Ενδιαφέρουσες.....eisenberg έγραψε:Πολυ ενδιαφερουσες παρατηρησεις!GeorgeD έγραψε:για αυτα που ειχα αναφερει πιο πανω εννουσα οτι μια εταιρια η οποια βγαζει ολα της τα λεφτα πουλωντας εκατομμυρια φτηνα ρολογια quartz εχει την οικονομικη δυνατοτητα να τιμολογησει πολυ πιο φτηνα ειτε γιατι μπορει να αντεξει το κοστος ενος ζημιογονου προιοντος, ειτε γιατι εχει το size να πετυχει πολυ φτηνοτερες τιμες σε πρωτες υλες κλπ, αυτο δηλαδη που λεγεται συνεργιες. αυτο μια μικρη manufacture η οποια φτιαχνει πχ 20 η 30 χιλιαδες ρολογια το χρονο, ακομα και αν ανηκει σε μεγαλο ομιλο απλα δεν μπορει να το κανει.
επιπλεον, τα ρολογια αυτα λειτουργουν σαν κραχτης για την σεικο, εν αντιθεση με την jlc για παραδειγμα που ειναι εισαγωγικα μοντελα. επιπλεον, το pricing ενως προιοντος δειχνει και το relative power μιας μπραντας, δηλαδη κατα ποσο μπορει να τεθει απεναντι σε ενα αλλο προιον παρεμφερους χαρακτηριστικων. αν δηλαδη ενα αντιστοιχο ελβετικο με τα ιδια χαρακτηριστικα,ποιοτητα κλπ κανει 5η 6κ η και παραπανω, τοτε γιατι η σεικο δεν τιμολογει το ρολοι της σε αυτα η κοντα σε αυτα τα επιπεδα?
αλλά εκεί που η Seiko κερδίζει με τα φθηνορόλογα, οι ελβετικές κερδίζουν με το καπέλο της υπεραξίας! Διαφορετικές προσεγγίσεις στο ίδιο θέμα με κοινό παρονομαστή, το κέρδος (λογικό δεν είναι;).
Και άλλες εταιρείες: π.χ. η Ω δεν κοντράρει την Rolex στις τιμές, παρ'όλο που ισάξια ρολόγια (σε γενικές γραμμές) κατασκευάζει, ή αν θες σε άλλο χώρο το Nissan GTR δεν θα μπορούσε να τιμολογηθεί το ίδιο με μία Ferrari,Porsche κτλ, παρ'όλο που είναι(θεωρητικά τουλάχιστον) εξίσου καλό ή και καλλίτερο!
Είναι θέμα marketing των εταιρειών (σύμφωνα πάντα με το target group, στο οποίο απευθύνονται) η τιμολογιακή πολιτική, που δεν έχει απόλυτη σχέση με το τμήμα έρευνας και ανάπτυξης!
Φιλικά,
Γιώργος