. Πάντως είναι ασυνήθιστο και μου αρέσει.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Η αναζήτηση βρήκε 45 εγγραφές
Επιστροφή στην ειδική αναζήτηση
- Κυρ Μάιος 31, 2026 10:14 pm
- Δ. Συζήτηση: Προτάσεις ,Συμβουλές για επιλογή ρολογιού
- Θέμα: Πρόταση ρολογιού
- Απαντήσεις: 3
- Προβολές: 147
- Κυρ Μάιος 31, 2026 2:44 pm
- Δ. Συζήτηση: Προτάσεις ,Συμβουλές για επιλογή ρολογιού
- Θέμα: Πρόταση ρολογιού
- Απαντήσεις: 3
- Προβολές: 147
Πρόταση ρολογιού
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20260531/6ce1de73f66121eba465d2c72a15d63a.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20260531/3b30316d82ee79c48ccc8768f1e829c6.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20260531/d68878a20b1d5d17d9048d708ec2af4a.jpg
Έχω δει το ακόλουθο ρολόι που μου άρεσε και θα ήθελα την ...
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20260531/3b30316d82ee79c48ccc8768f1e829c6.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20260531/d68878a20b1d5d17d9048d708ec2af4a.jpg
Έχω δει το ακόλουθο ρολόι που μου άρεσε και θα ήθελα την ...
- Κυρ Μάιος 10, 2026 11:52 pm
- Δ. Συζήτηση: Προτάσεις ,Συμβουλές για επιλογή ρολογιού
- Θέμα: Ρολόι Roamer
- Απαντήσεις: 3
- Προβολές: 343
Re: Ρολόι Roamer
Η Roamer ειναι μια ιστορική Ελβετικη φίρμα που ειναι αρκετά υποτιμημένη στην Ελλάδα
Αν σου αρεσουν τα sceleton ρολόγια δεν βλέπω το λόγο να μην το πάρεις , η τιμή ειναι τίμια
Αυτό το μοντέλο φοράει μια μηχανή που ειναι παραλλαγή της ETA 2824-2 , καλή και αξιόπιστη
Το μέγεθος της κάσας στα 42 χιλ ...
Αν σου αρεσουν τα sceleton ρολόγια δεν βλέπω το λόγο να μην το πάρεις , η τιμή ειναι τίμια
Αυτό το μοντέλο φοράει μια μηχανή που ειναι παραλλαγή της ETA 2824-2 , καλή και αξιόπιστη
Το μέγεθος της κάσας στα 42 χιλ ...
- Κυρ Μάιος 10, 2026 11:49 pm
- Δ. Συζήτηση: Προτάσεις ,Συμβουλές για επιλογή ρολογιού
- Θέμα: Ρολόι Roamer
- Απαντήσεις: 3
- Προβολές: 343
Re: Ρολόι Roamer
Η Roamer ειναι μια ιστορική Ελβετικη φίρμα που ειναι αρκετά υποτιμημένη στην Ελλάδα
Αν σου αρεσουν τα sceleton ρολόγια δεν βλέπω το λόγο να μην το πάρεις , η τιμή ειναι τίμια
Αυτό το μοντέλο φοράει μια μηχανή που ειναι παραλλαγή της ETA 2824-2 , καλή και αξιόπιστη
Το μέγεθος της κάσας στα 42 χιλ ...
Αν σου αρεσουν τα sceleton ρολόγια δεν βλέπω το λόγο να μην το πάρεις , η τιμή ειναι τίμια
Αυτό το μοντέλο φοράει μια μηχανή που ειναι παραλλαγή της ETA 2824-2 , καλή και αξιόπιστη
Το μέγεθος της κάσας στα 42 χιλ ...
- Κυρ Μάιος 10, 2026 4:30 pm
- Δ. Συζήτηση: Προτάσεις ,Συμβουλές για επιλογή ρολογιού
- Θέμα: Ρολόι Roamer
- Απαντήσεις: 3
- Προβολές: 343
Ρολόι Roamer
Έχω δει το ρολόι της εταιρείας Roamer και θα ήθελα την άποψη σας.

