Η αναζήτηση βρήκε 12433 εγγραφές
Επιστροφή στην ειδική αναζήτηση
- Τετ Ιουν 17, 2026 1:24 pm
- Δ. Συζήτηση: Εταιρείες ωρολογοποιίας από την Ελβετία
- Θέμα: RAYMOND WEIL
- Απαντήσεις: 125
- Προβολές: 25637
Re: RAYMOND WEIL
Πολύ όμορφο! μπράβο!
- Τετ Ιουν 17, 2026 1:23 pm
- Δ. Συζήτηση: Εταιρείες ωρολογοποιίας από την Ελβετία
- Θέμα: DOXA
- Απαντήσεις: 614
- Προβολές: 113303
Re: DOXA
Πολύ όμορφοι οι νέοι χρονογράφοι και με πολύ vintage εμφάνιση. Μπράβο στην εταιρία!
- Σάβ Απρ 18, 2026 10:36 am
- Δ. Συζήτηση: Φωτογραφια
- Θέμα: Σημερα φοραμε....(2)
- Απαντήσεις: 32576
- Προβολές: 3698192
- Σάβ Απρ 18, 2026 10:35 am
- Δ. Συζήτηση: Εταιρείες ωρολογοποιίας από την Ελβετία
- Θέμα: H. Moser & Cie
- Απαντήσεις: 101
- Προβολές: 25232
Re: H. Moser & Cie
τρια πανεμορφα κομματια της εταιρειας αυτης
H-Moser-Cie-Pioneer-Spiced-Aqua-Collection-turquoise-orang
https://i.postimg.cc/gc6BBKcz/H-Moser-Cie-Pioneer-Spiced-Aqua-Collection-turquoise-orange-6-2048x1365.webp
Πάντα πολύ ιδιαίτερα ρολόγια από την εταιρία και πάντα σε τιμές ψηλές. Μου αρέσουν ...
- Σάβ Απρ 18, 2026 10:34 am
- Δ. Συζήτηση: Εταιρείες ωρολογοποιίας από την Ιαπωνία
- Θέμα: GRAND SEIKO
- Απαντήσεις: 1146
- Προβολές: 288904
Re: GRAND SEIKO
Καταπληκτικά και τα 2, αλλά και η τιμή στα ύψη!
- Τετ Απρ 15, 2026 3:31 pm
- Δ. Συζήτηση: Εταιρείες ωρολογοποιίας από την Ελβετία
- Θέμα: Tudor
- Απαντήσεις: 1580
- Προβολές: 274863
Re: Tudor
Πολύ ωραίο το νέο 58 με το jubilee και το monarch, αλλά έχει φάει πολύ κράξιμο η tudor με αυτά. Ότι έκανε πολλές ανακοινώσεις και τελικά τα νέα μοντέλα δεν είναι τόσο ριζοσπαστικά όσο θα περίμενε το κοινό. Εμένα μου αρέσουν, δε μου αρέσει η τιμή, που έχει πάει ψηλά, παρόλο που εν μέρει ...
- Τετ Απρ 15, 2026 3:27 pm
- Δ. Συζήτηση: Εταιρείες ωρολογοποιίας από την Ελβετία
- Θέμα: TAG HEUER
- Απαντήσεις: 888
- Προβολές: 168406
Re: TAG HEUER
Ναι έχει μεγάλη ιστορία στους χρονογράφους και παρά την εικόνα πολύ κόσμου, είμαι fan της εταιρίας και όχι για τους χρονογράφους απαραίτητα. Έχουν περάσει από τα χέρια μου αρκετά tag (και έχω ακόμα κάποια), πάντα ευχαριστημένος και πάντα μια χαρά σε αντοχή. Τώρα θα ήθελα ένα formula solargraph, αλλά ...
Re: Εορτες
Δεν το είχα δει το καντήλι. Ευχαριστώ!
Χρόνια πολλά, Χριστός Ανέστη!
Χρόνια πολλά, Χριστός Ανέστη!
- Τετ Απρ 15, 2026 3:23 pm
- Δ. Συζήτηση: Άρθρα-Ανακοινώσεις τύπου
- Θέμα: Artemis II watches
- Απαντήσεις: 6
- Προβολές: 470
Re: Artemis II watches
Πολύ μου αρέσουν αυτά, ευχαριστώ. Η Ω βρήκε ευκαιρία να υποστηρίξει την ιστορία της.
- Τετ Απρ 15, 2026 3:22 pm
- Δ. Συζήτηση: Εταιρείες ωρολογοποιίας από την Ελβετία
- Θέμα: Breitling
- Απαντήσεις: 3807
- Προβολές: 628717
Re: Breitling
Όμορφη νέα έκδοση! Πολύ δουλειά στα καντράν τελευταία, όχι από τη Β, γενικά.
