Η αναζήτηση βρήκε 2994 εγγραφές

από giannistissot
Πέμ Ιουν 04, 2026 11:43 pm
Δ. Συζήτηση: Εταιρείες ωρολογοποιίας από την Ελβετία
Θέμα: Longines
Απαντήσεις: 1088
Προβολές: 222670

Re: Longines

Οντως πολυ ωραιο ρολοι, βινταζ λουμ, νο ντεητ, πιο μικρες κορωνες και πιο μαζεμενα λαγκς, ειναι κοσκ πλεον και iso diver, αλλά τα 4.100 ειναι παρα πολλά για ενα ρολοι που ηταν του 1,5 χιλιαρικου. Εγω με ακριβως το ιδιιο μες μπρασελε το ειχα παρει στα 2.000 μολις πριν λιγα χρονια.

Στάλθηκε από το SM ...
από giannistissot
Κυρ Μάιος 10, 2026 12:35 am
Δ. Συζήτηση: Ευχες
Θέμα: Εορτες
Απαντήσεις: 6451
Προβολές: 875172

Re: Εορτες

Κωστα χρόνια πολλά με υγεια και ευτυχια!!

Στάλθηκε από το SM-A566B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

από giannistissot
Κυρ Μάιος 03, 2026 11:44 pm
Δ. Συζήτηση: Προτάσεις ,Συμβουλές για επιλογή ρολογιού
Θέμα: ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟ !!!
Απαντήσεις: 4869
Προβολές: 778426

Re: ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟ !!!

Ευχαριστώ πολύ παιδιά...! Άλλο ενα ρολόι που το παράγγειλα χωρίς να το έχω δοκιμάσει. Το είχα δει όμως σε βιτρίνα κάτω στο κέντρο και κόλλησα. Περίμενα έναν μήνα σχεδόν γιατί δεν υπήρχε στην Ελληνική αντιπροσωπεία...! [emoji41] Ομορφος πολυ αυτος ο χρονογραφος! Καλοφορετο Φανη!

Στάλθηκε από το SM ...
από giannistissot
Κυρ Απρ 26, 2026 1:00 am
Δ. Συζήτηση: Προτάσεις ,Συμβουλές για επιλογή ρολογιού
Θέμα: ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟ !!!
Απαντήσεις: 4869
Προβολές: 778426

Re: ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟ !!!

Καλοφορετο Φανη!! Οντως πολυ ρολοι για τα λεφτα του και πολυ ωραιο!

Στάλθηκε από το SM-A366B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

από giannistissot
Τετ Απρ 22, 2026 12:16 am
Δ. Συζήτηση: Φωτογραφια
Θέμα: Σημερα φοραμε....(2)
Απαντήσεις: 32575
Προβολές: 3697247

Re: Σημερα φοραμε....(2)



Καλησπέρα , λίγα λόγια για το VC της φωτογραφίας . Ειναι φυσικά το Overseas Dual Time με μηχανή JLC 889 . Ηταν του πατέρα μου ο οποίος συγχωρέθηκε πριν από μια εβδομάδα . Αγορασμένο από Παλατζιάν . Το φόρεσε ελάχιστα , το λυπόταν και ήθελε στην ουσία να μου το αφήσει σε κατάσταση βιτρίνας , όπως ...
από giannistissot
Κυρ Απρ 19, 2026 12:12 am
Δ. Συζήτηση: Εταιρείες ωρολογοποιίας από την Ιαπωνία
Θέμα: GRAND SEIKO
Απαντήσεις: 1146
Προβολές: 288877

Re: GRAND SEIKO

Megalos έγραψε:
pugman έγραψε: Παρ Απρ 17, 2026 10:38 pm
εξαιρετικη κινηση της Grand Seiko ... πανεμορφα και με πολλα συν .... τιμη θα ξερουμε σε ευρω ποσο ?
Κωστα νομιζω εχει 12.400 σε δολλαρια, αρα καπου εκει...

Στάλθηκε από το SM-A366B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

από giannistissot
Τρί Απρ 14, 2026 12:12 am
Δ. Συζήτηση: Προτάσεις ,Συμβουλές για επιλογή ρολογιού
Θέμα: ----==Ρολογότσαρκα -Πήγα είδα - Δοκίμασα ==-----
Απαντήσεις: 1190
Προβολές: 226041

Re: ----==Ρολογότσαρκα -Πήγα είδα - Δοκίμασα ==-----

Συμφωνω για τα Ιανος. Πολυ ποιοτικα γενικά. Ο Καισαρης τα εχει νομιζω ειναι και ο μοναδικος.

Στάλθηκε από το SM-A366B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

από giannistissot
Κυρ Απρ 05, 2026 7:27 pm
Δ. Συζήτηση: Φωτογραφια
Θέμα: Σημερα φοραμε....(2)
Απαντήσεις: 32575
Προβολές: 3697247

Re: Σημερα φοραμε....(2)

Καλησπέρα..Εικόνα

Στάλθηκε από το SM-A366B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

από giannistissot
Κυρ Μαρ 29, 2026 12:30 am
Δ. Συζήτηση: Προτάσεις ,Συμβουλές για επιλογή ρολογιού
Θέμα: ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟ !!!
Απαντήσεις: 4869
Προβολές: 778426

Re: ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟ !!!

Οπως ειπαν και οι προλλαλησαντες δεν υπαρχουν πολλα σχολια... εργο τεχνης, καλοριζικο Δημητρη!

Καλοφορετο και στο Νικο το λονζινς!!

Στάλθηκε από το SM-A366B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

από giannistissot
Σάβ Μαρ 28, 2026 6:17 pm
Δ. Συζήτηση: Εταιρείες ωρολογοποιίας από την Ελβετία
Θέμα: Longines
Απαντήσεις: 1088
Προβολές: 222670

Re: Longines

Κι εγω συμφωνω με τον Αντωνη... αν κατι με χαλαει αυτο ειναι. Κατα τα αλλα το θεωρω φοβερο ρολοι με ετα φτιαγμενη μηχανη, ωραιο σχεδιο, διαστασεις και καλη τιμη. Επειδη ηξερα οτι θα βγει αυτο και με το gmt να εχει 3.400 τα ζουλου 3.600 πιστευα θα το πανε 3.000 αυτο και ειναι αρκετα πιο κατω ...