Σελίδα 1 από 2
CFtuning
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιούλ 23, 2017 12:32 pm
από Megalos
παιδες ειδα σημερα μια διαφημιση για το CFTuning ... ξερετε τιποτα για αυτο ...
αυξανει την ιπποδυναμη και μειωνει την καταναλωση λενε ... ισχυει ??
το εχει βαλει κανεις ?
Re: CFtuning
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιούλ 23, 2017 12:46 pm
από GK22222222
Κωστα ποιο τσιπ και για τι αυτοκινητο προοριζεται;
Re: CFtuning
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιούλ 23, 2017 1:43 pm
από Megalos
το αυτοκινητο ειναι το octavia turbo 4x4 1800 ... τσιπ δεν ξερω ποιο θα εκανε
Re: CFtuning
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιούλ 23, 2017 2:29 pm
από captain
Κώστα ..... Μακρυά απο τέτοια .....!!!!!
Re: CFtuning
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιούλ 23, 2017 10:21 pm
από gep
captain έγραψε:Κώστα ..... Μακρυά απο τέτοια .....!!!!!
Δεν θα διαφωνήσω με τον Captain γιατί κάθε μετατροπή ενέχει κινδύνους που μπορεί βλάψουν σοβαρά τον κινητήρα.
Έχοντας πλήρη επίγνωση των πιθανών επιπτώσεων, την δικιά μου την Ε30 που αισίως έκλεισε τα 30 τον περασμένο Δεκέμβρη της φόρεσα τσιπάκι από Αμερική. Κόστος 30 δολλάρια. Δυναμομέτρησα πριν και μετά την τοποθέτηση και το αποτέλεσμα ήταν να ξαναμαντρώσω τα δέκα άλογα που είχαν πάει για βοσκή και χάθηκαν και κέρδισα και άλλα δύο bonus.
Η διαφορά στην ροπή αισθητή. Το μόνο κατά, το ρελαντί μερικές φορές παρουσιάζει ελαφρές αυξομειώσεις.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Re: CFtuning
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιούλ 23, 2017 10:29 pm
από Megalos
ευχαριστω παιδια ... gavromitsos εσυ τι λες που κατεχεις το θεμα ?
Re: CFtuning
Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιούλ 24, 2017 11:12 am
από GAVROMITSOS
Megalos έγραψε:ευχαριστω παιδια ... gavromitsos εσυ τι λες που κατεχεις το θεμα ?
Δεν συμφωνω, αλλα οχι παντα.
Ειμαι της αποψης, να μην βαζουμε χερι.
Ολοκληρωμενες μετατροπες του τυπου "τσιπακια" κλπ καλουδια, περιεχουν κινδυνους σοβαρους.
Τουλαχιστον εδω, στην Ελλαδα, με τις ελειπεστατες γνωσεις των μηχανικων.
Να βαδιζουμε εκ του ασφαλους, θυμωμενοι παντα, ο κατασκευαστης πρωτης τοποθετησης, δεν ειναι βλαξ.
Μια μετρηση καυσαεριων στην Ε30 στο ρελαντι, θα δειξει υδρογονανθρακες εκτος οριων.
Re: CFtuning
Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιούλ 24, 2017 11:37 am
από gep
GAVROMITSOS έγραψε:Megalos έγραψε:ευχαριστω παιδια ... gavromitsos εσυ τι λες που κατεχεις το θεμα ?
Δεν συμφωνω, αλλα οχι παντα.
Ειμαι της αποψης, να μην βαζουμε χερι.
Ολοκληρωμενες μετατροπες του τυπου "τσιπακια" κλπ καλουδια, περιεχουν κινδυνους σοβαρους.
Τουλαχιστον εδω, στην Ελλαδα, με τις ελειπεστατες γνωσεις των μηχανικων.
Να βαδιζουμε εκ του ασφαλους, θυμωμενοι παντα, ο κατασκευαστης πρωτης τοποθετησης, δεν ειναι βλαξ.
Μια μετρηση καυσαεριων στην Ε30 στο ρελαντι, θα δειξει υδρογονανθρακες εκτος οριων.
Είχα την έννοια όταν το περνούσα ΚΤΕΟ γιατί δεν είμαι μηχανικός αλλά το πέρασα δύο φορές χωρίς να μου πουν τίποτα. Ίσως γιατί η άδεια ακόμα το δείχνει μη καταλυτικό. Οταν άλλαξα την παλιά μηχανή που είχε καρμπυρατέρ με μια ψεκασμού να είναι εντός οριων;
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Re: CFtuning
Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιούλ 24, 2017 12:33 pm
από GAVROMITSOS
Εαν παραμενει συμβατικης τεχνολογιας, εχουμε αλλα ορια ρυπων.
Η μετατροπη σε ψεκασμο, περιελαμβανε πληρες το σετ, σε καταλυτικο? (καταλυτες, αισθητηρες L, κλπ?)
Η απλα μπηκε ψεκασμος? (EFI, η μηχανικος) δεν εχει σημασια, αν γνωριζεις φυσικα.
Re: CFtuning
Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιούλ 24, 2017 3:53 pm
από gep
Ευχαριστώ για την απάντηση και τις γνώσεις σου,
Είναι καταλυτικό αισθητήρες κλπ. Πλήρες πακέτο.
Δηλωμένη η μηχανή στο υπουργείο από 316 σε 18is.
Γιώργος
Sent from my SM-G935F using Tapatalk