Sent from my iPhone using Tapatalk
- Κυρ Ιαν 29, 2023 4:18 pm
- Δ. Συζήτηση: Chat and Fun
- Θέμα: Συλλογή ρολογιών
- Απαντήσεις: 18
- Προβολές: 8795
Re: Συλλογή ρολογιών
Κασετόφωνο-βινύλιο
Γνωρίζει κάποιος αυτή την κατηγορία κασετόφωνων; Έχω βρει ένα να αγοράσω το μοντέλο είναι Sharp Vz 2000z τι λέτε αξίζει τον κόπο;
Κοπή βασιλόπιτας φέτος θα γίνει; https://uploads.tapatalk-cdn.com/20230129/26436a2e5bb05dbf6d4800d1ea846d97.jpg https://uploads.tapatalk-cdn.com ...
Γνωρίζει κάποιος αυτή την κατηγορία κασετόφωνων; Έχω βρει ένα να αγοράσω το μοντέλο είναι Sharp Vz 2000z τι λέτε αξίζει τον κόπο;
Κοπή βασιλόπιτας φέτος θα γίνει; https://uploads.tapatalk-cdn.com/20230129/26436a2e5bb05dbf6d4800d1ea846d97.jpg https://uploads.tapatalk-cdn.com ...
- Κυρ Νοέμ 06, 2022 10:17 pm
- Δ. Συζήτηση: Chat and Fun
- Θέμα: Συλλογή ρολογιών
- Απαντήσεις: 18
- Προβολές: 8795
Re: Συλλογή ρολογιών
Μιας και ξεκινήσαμε με τους δίσκους και τα πικάπ ας πάμε σε ένα άλλο κλασικό μηχάνημα παραγωγής ήχου το οποίο είναι φυσικά το κασετόφωνο. Στην προκειμένη περίπτωση θα σας δείξω το δικό μου κασετόφωνο το οποίο είναι το SANYO M7700LG το οποίο παίζει και κάνει εγγραφή κασετών, φυσικά είναι και ...
- Δευ Οκτ 31, 2022 8:55 pm
- Δ. Συζήτηση: Chat and Fun
- Θέμα: Συλλογή ρολογιών
- Απαντήσεις: 18
- Προβολές: 8795
Re: Συλλογή ρολογιών
Παρά πολύ ενδιαφέροντα αυτά που γράφετε και μιας που αναφέρατε το ραδιόφωνο εγώ θα σας πάω λίγο ποίο μπροστά στον χρόνο παρουσιάζοντας το δικό μου ηχοσύστημα το οποίο αποτελείται από τον ενισχυτή (Yamaha stereo R-N303D 115w/4Ω 140w/8Ω) τα ηχεία λ (dali Spector 6 Δαπέδου 150w 2 δρόμων) και τέλος το ...
- Δευ Οκτ 24, 2022 9:53 pm
- Δ. Συζήτηση: Chat and Fun
- Θέμα: Συλλογή ρολογιών
- Απαντήσεις: 18
- Προβολές: 8795
Re: Συλλογή ρολογιών
Θα επανέλθω με νέες φώτο!i palios έγραψε:Μπραβο σου φιλε για την φωτο την χρειαζομασταν
Στάλθηκε από το POCOPHONE F1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
- Δευ Οκτ 24, 2022 9:51 pm
- Δ. Συζήτηση: Chat and Fun
- Θέμα: Συλλογή ρολογιών
- Απαντήσεις: 18
- Προβολές: 8795
Re: Συλλογή ρολογιών
καλα τι λες .... τρομερος ο τυπος .... φοβερη συλλογη ρολογιων τοιχου :ha: :ha:
μπραβο του ... πρεπει να τον κανεις μελος του φορουμ [emoji2] Θα το προσπαθήσω αν και δεν είμαι σίγουρος ότι το έχει με την τεχνολογία. Παρεμπιπτόντως έχει έναν ωρολογά που τα συντηρεί. Για αυτό αποφάσισα να του δώσω ...
μπραβο του ... πρεπει να τον κανεις μελος του φορουμ [emoji2] Θα το προσπαθήσω αν και δεν είμαι σίγουρος ότι το έχει με την τεχνολογία. Παρεμπιπτόντως έχει έναν ωρολογά που τα συντηρεί. Για αυτό αποφάσισα να του δώσω ...