Giulietta ..του 2010 !!

Για τα αυτικικηντα -μηχανες αλλα και αεροπλανα
sv2
Δημοσιεύσεις: 271
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 12, 2009 7:12 pm
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Re: Giulietta ..του 2010 !!

Δημοσίευση από sv2 »

GeorgeD έγραψε:και να σου πω και κάτι άλλο...εγώ δεν θα είχα πρόβλημα να έβγαζε πχ ένα SUV η άλφα που θα πούλαγε σαν ζεστό ψωμί γιατί αυτό θα μου εξασφάλιζε μια βιώσιμη εταιρία που θα είχε λεφτά να ρίξει για να βελτιώσει και άλλο την ποιότητα και τους κινητήρες της αλλά και να προσεγγίσει έτσι περισσότερους καταναλωτές
:cheer:

Εικόνα

Uploaded with ImageShack.us

Εικόνα

Uploaded with ImageShack.us
Άβαταρ μέλους
nemesis
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 09, 2010 8:39 pm
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Giulietta ..του 2010 !!

Δημοσίευση από nemesis »

Νομίζω πως κάνεις ένα μικρό λάθος συγκρίνοντας την Brera με το ΤΤ, καθώς ανήκουν σε διαφορετικές κατηγορίες.
Το ένα είναι ένα GT σε αντίθεση με το άλλο, το οποίο πλασαρίστηκε στην αγορά περισσότερο ώς GTI.
Η μεγαλύτερή τους διαφορά είναι η αναλογία kg/hp κάτι στο οποίο η Alfa, μειονεκτούσε έχοντας μεγαλύτερο βάρος και μόνο ατμοσφαιρικούς κινητήρες.

Αν παρατηρήσεις όμως την πρόσφυση όμως που προσφέρει η Brera, δεδομένου του χαρακτήρα της , τότε θα δείς πως δεν υστερεί ούτε στο ελάχιστο, τουναντίον . . .
Επίσης η "αδελφή" της 159, είχε τέτοιο κράτημα που ανάγκασε το γερμανικό AMS να την ανακυρήξει πρώτη, αρκετά πάνω ακόμη και από τη σειρά 3 της BMW . . .
Σε τί υστερεί αλήθεια η 159 ΤΒΙ, από το αντίστοιχο π.χ. AUDI ?

Προσωπικά εξακολουθώ να βλέπω λίγο πιο "σκληροπυρηνικά" τη διεύρυνση της γκάμας μιας εταιρείας,ώστε να μπορέσει να παραμείνει ανταγωνιστική.
Νομίζω πως αν κάνουμε την αναγωγή π.χ. στο χώρο της ωρολογοποιίας ίσως γίνει πιο αντιπροσωπευτικό.

Φανταστείτε λοιπόν τις P.P , V.C., (you name it . . .) να βγάλουν πλαστικά quartz ρολόγια με σκοπό να ανταγωνιστούν τη Swatch . . .
Νομίζω πως κανένας πλέον δε θα έβαζε χέρι στις καταθέσεις του, για να αγοράσει το φοβερό νέο μοντέλο της Vacheron, όταν 6 μήνες πρίν είχε παρουσιάσει με τυμπανοκρουσίες το επίσης σούπερντούπερ πλαστικό της ωρολόγιον . . .

Δυστυχώς ή ευτυχώς η Alfa έχει ιστορία, περγαμηνές και παράδοση που λίγες εταιρείες έχουν στο χώρο, οπότε κάποια αυτοκίνητα (στο δικό μου μυαλό τουλάχιστον), μοιάζουν ασύμβατα με όλα αυτά.


OnTopic και πάλι η Giulietta, "ανάγκασε" τον "αδέκαστο" :ha: ειδικό τύπο να την ανακυρήξει νικήτρια. . .
Ρε μπάς και άλλαξαν μυαλά ?
tazio
Δημοσιεύσεις: 539
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 24, 2009 12:21 pm
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Giulietta ..του 2010 !!

Δημοσίευση από tazio »

GeorgeD έγραψε:...αλφα ρομεο και μπροστινή κίνηση μου κάνει κάπως
...
Μη ξεχνάμε την alfasud έδειχνε το δρόμο σε πολλά πισωκούνητα.
GeorgeD έγραψε:...
εξακολουθώ βέβαια να είμαι φίλος της αλφα καθότι στο ντιζαιν δεν παίζονται αλλά οδηγικά έχουν μείνει πίσω
Πολλοί από τους ανταγωνιστές της έχουν βελτιωθεί δραστικά και δε μπορεί πλέον να πουλήσει τη μοναδικότητα του στριψίματος (γι΄αυτό έχουν αρχίσει να μιλάνε για ψυχή κ.λ.π. )

Φράση γνωστού μου παλαιού κατόχου Άλφα Ρομέο και νυν κάτοχος αυτοκινήτου άλλης εταιρείας.
"Τότε αγοράζαμε Άλφα γιατί έστριβε τώρα όλα το κάνουν αυτό και φθηνότερα απ΄ότι τότε".

