Οντως πολυ ωραιο ρολοι, βινταζ λουμ, νο ντεητ, πιο μικρες κορωνες και πιο μαζεμενα λαγκς, ειναι κοσκ πλεον και iso diver, αλλά τα 4.100 ειναι παρα πολλά για ενα ρολοι που ηταν του 1,5 χιλιαρικου. Εγω με ακριβως το ιδιιο μες μπρασελε το ειχα παρει στα 2.000 μολις πριν λιγα χρονια.
Στάλθηκε από το SM ...
Η αναζήτηση βρήκε 2994 εγγραφές
Επιστροφή στην ειδική αναζήτηση
- Πέμ Ιουν 04, 2026 11:43 pm
- Δ. Συζήτηση: Εταιρείες ωρολογοποιίας από την Ελβετία
- Θέμα: Longines
- Απαντήσεις: 1088
- Προβολές: 222670
Re: Εορτες
Κωστα χρόνια πολλά με υγεια και ευτυχια!!
Στάλθηκε από το SM-A566B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το SM-A566B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
- Κυρ Μάιος 03, 2026 11:44 pm
- Δ. Συζήτηση: Προτάσεις ,Συμβουλές για επιλογή ρολογιού
- Θέμα: ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟ !!!
- Απαντήσεις: 4869
- Προβολές: 778426
Re: ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟ !!!
Ευχαριστώ πολύ παιδιά...! Άλλο ενα ρολόι που το παράγγειλα χωρίς να το έχω δοκιμάσει. Το είχα δει όμως σε βιτρίνα κάτω στο κέντρο και κόλλησα. Περίμενα έναν μήνα σχεδόν γιατί δεν υπήρχε στην Ελληνική αντιπροσωπεία...! [emoji41] Ομορφος πολυ αυτος ο χρονογραφος! Καλοφορετο Φανη!
Στάλθηκε από το SM ...
Στάλθηκε από το SM ...
- Κυρ Απρ 26, 2026 1:00 am
- Δ. Συζήτηση: Προτάσεις ,Συμβουλές για επιλογή ρολογιού
- Θέμα: ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟ !!!
- Απαντήσεις: 4869
- Προβολές: 778426
Re: ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟ !!!
Καλοφορετο Φανη!! Οντως πολυ ρολοι για τα λεφτα του και πολυ ωραιο!
Στάλθηκε από το SM-A366B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το SM-A366B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
- Τετ Απρ 22, 2026 12:16 am
- Δ. Συζήτηση: Φωτογραφια
- Θέμα: Σημερα φοραμε....(2)
- Απαντήσεις: 32575
- Προβολές: 3697247
Re: Σημερα φοραμε....(2)
Καλησπέρα , λίγα λόγια για το VC της φωτογραφίας . Ειναι φυσικά το Overseas Dual Time με μηχανή JLC 889 . Ηταν του πατέρα μου ο οποίος συγχωρέθηκε πριν από μια εβδομάδα . Αγορασμένο από Παλατζιάν . Το φόρεσε ελάχιστα , το λυπόταν και ήθελε στην ουσία να μου το αφήσει σε κατάσταση βιτρίνας , όπως ...
- Κυρ Απρ 19, 2026 12:12 am
- Δ. Συζήτηση: Εταιρείες ωρολογοποιίας από την Ιαπωνία
- Θέμα: GRAND SEIKO
- Απαντήσεις: 1146
- Προβολές: 288877
Re: GRAND SEIKO
Κωστα νομιζω εχει 12.400 σε δολλαρια, αρα καπου εκει...Megalos έγραψε:εξαιρετικη κινηση της Grand Seiko ... πανεμορφα και με πολλα συν .... τιμη θα ξερουμε σε ευρω ποσο ?
Στάλθηκε από το SM-A366B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
- Τρί Απρ 14, 2026 12:12 am
- Δ. Συζήτηση: Προτάσεις ,Συμβουλές για επιλογή ρολογιού
- Θέμα: ----==Ρολογότσαρκα -Πήγα είδα - Δοκίμασα ==-----
- Απαντήσεις: 1190
- Προβολές: 226041
Re: ----==Ρολογότσαρκα -Πήγα είδα - Δοκίμασα ==-----
Συμφωνω για τα Ιανος. Πολυ ποιοτικα γενικά. Ο Καισαρης τα εχει νομιζω ειναι και ο μοναδικος.
Στάλθηκε από το SM-A366B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το SM-A366B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
- Κυρ Απρ 05, 2026 7:27 pm
- Δ. Συζήτηση: Φωτογραφια
- Θέμα: Σημερα φοραμε....(2)
- Απαντήσεις: 32575
- Προβολές: 3697247
Re: Σημερα φοραμε....(2)
Καλησπέρα..
Στάλθηκε από το SM-A366B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Στάλθηκε από το SM-A366B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
- Κυρ Μαρ 29, 2026 12:30 am
- Δ. Συζήτηση: Προτάσεις ,Συμβουλές για επιλογή ρολογιού
- Θέμα: ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟ !!!
- Απαντήσεις: 4869
- Προβολές: 778426
Re: ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟ !!!
Οπως ειπαν και οι προλλαλησαντες δεν υπαρχουν πολλα σχολια... εργο τεχνης, καλοριζικο Δημητρη!
Καλοφορετο και στο Νικο το λονζινς!!
Στάλθηκε από το SM-A366B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Καλοφορετο και στο Νικο το λονζινς!!
Στάλθηκε από το SM-A366B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
- Σάβ Μαρ 28, 2026 6:17 pm
- Δ. Συζήτηση: Εταιρείες ωρολογοποιίας από την Ελβετία
- Θέμα: Longines
- Απαντήσεις: 1088
- Προβολές: 222670
Re: Longines
Κι εγω συμφωνω με τον Αντωνη... αν κατι με χαλαει αυτο ειναι. Κατα τα αλλα το θεωρω φοβερο ρολοι με ετα φτιαγμενη μηχανη, ωραιο σχεδιο, διαστασεις και καλη τιμη. Επειδη ηξερα οτι θα βγει αυτο και με το gmt να εχει 3.400 τα ζουλου 3.600 πιστευα θα το πανε 3.000 αυτο και ειναι αρκετα πιο κατω ...