@ megalos το έχω γράψει και παλαιότερα.
(Εννοείται ότι σε κάθε μου δημοσίευση στο τέλος υπάρχει ένα και δεν αντιμάχομαι κανένα. Το ότι έχουμε διαφορετικές αντιλήψεις δε σημαίνει ότι ο ένας έχει δίκιο και ο άλλος άδικο. Αν σκεφτόμαστε όλοι το ίδιο θα είμαστε μικροί μπλε με λευκό σκουφάκι και θα κατοικούσαμε σε μανιτάρια.)
Και συμπληρώνω. Θεωρώ δε ότι κανείς από εμάς που γράφουμε σε αυτό το θέμα δεν έχει διάθεση να "ξεφύγει" παρά μόνο να ανταλλάξει απόψεις.

@ nemesis θα σου απαντήσω τώρα μόνο στο θέμα ειδικού τύπου και για τα υπόλοιπα κάποια άλλη στιγμή που θα έχω περισσότερο χρόνο.
Έχω πάψει εδώ και καιρό να αγοράζω περιοδικά αυτοκινήτου. Ένα από τους λόγους και ο βασικότερος, ότι βαρέθηκα να βλέπω να σπρώχνονται συγκεκριμένες εταιρείες (παλαιότερα κάποιες άλλες). Ευτυχώς όμως έχω αρκετούς γνωστούς στο χώρο του αυτοκινήτου και η ενημέρωσή μου είναι ακόμα αρκετή. Σημείωση όταν δεν αρθρογραφούν και μιλούν σε παρέες φίλων λένε πολλές αλήθειες.
Αυτός που θα πάρει περιοδικό για να βρει τι αμάξι θα αγοράσει είναι καμένο χαρτί, με την έννοια πως η γνώμη του μπορεί να αλλάξει το ίδιο εύκολα είτε από κάποιο περιοδικό, είτε από κάποιο πωλητή ( εδώ ακόμα πιο εύκολα), είτε από τον θείο της εξαδέλφης της γειτόνισσας που πήρε το τάδε αυτοκίνητο και είπε ότι είναι αστέρι.
Δηλαδή αυτός ο τύπος αγοραστή έστω ότι αγοράζει Άλφα θα την αγοράσει για τους αερόσακους, το χρηματοδοτικό και επειδή είναι πουλμουρ. Ούτε θα τη στρίψει ποτέ ούτε θα την πάει έστω σβέλτα. Θα λέει μεν ότι έχει ανάρτηση και φρένα κ.λ.π. αυτά που του είπαν ή διάβασε, αλλά από αυτά δε θα χρησιμοποιεί ούτε το 10% των δυνατοτήτων του αυτοκινήτου.
Είναι κάτι σαν αυτό που λέγανε οι χαϊφιντελάδες.
Η διαφορά ενός συστήματος ήχου αξίας 10.000 ενός Άγγλου και ενός Ιάπωνα είναι ότι του Ιάπωνα κοστίζει 9.500 το σύστημα και 500 οι δίσκοι ενώ του Άγγλου 9.500 οι δίσκοι και 500 το σύστημα.

Υ.Γ.
Δεν είμαι αντί Αλφά ή αντί Ιταλός γενικότερα. Κάπου στα μέσα της δεκαετίας του 70 έξω από το σπίτι υπήρχε μια julia 1300 και μια τετράθυρη Fulvia τότε οι δικοί μου έδιναν 750 δραχμές το μήνα για το ενοίκιο σπιτιού και 450 δραχμές για τη γραφιτούχα (γιατί με τα άλλα "δεν") του διαφορικού της julia. Έστω και μικρός και αργότερα φυσικά, έχω ζήσει λίγο από την "καλή" (μόνο στο στρίψιμο) εποχή των Ιταλών.


...
Μη ταΐζεται τα TROLL !!!
Άβαταρ μέλους
Megalos
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 42544
Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 3:05 am
Τοποθεσία: Athens
Has thanked: 39025 times
Been thanked: 8464 times

Re: Giulietta ..του 2010 !!

Δημοσίευση από Megalos »

Συνεχίζει να πετά λίγο πιο ψηλά το Golf
Ολοκληρώνοντας το συγκριτικό, αυτό που βγαίνει ως πρώτο συμπέρασμα είναι ότι πλέον η νέα Alfa Romeo Giulietta όχι μόνο κοιτάζει στα "μάτια" το κορυφαίο στα μικρομεσαία VW Golf, αλλά για πολύ λίγο χάνει τελικά την κορυφή. Ουσιαστικά το Golf παραμένει εκεί, υπερέχοντας εμφανέστερα σε χώρους και ελαφρώς σε άνεση και απτή ποιότητα, ενώ είναι και κατά 1.000 ευρώ φθηνότερο από την Alfa. Η Giulietta, από την άλλη, ξεχωρίζει σε σχεδίαση, προσφέρει ασυναγώνιστη οδική συμπεριφορά και οδηγική αίσθηση, ενώ είναι και πιο γρήγορη στις επιταχύνσεις εν κινήσει. Διαλέγετε και παίρνετε…

http://www.autotriti.gr/data/magazine/v ... /38570.asp
Το watchfunclub στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
Άβαταρ μέλους
nemesis
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 09, 2010 8:39 pm
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Giulietta ..του 2010 !!

Δημοσίευση από nemesis »

3)
Megalos έγραψε:...Πανο θα συμφωνησω σε πολλα απο αυτα που εγραψες ...οντως πολλα εντυπα ειναι μεροληπτικα
εναντι εταιρειων -θετικα η αρνητικα - και αυτο -οπως και στα ρολογια - δεν ειναι οτι καλυτερο για τους
μη σχετικους ...
Χαίρομαι Megalos που από τα γραφόμενά σου, δείχνεις πως ανήκεις στη μικρή αυτή μερίδα αναγνωστών, οι οποίοι μπορούν να δούν πίσω από τους παχείς τίτλους των περιοδικών/εφημερίδων...

Προς θεού, ούτε κανένας μηδενιστής αναρχικός είμαι, ούτε κατά φαντασία συνωμοσιολόγος, ούτε τα βλέπω όλα μαύρα ή όλα ίδια . . .
Απλά είμαι πεπεισμένος πως κάποιες φυλλάδες είναι ανάξιες να κυκλοφορούν, όπως και λιβελογράφοι-δημοσιογράφοι τους να αρθογραφούν.


Στο θέμα μας τώρα, νομίζω πως είναι πλέον πασιφανές και στον πλέον άσχετο με την αυτοκίνηση και τον "ειδικό τύπο" στην Ελλάδα, ότι κάποια συγκεκριμένα περιοδικά στην ουσία είναι διαφημιστικά έντυπα και τίποτε άλλο.
Ας μην ξεχνάμε ποιοί είναι οι ιδιοκτήτες τους, πώς δημιουργήθηκαν τα περιοδικά αυτά (πιστές μεταφράσεις των γερμανικών άρθρων των autobild & auto motor und sport ...) , ποιά συμφέροντα προασπίζουν και που πήραν "μεταγραφή-προαγωγή" οι "δημοσιογράφοι" που έγραφαν αυτά που ήθελε το αφεντικό . . .

Αλήθεια, αναρωτήθηκε ποτέ κανείς σας, εάν πρώτευσε ΠΟΤΕ άλλο αυτοκίνητο σε κάποιο συγκριτικό πέρα από κάποιο γερμανικό ?(και στις περισσότερες των περιπτώσεων κάποιο του Group VAG. . .)
Κάποιο βρε αδερφέ, ιταλικό, γαλλικό, ιαπωνικό, κορεάτικο, ρώσικο, αμερικάνικο, πακιστανικό !

Οι τύποι το έχουν ξεφτυλλίσει με τα γερμανικά "υπερόπλα" τους .Παντού και πάντα πρώτοι . . .
Αλήθεια, πόσο υποτιμούν τη νοημοσύνη μας ?

Προσωπικά πιστεύω πως, αφού αναγκάστηκαν να ανακυρήξουν ώς (σχεδόν) ισάξια τα 2 αυτοκίνητα, αυτό ισοδυναμεί με ξεκάθαρη νίκη της Giulietta.
Λαμβάνοντας υπ'όψιν, τη δεδομένη προκατάληψη και αρνητισμό έναντι σε κάθετί ιταλικό, αφού έφθασαν στο 8,80 vs 8,90, σημαίνει πως η Giulietta είναι ξεκάθαρα, πολύ καλύτερο αυτοκίνητο.


Υ.Γ. : Νιώθω την ίδια ικανοποίηση που νιώθουμε όλοι μας, όταν η ομάδα μας έρχεται ισόπαλη με έναν (ούτε καν ισάξιο) αντίπαλο, ο οποίος όμως έχει την εξόφθαλμη εύνοια του διαιτητή . . .
Εμείς γνωρίζουμε ποιός είναι ο νικητής, άσχετα τί γράφουν οι αριθμοί . . .
Απάντηση